samsung Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 (Редактирано) Днес както си карах почна трудно да превключва скоростите,като е угасена влизат.Явно е съединител.Но щом не буксува си мисля ,че не е от феродото ра нещо по задействането му-помпи или лагера?Прав ли съм?педала на съединителя като усещане не се е променил все същия си е :unsure:/> Редактирано 23 Януари 2013 от samsung Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rasing Solutions Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 притискателя е заминал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Привет!Следващата ти тема с подобно изчерпателно заглавие директно ще бъде изтрита. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 23 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 добре но оправи заглавието в движение ,а не при изгасен мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 23 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 може ли от един път да замине притискател без никакви симптоми на единия светофар сменя скоростите на другия вече не влизат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Може - счупено феродо, спукване на притискателния диск и т.н. Все пак какъв е мотора и модела на Аудито? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 23 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 б4 АБК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amadeo Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Съвсем.възможно е,aмa не всички примерно зaднa и първa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 23 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 (Редактирано) първа и задна влизат с най голям зор ,задната с хлопване ,междинна газ не помага Редактирано 23 Януари 2013 от samsung Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 за съединител си ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 23 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 (Редактирано) комплект ли да сменям или да видя кво се е скапало и тогава да поръчвам.долната помпа подлежи ли оста и на някакъв реглаж или дължината и е фиксирана? Редактирано 23 Януари 2013 от samsung Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amadeo Публикувано 24 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2013 Провери феродовия с шублер колко е дебелинaтa,aко е много изтъркaл ще го видиш и сменяш aко не е според.мен нямa смисъл aко нямaш много пaри,те сa си скъпи вече не сa кaкто преди,пък и сегa почти нaвсякъде кaзвaт сaмо комплект,нaмирaсе и по отфелно.но по рядко,aко.не сaти проблем едни 250,300лввземaй комплект Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 24 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2013 все си мисля дали не е в помпата проблема и да не отделя достатъчно?как може да се провери ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 24 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2013 Надали е помпата, но като натиснеш и включиш на скорост задържаш натиснат педала,око не държи някоя от помпите ще потегли след малко.Подобен проблем имах с първата си Б4 ,при по рязко потегляне не влизаше и на втора ,но изкара доста. След катастрофа я нарязах и от любопитство отворих съединитела,на феродовия диск двете двойни пружини бяха счупени и си стояха вътре.За съединител тярси форумните търговци, Коко или Г. Бостанджиев предлагаше за АБК на 250 лв. това е много добра оферта .Аз като търсех искаха по 350 лв свалиха на 300 лв в магазин в който ползвам малка отстъпка за други части само в един ми предложиха цена от 250 лв и останах изненадан но и търговеца разбра и каза свалям ти на тази цена за да не те изтърва на 300-350 ти от всякъде ще купиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 24 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2013 днес ходих с нея на работа викам си то по зле няма на къде.вкарвам първа на натиснат съединител и паля като държа съединителя.зацепва си както обикновено,тръгвам.ръгам втора с малко зор и нагоре същата работа,пробвах малко каране на полусъединител не боксува.по светофарите тръгвам на втора първа си е зор.пробвах 2 3 пъти да напомпя съединителя преди да сменя скоростта, като че ли по добре влизат чудя се притискател ли се е строшил лагер ли помпа ли?май докато не се отвори няма да се разбере Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaxx Публикувано 25 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2013 Колега , имах подобен случай на мойта кола , скоростите влизаха странно... отидох на майстор , казах му че се съмнявам в съеденителя , пробва я човека , вика - добре е , при теста всичко беше нормално... след 2 дни съеденителя ми сдаде багажа на 50м от нас , изкарах от 3та да включа 2ра и край , натискам педала и усещам само леки пулсации , предавка не мога да включа. Оказа се пукнатина в притискателния диск. Явно е имало цепнатина на него и ту работи нормално ту не , докато накрая не се счупи тотално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 27 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2013 реших да го сменям комплект.какви инструменти ще са необходими за свалянето на кутията?разполагам с гедоре и камъка за полуоските.болтовете на кутията шестограм ли са или звезди някакви? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 27 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2013 болтовете на кутията шестограм ли са или звезди някакви?По-лесно ще ти бъде да отидеш и да ги погледнеш отколкото тук да гадаем с какви болтове си.По-ринцип са шестограм външен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 28 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 половината са обикновени болтове, половината са вътрешен шестограм най-вероятно 8 мм но не бях подготвен за измерване а оглеждах помпата дали може да се регулира вилката и.НЕ МОЖЕ!!!пък колко псувах докато успея да върна долната помпа на мястото и не е истина :hilezh: ще трябва повторно ходене до канала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 28 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 половината са обикновени болтове, половината са вътрешен шестограм най-вероятно 8 мм но не бях подготвен за измерване а оглеждах помпата дали може да се регулира вилката и.НЕ МОЖЕ!!!пък колко псувах докато успея да върна долната помпа на мястото и не е истина :hilezh: ще трябва повторно ходене до канала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 28 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 вчера ходих на канала да огледам дали може се регулира вилката на долната помпа.!НЕ МОЖЕ!пък колко псувах докато успея да вкарам долната помпа на мястото и не е истина.на пръв поглед болтовете са 8 мм вътрешен шестограм ,но нямах с какво да ги измеря.Трябва пак да ходя до канала . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktoral4 Публикувано 28 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 да ме извиняват всички че ползвам темата на колегата.и аз имам проблем с превключването особено когато е студена.става въпрос за първа и задна.имам чувството че не съм натиснал достатъчно педала но всъшност съм го натиснал.какво е това може ли да е от маслото.нивото му е достатъчно.гледал съм го скоро.или и аз съм за смяна на притискателя.феродото е сменено скоро.проблема е от преди смяната Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 29 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2013 на притискател мирише Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване