Jump to content

Гасне тотално все едно няма ток след пипане по датчиците.


shadou2

Recommended Posts

Здравейте, днес ми се случи нещо супер странно, трябва да й се сменя датчика, който показва температурата на двигателя (показва 110 градуса при даване на контакт).

Поръчах го в един магазин, отивам те обаче били два един отдолу на таралежа и един отгоре мислех,че е горния оказа се долния и докато се тестваше кой е датчика. Извадиха от долния кабела незнам как да го нарека и като са го слагали са го завъртили грешно. Спря да отчита тръгвам така показвайки 0 градуса и на има няма 500 метра колата изгасна, но все едно не угасена а все едно няма ток на нея и това става на стетофара от бул. Русия към градската ( Варненското) с триста зора запалих и тръгнах да се прибирам по Батовска пак показваше 0 градуса , преди завоя пак същото изгасна след 15 сек запали.

Въпроса ми е това гаснене възможно ли е да е от датчика, от грешното слагане на кабела той е с един квадратен накрайник с две дупки влизащи в две клемички на самия датчик? Защото вчера обиколих с нея целия град и не ми създаде никакви проблеми, хем не беше каран месец и половина.Този номер ми го прави за първи път.

Колата е ауди 80В3 1,8s двигател НЕ 1991г карбуратор, в момента се кара само на бензин.

Може да сте ме видели ако сте карали по Батовска закъсалото ауди следобед.

Това е снимка на датчика:

http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.php?id=bfi1358892235k.jpg

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гансне тотлано все ендо няма ток

Трагедия. :steinigung:/>/>/>

--------

Не е от датчика.

Затварям че ми се реве.

----------

Хайде един жест за колежката ако обещае че повече няма да прави така. :rolleyes:/>

Снимка ДАТЧИК.

Темата е поправена и върната към (нов) живот.

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега виждам на снимката, че и местат на горните са разменение снимката е правена преди 2 месеца сменях таралеж, освен това е сменян тампон на карбиуратор, оправяни са й тоците понеже се пали с копчета и предишния сбственик беше объркал нещо и за два дни падаше акумулатора, сменяни са още накладки, мъркучи на предните спирачни апарати,сменяна кривка на на единия мъркуч дебелия към водната помпа, нов антифриз на 3 мсеца, филтри сравнително нови на 1500км. от предишния собственик ( роднина е) , масло на 1500км, нов акумулатор на 6 месеца.Има газова уредба, но понеже не е добре регулирана сега се кара само на бензин, последните газаджии я удушиха ама май малко в повечко по баир притриса на втора, на безнин върви перфектно, до днес. Може бие скоро ще има нужда от смяна на свещи, пали от разно до сега.

Редактирано от shadou2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това "елкон" не беше ли едни станции SUN които бяха на мода преди 30 години и се правеха ладите на тях?

И те са без компютър - чудо а?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лесно е човек да се майтапи с хора, които не разбират. В къщи сме само жени, аз имам книжка от 1г и съм карала кола само около месец, тази кола, а майка ми не е карала от 15г.Колата е подарък даже не съм я избирала. Разбирам сърказма на разбирачите, за вас може въпросите ми да са глупави, но за мен отговорите са вжни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да питам ти ли смяташ да я ремонтираш да знаем какво да ти обясняваме и имаш ли си няква представа от коли и как подяволите успяхте да НАВРЕТЕ буксите обратно.Това че е огаснала както каза колегата няма нищо общо с малтретирането на датчиците

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ми изглежда, като скъсана игла на поплавъка и да се дави....после нивото спада и пали пак...после се пълни и пак гасне :)Отвори капака и погледни карбуратора...виж дали мерише на бензин..после запали и като угасне вдигни пак капака и там ако има бензин по карбуратора значи се препълва с бензин и се дави.Там трябва смяна на някои работи...ама за това после.Провери това не е сложно :)Все пак е някакво предположение:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай дали при двете горива ще ти прави същия проблем за да можеш да ни дадеш някви насоки над кое да се разсъждава.

paccci може и да е комутатора моита така направи.Първо гасна няколко пъти и после си угасна до смяната на комутатора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...В къщи сме само жени, аз имам книжка от 1г и съм карала кола само около месец, тази кола, ...

Обикновено жените в подобни случаи отиват на сервиз а не си купуват гедоре и газанализатор. Ама не при ония левуни (приятели за без пари?) които пъхат буксите наопаки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега, също да дам една насока за проблема. Имах същият проблем с предишната ми кола. Е не беше ауди, но както и да е. Паля аз, тръгвам и колата се държи перфектно, докато изведнъж не изгуби мощност и угасна. Няма и минута запали и се държи като нова. Минавам има няма 300 метра и същата работа. И пак запали идеално. Проблема при мен се оказа, след смяна на гърнето, в новото имаше някакви да ги наречем конци, честно да кажа не зная за какво бяха, не съм специалист по колите. И така, след като са изгоряли вътрешните ламарини, е продухало тези конци в тръбата и така се получава, че те пропускат много малко налягане и колата гасне, след малко налягането освободено и колата пак пали. И така това ми отне 2 дена докато разбера проблема. Че насоката, която мога да дам и най-безболезнена, т.е. няма да иска пари, да се изпробва дали е от това, е да се откачи гърнето и да се провери.

