mef Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Здравейте колеги,Наложи ми се да ремонтирам съединителя на моята A6, C4 произведена през 1991 г. Колата е на 250000 km. Двигателят е бензинов, 2000 куб см. с ръчна скоростна кутия.Заради свирещ аксиален лагер ми потъна педалът на съединителя и колата не може да се движи. В коша на двигателя видях стружки, вероятно от сухия аксиален лагер. Налага се ремонт на целия съединител. Освен аксиалния лагер ще трябва да сменям притискателния диск и т.н.Въпросите ми са: 1. Нов притискателен диск ли да си купя или втора употреба? 2. Каква марка резервни части да купя и кой е официалният им вносител в България (искам да избегна ментета). Предпочитам да вложа качествени части, но не е необходимо да са много скъпи. 3. Скоростният лост се превключва с много малко съпротивление, но не се самоизключва. В един сервиз ми казаха, че ще трябва да се закупи някакъв ремонтен комплект, за да се отстрани този проблем. Да комбинирам ли ремонта на съединителя с рамонта на скоростния механизъм, или двата ремонта са независими един от друг?Предварително благодаря за отговорите ви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 (Редактирано) 1.За съединителя-нов комплект/лагер,притискателен и феродов диск/,цена с отстъпка от колеги от форума около 230 лв 2.LuK,Sachs /лук,сакс/има и други модели3.За скоростния лост- предавките на тези автомобили се превключват много лесно,дори с един пръст /показалец/ превключвам от 2 на 3 предавка Редактирано 23 Януари 2013 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mef Публикувано 23 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Разбирам, че този консуматив (в случая съединител) струва 1/4 от пазарната стойност на целия автомобил. Разумно ли е, феродовият или поне притискателният диск да е втора употреба? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Разумно ли е, феродовият или поне притискателният диск да е втора употреба?Разумно е,защо не?Даже ако искаш вземи феродовият диск и го занеси да го наковат наново за 5лв. Искаш качествени резервни часи,а после питаш дали е разумно да сложиш втора употреба.Колегата ти е отговорил какво е добре да се направи.Твоя си работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Разбира се ,че не е проблем,всичко може да се направи,но наложи ли се за втори път да смъкваш всичко,заради повторем проблем, ще си кажеш "мамка му,защо не ги смених с нови" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Само НОВ комплект феродов+притискателен+лагер. Щом ти е пропаднал педала може да се наложи да смениш и горната помпа на съединителя (под педала). Това ще се види след смяната на съединителя. Колата предполагам е 100/С4, а не А6, защото А6 ги правят от 95г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mef Публикувано 23 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Благодаря за своевременните отговори. Явно има единомислие по темата. Моля ви, напишете ми от коя фирма в Пловдив или в София да купя частите, коя марка от предложените ми да предпочета и как да уговоря отстъпка от цената. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martod Публикувано 24 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2013 Първо кажи с кой мотор си колега, защото ако си с 115 или 140 коньовата версия, цената на ЛЮК или Закс изобщо няма да е като горе посочената, понеже има едни 20 мм. разлика в диаметъра на съединителите .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mef Публикувано 24 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2013 (Редактирано) Двигателят е произведен 1991 г., бензин, 2000 куб. см., 4 цилиндров, 8 клапана. купе: WAVZZZ,седан, ръчна скоростна кутия.двигател: AAE Редактирано 24 Януари 2013 от mef Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 24 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2013 аз бих ти препоръчал ауто 1 http://www.a1-bg.com/bg/contacts/read/gr_plovdiv_magazin/ или техко, поне са близо http://www.tech-co.bg/magazini/plovdiv Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ставров Публикувано 24 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2013 http://bparts-bg.com/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martod Публикувано 24 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2013 Двигателят е произведен 1991 г., бензин, 2000 куб. см., 4 цилиндров, 8 клапана. купе: WAVZZZ,седан, ръчна скоростна кутия.двигател: AAEС 210 мм. съединител си, по евтиния вариант .. В тех-ко го има само на поръчка, 304 лв. ЛЮК . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mef Публикувано 26 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2013 (Редактирано) Колеги, благодаря Ви за съдействието.Сега търся вилка за изключващия лагер на притискателния диск от съединителя на същата кола. Може да е и втора употреба. Желателно е да е от гр. Пловдив. Редактирано 26 Януари 2013 от mef Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mef Публикувано 28 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 Благодаря ви колеги, проблемът е решен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mef Публикувано 28 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 Благодаря ви колеги, проблемът е решен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mef Публикувано 28 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 Благодаря ви колеги, проблемът е решен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване