Jump to content

Решаване на проблема с " патерица" на А4


alter_breed

Recommended Posts

Ето как реших проблема с резервната гума тип патерица. Резервна гума от Венто 15ка 4*100 + фланец. Ето и ценоразписа.Гумата си я имах, фланеца= 35лв. , болтовете тип шестограм = 25лв ( В магазина нямаше 10.9 якост и затова купих 12.9 иначе някаде към 18-20лв трябва да са). Трябват и 4те болта от главината на Вентото.Та всичко ми излезна 60лв. Фланеца ми го направиха в София Боби-0894710919 ( коректен, отзивчив и си разбира от работата).Ако някой има въпроси или иска да види фланеца може да се срещтнем аз съм в София.

http://alterbreed.snimka.bg/tuning/paterica.733437

Редактирано от alter_breed
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да става , защото гумата е 15ка, но не съм пробвал, защото знам, че патерица не се слага на движещо колело.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма само задни гуми да пукаш:)иначе става голяма врътка на гуми,ако спукаш предна,трябва да свалиш задната и да сложиш фланеца и патерицата а свалената задна да сложиш отпред и да прибереш спуканата и после като я залепиш пак връщане всичко по местата

Редактирано от samsung
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, но предпочитам за 15 мин веднъж да си поиграя отколкото всеки ден да разкарвам оная голяма гума в багажника. Пък и да отбележа, че откакто съм шофиор съм пукал 2 пъти гума и то го разбирам на другата сутрин.Скоро ще пробвам отпред и ще пиша със сигурност дали става.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не бе слагай дето искаш само трябва да нямалиш скоростта с която караш от 200 поне на 150 за по лесно идентифициране след прасването на гумата :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами ние които сме със задвижване на четирите колела къде трябва да е слагаме ;)/>

Ще внеса малко светлина по въпроса за гумите.Не е задължително гумите да бъдат от една марка,с еднаква шарка или с еднакъв ДОТ.Но е АБСОЛЮТНО ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ДА БЪДАТ С ЕДНАКЪВ РЕАЛЕН ВЪНШЕН ДИАМЕТЪР!!!И тук е тънкия момент за който постоянно се спори.Ако сравните 10-15 марки и/или модели гуми с еднакъв размер,да речем 195х65х15(размерът е само за пример) и след това с подходящ измерителен уред(примерно 1000мм-тров шублер)измерите реалния диаметър,е възможно да откриете разлика от повече от 5см(?!?).За пример само ще дам,че в сайта на Интерко Суперсуампър има поставена таблица с размера на гумата,препоръчителна шерина на джантата от/до и РЕАЛЕН РАЗМЕР на гумата.Не е случайно.

Поставянето на гуми с толкова голяма разлика в диаметъра ,като горепосочената,ще потроши която и да е трансмисия на всяка фул-тайм кола.

От тук нататък всеки решава сам за себе си дали да рискува с поставянето на различни гуми по пълноприводната си техника.Дето се вика: има шанс и да няма проблеми,но...няма гаранция...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Пък и да отбележа, че откакто съм шофиор съм пукал 2 пъти гума и то го разбирам на другата сутрин.Скоро ще пробвам отпред и ще пиша със сигурност дали става.

Аз пък за 130 000км на служебната и 35 000км на аудито веднъж съм пукал гума.Обаче 2 дни след, като си махнах резервната гума,тъй като сложих на нейното място газова бутилка срязах гума странично.И останах на сред пътя...Не ми помогна и ремонтния комплект, който бях купил.

Така, че и аз сега си търся патерица

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, че и аз сега си търся патерица

То по закона на Мърфи точно когато не си подготвен се случва белята. И аз си мислих за ремонтен комплект, но реших че не е за БГ пътища и затова намерих тази евтина алтернатива на патерица, че оригиналните гледам по 140 лв вървят, а аз за резервна гума немога и да си помисля за тия пари. Хаха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен е супер безсмислена процедура http://prodavalnik.com/rezervna-guma-tip-pateritsa-i12901611

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо тая гума е от 26.11.2012г. и сигурно е продадена 100%. Второ може да е 5*100 и трето човека може да е закъсал и затова да я продава за тия пари. Аз съм виждал такава и за 40лв, но беше продадена за 2дена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има някакъв пич в Димитровград май беше,който продава патерици.Купих си от него 17-ка 5*112,но беше към 100 лв.даваш малко повече пари,но си спестяваш всички тия хамалогии,аз лично не бих се доверил на такива фланци и болтове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Не става ли от БМВ такава патерица, там междуболтовото разстояние е същото 5х112, или нещо в централния отвор не пасва, някой пробвал ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги искам да споделя вече едногодишния си опит с резервната гума, а той е , че тя цяла година ( 11 000км) си стой кротко в багажника и дано така да си остане и за непред. За тези, които се двуомят препоръките ми са: задължително си сложете патерица без значение оригинална или не. Просто багажника става огромен сравнение с преди. Успех и безавариино.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...