Jump to content

Питам информираните - Помпа за 1Z дизел.


Rider777

Recommended Posts

Карам едно Ауди 80 1,9 ТДИ на 20 години, от 8 години е при мен и за всичкото това време и бях сменил само ангренажен ремък и тампони на носачите,,,, само и се налива нафта и яко газ,,, масло и сменям през 20-30 000 като и наливам само проверено масло с което камионите карат по 150 000 без смяна. Та така до миналата седмица, някъде из темите тук бях питал нещо ама понеже не си пия Гинко Билобата не можах да се сетя къде съм писал,,, та появи се едно тегаво палене и вървене на старата кошница и едно яко пушене, та отивам вчера при Виктор на Бакърена фабрика и той само като чу работата каза, че е главата с електрониката на помпата, каза ми, че в Бош на Околовръстното имало вариант да им остава старото и да ми го сменят с рециклирано и като им се обадих да ги питам за цена някакво селско тарикатче ми каза да съм се обадел след десетина минути, че не можели да ми кажат в момента цената, звъннах им след малко и една девойка ми каза сумата от 1390 кинта за варианта да им дам моето и да ми дадат рециклирано,,,,,, в първия момент си помислих, че се опитват да ми продадат още 2 коли като моята в движение ама после усетих, че девойката се опитва да бъде сериозна от което мен ме напуши луд смях и затворих телефона. Прибрах се вкъщи пуснах обява тук, че купувам помпа и се свързах с един младеж, който ми предложи помпа от А4 1,9 ТДИ за 150 кинта та отидох и свалихме помпата от блокиралият му двигател. Метнах помпата в багажника и отидох на купон,,,,, още не съм изтрезнял явно щом изписах толкова много :-))))) Та сега се замислям,,, двете помпи външно много си приличат,,, накрайника на А4 е правоъгълен, но пак си е с 7 крачета, което мен не ме притеснява, защото знам какво да направя ,,, ама сега се чудя ако сменя цялата помпа дали ще работи коректно,,, та цялото ми питане е дали някой от вас знае дали и двата модела подават едно и също налягане,,, демек дали дюзите бачкат на еднакво налягане или ако сложа тази помпа ще трябва да сменям и дюзите, което според мен е тъпо защото всяка една стотинка вкарана в такъв таралясник е хвърлена на вятъра ,,,,,, Бааааси цял роман изписах ,,,,,,,,,,,

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=141695&st=60

Ето тука си писал колега,а за дизела не мога да ти помогна.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не прекалявайте с купоните, че вижте после до колко късно Човек не може да влезе в час :-))) Забравил съм да пиша номерата на помпите ако някой от вас има инфо коя помпа какво налягане подава и дали цикловото количество гориво и при двете е еднакво. Значи на 80ката помпата е 0460 404 898 това е по Бош,, а на А4 която е 98 година или 99 номера е 0460 404 969 . Благодарен съм за всяко едно полезно инфо ;-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ти никога няма да запали с тази помпа на А4. Твоята е с изличното гориво от горе, а на тази е от зад :rotcol:/>

Редактирано от dani_94
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лесното е да сменя капака, въпреки, че не виждам някакво значение къде е ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да кажа много за помпата, но бих те посъветвал да не караш колата с масло за камион.

Двигателите са различни, диапазона от обороти също.

Преди да купуваш помпи, сигурно е трябвало да се направи някаква диагностика, не 'на ухо'..... знам ли :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще направя диагностика след 2 месеца сигурно като се върна в България,,, засега ще си отлежава на улицата да си почине хубаво и да се подготвя за безкрайната почивка, която я очаква в някоя морга ако не тръгне, явно е време да се замисля за друг автомобил и той задължително пак ще е АУДИ а пък за маслото брат трябва да ти кажа, че като го налея и после като го източвам след 2-3 години то си е абсолютно същото, камионите бачкат в далеч по-натоварен режим и го сменят на 150 000 км мисля, че количката се чувстваше перфектно с него ама квот било било,,,, сега на дневен ред са ми други проблеми. Успех на всички любители на АУДИ, борете се за една по-добра БЪЛГАРИЯ, не оставяйте политиците и циганите да ви управляват !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Привет младежи, гледам, че тук бая народ си ползват VAG кабели за диагностика та питането ми е дали някой знае точния модел, който чете старо АУДИ Б4 с 1 Z двигател защото 2 пъти взимам различни модели кабели и ги връщам после без да могат изобщо да сработят с таралясника. Много ми е мерак пак да си го подкарам, въпреки, че отдавна си е изпяла песента тази кола ме кефи яко, и да ви питам дали знаете в София някой капацитет като пича във Варна. Успех ви желая във всичките ви начинания :bia: :bia: :bia: :bia: :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

sklad 66 e бг сайта за кабели.там питай ще ти предложат,цената е 45лв.Аз съм с такъв и с аудито 2,5тди 96г проблеми няма.

http://sklad66.com/cms/VAG-COM.html

Редактирано от ivajlo petroff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тях си взех преходника от ОБД към двете букси,,, не съм се сетил тях да ги питам,,,, :bia: :bia: :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам, първите 1З нямат живи данни, и много малко може да се види с ВАГ-КОМ - почти недостатъчно - от там и причината, като кажеш на майстор да ти погледне колата и разбере, че е от първите ЕКУ-та и се отказват ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мойто ауди беше с такова еку и живи данни се четат с КТС на БОШ. :zustimm:/>

Най-лесното е да сменя капака, въпреки, че не виждам някакво значение къде е ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

със смяна на капака пак няма да запали,трябва да смениш ел.блока,да е като твоя с излишното гориво да е от горе(вертикално) и колата ще заработи.

