autorazsipnik Публикувано 10 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2013 Здравейте!Проблем със спирачките,който забелязах отдавна ,но все още не съм опитал да намеря причината.Проблема е ,че винаги има въздух в системата и ефекта е мек педал.От това,което е писано из форума при някои проблема е в ABS модула,при някои се оправя с обезвъздушаване на машина,но при мен след всяко обезвъздушаване педала е твърд само до следващия ден.Напоследък започна да дръпва наляво при по рязко спиране.Откакто имам колата е с този проблем без дърпа на никъде и без нужда да припомпвам.Като взех колата сменях сп.течност през няколко седмици ,за да се изчисти системата от наслагвания и мръсотия.Течноста почерняваше за една седмица първите 2-3 пъти.През половин година я подменям.Последния път пак преди половин година правих опити да обезвъздушавам по всякакъв начин и пак съм я подменял с всеки опит.Последно пробвах с машина.От задно дясно колело,з.ляво, пр.дясно и пр.ляво.Изхабих над 3 (три) литра течност и педала си остана мек.От задно ляво колело не спряха да излизат мехурчета.Тъкмо реша че е готово и се появят мехурчета,така няколко пъти се появяват и над два литра само от там подмених .Отпред нямаше въздух.Единственно се оправя като се обезвъздуши с помпене през всяко колело,но както казах по-горе до другия ден.И какво ми направи впечатление: ако обезвъздуша от тръбичките на ABS винаги излиза въздух.Понякога педала се втвърдява само от тази процедура.Вчера пак пробвах и на входа на АБС-а нямаше въздух.Но на изхода за задно ляво взе да излиза отново доста въздух.Не знам някой имал ли е такъв проблем ,но няма да ми е излишно всяко мнение.От къде се взима толкова въздух.Ако влиза от някъде не трябва ли да има и теч от някъде.Няма течове и загуба на течност . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 10 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2013 Пробвал ли си обратно обезвъздушаване, като от пробката за въздух вкарваш с 1 спринцовка спирачна течност от най-далечната гума до най-близката до сервоапарата. Другия момент е ако има микропукнатина на резбата на някой апарат ( там където тръбата влиза в апарата ). Аз преди време сменях 1 цилиндърче на Корса и когато натягах тръбата всичко беше ок, а се оказа че материала е бил толкова слаб че съм спукал резбата и се окоти тогава. Поздрави и дано не е нещо сериозно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 10 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2013 (Редактирано) Точно това ме интересува ,ако има пукнатина някъде защо не сълзи сп.течност при натискане на спирачките,а пък ще дърпа въздух?Това предложение го чувам вече за втори път,но не знам как се диагностицира най-добре малка пукнатина някъде? Редактирано 10 Февруари 2013 от autorazsipnik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 10 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2013 Свържи се с колегата "Бузи" от форума той е човекът който решава проблемите със спирачките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SoftMaster Публикувано 10 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2013 +1 за BUZZYhttp://audibg.com/forum/index.php?showtopic=49224&st=380 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 10 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2013 (Редактирано) смени си АБС модула,вчера започнах да разкоствам поредния,от А4 Б5 1.6,като отворя клапаните ще снимам да видиш на какво са заприличали металните части.На дреп,каша от корозия .След толкова интервенции няма да ти е проблем да го смениш,само като вземеш другия,откачи твоя от куплунга и закачи другия,дай на контакт да видиш дали гасне лампата на АБС -а,ако загасне си ок,гледай да вземеш модул който не е от кола с отворена сп система.ПП мехурите са от пропускащ клапан ,течността започва да дифузира и става на мехури Редактирано 10 Февруари 2013 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 10 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2013 (Редактирано) Благодаря ти,че се включи по темата!Вече ми се изясни от къде се пени така.Интересно ще е да се види някоя снимка.Вероятно всичко се дължи на ненавременната подмяна на сп.течност.Увреждат ли се клапаните до толкова ,че модула да не подлежи на ремонт?А ако се отвори с цел проба за ремонт,старите уплътненията държат ли след това или са достъпни някакви ремонтни комплекти ,с които да се затвори?Другата събота ще търся същия модул читав и ще пиша ако намеря какво се случва. Редактирано 21 Февруари 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 10 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2013 (Редактирано) общо взето не подлежи на ремонт,моя си правих специален петограм да го отворя,отворих го гледах ,гледах и го затворих.смених го с друг :hilezh:/> Редактирано 10 Февруари 2013 от samsung Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 11 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2013 трябвата доста инструменти и части за да стане читаво,според мен е два или повече пъти да се търси читав втора ръка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 21 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2013 смени си АБС модула...