Jump to content

Audi A4 B6 3.0i quattro


Recommended Posts

Мен много ме е яд, че не си купих Б7 3.2, имаше една в мобилето седан със S line , американка и всичко каквото се сетя за модела.Засичам я често из София и ми остават очите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 178
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

добре де но сега се загледах из немското мобиле и има доста 3-ки с ГИ , явно не е чак такъв проблем LPG-то ?

реално някой имал ли е проблеми с тоя никасил или всичко е легенди ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре де но сега се загледах из немското мобиле и има доста 3-ки с ГИ , явно не е чак такъв проблем LPG-то ?

реално някой имал ли е проблеми с тоя никасил или всичко е легенди ?

Прочети какво съм писал. В газта има 1000 пъти по малко сяра отколкото в бензина. на газ няма да имаш проблеми защото сярата е проблема за никасила. И то сярата дето е в бензина в щатите, тука по Европа няма толкова много сяра в бензина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети какво съм писал. В газта има 1000 пъти по малко сяра отколкото в бензина. на газ няма да имаш проблеми защото сярата е проблема за никасила. И то сярата дето е в бензина в щатите, тука по Европа няма толкова много сяра в бензина.

Понеже за втори път го повтаряш, само да ти кажа, че стандарта в Европа за бензини и дизелови моторни горива е до 10ppm, а за пропан-бутан - максималното съдържание е 50ppm.

Следователно е некоректно да се твърди, че сярата е по-малко в газта, по-скоро е в сила твърдението: в автогазта може да има до пет пъти повече сяра от бензините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже за втори път го повтаряш, само да ти кажа, че стандарта в Европа за бензини и дизелови моторни горива е до 10ppm, а за пропан-бутан - максималното съдържание е 50ppm.

Следователно е некоректно да се твърди, че сярата е по-малко в газта, по-скоро е в сила твърдението: в автогазта може да има до пет пъти повече сяра от бензините.

хаха баце надявам се, че просто ти е лош ден и затова се опитваш да храниш. Това познание го имам от тебе:

Тук, при нас, нефтът се подлага на тежка преработка (каталитичен крекинг), целта на която е под влияние на високи температури и налягане да се разделят молекулите. Сяра остава във всички фракции, но в газовете тя е пренебрежимо малко. Понеже пропан-бутана като автогаз е газ без мирис, от съображения за безопасност, както някои колеги вече казаха, се подлага на одорация (омирисяване), като се добавя сяроводород. Който също съдържа малко сяра. Така че сяра има, макар и малко, защото съдържанието на сяроводород в пропан-бутана е 0,01PPM, т.е. 1000 пъти по-малко от съдържанието само на сяра в бензините и дизела (което съгласно Евро 5 е <10 PPM). Така смятам въпроса със наличието на сяра в Пропан-бутана за изяснен.

smile.gif))

Тогава бех останал с впечатление, че се занимаваш с някакви изследвания по горивата или нещо подобно и другите ти имаха доверие. Дано не съм се излъгал.

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко инфо относно сярата в двете горива и никасила (ако наистина в ауди 3.0 е същия никасилов мотор, като в БМВ....за което имам големи съмнения): http://www.go-lpg.co.uk/Nikasil.html

Срещал съм в нета фирми, които възстановяват покритието на цилиндрите (не само никасилово).

ПП: В Порше Запад не са чували за проблема на 3.0:).

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте дори и да е имало проблем с покритието тва е било в началото. Падне ли се износва неимоверно бързо и двигателя е за смяна\ремонт.

Така че вероятността да се вземе такъм мотор с бъдеш подобен проблем за мен клони към 0 отдавна е намерено решение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Срещал съм в нета фирми, които възстановяват покритието на цилиндрите ...

ПП: В Порше Запад не са чували за проблема на 3.0:).

Добре де, да приемем хипотетично, че има фирми които възстановяват покритието на блоковете ... Което съвсем между другото е неколко десети от милиметъра. За да го възстановят ще трябва да махнат старото ... От там допълнително пристъргване. Ново покритие - но дали ще го уцелят заводски и равномерно? В БГ няма фирма, която да го прави. Значи отивамеизвън бг. Колко тежи блока? Някой да има идея? Коя ще е тази куриерска фирма, която няма да види златната кокошка?! Приемаме хипотетично цената на Анди ... 450 лв. На цилиндър, по 6, колко прави? И то това е цената на Българска фирма, до колкото разбрах, с опит само в двигатели за мотоциклет или каквото там.

