Jump to content

Хидравлични повдигачи


Milen

Recommended Posts

Какви са негативните страни от това да се шофира с умрели повдигачи? Моите вече една година си потракват постоянно, та да питам колко належаща е смяната... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

говорил съм с майстори. Няколко ми казваха че мога да карам така. Единствения недостатък е дразнещото чукане. Някой път когато можеш все пак отдели 120-140 лв (зависи кой колко взима за ремонта, зависи и с каква отсъпка ги вземеш частите) и ги смени. А това чукане с времето се засилва и накрая просто имаш чувстово че ти чука директно в мозъка. Ти си преценяваш дали те дразни или не. И аз със старите карах повече от година и накрая ми писна, посъбрах парички и ги смених.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми да ти кажа, ти можеш да си караш, друга тема е дали трябва. Нали си наясно, че чукането е в следствие на по-големи хлабини. Това означава, че клапаните не се отварят достатъчно и навреме. От тук си прави изводи, какво следва.

Редактирано от RossN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чукането е в следствие на по-големи хлабини

на мене са ми казвали друго, не знам реално дали е същото: когато почват да дават фира, просто не се пълнят достатъчно с масло и затова се получава чукането, но си вършат същата работа

не казвам че съм наясно с тези неща, просто споредлям какво са ми обяснявали и какво съм разбрал :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами така е, не се пълнят достатъчно с масло (не се уплътняват достатъчно), в следствие на което се получават луфтове. А инак те работят, но не както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми да ти кажа, ти можеш да си караш, друга тема е дали трябва. Нали си наясно, че чукането е в следствие на по-големи хлабини. Това означава, че клапаните не се отварят достатъчно и навреме. От тук си прави изводи, какво следва.

:hilezh::hilezh::D:hilezh: Демек почва да не върви и да е зле колата???Така ли??на тва ли му се вика да ти"затегнат" клапаните или не??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, просто не се отварят достатъчно. Това пречи на пълненето и на празненето на цилиндрите. Освен това има закъснение. Може да е миниатюрно, но го има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aма при мене ич не е миниатюрно ,затва питам...давам газ и колата мисли кво да праи,да върви ли или си правим майтап с нея??? :hilezh: Аз имам за смяна(мммного наложителна) кабели на свещи илули,а може би и свещи,незнам за тях,така че може и на това да се дължи сигурно,но за клапаните си мислех да не би да са за регулиране..де да знам??? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами едва ли ти е мудна от това. А и какво значи "мисли". Те всички инжекционни "мислят" и това е в следствие на факта, че управлението на мотора, вече не е изцяло на твое разположение. В зависимост от положението на дроселовата клапа, той определя колко гориво да подава. Чака и Ламбдата да му даде информация за горивният процес и т.н. Дори когато го форсираш, дори на второто, третото натискане, той пак се мъдри, но поради инерцията която имаш, не го усещаш толкова силно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми тя е за изхвърляне тая гадна кола...много гадна кола...

Ако някой хвъря Ауди да каже къде ще съм там 1 час по рано :D:hilezh:

иначе щом чука не е наред - трябва да мъррррррка - друг е въпроса колко ще изкара с чукане докато :hilezh: и после :hilezh: , но всичко се оправя с пари ако това е някакво успокоение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми тя е за изхвърляне тая гадна кола...много гадна кола...

Много съм чувствителен на тема колата ми :hilezh: Като лакмус съм!

:hilezh::D

А иначе с пари знаеме ,че става...има и друг въпрос обаче....той е кой да е майстора....Това е било винаги проблем за мене.Попадал съм на невероятни съкатници,заради което още си нося последиците... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре несменяи повдигачите. Не се знае дали с новите няма да е още по-зле. При мен стана така. Смених ги и какво положението стана направо критично с новите. По напред само чукаха а сега искат да излязат през капака на двигателя. Потърси друго решение. Може би промивка на маслената система или някаква присадка за маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не се излагайте, какво значи, "карай си с старите, щото новите..."?! Без да обиждам, ами или майстора е бил зле, или повдигачите са били "Гараж мейд", или и двете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мене първо пробвай с промивка на двигателя. Сложи си след това ново масло. Ако след това чукането не спре смени повдигачите. На един приятел от не добре работещ повдигач му се беше изяла една гърбица на разпределителния вал. Самите повдигачи не са скъпи - 13 - 14 лв бройката. Сменят се лесно, в смисъл и сам можеш да ги смениш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са негативните страни от това да се шофира с умрели повдигачи? Моите вече една година си потракват постоянно, та да питам колко належаща е смяната... :hilezh:

Смених си гумички на клапани,и ми казаха ,че е желателно да сменя и повдигачите,еми смених ги,но сутрин има потракването,не винаги но продължава да почуква леко. На мен ми ги смениха за 50 кинта целият ремонт,с 15 лева бройката на повдигач!

Успех

Смених си гумички на клапани,и ми казаха ,че е желателно да сменя и повдигачите,еми смених ги,но сутрин има потракването,не винаги но продължава да почуква леко. На мен ми ги смениха за 50 кинта целият ремонт,с 15 лева бройката на повдигач!

Успех

И другото което е,аз отдавна карам така с изпуснали повдигачи,и бях решил проблема с добавката-Ресурс за бензинови двигатели и мога дда ти кажа,че нямах проблем,нито сутрин нито вечер!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колега, не знам с какво масло караш, но първо опитай да го смениш след като си промил двигателя. Имай предвид, че при летните температури и масла с нисък вискозитет (Пр. 5W 30, 10W 30) сигурно ще ти тракат клапаните.

Би трябвало да използваш нещо като 15W40.

Иначе ефекта от тракането е в няколко посоки:

-деформиране на гърбицата->от там промяна на хлабината и газоразпределението

-влошаване на работата на двигателя (загуба ба мощност)

-деформиране на стеблото и водача на съответния клапан->от там на седлото му и отиваш да ти свлят главата и да ти райбероват и притрият клапаните, ако не е по зле.

За други по- страшни неща не се сещам в момента, но каране с тракащи клапани определено те води към сервиза и раздяла с някаква сума. :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...