Jump to content

А4 б6 Проблем с климатроника


BateSvetli

Recommended Posts

Колеги извинявам се ако някъде я има тази тема но не можах да я намеря :) Проблемът ми е следния.Шофьорската духалка и лявата духалка на средния панел духат постоянно студено а другите две си духат топло.Като я закачих колата с ВАГ показва някаква грешка в моторчето за въпросните духалки и дава постоянно най ниската стойност за отваряне на клапата за топъл въздух.Та въпроса ми е има ли някакъв вариант това да се оправи през ВАГ или трябва да се сменя въпросното моторче което не знам къде точно се намира

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом имаш ВАГ-ком под ръка пробвай първо да ги адаптираш, или поне да им пуснеш един тест.

Първо изтриваш грешките, после тест, после гледаш кое пак се е появило.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пусках тест и ми дава моторчето което е за шофьорското място..( Дава му постоянно най ниска температура..Тоест стои си само на студено ) Опитах се да го адаптирам обаче не приема адаптацията или правя нещо както е трябва или моторчето е заминало

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами изглежда ще си търсиш друго от морга...

Няма вариант да не приема адаптацията - пускаш я и всички клапи почват да се наместват по няколко пъти от едното крайно положение към другото и обратно, докато управлението си "свери часовника" по техните данни кога всяка е в единия край и кога в другия. Щом и на теста, и на адаптацията едната не помръдва - моторчето е загинало. Не е проблем да си намериш от такова парно от която и да е от другите клапи, в случай, че няма точно тази, която търсиш, и да прехвърлиш само моторчето.

За последно можеш да направиш една проба - свали някое от другите моторчета и го сложи на буксата на неработещото - ако пак не тръгне, значи има проблем по кабелите, или самото управление не работи за тази клапа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го пробвам и този номер и ако се окаже от моторчето съм загледал едно Ауди което се продава на части и ще ида да напазарувам :) Благодаря за инфото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз съм със същия проблем,но при мен се появява само като карам по продължително време,и един път от ляво друг път от дясно духа топло или студено,когато съм на климатик духа топло и обратното.сутрин като я паля първоначално след като си нагласи клапите почва да се чува някакво тракане от тях докато непочне да духа.На кои канал и къде гледаш данните на климатроника и с коя версия ваг-ком си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо днес ми докараха едно В6 2003г. - на 110000 реални километра, наистина много запазено, обаче...

Всичките му клапи бяха засядали, а една беше блокирала и в момента. Явно заради нередовната употреба.

Започнах да му правя адаптации на клапите и се раздвижиха всичките, в началото малко по-трудно, после вече спокойно и с нормално темпо.

Адаптация на клапите се прави в Basic Settings, Group 001. Изчаквате да покажат всички 000.

Преди това ги разкарва от единия край до другия, после спират за малко, после пак тръгват...

Като покажат 000 спират да се движат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, нищо не променяш, но първо изтриваш грешките, ако ги има, после влизаш в Basic Settings, после задаваш канал 001 и Go!

Като спрат да мърдат и като покажат във всички полета 000 000 000 000 000 000 000... си готов и следва Done, Go Back.

После отиваш да видиш дали има нови записани грешки. Ако има - имаш проблем за разрешаване! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор.Грешки не ми показва никакви но на моторчето за топло студено ми дава само едни и същи стойности при теста въобще не помръдват

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А то самото мърда ли? Има една или две от позициите в адаптацията, които стоят на 255 или нещо такова беше. Така и не разбрах за кое са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязах , че стои само на 80 или 82 като стойност явно там е зациклило не знам ако го сваля дали няма вариант да се изчисти и да тръгне но...Това най вероятно ще го пробвам утре , че днес отново съм на работа :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте, и аз имам същия проблем ... направих адаптация с ваг ком, показа ми 0000000000000 и след това пак духаше хладко ...искам да попитам трябва ли по някакъв начин да се запамети тази адаптация, и ако трябва как точно трябва да стане ,,, а относно грешките ми дава само датчик за високо налягане, мисля че е този за фреона който показва защотото нямам изопщо фреон в климатика ... това от значение ли е ? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колега, ти друго ми писа на ЛС! Ако духа хладно, а не може да направи температура, то може да имаш проблем и с радиатора на парното...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ползвам темата и аз, някой може ли да даде акъл как най-лесно се сваля моторчето, което регулира температурата от шофьорската страна. Някакси успях да сваля с много мъки 2-та долни болта, но до горния няма почти никакъв достъп, защото конзолата с педалите пречи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Духа топло от едната страна, след това я обръща от  другата и там кадето е било топло започва да духа  хладко ... възможно ли е да има проблем в радиатора на парното? има ли значение дали има фреон в климатика или не, защото на диагностиката дава грешка на сензора за високо налягане на фреона ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Здравейте колеги,

Аз също имам проблем с климатроника Ауди А4 Б7 2005г. 2,0 Дизел. Вентилатора ми спира и тръгва когато си поиска. На дисплея показва максимална скорост, а вентилатора изобщо не работи. Тръгва за сенкунда две и пак спира.

Има ли някой който се е сблъсквал с подобен проблем или поне да е наясно как се управлява двигателя на на вентилатора? Ако някой разполага със ел. схема на въпросния възел ще съм му изключително благодарен да шерне инфо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Аз имам подобен проблем само че нямам проблем с температурата, просто обдухва много слабо стъклата се запотяват, погледнах под филтъра и 2те клапи не искат да отворят. Следователно и чувам някъкво прещркаване явно някое моторче е блокирало... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр, nextfligths, имам същият проблем с клапата за вх.въздух,не работи коректно,пробвах всичко почистване на моторчето,адаптация,слагах друго моторче,разменях потенциометри и нищо не помага остана само че проблема е в управлението,за момента съм решил проблема но с лека модификация,като се постопли мисля да сваля климатроника да го погледнат в някой сервиз където се занимават с електронни упраления

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, vladimir7979 said:

nextfligths, имам същият проблем с клапата за вх.въздух

Снощи като пуснах ваг кома, и моя мотор почна да излиза като проблемен....

Възможно ли е такива боклуци да са направили мамка му, всяка втора кола има проблеми с това.

Май ще трябва да се чете повечко дали някой е успял да острани тия ПОСТОЯННИ лайняни проблеми с тия шитни.

300 лева на моторче ИЗОБЩО НЕ Е ОПЦИЯ , няма как да дам 300 лева за тая хуйня :blink:

Сядам да търся/чета и на други езици да видим някой успял ли е дефинивно да разреши тоя шибан проблем...

Как пък на а6 C4 нямаше такива проблеми и нещата се оправят със запояване на 2-3 студени спойки 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...