PESHO OT MARS Публикувано 22 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2013 Някой ще нахвърля ли две три приказки за ТАЗИ кола конкретно. Цената на която се коментира не е тази на обявата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiCoupe85 Публикувано 22 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2013 с.Труд отлявоПловдив мен това ме отказва , понеже съм ходил на оглед в автокъща там и не бях особено очарован, а отзивите към автокъщите там които съм чул не са никак хубави. (не задължавам никой с мнението си) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Da Nail Публикувано 22 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2013 (Редактирано) Ако не припознавам автокъщата по снимките, моята кола от там я взех преди 3 години. Беше слънчев мартенски ден. На връщане към Шумен аз доволно си карам, зад мен баща ми с 80-ката, слънцето взе да залязва, а стъклата взеха да се потят...мазно да се потят. Знаех си че е на пари. Но не знаех че това ще са една десета от парите които щях да дам следващите няколко месеца. В това село повече няма да стъпя :steinigung:/> Иначе колата не изглежда зле. Редактирано 22 Февруари 2013 от Da Nail Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Публикувано 22 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2013 Аз ще бъда кратък - колата ми вдъхва доверие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 22 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2013 На мен не ми вдъхва доверие, на снимките лимка, НО някак ми се струва, че е с отваряни предни аербеци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 22 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2013 (Редактирано) Добре изглежда колата,ходи гледай и ако ти хареса я закарай в някой сервиз да я прегледат.Да видят турбината,закачи я на компютър и тва.За аербеците и да са отваряни и да не са,сега вече са затворени,стига да не дават грешки на диагностиката,тва не е нова кола все пак и не е определящо,че е лоша кола.Успех с покупката.А и да добавя на въпросното място има около 10 автокъщи Редактирано 22 Февруари 2013 от valioboy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 22 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2013 Човека за когото е колата е ходил да я гледа. Каза че е имала пълния си коплект ключове, салона е бил приличен. Според него е пипана отпред т.е. имало е някакъв удар. Била е без акумулатор и като са сложили да запали колата е запалила без пушеци и проблеми но има половин 1 секунда закъснение при подаване на газ. Може ли заради липсата на акумулатор нещо да не "адаптирала". И някаква идея кой от 10-тината кода може да е този 1.8Т. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasililiev Публикувано 22 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2013 audiceco как так ти се струва че е с отваряни аербеци как така по снимките ги познавате какви са коли + това е снимано с телефонджамбазите очевидно знаят как да снимат колата ... колата на снимките изглежда прилично .. както казаха по-горе закачетия на компа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 22 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2013 Загледай се в таблото на колата и предницата - моите думи се потвърдиха и от приятеля на колегата PESHO OT MARS, но това е нормално за толкова стар автомобил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikkie Публикувано 24 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2013 Не се лъжете да ходите до Труд.Нещо отвратително е.2 поредни седмици ходих на оглед, толкова зле прикрити проблеми не бях виждал. Адски отвратително впечатление ми направи как се зареждат акумулаторите на колите, трансформатора върху мотора и капака пуснат отгоре, страшна работа. Не ми се говори пък как изглеждаха колите пред една автокъща, които тъкмо докараха с автовоз.А мнението на един собственик на автокъща, че окачването на А3(8l) е едно към едно с А4(B5), бе като за капак на всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 24 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2013 По тия салони там хубавите коли са 1-2% ако и толкова. На два пъти съм ходил там да си избирам кола и повече няма да стъпя каквото и да видя на обява. Дори един собственик на салон там ми каза в прав текст, че се купуват възможно най-евтини комерсиални коли, ако съм искал нещо по-така да ходя някъде другаде.В същото време се улучи така, че единствените две горе долу читави коли по салоните бяха капарирани вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
noX Публикувано 24 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2013 Миналата година си спомням в село труд ходехме да гледаме едно пежо 1.6 много готино златисто с хубави джанти - абе по снимките 6+отиваме да го гледаме на външен вид перфектно, сяда момчето пали го вдигаме капака шурти масло все едно вода вариш Викаме на продавача абе що така прави цвърчи като заколено прасе. И той вика ееееееее нищо и няма нова гарнитура само :hilezh: Село труд - никогаш повече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikkie Публикувано 24 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2013 А някой наблюдение от автокъщите в Дупница има ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 24 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2013 Принципно се попада на много добри попадения на смешни пари и в с.Труд и в Дупница, Горубляне и т.н просто си трябва повече оглед и търпение. В Труд специално има много автокъщи и всички си подбиват цената една на друга, това че карат гробници не е на 100% така, както казах с малко повече търсене и от тези райони, които са крайно пренебрегвани заради такива приказки се попада на наистина добри предложения. От друга страна целта на търговците там е друга, да продават евтини коли с проблеми, а не да ги закърпват някак си с максимално евтини части да надуят цената и ти си мислиш, че купуваш супер запазена кола без забележка, която ще ти се разхлопа на 5к километър. За това се залага на това - купувача да види в какво състояние в действителност се купува колата, а не после, ама тя беше 6+ при огледа всичко ок на тестванията там и т.н пък се оказа, че се е закърпил с много пари, за уж запазена кола, в която продължава да налива пари освен многото първоначално дадени, за видиш ли "запазената" кола. За това там коментара на цената е труден, защото джамбазина е отпуснал максималното, което може да вземе на тази кола, без да я пипа особено освен да я измие и изчисти. Аз лично предпочитам такава кола да си купя. И мисля, че съм прав, защото 80-ткята е купувана на същия принцип. Беше напудрена много отвън и отвътре двигателния отсег болница. Имаше за смяна само 1 каре нищо друго и до ден днешен вече никакъв прикрит проблем няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване