Jump to content

Иде време за летни гуми


Recommended Posts

  • Отговори 76
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

АААА, той Иво като ми каза вчера, че ще ти ги праща, не разбрах, че ще ги кара в сервиза. Ок, мерси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвета ми е да се орентираш към друга марка. :rolleyes:/>

Защо колега? Карал съм зимни Сеперит и бяха много добре. А и тези са на първите места в класацията на ADAC.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо колега? Карал съм зимни Сеперит и бяха много добре. А и тези са на първите места в класацията на ADAC.

Зимния донякъде да, но летния доста бързо деградира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А карам с Continental PC 5 , от миналата година ги купих нови - и мога да кажа че няма такава гад :2gunsfiring_v1: :2gunsfiring_v1: , стъпва здраво на пътя и направо усещането е дооста приятно да си прилепнал плътно към асфалта .

Мойто мнение е Континентал премиум контакт 5 и забравяш просто.

Позрави.

п.п Ако има значение гумите с 205/55/16 ,сравнени с на един приятел 17ките които са Пирели пак добри , сцеплението на Континентала е в пъти по добро , изпитано на ч кола с различните джанти и гуми .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А от тези, кое е най-доброто?

VREDESTEIN SPORTRAC 5 205/55 HR16 91H

Goodyear Efficientgrip 205/55 R16 91Н

Dunlop Fastresponse 205/55 R16 91H

Dunlop Sport Maxx 205/55/R16 91W Притеснява ме само индекса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kaкво те притеснява?

Toва е буквичката "W" - "дабъл ю".

Не си я виждал честичко ли?

Няма страшно.

На това място на гумите значи "270 км/ч".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го слушай Cornu©opia, той обича да си говори. Вземи си гуми със скоростен индекс "H", "W" и без това никога няма да ти влезне в употреба с дизелЯ.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Континентала е стахотна гума.Много добро поведение, тиха , вози меко и точно зара ди това е лесно да й направиш балон по нашите пътища.( има слаб борд)Зимата карам с Dunlop 3D, четвърта зима без забележки, единствено с тях возията е по-твърда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kaкво те притеснява?

Toва е буквичката "W" - "дабъл ю".

Не си я виждал честичко ли?

Няма страшно.

На това място на гумите значи "270 км/ч".

Точно това ме притеснява, тези 270км/ч! Или по-точно това, че такива гуми им трябва повече време за да влязат в работна температура или бъркам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно ли?

Защото предните му гуми бяха с висок индекс и докато започнат да държат минаваше време!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.П Най-фрапиращото е какъв аквапланинг направих на АМ Тракия точно с RainSport гума. С две думи не бих си взел отново такива.

Потвърждавам лошото поведение на RainSport, първото поколение.

Понеже темата е за Дънлоп и Континентал, а съм ги купувал и двете нови в почти еднакъв размер (Контито е предния модел) ще споделя бегли наблюдения (имам малко километри на двете коли):

Дънлопът не е лоша гума, но за по-слаба кола. На мокро не ми харесва много, с куатро ме е страх да карам бързо. Континенталът е на Б4 на предно и нямам никакви забележки - стои добре в завоя, вози меко и тихо, на мокро не се пързаля и трудно превърта. Бих ги разменил да видя как ще се държи континетала с по-мощната кола, но джантите са с 4 и 5 дупки и не ми се занимава да свалям гуми. Като цяло бих ги определил като един клас гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам лошото поведение на RainSport, първото поколение.

Понеже темата е за Дънлоп и Континентал,

Аз проблема с аквапланинга и Унирояла го реших с 4 нови Бриджстона. Никакви оплаквания засега, даже ми се струват перфектни за БГ с усиления борд.

По темата - колегата може да погледне и Бриджстона!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спортконтакт 3 се очертава да карам това лято.Карал съм с такива и съм много доволен,но си искат загряванеsmile.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами с мойто пилене на 1,2,3 бързо ще загряват,но предните нема как да ги загрееш бързо,за да спираш колкото и да ти е мощна колатаtongue.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

speedindex.jpg

Всичко над H е безмислено,пълно е със свръх-високоскоростни гуми от който реално няма нужда.

Докато загреят стигнахме :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко над H е безмислено,

На теория е така, ама на практика по-висок скоростен индекс = по-здрава конструкция и съответно по-малка вероятност от балониране по лунните ни пейзажи. :rolleyes:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

скоростен индекс = по-здрава конструкция

всъщност

скоростен индекс = по-здрава конструкция = пластмаса <_<

гумите са за сцепление,няма да векуваме с тях ,предпочитам един сезон по-малко да ги търкалям,

но да имам гума,а не ПВЦ-топка :hilezh:

Но нека ДонДиего да се изкаже,професионалист е точно по темата :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бих се изказал и аз,но не съм професионалист

Кажи си непрофесионалното мнение, пък ние Ше си знаем, че не тряЯ ти вЕрваме! Щото си непрофесионалист...:hilezh:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз казвам каквото непрофесионалиста ми е казвал :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам в Диана имат Континентал - с отстъпката онлайн идват по около 160лв броя.

Мен също ме притеснява този скоростен индекс W, защото са с такъв и няма друг.

Аз съм с 90к.с. кола - и H ми е много. Иначе какво ще кажете за цената?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...