Jump to content

Трудно превключва при изгасен двигател - съединител?


samsung

Recommended Posts

Днес както си карах почна трудно да превключва скоростите,като е угасена влизат.Явно е съединител.Но щом не буксува си мисля ,че не е от феродото ра нещо по задействането му-помпи или лагера?Прав ли съм?педала на съединителя като усещане не се е променил все същия си е :unsure:/>

Редактирано от samsung
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може ли от един път да замине притискател без никакви симптоми на единия светофар сменя скоростите на другия вече не влизат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може - счупено феродо, спукване на притискателния диск и т.н. Все пак какъв е мотора и модела на Аудито?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първа и задна влизат с най голям зор ,задната с хлопване ,междинна газ не помага

Редактирано от samsung
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

комплект ли да сменям или да видя кво се е скапало и тогава да поръчвам.долната помпа подлежи ли оста и на някакъв реглаж или дължината и е фиксирана?

Редактирано от samsung
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери феродовия с шублер колко е дебелинaтa,aко е много изтъркaл ще го видиш и сменяш aко не е според.мен нямa смисъл aко нямaш много пaри,те сa си скъпи вече не сa кaкто преди,пък и сегa почти нaвсякъде кaзвaт сaмо комплект,нaмирaсе и по отфелно.но по рядко,aко.не сaти проблем едни 250,300лввземaй комплект

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надали е помпата, но като натиснеш и включиш на скорост задържаш натиснат педала,око не държи някоя от помпите ще потегли след малко.Подобен проблем имах с първата си Б4 ,при по рязко потегляне не влизаше и на втора ,но изкара доста. След катастрофа я нарязах и от любопитство отворих съединитела,на феродовия диск двете двойни пружини бяха счупени и си стояха вътре.За съединител тярси форумните търговци, Коко или Г. Бостанджиев предлагаше за АБК на 250 лв. това е много добра оферта .Аз като търсех искаха по 350 лв свалиха на 300 лв в магазин в който ползвам малка отстъпка за други части само в един ми предложиха цена от 250 лв и останах изненадан но и търговеца разбра и каза свалям ти на тази цена за да не те изтърва на 300-350 ти от всякъде ще купиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес ходих с нея на работа викам си то по зле няма на къде.вкарвам първа на натиснат съединител и паля като държа съединителя.зацепва си както обикновено,тръгвам.ръгам втора с малко зор и нагоре същата работа,пробвах малко каране на полусъединител не боксува.по светофарите тръгвам на втора първа си е зор.пробвах 2 3 пъти да напомпя съединителя преди да сменя скоростта, като че ли по добре влизат :gruebel: чудя се притискател ли се е строшил лагер ли помпа ли?май докато не се отвори няма да се разбере

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , имах подобен случай на мойта кола , скоростите влизаха странно... отидох на майстор , казах му че се съмнявам в съеденителя , пробва я човека , вика - добре е , при теста всичко беше нормално... след 2 дни съеденителя ми сдаде багажа на 50м от нас , изкарах от 3та да включа 2ра и край , натискам педала и усещам само леки пулсации , предавка не мога да включа. Оказа се пукнатина в притискателния диск. Явно е имало цепнатина на него и ту работи нормално ту не , докато накрая не се счупи тотално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

реших да го сменям комплект.какви инструменти ще са необходими за свалянето на кутията?разполагам с гедоре и камъка за полуоските.болтовете на кутията шестограм ли са или звезди някакви?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

болтовете на кутията шестограм ли са или звезди някакви?

По-лесно ще ти бъде да отидеш и да ги погледнеш отколкото тук да гадаем с какви болтове си.

По-ринцип са шестограм външен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

половината са обикновени болтове, половината са вътрешен шестограм най-вероятно 8 мм но не бях подготвен за измерване а оглеждах помпата дали може да се регулира вилката и.НЕ МОЖЕ!!!пък колко псувах докато успея да върна долната помпа на мястото и не е истина :hilezh: :hilezh: ще трябва повторно ходене до канала

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

половината са обикновени болтове, половината са вътрешен шестограм най-вероятно 8 мм но не бях подготвен за измерване а оглеждах помпата дали може да се регулира вилката и.НЕ МОЖЕ!!!пък колко псувах докато успея да върна долната помпа на мястото и не е истина :hilezh: :hilezh: ще трябва повторно ходене до канала

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вчера ходих на канала да огледам дали може се регулира вилката на долната помпа.!НЕ МОЖЕ!пък колко псувах докато успея да вкарам долната помпа на мястото и не е истина.на пръв поглед болтовете са 8 мм вътрешен шестограм ,но нямах с какво да ги измеря.Трябва пак да ходя до канала .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ме извиняват всички че ползвам темата на колегата.и аз имам проблем с превключването особено когато е студена.става въпрос за първа и задна.имам чувството че не съм натиснал достатъчно педала но всъшност съм го натиснал.какво е това може ли да е от маслото.нивото му е достатъчно.гледал съм го скоро.или и аз съм за смяна на притискателя.феродото е сменено скоро.проблема е от преди смяната

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...