Редактирано от kraskko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам, първите 1З нямат живи данни, и много малко може да се види с ВАГ-КОМ - почти недостатъчно - от там и причината, като кажеш на майстор да ти погледне колата и разбере, че е от първите ЕКУ-та и се отказват ;)/>

Стига го вкарвайте човека в недоумение с тез приказки за един майстор дето казал,това дето нямало достатъчно активни канали съм го видял на бензиновите мотори на 100ца 92-3 година.1Z мотра си е нормално ТДИ и в софтуера на кабела си е заложен и даже като пуснеш да погледнеш тайминга първата графика е неговата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига го вкарвайте човека в недоумение с тез приказки за един майстор дето казал,това дето нямало достатъчно активни канали съм го видял на бензиновите мотори на 100ца 92-3 година.1Z мотра си е нормално ТДИ и в софтуера на кабела си е заложен и даже като пуснеш да погледнеш тайминга първата графика е неговата.

Ти като покараш 1З с такова ЕКУ, и си поблъскаш главата и се чудиш кво чудо си взел, което отказват да погледнат баш майсторите на тди, тогава знай, разбра ли?

Питал съм brezzel, ifidik, ventoman и т.н. имам и познати в сервиз на БОШ, така че не ми говори кво не знам и кво знам, опитвал съм и сам. С един комп за диагностика SUN дава и налягане на турбото и температура на горивото, която отново е някакъв коефициент, защото когато загрее двигателя и намаля. Тва е.

С ВАГ-КОМ има един ТДИ тайминг и на 000 канал ти дава 10 полета с някви коефициенти, които разкодираш по няква си таблица с приблизителни стойности примерно за милиграмите на строк ако показва от 15 до 45 значи са от 3 до 9 милиграма, кай кат разбираш много кво друго има, и ще дойда при теб, да напраиш една читава диагностика на моето 1З.

Редактирано от AsK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ееее хайде успокой топката,още малко ще дойдеш да ме набиеш, ти си питал ифидик пък аз съм го гледал пред мен как си бачка с Ваг-кома с тези неразбираемите за теб полета и графики. Ясно е 4е човека няма да си купи професионален стенд бош или какъвто и да е бил той подобен.на сайта който му предложих има по4ти винаги човек за консултации през скайп, те като продават нещо знаят за какво го продават.

Редактирано от ivajlo petroff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

................ ти си питал ифидик пък аз съм го гледал пред мен как си бачка с Ваг-кома с тези неразбираемите за теб полета и графики.........

Полетата са ми ясни, просто не знам как може да настрои примерно милиграмите/строк на канал 000 с 10-те полета, като там границите са от 3-9, а ти много добре знаеш, как се настройват милиграмите и каква е разликата между 2-3мг/с и между 6-9 мг/с, и как може да се направи лог в движение, да се видят искани и реални стойности, надуване при определени обороти, стойности на дебитомер и т.н.

Щом Иво ги прави с ВАГ-ком тия б4-ки, евала ;)

пп. Не се сдържах, защото когато пиша някакво мнение във форума, а не питам, то е защото го знам, или съм се сблъсквал с този проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Са ако ме светнете този адаша дето ги правел тия Б4ки с VAG кома дали е от София и някакви координати да дадете :bia: :bia: :bia: :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

във Варна е Иво,но не разбрах ти искаш да си оправиш мотора по принцип или искаш кабел и софт да го 4овъркаш от време на време. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да тръгне тази кола, че толкова съм свикнал с нея и сега като знам, че седи на улицата безпомощна и започва да ми става жал а кабел искам да си имам освен за да я подкарам и да си играя след време с настройките за още по-голяма икономичност. Всъщност относно икономичността тази кола е показала досега показатели немислими за голям процент от новите автомобили,,, ако искате вярвайте, но гори 4/100 предишния собственик и е сменял скоростната кутия и не знам дали е от предавателните числа или от какво, но тази кола върви с 220 при 4000 оборота на двигателя, карам я изключително зверски и как издържа толкова години в моите ръце не знам,,,, капа им свалям на конструкторите на АУДИ .

,,,,,
,,, Поздрави на АУДИ феновете
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Одеве са ми пратили една помпа от Бургас с гаранция, че бачкала на 100% ,,,, утре като я монтирам ще разбера колко може да се вярва на приказки по телефона,,,, там нагоре из темата бях питал за кабели и софт за таралясника ама никой нищо не каза,,,, да смятам ли, че за този модел е безмислено да се купуват ,,,,,,  :bia:  :bia:  :bia:  :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...