Редактирано от gogosu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да питам ти ли смяташ да я ремонтираш да знаем какво да ти обясняваме и имаш ли си няква представа от коли и как подяволите успяхте да НАВРЕТЕ буксите обратно.Това че е огаснала както каза колегата няма нищо общо с малтретирането на датчиците

Не няма да я ремонтирам аз разбира се.Но направо се пищисах от майстори, от както я давам на майстори все по на зле става.Тя имаш проблем с тоците клемореда й е прецакан и се пали с копчета, но това нещо го прави за първи път, и то 2 мин след като я пипа един майстор дошъл да си купува от магазина контактен спрей,забравих да спомена че напръска онова квадратното с него спрей, и явно като го е слагал е завъртил това квадратното, защото после като го завъртих, след като се прибрах с триста зора започна да отчита, и да показва пак градуси същите 120 при даване на контакт.Майсторите не са ми приятели, а сервизи, и то ги водят за добри.

Обикновено жените в подобни случаи отиват на сервиз а не си купуват гедоре и газанализатор. Ама не при ония левуни (приятели за без пари?) които пъхат буксите наопаки.

Не са приятели,а един майстор дошъл да си купува контактен спрей от същия магзин.

Редактирано от shadou2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казваш му "майстор" защото не му знаеш името?

Колегите да ти препоръчат при кой да идеш да ти оправи колата. С четене по форуми и един който минал по улицата няма да стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай дали при двете горива ще ти прави същия проблем за да можеш да ни дадеш някви насоки над кое да се разсъждава.

paccci може и да е комутатора моита така направи.Първо гасна няколко пъти и после си угасна до смяната на комутатора

Газовото не ми е добре регулирано, защото като й оправяха газовото я поудушиха и по баир на горе подскача на втора, прави опит да гасне и просто в момента не й зареждам газ, каня се като се пооправи времето да я закарам на еидн газаджия, който оправя газовите уредби на такситата из Добрич, когото и да питам всеки него ми препоръчва.

Казваш му "майстор" защото не му знаеш името?

Колегите да ти препоръчат при кой да идеш да ти оправи колата. С четене по форуми и един който минал по улицата няма да стане.

Съгласна съм но все при препоръчани ходя и накрая...............Ние август месец като я докарахме беше доста по-добро.Не са препоръчван от форума

Редактирано от shadou2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като я прибрах до нас, понеже съм лош шофьор( признавам си на 100%), я паркирах близо 10 мин ( не ударих никого казвам за да не ме накацате) на зад, не угасна през тези 10 мин, за сведенеи чак перката се включи.НЕ съм я изкарвала от тогава на сам. Забравих да допълня колата се кара много рядко, за 5 месеца обърках не август, септември я докарахме, колата е карана 15 тина пъти, като най - дългото и каране е било около 30мин. Докарана е то 140км. без никакъв проблем да създае по пътя.Технически преглед минат перфектно на 30.11 дори и изгорелите газове мина без проблем, тогава се караше пак на бензин.

Редактирано от shadou2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходя само при Росен.Сервиза му е на пътя за борсите.Ако знаеш къде е склада на Пато,точно на ъгъла има пресечка на дясно и на 100-150 метра по-надолу има голяма сива гаражна врата от ляво.Пред сервиза почти винаги има едно бяла Пежо 106.Три коли имах и трите само при него ги ремонтирам,познавам го отдавна,точен е.Ако искаш мога да ти дам и телефон,на лични.Или той или жена му ще се обадят,защото и тя е в сервиза.respekt.gif/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходя само при Росен.Сервиза му е на пътя за борсите.Ако знаеш къде е склада на Пато,точно на ъгъла има пресечка на дясно и на 100-150 метра по-надолу има голяма сива гаражна врата от ляво.Пред сервиза почти винаги има едно бяла Пежо 106.Три коли имах и трите само при него ги ремонтирам,познавам го отдавна,точен е.Ако искаш мога да ти дам и телефон,на лични.Или той или жена му ще се обадят,защото и тя е в сервиза.respekt.gif/>

Благодаря за съвета , моля дай ми наистина номер и като се пооправи времето ( слетни гми съм няма финанси за други)ще я закарам да я види защото направо, вече след онзи ден ме е страхд а я карам.Моного ще съм ти благодарна.

Редактирано от shadou2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си решила да я заведеш на майстор и си я направи да работи на гас. Аз я имам същата и съм много доволен от работата и на нас. А и си оправи ключа за палене.

Само не разбрах защо изобщо пусна тема след като нямаш намерение да я човъркаш ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото вече ме е страх да ходя на майстори и исках да знам от какво може да е.Всеки се притеснява за финанси в наше време особено ние от Добрич тук заплащането е повече от смешно( изключвам арендаторите) пък и всеко второ трето смество с има по един безработен включително и аз.Да знам какви финанси евентуално ще са ми необходими

Редактирано от shadou2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ссъгласен съм за финансите но няма как да стане това ти да питаш някой да ти отговори и ти да смениш след като както каза че нищо неразбираш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте, оказва се че е от клемореда ( прецакан е) понеже колата се пали с копчета, копчето което се използва за контакт не прави добра връзка и директно спира тока в колата по време на движение.

Редактирано от shadou2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква марка клеморед да купя,че разбрах че имало много ментета? Еладжията каза да си го купя аз ама незнам какъв да купя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най добре оригинал ,но сигурно няма да ти хареса цената :wall:/>

Питай кой клеморед е най скъпия от неоригиналите и най евтиния ,

и избери нещо по средата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За клеморед е хубаво да вземе оригинален, струва около 60лв, но е много важен детайл в ел. инсталацията на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...