Колега buzzi днес смених блока на ABS.Педала не потъва вече,но радостта ми не трая дълго.Като засилих да пробвам предните гуми блокират,свирят и оставят черни следи по асфалта,за задните незнам.АБС -а не сработва.Вечерта след работа я пробвах на паркинга и се оказа ,че на сняг АБС-а тръгва да работи.Дали се въртят колелата или са блокирали обаче не знам,но се чува.Веднага излизам на асфалта и няма АБС -гумите свирят яко.Утре ще видя с компа за грешки,по таблото лампите угасват.Възможно ли е да е някое от релетата вътре в блока?На стария блок абс-си работеше. Какво мога да погледна още ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 21 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2013 закачаш се с ваг,АБС МОДУЛА и правиш otput test.няколко пъти,колата е само на контакт,натискаш леко педала,като почне да трака,натискаш малко по силно,естествено виж за грешки ,но ако има проблем,ще свети лампа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 21 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2013 Има грешка за релето на помпата и за помпата.Не мога да задействам output test.Трябва ли да се логна , Бош 5.0 е модула.Сега ще се пробвам да сменя и двете релета ако мога без много разглобяване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 21 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2013 (Редактирано) Смених и двете релета.Доста повъртях да я тествам,не записа грешки.Чува се как се задейства бързо и педала се надига ,но въпреки това не ми харесва.Пак свирят гумите и оставят следи.така ли трябва да бъде?Не дърпа на никъде вече.Засега я оставям така ,ще видя и на мокър път как се държи и ще проверя за грешки отново.Благодаря на buzzi за бързото съдействие.Още едно ауди е с читави спирачки благодарение на теб. Редактирано 21 Февруари 2013 от autorazsipnik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 23 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2013 ...Пак свирят гумите и оставят следи.така ли трябва да бъде?...Днес сложих друг АБС-блок и спирачките са вече както трябва.Предния е бил дефектен,няма свирене на гуми вече.Сега следващия проблем: не мога да сменя спирачната течност за помпите на съединителя.Като отвъртя пробката отдолу на ск.кутия не теква и капка докато е на машината под налягане.Как се сменя?Възможно ли е да има нещо запушено? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 24 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2013 то ако не теква нема имаш никъв съединител... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2013 За да текне от пробката на долната помпа трябва да натиснеш педала на съединителя. Като напомпаш няколко пъти ще изкара цялата течност. После обаче е голям зор с обезвъздушаването на двете помпи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 24 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2013 още като отвиеш пробката и потича това го разбрах като свалях долна помпа и после 1 час с много псувни успях да я върна на мястото и Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 24 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2013 Пробката не я разхлабвам ,направо я свалям и няма капка, докато е под налягане 1,5 бар.Щом при други теква веднага значи е запушено някъде.Но щом превключвам скорости нормално,значи помпите работят и вероятно спушването е съвсем до отвора за обезвъздушаване.Съединителя беше омекнал като сменях притискател и феродов диск,но за един ден каране се оправи,щото не мога да обезвъздуша.И в момента си работи нормално.Само,че искам и от там да пусна течност ,за да я подменя,а не теква.Днес погледнах в елса ,че налягането на машината трябва да е 2,5 бара.Освен да пробвам,както казва VBI с натискане педала на съединителя.Дано стотина бара да избутат ,каквато и гняз да запушва там.Предполагам ,че причината е същата поради ,която смених и АБС-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 24 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2013 можеш и да махнеш пробката и да бутнеш с нещо вътре -тел гвоздей , Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BateSvetli Публикувано 26 Март 2013 Доклад Share Публикувано 26 Март 2013 Колеги виждам , че сте писали за проблем със спирачките и реших и аз да споделя моя..Оня ден сменях дискове и накладки всичко ок..Спирачки перфектни но на прибиране към вкъщи се спука маркуч на задна лява гума и цялата спирачна течност отиде по земята Въпросът ми е ако АБС блока е засмукал въздух обезвъздушаването по същия начин ли става с отвиване на пробките на колелата и здраво помпане или има някаква по сложна процедура.И ще стане ли номера с обезвъздушаването ако отвия всички пробки едновременно и отгоре наливам само течност ( ще изкра ли така въздуха или си трябва обезвъздушаване на всички колела по отделно ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 27 Март 2013 Доклад Share Публикувано 27 Март 2013 пробвай на самотек първо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BateSvetli Публикувано 30 Март 2013 Доклад Share Публикувано 30 Март 2013 Пробвах си стария изпитан вариант с помпането и ефекта е положителен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване