Jump to content

DPF allroad 3.0 TDI


vassilev_georgi

Recommended Posts

Колега можеш ли да уточниш как точно премахна филтъра :les:  В смисъл не си изкормил директно гърнетата или ?

Ако не се промени софта се получава ефекта които споменаваш.. При махане да дпф колата се отпушва и няма причина да искаш пак да слагаш филтър

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 83
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Закачах я на ваг-ком не отчита никаква грешка, филтъра го махна въпросния Жоро за който писа колегата по горе.

Може би наистина не е бил за махане защото след като го махнаха видях, че даже не е черен а камо ли запушен, но тои вече беше на парчета, преди това смених диференциалния датчик без резултат, трябваше да сменя маслото, но вече е късно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали жоро, дали мишо всичките са един дол дренки. Все гледат да ти вземат парите.

Върни се при жоро и му кажи да ти я оправи или да ти плати дпф-а. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбрах дали освен физическото махане са му пипнали и софтуера на колата ... защото ако само са рЕзали ефекта е ясен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата се оправиха за момента като смених дебитомер + въздушен филтър до преди това здрави и работещи, но явно като съм я карал и е била в сервизен режим като му я закарах на Жоро тогава са се преебали.

За филтъра и софтуерно е отстранен като Жоро каза, че компютъра на колата го е пращал в Пловдив на някои си Венци мисля му беше името.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Венци - http://www.madness-motorsport.com

 

Да, там успешно ги махат софтуерно DPF-ите... но не знаех, че може да си пратиш по пощата компа и да ти налеят софтуера на сляпо общо взето - след това как са сигурни как се държи колата (както и в твоя случай)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Софта се променя само в частта която управлява процесите за регенерация..  Друг софт не се слага защото няма нужда .Важното е корекциите да са направят грамотно, защото картите които се редактират не са на едно и също място :eusa_angel:  така, че софта не е само плъг енд плей

 

Леко е рисково да се препраща компа най- малкото защото не може да се тества дали колата работи коректно и съответно не може в някво адекватно време за клиента да се отреагира

Редактирано от optimist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рано или късно България ще стане нормална държава и ще стане трудно за хора с махнати катализатори особено да минат технически преглед...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

borkobg, на 29 Aug 2013 - 09:02, написа:

Ами нали измерват емисиите. Няма ли да изкарва доста над нормите като е без ?

4Ф 3.0 ТДИ има версии заводски без ДПФ и те са ЕВРО4 сертифицирани ... освен това изискванията за димност при минаване на технически преглед в БГ са супер занижени

Стойностите се замерват на празен ход или без товар - тогава няма как да ти пуши колата, освен ако няма друг проблем (дебитомер, турбинка, дюзи).

При регистрация в КАТ поне на мен не са ми мерили газове не си спомням от кога, та ония палячовци са ти най-малкия проблем - даже не съм сигурен дали има върнаха лиценза за ГТП, защото по едно време им го отнеха... и след регистрация трябваше веднага да се ходи на друго място за технически преглед :biggthumpup:

А за мненията от типа "един ден България ще стане бяла държава" си мисля "а дано, ама надали" .... когато бай мангал престане да е ухажвания електорат и данъците на новите коли станат по-ниски от на старите (както е в белите държави), тогава може да се тревожиш за ДПФ-а

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отделно :) програмата им за замерване на V6 двигателите не се ползва :) ....!??

Мерят те с програма за 4 цилиндрови двигатели в лявата или дясната бурия .... т..е мерят изгорелите газове от 3 цилиндъра!  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята веднъж и слагаха отгоре на мотора някаква глупост да "слуша". Не знам какво чу глупостта, но много псуваха че отпред няма плюс да си я включат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Изчетох много внимателно всички публикации тук, понеже от известно време и аз имам проблем с този филтър. За сега не ме е вкарвал в авариен режим, но се притеснявам за това. Мисля да го премахна софтуерно, а и физически, но не знам къде най-добре ще се справят с това, без да имам проблеми после с колата . От 3 години карам Олроуд 3.0 ТДИ 2008 год и едва преди месец ми светна филтъра, след близо 65000 км в България. От тогава до сега светва 2-3 пъти и после изгасва. Нека някой изпатил колега ми препоръча сервиз за оправяне на този проблем. Благодаря предварително !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...