alter_breed Публикувано 24 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2013 (Редактирано) Ето как реших проблема с резервната гума тип патерица. Резервна гума от Венто 15ка 4*100 + фланец. Ето и ценоразписа.Гумата си я имах, фланеца= 35лв. , болтовете тип шестограм = 25лв ( В магазина нямаше 10.9 якост и затова купих 12.9 иначе някаде към 18-20лв трябва да са). Трябват и 4те болта от главината на Вентото.Та всичко ми излезна 60лв. Фланеца ми го направиха в София Боби-0894710919 ( коректен, отзивчив и си разбира от работата).Ако някой има въпроси или иска да види фланеца може да се срещтнем аз съм в София.http://alterbreed.snimka.bg/tuning/paterica.733437 Редактирано 24 Февруари 2013 от alter_breed Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 24 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2013 отпред става ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 24 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2013 Би трябвало да става , защото гумата е 15ка, но не съм пробвал, защото знам, че патерица не се слага на движещо колело. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 24 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2013 (Редактирано) няма само задни гуми да пукашиначе става голяма врътка на гуми,ако спукаш предна,трябва да свалиш задната и да сложиш фланеца и патерицата а свалената задна да сложиш отпред и да прибереш спуканата и после като я залепиш пак връщане всичко по местата Редактирано 24 Февруари 2013 от samsung Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 24 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2013 (Редактирано) Така е, но предпочитам за 15 мин веднъж да си поиграя отколкото всеки ден да разкарвам оная голяма гума в багажника. Пък и да отбележа, че откакто съм шофиор съм пукал 2 пъти гума и то го разбирам на другата сутрин.Скоро ще пробвам отпред и ще пиша със сигурност дали става. Редактирано 24 Февруари 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 24 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2013 ами ние които сме със задвижване на четирите колела къде трябва да е слагаме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka madafaka Публикувано 24 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2013 не бе слагай дето искаш само трябва да нямалиш скоростта с която караш от 200 поне на 150 за по лесно идентифициране след прасването на гумата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi3414 Публикувано 24 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2013 ами ние които сме със задвижване на четирите колела къде трябва да е слагаме ;)/>Ще внеса малко светлина по въпроса за гумите.Не е задължително гумите да бъдат от една марка,с еднаква шарка или с еднакъв ДОТ.Но е АБСОЛЮТНО ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ДА БЪДАТ С ЕДНАКЪВ РЕАЛЕН ВЪНШЕН ДИАМЕТЪР!!!И тук е тънкия момент за който постоянно се спори.Ако сравните 10-15 марки и/или модели гуми с еднакъв размер,да речем 195х65х15(размерът е само за пример) и след това с подходящ измерителен уред(примерно 1000мм-тров шублер)измерите реалния диаметър,е възможно да откриете разлика от повече от 5см(?!?).За пример само ще дам,че в сайта на Интерко Суперсуампър има поставена таблица с размера на гумата,препоръчителна шерина на джантата от/до и РЕАЛЕН РАЗМЕР на гумата.Не е случайно.Поставянето на гуми с толкова голяма разлика в диаметъра ,като горепосочената,ще потроши която и да е трансмисия на всяка фул-тайм кола.От тук нататък всеки решава сам за себе си дали да рискува с поставянето на различни гуми по пълноприводната си техника.Дето се вика: има шанс и да няма проблеми,но...няма гаранция... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 24 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2013 (Редактирано) ... Пък и да отбележа, че откакто съм шофиор съм пукал 2 пъти гума и то го разбирам на другата сутрин.Скоро ще пробвам отпред и ще пиша със сигурност дали става. Аз пък за 130 000км на служебната и 35 000км на аудито веднъж съм пукал гума.Обаче 2 дни след, като си махнах резервната гума,тъй като сложих на нейното място газова бутилка срязах гума странично.И останах на сред пътя...Не ми помогна и ремонтния комплект, който бях купил. Така, че и аз сега си търся патерица Редактирано 24 Февруари 2013 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 24 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2013 Така, че и аз сега си търся патерицаТо по закона на Мърфи точно когато не си подготвен се случва белята. И аз си мислих за ремонтен комплект, но реших че не е за БГ пътища и затова намерих тази евтина алтернатива на патерица, че оригиналните гледам по 140 лв вървят, а аз за резервна гума немога и да си помисля за тия пари. Хаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DZVER Публикувано 24 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2013 За мен е супер безсмислена процедура http://prodavalnik.com/rezervna-guma-tip-pateritsa-i12901611 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 24 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2013 Първо тая гума е от 26.11.2012г. и сигурно е продадена 100%. Второ може да е 5*100 и трето човека може да е закъсал и затова да я продава за тия пари. Аз съм виждал такава и за 40лв, но беше продадена за 2дена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zografa Публикувано 25 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2013 Има някакъв пич в Димитровград май беше,който продава патерици.Купих си от него 17-ка 5*112,но беше към 100 лв.даваш малко повече пари,но си спестяваш всички тия хамалогии,аз лично не бих се доверил на такива фланци и болтове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lasa4 Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 Не става ли от БМВ такава патерица, там междуболтовото разстояние е същото 5х112, или нещо в централния отвор не пасва, някой пробвал ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 Знам,че става от Мерцедес. При BMW централният отвор е по-голям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 26 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 Колеги искам да споделя вече едногодишния си опит с резервната гума, а той е , че тя цяла година ( 11 000км) си стой кротко в багажника и дано така да си остане и за непред. За тези, които се двуомят препоръките ми са: задължително си сложете патерица без значение оригинална или не. Просто багажника става огромен сравнение с преди. Успех и безавариино. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts