Jump to content

Recommended Posts

Кажи какъв цвят си си харесал, за да ти кажа по- конкретно :dance:

Много, ама много ти е общ въпроса- кажи поне бензин/дизел/газ- какво искаш да сипваш на бензиностанцията?

Къде и колко ще я караш- моята я карам 1- 2 пъти седмично в града и през уикендите градско и извънградско, и пак ми идва скъъпа за подръжка, а е проста В3, само, че аз съм малко хахо и нещо като се обади, сменям всичко в радиус от 1 метър около дефектния детайл :dance::dance:

Накратко- кажи какъв мотор те интересува, за да ти кажат колегите с такъв колко са му като цена и труд консумативите, колко струва отстраняването на често срещаните дефекти. После кажи колко си заделил за кола. И така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

цвият какъвто намеря мотор мисля за 115 к или 90 тва са 2.0 кубика съответно моно и пълна до колкото знам понеже ме интересува скъпа ли е подръжката въртиа по 10-15000 на година средно мноо ме е страх колко ще му е пподръжката

Благодаря

Редактирано от tisho_g
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бате за тия километри едвам маслото ще сменяш :dance: :dance: :dance: Само да ти е читава колата която ще вземеш...гаранция нищо няма да пипаш по нея....препоръчвам ти 115 коня...по добре балансирана кола е. Иначе ако ще слагаш газ,моното...Ама при тия км няма смисъл и от газ ;) Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като начало след покупката на колата имаш смяна на:

- масло и маслен филтър около 60 до 90 лв в зависимост от маслото, ако вземаш пълна синтетика ще е повече

- ремъци- ангренажен, обтягаща ролка, на генератора и водната помпа, на хидравлика, на климатик(ако ги имаш последните 2), желателно и самата водна помпа да смениш - грубо около 100- 150лв с труд, може и повече, зависи къде ти правят смяната

- горивен и въздушен филтър- около 80- 100 двата, горивния е скъп, въздушния е максимум 15 лв, има и по 5- 6

- антифриз и спирачна течност- задължително, за да си спокоен- 50 левчета

- ако се наложи чистачки, че не си заслужава да си съсипваш оригинално стъкло от икономия на 10- 15-20 лв

Екстра разходи:

- резервни крушки, бушони, течност чистачки, стелки комплект, аптечка, пожарогасител, триъгълник, рулетка(няма майтап, по правилник вече трябва да си носиш)- между 20 и ХХХлв

Таксички:

- гражданска- или прехвърляш текущата, или правиш нова, зависи от компанията, с която е сключена полицата

- данък

- винетка

- каско

Удряш чертата и виждаш, че като си взел колата, имаш още от 400 лева(минимум) до 1ХХХ предстоящи.

После за всеки месец бензин минимум 30- 40, а може и доста повече.

По окачването- отиваш в Ауто+ и питаш за цени на тампони, носачи, амортисори и т.н. и си смяташ колко струва.

Сега остава колегите с посочените мотори да кажат какво им се троши и колко струва да "върнеш конете под капака".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми по окачването за 2 години имам 2 накраиника (само 1-я беше отишъл,ама ги смених и двата) А през повечето време карах с 17-ки....сега с 16-ки. Мнохо здрав автомобил.По двг-то...гарнитура на капака на клапаните и 1-2 датчика. Сериозни ремонти не съм имал....това за 2 години и 25к км.... колкото ти ще правиш :dance: РАзход 10 градско...7 извън....за бензин говоря...не се оплаквам екстра си е според мен :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво,за каква е тая рулетка бе приятелю.За пръв път чувам,да знам да я слагам че когато няма за какво да се заядат ,ще питат за нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много зависи какво ще се обади и кога ще се обади. Също така от къде (как) ще вземеш частите и къде ще ги смениш. Аз по ходовата част си ходя все при едни и същи хора и когато сменям повечко неща на куп ми правят отсъпка от цената за труда за това че все при тях ходя. До сега все различни неща сменям при тях - вчера и днес смених предни лагери, предни дискове, предни накладки (те просто са задължителни при смяната на дисковете) и задни лагери. Всичко части и труд ми излезе малко по-малко от 400 лв. Ама смятай че до сега (90 000 км) не съм сменял нито предни дискове нито предни лагери. А задните лагери ги бях сменял веднъж и двата ама беше доста отдавна. Преди 2 месеца сменях и 4-те амортесьора и те за първи път от 3 години ги сменям, ама не помня колко дадох накрая.

Мисълта ми е че тези неща може и на тебе да ти се случи да ги смениш след 3 години, а не веднага, но може и веднага да се налага да ги сменяш. А това са все пак са само малка част от нещата по ходовата част. Имаш още куп тампони и други неща.

А, аз съм с Б3, а не с Б4, но едвали частите за Б4 са по-евтини - или ще са на същите цени (повечето) или малко по-скъпи (ама малко). А и аз карам към 30 000 на година :dance:

Просто всичко зависи кога какво ще изкочи. Има дребни части дето са много скъпи, има и големи дето са много евтини :dance:

Също смятай че за 115 коня ще платиш много по-голям данък от колкото ако си с 90 или 101 коня - защото катализатора ще намали данъка на 2, но само ако колата е до 74 kw (ако това е от значение за тебе)

Принципно ако те кефи колата, ако е наред - взимай я. Частите не ги мисли. Приготви си първоначално още 1000 лева над сумата дето ще дадеш за колата пък ако от тях останат сипвай яко гориво и си ти :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво,за каква е тая рулетка бе приятелю.За пръв път чувам,да знам да я слагам че когато няма за какво да се заядат ,ще питат за нея.

Нямам под ръка новия правилник, но ти гарантирам, че е задължителна- баща ми два месеца кара Сеата с временни номера и понеже е технически перфектен и му бях заредил всичко изискуемо, "хората в синьо" го проверяваха дори за резервни крушки и рулетка- трябвало да има :dance: Не, че не отнесе за това време два акта, ама те са от гъзария :dance:

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко действително заплатата ти е 300 лв., мисля че няма да смогнеш. Проста сметка 15 000 км. годишно означава 1000 + на месец. Б4 2.0 Е харчи градско около 11/100, извънградско - около 7. Среден разход 9/100. 9х1,85(може и по-скъп бензин) =16,65/100 км. Това прави 166,50 месечно за гориво. Това е абсолютен минимум като разход по колата. Оттам смятай ... :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко действително заплатата ти е 300 лв., мисля че няма да смогнеш. Проста сметка 15 000 км. годишно означава 1000 + на месец. Б4 2.0 Е харчи градско около 11/100, извънградско - около 7. Среден разход 9/100. 9х1,85(може и по-скъп бензин) =16,65/100 км. Това прави 166,50 месечно за гориво. Това е абсолютен минимум като разход по колата. Оттам смятай ... ;)

добре де аз карам лада гори ми 9-10 газ и минавам за 2 год 30000 кво ми пре4и да карам ауди на ГАЗ +1000 на година подръжка

Редактирано от tisho_g
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купувай и толкоз.

От личен опит ти казвам, че всяка смяня на колата си е живо набутване. Правиш сметка за "едно" те излизат 5. Разликата между Лада и Ауди е огромна - и си заслужава. Но си е по скъпо - щото ти не плащаш застраховка - имаш обикновена газова и т.н дето ти е даденост а за другата кола ще трябва да плащаш. Аз лично държа колата да ми е изправна във всяко отношение и съм дал около 700 за разни текущи неща + 590 за газавата + + ++ и т.н направи си сметка какво искаш - добър автомобил или икономична количка - щото мойта B4 не е от икономичните 13 - 14 на газ в града - как колегите харчат 10 не знам?????

Успех!!!

Редактирано от jaby
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що за въпрос "получавам 300 лв ще ми стигнат ли да карам Б4-ка", еми що да не то стигнат, ще ти стигнат стига да не земеш някоя копаня дето да ти отрови нервите и да ти стопи портфейла от ремонти.

Препоръчвам ти да се обърнеш към колегата SLO той продаваше (ако не я е продал) Б4-ка много намазана за хубави пари, беше обслужена отвсякъде, еми ей такава кола ти трябва купуваш качваш се и караш, като минеш необходими километри сменяш консумативи и продължаваш, като се развали нещо пак ремонтираш и продължаваш.

А и частите не са кой знае колко скъпи: по окачването ако пазаруваш от турската фирма Астметал (която е със сертификат за качество) един шарнир за Б4 е 16 лв. на ладата един шарнир руски е 10 лв. само че ладата има 4-ри а Аудито два ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що за въпрос "получавам 300 лв ще ми стигнат ли да карам Б4-ка", еми що да не то стигнат, ще ти стигнат стига да не земеш някоя копаня дето да ти отрови нервите и да ти стопи портфейла от ремонти.

Препоръчвам ти да се обърнеш към колегата SLO той продаваше (ако не я е продал) Б4-ка много намазана за хубави пари, беше обслужена отвсякъде, еми ей такава кола ти трябва купуваш качваш се и караш, като минеш необходими километри сменяш консумативи и продължаваш, като се развали нещо пак ремонтираш и продължаваш.

А и частите не са кой знае колко скъпи: по окачването ако пазаруваш от турската фирма Астметал (която е със сертификат за качество) един шарнир за Б4 е 16 лв. на ладата един шарнир руски е 10 лв. само че ладата има 4-ри а Аудито два :)

;););)

Чудех се какво харесвам в теб ? ;)

Направо ме размаза с това изказване ! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

;););)

Чудех се какво харесвам в теб ? ;)

Направо ме размаза с това изказване ! ;)

Аз не мога да разбера само кой те назначи тебе за критика клоун на форума. Надявам се така да съм те размазал че поне два три дни да не можеш да се отлепиш и да не спамиш темите.

Като не си съгласен с мнението на някого се обоснови или изкажи твое, а не се прави на турбогъзар.

п.п. Извинявам се на колегата за спама :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам представа защо реагираш така .dontknow.gif

С поста си исках да изразя пълното си съгласие с теб , а явно останах неразбран.upset.gif

Все пак благодаря ти за приятелските съвети , а ето и един от мен:

20 капки валериан + 30 капки мента(tinctura menthae) + малко вода в чашата = успокояват нервната система и не водят до пристрастяване.

P.S. Колата ми не е с турбо , така че остава само гъзар.angryrazz.gif

Редактирано от wizard2000bg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като си приготвих препоръчаната ми от тебе рецепта се успоих и погледнах нещата от друг ъгъл, не намерих разлика в смисъла на поста ти, но накой му пука щом ти казваш, затова се извинявам за гнвените нотки в поста си и при евентулна среща на живо ще черпя по ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш скоро път към Варна прати ЛС.

;):);)

;)

Редактирано от wizard2000bg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kakvi sa im nai 4estite problemi

skypa li e podryjkata im

300 lv zaplata stigat li da si pozvolia takova

Въпросът ти е зададен много некоректно. Цялата ти заплата ли е 300 лв., или толкова можеш да отделиш за поддръжка на кола. Ако е второто - можеш да си позволиш къде-къде по-скъпа кола. А ако е първото (незнам дали си женен, но ако с тия 300 лв. и семейство трябва да храниш) - карай си ладичката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kakvi sa im nai 4estite problemi

skypa li e podryjkata im

300 lv zaplata stigat li da si pozvolia takova

Да си кажа и аз мнението за 300-те лева...

Само за колата ако ги харчиш няма да имаш проблеми и ще ти стигат...

Обаче ако плащаш по 30-40лв. за ток(зимата и по 150-200лв. за парно) 5-10лв. за вода, от 5- до 10-20лв. за GSM, поне 14.60 с ДДС за телефон, 15лв.(поне) за интернет, 15-18лв. за кабелна, и некой заем (аз изплащам 2) и 6-7лв.(на човек) за общи нужди в блока и за деца, храна и дрехи - май няма да остава много за колата ;)

Ако обаче си харчих парите само за теб - може и да ти стигнат...

А за 300лв. можеш даси вземеш 2 жигули и да си въртиш.

Ауди не е евтина кола все пак, колегите ще потвърдят че евтининото поддържане идва от здравината на колите а не на ниската цена на частите...

И знай че ако караш Б4-ка щеизглеждаш все едно изкарваш два-три пъти повече пари... ;)

Редактирано от Lube
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека и аз да добавя нещо за заплатата! До скоро бях на 430 лв чиста заплата - всичко отиваше за колата и тренировки, лагер-сборове и т.н. Не знам В4 как ще го гледаш с тая заплата! И при цена на самата кола от минимум 6 000 лв /щото иначе ще трябва да я сервизираш яко/ как ще можеш да си я купиш и поддържаш въобще! Сега минах на работа с около 2 пъти по висока заплата та да ми остава и нещо за живеене! А съм сам - нема жена и деца да ми висят! Сметай добре - да не стане олеле после!

В4 е здрава кола и комфортна и нема нищо общо с руските бангии, ма си иска своето! В кеш!!!! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...