Jump to content

Някакви идеи как да засиля малко адр-а


Recommended Posts

:rolleyes: Дайте идей как мога да кача малко коне на АДР-а.И моля не ми давайте акъли и съвети да си сменя колата понеже знам,че така ще стане :D.

Милсех си за генерация+филтър,но горе-долу колко пари ще излезе и дали ще си струва за конете.Друго нещо не мога да се сетя :rolleyes:

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяш свещи,ако са стари,наливаш бензин 100 октана и ще върви като 125 коня.Чувал съм че с чип атмосферните електронни инжекции повишавали мощността си с около 3 кс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mноо ясно... rolleyes.gif

Но човекът иска да засилва...

Е, кажи, че не е вариант това? hilezh.gif

В крайна сметка ще си реши генерално проблема - ще му се наложи да си купи друга каручка. И този път вероятно няма да сбърка пак с АDR...

Редактирано от Cornu©opia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с чип около 12 13

Слез на Земята,моля ти се.

Турбо мотори ,в отлична кондиция вдигат около 20-25-30 коне,тука говорим за атмосферен спреляк,който с 13 коне ще вдигне повера си с 10% steinigung.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мноууу ме кефи някой като поиска акъл, обаче предварително да си даде поръчката от кой акъл да не получава.... :hilezh:

Значи на АДР-то мое му боцнеш ако искаш и 2 филтъра с 3 генерации и ше си е все същия спреляк, да не говорим че тая генерация ше дойде едни 500-1000 пари(говорим за от до) и ефекта ше е толкова спорен, че нема накъде повече.... За да го засилиш, траа смениш или мотора или колата, по голям акъл от тоя не виждам кой може да ти даде....

Цец, нали знаеш на Иво на баща му 63АМГ-то колко е качило от чип и колектор(предимно от чипа доколкото знам)....? Не че можем да го сравним с разни АДР-и и АБК-а, ама все пак има атмосферки дето качват и то яко...за съжаление на автора обаче неговата е от тия дето ше качат само сено и нема да има кой да го рупа....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правено е ХХХХХХХХ пъти в Deutschland, въпреки че хората там не разполагат с такива висококвалифицирани капацитети, като в България. Турбо-кита струва 1100 евра. Съществува и вариант с компресор от панти века:

с 245 p.s. и 310 Nm, без турбо дупка, от 0-100 под 6 сек, ако авторът разполага с време, средства и желание, освен български скептицизъм, не виждам какво може да му попречи. Редактирано от Holz_8885
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Урррррааа! dance.gif

Най-сетне някой намери клипче от утуба как 125 катърения астматик става хала! respekt.gif

Всички собственици на ADR и АGN да хукват към хоремага и да метат в потребителските кошници по един сешуар. И нищо повече. За около 3 бона ще мачкат чипнати тръцове и стокови петаци, нали така?

steinigung.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересното е ,че повечето казват че имат дино и плащаш ако си доволен :gruebel:/> а на дино конете ако ги има ще си ги покаже-има резултат плащаш ,ако няма не плащаш

Редактирано от samsung
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aха.

Демек, търси се притежател на АВК, дето е съгласен да извади минимум 350 леффа, за да разбере обществото истината.

Задачата ще е тежка.

Щото май само парите ще са извадени...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ооооо, още утре я пускам за продан и зимам АДР..... :hilezh:

Къде им е диното на диджитала, дето ми ги даваш като доказателство, мое ли да ми кажеш?

Редактирано от mityo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:rolleyes:/> Дайте идеЙ

Ко речии???

Батка, не знам кво е АДР ,ама четейки коментарите се ориентирам че е некъв страшен буджак и ше ти кажа,сЕди мирен и инвестирай малко в правопис или нещо градивно ,отколкото да правиш опит да съживиш мъртъв кон!!

Sent from my iPhone 4S using Tapatalk 3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...