За финал идва красивия факт - Ауди НЕ ПРЕДЛАГА резервни части за основен ремонт на този двигател!!! Няма бутала. Е да де ама като си възстановил покритието на блока и върнеш всичко старо, по старому ... някой да има идея за ефекта?

И какво се оказва, грешни пари, не малко при това, за някакъв неясен ефект, без гаранция за качество, надежност и най вече ефект.

А що се отнася до Ауди Запад ... Те и изток, и запад, никога не са чували за нещо, което не им изнася ... Машина за пари, без грам желание да ти помогнат отговорно. С някои изключения разбира се!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То викаш според тебе, това покритие може да се провери с просто око дали е тръгнало? :lol:

Иначе на моя АСН тогава, Мишо му смени гумички на клапаните плюс всички гарнитурки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко инфо относно сярата в двете горива и никасила (ако наистина в ауди 3.0 е същия никасилов мотор, като в БМВ....за което имам големи съмнения): http://www.go-lpg.co.uk/Nikasil.html

Срещал съм в нета фирми, които възстановяват покритието на цилиндрите (не само никасилово).

ПП: В Порше Запад не са чували за проблема на 3.0:).

Чудесна статия, само потвържсдава каквото е казал Сашо, първия път.

LPG, on the other hand, has an extremely low Sulphur content (lower than the 'Low Sulphur' Petrol sold today) and cannot possibly be the cause of Nikasil coating damage. In this way, having a car LPG converted cannot cause liner breakdown in a Nikasil engine. Any damage will be due to the earlier use of High Sulphur Petrol.

Демек на газ няма ядове с никасиловото покритие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересна ситуация.... smile.gif

Тоя мотор можеш спокойно да го взимаш. Дори да е с никасилово покритие за което никъде в нета не пише и според мен не е вярно на газ няма да имаш никакви проблеми. Взимай смело.

Аз не разбрах две неща:

- къде пише, че покритието е никасил (и какъв точно);

- имал ли си проблем с мотора?

Само този индивид но не може да си подкрепи твърденията по никакъв начин. Не можах и в нета да намеря да е с никасил този мотор. То и няма логика след както всички други ( бмв и ягуар) са спрели моторите с това покритие в ауди 10 години по късно да пуснат мотор с това покритие. Най малкото след като вече са пуснали мотори с алусил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха баце надявам се, че просто ти е лош ден и затова се опитваш да храниш. Това познание го имам от тебе:

smile.gif))

Тогава бех останал с впечатление, че се занимаваш с някакви изследвания по горивата или нещо подобно и другите ти имаха доверие. Дано не съм се излъгал.

Хаха, мамин златен, откъде го изкопа това та така ми затопли душицата. И си избий от главата, че те храня или нещо подобно.

Сега като чета какво съм писал, не ми изглежда ок. Не отричам написаното тогава, но трябва да призная, че не съм се изказал коректно - сравнявам сероводород със сяра, което са две различни неща. Сероводородът напълно се изключва, но сярата така или иначе я има. Тогава (2008-2009г.) в препоръчителния стандарт за LPG БДС EN 589 сярата пак си се нормираше до 50ppm, но светлите горива търпят еволюция, като сярата се ограничава до днешните 10ppm - Евро 5. Това при моторен привод и отопление.

Тогава (2008-2009) някои горива, отделени за различни от автомобилни цели, се нормираха до 1000-2000ppm, например Газьоли промишлени и комунални цели.

Да си призная, не знам какво е положенито при битуми и гудрони, ама хайде, това не са светли горива и предназначението им е друго. Знам за котелното че беше до 3% сяра, което е 30000ppm - това само за сравнение.

Така че както и да го погледна, съм направил грешка, защото съдържанието на сяра в светлите тогава не е било 1000 пъти повече от газта.

Ако искаш ъпдейт към днешна дата, нещата изглеждат така: във всички светли горива сярата е ограничена на 10ppm, a в пропан-бутана си остава 50ppm. Т.е. пет пъти повече сяра в газта, отколкото в бензините.

П.п.: И друг път съм казвал, не съм химик и не изследвам въглеводородите, макар че би ми се искало - органичната химия обаче не е за всеки. А и ползите от познаването й в детайли, остойностени на пазара на труда са твърде малки.

