Jump to content

A4 avant 1.8T автоматик/типтроник харчи супер много


324d

Recommended Posts

Здравейте колеги,

След като от 3- 4 години се каних да си купя audi и четях Вашият форум като посетител без регистрация и да кажа, че се ориентирах горе долу каква кола и кой мотор да си купя и най - вече след като любимото ми BMWA е30 - 324d изгни тотално, най - после си купих ауди А4 комби/не е 100 или 80 - най - култовите модели за мен,но вече няма запазени от тях/. Колата е много приятна и ми доставя голямо удоволствие. В доста добро състояние е за годините си. Автоматик с типтроник - не съм доволен, но състоянието и цената силно наклониха везните в полза на този автомобил. За съжаление имам доста сериозен проблем с разхода. Колата ми гори около 18-19 на сто със сменен въздушен филтър и термостат поради това, че загряваше много бавно. Турбото е ново правено от предишния собственик, маслото на мотора е ново, масленият филтър също, масло и филтър на автоматика също. Мисля, че само филтърът на климатика не е сменен. Може би и горивния. Според това, което намирам в нета този автомо бил не би трябвало да харчи повече от 14 градско. Така че ако някой е имал подобен проблем моля да кажа какво бих могъл да отремонтирам или да заменя, за д аси намаля разхода. Освен това силно се интересувам от специализиран сервиз за audi, различен от официалния,в който с други марки не се занимават. Благодаря Ви за вниманието

Редактирано от 324d
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей

Преди да си взема Ауди-то карах Пасат 2005 год. 1,8Т. Разхода в града с бензин 11 л.бензин,на газ /газ инжекцион/до 12л.

Къде е проблема при теб обаче аз не зная.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как установи този разход? - по борд ли или пълно пълно.

Малко балъшки според всички, с които съмм говорил до сега. Първо ми направи впечатление, че стрелката върви много бързо. Второ при всяко зареждане от декември насам пълня резервоара точно да средата, което е 30/31 литра и успявам да измина не повече от 170 км/градско до светване на резервата. Според данните в нета резервоара на този автомобил е 62 литра, тоест около 26 литра за 170 км. Сипвал съм и на шел, и на омв, и на еко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,аз имам сащтият проблем но при б4 кабрио моторАБК-СМЕНИХ термостата с бехр,сега е разглобена и за радиоаторче на парното.и след като го монтирам щте видим. при мен 18-19градско разход постоянно студена кола и не се издаржа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,аз имам сащтият проблем но при б4 кабрио моторАБК-СМЕНИХ термостата с бехр,сега е разглобена и за радиоаторче на парното.и след като го монтирам щте видим. при мен 18-19градско разход постоянно студена кола и не се издаржа.

Редактирано от ceco09
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко балъшки според всички, с които съмм говорил до сега. Първо ми направи впечатление, че стрелката върви много бързо. Второ при всяко зареждане от декември насам пълня резервоара точно да средата, което е 30/31 литра и успявам да измина не повече от 170 км/градско до светване на резервата. Според данните в нета резервоара на този автомобил е 62 литра, тоест около 26 литра за 170 км. Сипвал съм и на шел, и на омв, и на еко.

Според мен това е напълно грешен подход за изчисление на разхода!Направи пълен - пълен за 100 км. Закачи я на кабел и виж как са датчиците за температура, това със загряването дето си споменал - може да е връзката с проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с термостата съм го направил вече и загрява сравнително бързо. Живея на Бная Мадара и работя на Аерогарата при температури под нулата до -5/6 по целзий влиза в работен температура до към Попа и Графа. Иначе имаш култов автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да ти кажа къде може да е проблема, но сам знаеш, че от каране до каране има огромна разлика, особено в градски условия.....там разхода е тотално непредсказуем, днес си в задръстване утре не.... и така и този разход отгоре, който ти е 4-5л. е нормално допустимо да варира според мен, колегите с такъв модел могат да ти кажат, но от познати знам, че градския разход, който се дава на бензиновите винаги е с 3-4л. в повече. Закачи колата на диагностика и провери за всеки случай...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта Яауттро а4 б5 1.8т Аеб седан ми гори 12-13л на 100км в Варна! Незнам какви са тея 20 на 100 ако мойта гори толкова,ще я бракувам чесно :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен това е напълно грешен подход за изчисление на разхода!Направи пълен - пълен за 100 км. Закачи я на кабел и виж как са датчиците за температура, това със загряването дето си споменал - може да е връзката с проблема.

Ами по принцип, откакто смених термостата ми изглежда, че достига около 90 градуса за сравнително бързо време. И си мислех, че ще окаже положително влияние. Иначе Баща ми ме кара също да заредя веднъж до горе и след това още веднъж - ще опитам. А относно тези температурни датчици изобщо нямам идея какви са и кой може да ми ги закачи на компютър и да ги разчете. Аз и това питах - има ли някой истински спец по audi-тата според всеобщото мнение на форума. Такъв, който може и да работи в невзрачно гаражче на края на София, но да познава душата на тези автомобили. Аз напрмер за bmw-то си имах, точно един такъв майстор, за който нямаше тайни при тези автомобили и решаваше абсолютно всичките им драми с лекота. Но докато достигна до него минаха окло 2 години и 2000 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да ти кажа къде може да е проблема, но сам знаеш, че от каране до каране има огромна разлика, особено в градски условия.....там разхода е тотално непредсказуем, днес си в задръстване утре не.... и така и този разход отгоре, който ти е 4-5л. е нормално допустимо да варира според мен, колегите с такъв модел могат да ти кажат, но от познати знам, че градския разход, който се дава на бензиновите винаги е с 3-4л. в повече. Закачи колата на диагностика и провери за всеки случай...

И друг колега го питах, но ще питам и теб. Някакви идеи тоносно това, кой би могъл да ми диагностицира audi-то качествено, а не от типа: " Да, да в нашия сервиз разполагаме с програма за VAG на лаптопа." Иначе аз не настъпвам никак, защото се опитвам да карам с 50 в града, мразя да фросирам по светофарите и понеже да скоро карах старо дизелово bmw, рядко насилвам мотора над 2000-2200/300 оборота, особено сутрин, когато колата е студена

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам вече кой случай на висок разход в този форум е това. Цифрите са приблизително еднакви - 18-20/100. И моят е тъдява, при все че живея в малък град и тук задръствания няма, нито пък светофари. 4-та няма къде да я включа, щото или съм пристигнал или от траполяци и неравности не ща да се засилвам повече от 40 км/ч на трета.

При студения старт при -7-10 и по-ниски температури инжекционът блъска много бензин. Не съм много сигурен, но мисля, че на място от първи старт започва да харчи нещо от порядъка на 4 литра/час. В движение от данните на борда за моментния разход може да вдигнеш кръвно, затова по-добре тази дейност да се пропусне.

Един от факторите за прекомерен разход на бензин са късите дестинации. Тъкмо е загряла и ти спираш (както съм аз), след това изстива до Т на въздуха, пак студен старт и обратно у дома. Просто няма кога колата да харчи едни нормални 12-14 литра, като бръмчи умряла от студ през по-голямата част от пътя. Затова и средният е по-скоро максимален, макар и с леко смекчен мащаб. В такъв случай трябва да се провери какво изразходва на дълъг път. Ако и тогава нещата са зле, трябва да се отиде в сервиз за проверка на кислородните датчици (ламбда/ди - където са с повече от 1 брой), температурни датчици, кабели на свещи и свещи. Също проверка на налягането в гумите. Меките гуми създават голямо съпротивление при движението и разходът се вдига. Аз нямах гума над 1,4 атм, а една даже беше на 0,7 :steinigung: . Дефектен манометър на бензиностанцията, където редовно се проверявам е причината и понеже гумите ми се видяха меки, а возията като в А6, рекох да ида на друго място и останах потресен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам вече кой случай на висок разход в този форум е това. Цифрите са приблизително еднакви - 18-20/100. И моят е тъдява, при все че живея в малък град и тук задръствания няма, нито пък светофари. 4-та няма къде да я включа, щото или съм пристигнал или от траполяци и неравности не ща да се засилвам повече от 40 км/ч на трета.

При студения старт при -7-10 и по-ниски температури инжекционът блъска много бензин. Не съм много сигурен, но мисля, че на място от първи старт започва да харчи нещо от порядъка на 4 литра/час. В движение от данните на борда за моментния разход може да вдигнеш кръвно, затова по-добре тази дейност да се пропусне.

Един от факторите за прекомерен разход на бензин са късите дестинации. Тъкмо е загряла и ти спираш (както съм аз), след това изстива до Т на въздуха, пак студен старт и обратно у дома. Просто няма кога колата да харчи едни нормални 12-14 литра, като бръмчи умряла от студ през по-голямата част от пътя. Затова и средният е по-скоро максимален, макар и с леко смекчен мащаб. В такъв случай трябва да се провери какво изразходва на дълъг път. Ако и тогава нещата са зле, трябва да се отиде в сервиз за проверка на кислородните датчици (ламбда/ди - където са с повече от 1 брой), температурни датчици, кабели на свещи и свещи. Също проверка на налягането в гумите. Меките гуми създават голямо съпротивление при движението и разходът се вдига. Аз нямах гума над 1,4 атм, а една даже беше на 0,7 :steinigung:/> . Дефектен манометър на бензиностанцията, където редовно се проверявам е причината и понеже гумите ми се видяха меки, а возията като в А6, рекох да ида на друго място и останах потресен.

И ти имаш право, но това се неща, който качват разхода минимално също като цяло, но в комплектност всичко се натрупва, за мен разхода от 12-14 е кошмарен....тъй като карам дизел.

Колега ако си от София нека някой от там да ти каже майстор, аз съм от Плевен и тук лично мога да те заведа на момента при моя майстор, който ще открие веднага ако има нещо нередно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С бензинов автомобил съм с 6 цилиндъра. Това нещо не може да се задоволи с характерните за 1.9ТДИ литри гориво. Трябва да го карам само по нанадолнища. Нали не мислиш, че докато загрява при старт от -7-10 градуса едно подобно харчи 12-14 :rolleyes: Той твоя праска 10-ката, какво остават нашите бензиновози.

Като се наложи да пътувам някъде ще видя какво харчи и ако продължава да ми бърка толкова дълбоко в джоба ще го карам на сервиз.

Викаш малко влияние оказва... Ами това малко, онова малко, позапушен катализатор, почиващ си цилиндър от време на време, който на място си работи и аз няма как да го усетя и те ти откъде идва. Тя лятото ми гори 13-14...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е тоя разход, нещо не й е наред я ламбда сонда я нещо друго... Аз зиме докарвам разход 12-13-14 в София със студени стартове, малко задръствания, вечерно каране когато е по-спокойно и гледам да карам по-големи булеварди и това е разхода, който засичам по борд компа, като го нулирам през няколко дена. Лете с климатика разхода е пак в тия граници, 1.8Т quattro... Трябва или постоянно да се бутам у задръствания или да не и давам мира на турбината за да докарам 20/100 :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С бензинов автомобил съм с 6 цилиндъра. Това нещо не може да се задоволи с характерните за 1.9ТДИ литри гориво. Трябва да го карам само по нанадолнища. Нали не мислиш, че докато загрява при старт от -7-10 градуса едно подобно харчи 12-14 :rolleyes:/> Той твоя праска 10-ката, какво остават нашите бензиновози.

Като се наложи да пътувам някъде ще видя какво харчи и ако продължава да ми бърка толкова дълбоко в джоба ще го карам на сервиз.

Викаш малко влияние оказва... Ами това малко, онова малко, позапушен катализатор, почиващ си цилиндър от време на време, който на място си работи и аз няма как да го усетя и те ти откъде идва. Тя лятото ми гори 13-14...

Нямам разходомер (и слава богу), но аз гледам какво сипвам и какво изминавам отсреща....в зимния период 20 лева дизел са 10.20 литра на ЕКО, изминавам 180 км. комбинирано....от резерва до резерва съвсем точно...... като.....100 км извънградско + 80 км градско. Сам ги смятай, колата е 1.9 TDI quattro ...изумително е, но е истина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е тоя разход, нещо не й е наред я ламбда сонда я нещо друго... Аз зиме докарвам разход 12-13-14 в София със студени стартове, малко задръствания, вечерно каране когато е по-спокойно и гледам да карам по-големи булеварди и това е разхода, който засичам по борд компа, като го нулирам през няколко дена. Лете с климатика разхода е пак в тия граници, 1.8Т quattro... Трябва или постоянно да се бутам у задръствания или да не и давам мира на турбината за да докарам 20/100 :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам разходомер (и слава богу), но аз гледам какво сипвам и какво изминавам отсреща....в зимния период 20 лева дизел са 10.20 литра на ЕКО, изминавам 180 км. комбинирано....от резерва до резерва съвсем точно...... като.....100 км извънградско + 80 км градско. Сам ги смятай, колата е 1.9 TDI quattro ...изумително е, но е истина.

И как по-точно 20 лева са 10.2 литра нафта? Ти на каква цена зареждаш ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам разходомер (и слава богу), но аз гледам какво сипвам и какво изминавам отсреща....в зимния период 20 лева дизел са 10.20 литра на ЕКО, изминавам 180 км. комбинирано....от резерва до резерва съвсем точно...... като.....100 км извънградско + 80 км градско. Сам ги смятай, колата е 1.9 TDI quattro ...изумително е, но е истина.

И как по-точно 20 лева са 10.2 литра нафта? Ти на каква цена зареждаш ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам разходомер (и слава богу), но аз гледам какво сипвам и какво изминавам отсреща....в зимния период 20 лева дизел са 10.20 литра на ЕКО, изминавам 180 км. комбинирано....от резерва до резерва съвсем точно...... като.....100 км извънградско + 80 км градско. Сам ги смятай, колата е 1.9 TDI quattro ...изумително е, но е истина.

И как по-точно 20 лева са 10.2 литра нафта? Ти на каква цена зареждаш ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, съвети много, но той автора според мен може да се каже, че изобщо не го е засичал тоя въпросния разход. Ами ако случааайно има проблем с отчитането на горивото? Според мен засичане по стрелка не може да се приеме за показно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...