Jump to content

проблем със стартиране на двигателя A 3


kotov

Recommended Posts

здравейте фенове и колеги има проблем с моята кола.колата ми не иска да запали,всичко беше наред без никакви грешки и проблеми с пълен резервоар и не иска да стартира двигателя,, всички бушони са наред и не знам къде е проблема,това ми се случва за първи път,моля помагайте ??!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите как са,акомулатор има ли,като дадеш на контакт светят ли ярко светлините по таблото,стартера наред ли е,варти ли?Изобщо като завъртиш ключът върти ли двигателя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчик на хол също може да направи проблем без предварителни оплаквания. Трябва да я закачиш на ВАГКОМ и ако има грешка от сорта "engine speed sensor ..." значи е от него. Това естествено ако върти на стартер, но не пали.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите как са,акомулатор има ли,като дадеш на контакт светят ли ярко светлините по таблото,стартера наред ли е,варти ли?Изобщо като завъртиш ключът върти ли двигателя?

стартера върти,батерията е нова,всички лампи светят ярко!колата беше в перфектно състояние,изгасих двигателя и след което тя не запали,върти силно но не пали ,все едно е без гориво!

да върти но не пали!!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

на един приятел му беше станал вакум в резервоара и не отиваше гориво и правеше така колата, само като идея. :)/>

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като подадеш на контакт, чува ли се как работи бензиновата помпа за няколко секунди? Има ли искра на свещите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има искра но не се чува помпата, не изпомпва гориво отпред в двигателя.интересува ме възможно ли е помпата да е изгоряла или има някъде датчик или реле за захранване,който да е изгорял и да не захранва помпата с ток??!и къде се намират те?благодаря ви много!!! :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчик на хол също може да направи проблем без предварителни оплаквания. Трябва да я закачиш на ВАГКОМ и ако има грешка от сорта "engine speed sensor ..." значи е от него. Това естеств...

Няма да качва гориво ако е неизправен този датчик. Но така може само да се гадае, трябва да я закачиш на ВАГКОМ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как точно помпата се захранва при твоя двигател. Аз съм с Б4 1,6 и там се помпата захранва през реле под волана. Когата подам контакт, помпата работи няколко секунди и се чува как релето казва цък и прекъсва тока за помпата. Провери да ли има ток на помпата когато се подаде контакт. Погледни и бушона за помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко никой колега не ти е отговорил до довечера, като се прибера ще погледна. Мисля, че имах схема в колата. Схемата съм си я принтирал от някоя от темите тук, но не я намирам сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да откачиш маркуча, да видиш да ли ти хвърля бензин като въртиш, а то даже и да не въртиш трябва да потече бензин от него. Ако не тече виж бензиновия филтър, бушон на помпата или я свали и и подай директно захранване от акумулатора да видиш да ли ще завърти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги свалих помпата и и подадох директен ток и тя върти , а като я върнах обратно не върти а ток по кабелите има ,захтото проверих буксата на помпата с волт метър !!!!каете ми сега какво става ,къде мое да е проблема !!!! извинявам се за посането но нямам кирилица !! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:gruebel:/>

Почистил ли си контактите на помпата и на буксата? Казваш идва ток. Къде сложи сондите на мултицета - на контактите на помпата ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да идва ток по кабелите и да не върти помпата на инжекциона, още повече след като си я пробвал на акумулатор. Или не си мерил където трябва или помпата е скапана и спира от налягането или имаш запушване на бензинопроводите/горивния филтър. При последните две обаче ще изгори предпазителя на помпата.

Откачи куплунга на помпата и на клемите на самия куплунг свържи крушка от фар примерно. Като дадеш на контакт трябва да светне за около 1 секунда и да угасне ако всичко по ел. инсталацията е ОК. Докато въртиш на стартер крушката трябва да свети постоянно.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги мерил съм точно на куплонга и стига 12 волта ток , помпата върти след като я вързах на акумулатора , след коеот пак я върнах на колата и неиска да завърти !!!! клемите са чисти,ако е горивен филтър тя ще върти , а тя изобщо не върти!!!днес разкачих таблото и стигнах до релетата но подяволите не знам кое е на помпата!!??? просто незнам отитах всичко само релетата не съм проверил ,имам 4 релета и един бушон под едното реле,бушона работи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не откри ли някое реле което чатка при подаване на контакт ?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

приятели днес установих че имам проблем с токовете , значи до помпата ми стига 10 волта и следователно тя неиска да заработи,подадох и директен ток както е монтирана и започва да върти във резервоара,но по кабелите мистига само 10 волта а на кабелите за нивото на горивото ми стига 15 волта и стигам до заклучението че не имам някъде загуба на то,защото като завъртя на контакт волтовете падат на 5/6 !!!! някой да има предлойение защо е така и къде да търся проблема ???също така като дам на контакт непрекъснато имам ток до помпата ,веригата не прекъсва,а мисля че би трябвало да прекъсне и като започне процеса на паленето на колата отновода захрани помпата!!!!????така ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре е да посетиш жичкаджия, май сам няма да се оправиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте!и аз имам проблем със запалването на колата и искам да използвам темата.Колата ми е Ауди А3 АГН 125 к.с 96г. със АГУ "РЕГ" Не разбирам много от коли, за това ще обясня точно какво стана.По принцип стартера ми не беше много добре, въртеше бавно, понякога даже не въртеше, но когато изкарам ключа и пробвам отново, палеше.Със нов акумулатор съм.запалих си колата и след като спрях и се пробвах да запаля, не успях.след няколко опита, стартера започна да върти все едно акумулатора е заминал и започна да пуши от стартера и спрях с опитите да запаля.докато опитвах да запаля забелязах, че диодите на ключа на газовото изгасят след 3-4 секунди(д/г когато по принцип колата ми пали). Оправих си стартера, сега е 6.но все оште имам проблем с паленето.не дава признак че иска да запали.Звъннах няколко телефона на газаджии, но докато чуят че газовото ми е РЕГ ми казват да се спасявам и не сам сигурен дали е сварзано с газовото.Колата ми се намира във Варна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще не завърта стартера или върти стартера, но не запалва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...