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, мамин златен, откъде го изкопа това та така ми затопли душицата.

Некои смислени неща ги помня, а и Куро тогава те защитаваше :))))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Некои смислени неща ги помня, а и Куро тогава те защитаваше :)/>)))

Е надявам се да не преобръщам нещо коренно в представите ти, но дори преди да не съм бил коректен, сега със сигурност ти казвам, че за светлите условието е сярата да не превишава 10ppm и то носи задължителен характер, а за газта - 50ppm. Кофтито е, че стандартът за пропан-бутана за България не носи задължителен характер, а препоръчителен. Сигурен съм, че се спазва от рафинерията в Бургас, но при внос нещата не са изяснени.

Ама хайде все пак да не оплескваме още повече темата на колегата. Ако мога да съм полезен с инфо, на ЛС.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пореден път защото не цитирам предно мнение се получава недоразумение. В други форуми се получава уведомление, ако по време на писане на отговор, е публикувано друго мнение.

Накратко - въпросите ми бяха към охболи :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възстановянето на покритието (replating) става по старите бутала и няма да е нужно да се купуват нови. Сегментите също остават, но нищо не пречи поне нови сегмени да се сложат. Двигателят става чисто нов. Освен ако някое от 6-те бутала не е задрало. Става лесно като падне люспа от покритието и мине между цилиндъра и буталото преди да падне в картера. Връщат цилиндрите на мотоциклетите като нови. Според мен при процеса, след като измият старателно детайла, го цопват в нещо като вана и там по електро-химичен път се нанася ново покритие (някаква смес от /Ni/никел, /Ca/каций и /Sil/силиций) с необходимата дебелина, за да се догони желаната хлабина между буталото и цилиндъра. Къде има такива големи вани, ако изобщо са вани, не знам. Цилиндрите на моторите в България ги пращат в Холандия - за мотокрос и картинг най-вече. От големите байкове с по 4 цилиндъра никой не го прави това, а и то не се чупи при тях. Само при кросовете (4Т и 2Т) и картовете (2Т).

Алусил не знам на какво е търговско наименование, казвам само за "ни-ка-сил".

Но не мисля, че ще се стигне до там преди навъртане на доста солиден пробег, който няма да е по-малък от двигател с ризи. Двигателят е по-лек и се охлажда по-добре с покритие. Буталата може да се сложат по-близо едно до друго, което прави двигателя компактен. А и мисля, че са по-лесни за производство. На книга го дават с по-добра износоустойчивост. 220 коня не са въобще малко за 3 литра обем.

Отваряли сме двигател на кавазаки 400 сс с 4 бутала, 92-ра година, на не знам колко километра. Беше за скорости и по работната повърхност на цилиндрите нямаше забележка, буталата и сегментите - 10 точки. Няма страшно :dance:

Редактирано от Andy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Изпуснах хубавата Швейцарска Б6-ца докато се чудех за тоя скапан никасил.

В момента в мобилето други няма.

Да попитам и за другата кола за която се колебаем - бмв е90 330i , какво ще кажете за количката ? Не е ауди но нещо бензиновите а4-ки не ми харесват като изключим евентуално S4 но не я виждам като ежедневка нещо. :gruebel:

За старата 3-ка бензин знам че е много близо до безпроблемната кола но за 90ките не знам почти нищо и те ли са със слабички рейки ? Носи ли тоя мотор на ГИ ? Общо взето всяко мнение ще ми е от полза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай да не е с N53 че е с директно впръскване и с нашия бензин се осира здраво..Верно че дюзите са евтини около 200 кинта парчето ама не си е работа\ и не става на газ\. Инъче с тия 272 кс е доста бърза кола за сток малко коли в тоя ценови диапазон могат да се мерят като динамика..

Като виден БМВ фен :hilezh: ще кажа че на мен тва БМВ твърдо не ми харесва вози твърде стегнато толкова е изчистено в интериора че чак са го очистили лъха на студенина..ЗА тясно не е но и без разните му пакети стандартната визия е :huh:

Инъче като всяко БМВ се управляма приятно и директно при цените които държи по-добре е60 ...И с двигател Н52 е по-добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи коя година е, ако е стария 258 коня е N52, а по новия 272 е N53...

Аааа те май не слагат м54. Да взима н52 и да сложи некой от Ги-тата по обд и няма да има никакви ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...