Jump to content

колеги какво хидравлчно масло да сложа колата е а3 агн 125 магарета 97 набор


venko_m

Recommended Posts

Колеги, скоро имах проблеми зимата спря да ми завива на ляво карах я на майстор каза ми че е от рейката закараха я за рециклиране ,но нищо й нямаше оказа се че има запушвне промихме системата и всичко е ок но от скоро имам проблеми с датчика на хидравличната помпа и от него прокапва и тези дни ще го сменям и питам колко струва датчика на хидравличната помпа нов и втора ръка и какво масло да сложа ?

Препоръчаха ми някакво червено, а пък в момента съм карал някакво за мотокар

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, Колега! Маслото до колкото знам трябва да е зелено, макар че аз карам с червено, но и аз мисля да го сменям. Потърси из форума имаше точно какво зелено масло се слага имаше и кода му, а относно датчика на моето ауди А3 1.6 го сменях скоро и беше 20лв. втора употреба а май някъде около 50 - 60лв. е нов. Това е от мен, дано съм бил полезен :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В книжката на колата пише. Импровизации не са нужни и не са препоръчителни.

Нямам книжка и за това питам ?

Здравей, Колега! Маслото до колкото знам трябва да е зелено, макар че аз карам с червено, но и аз мисля да го сменям. Потърси из форума имаше точно какво зелено масло се слага имаше и кода му, а относно датчика на моето ауди А3 1.6 го сменях скоро и беше 20лв. втора употреба а май някъде около 50 - 60лв. е нов. Това е от мен, дано съм бил полезен :bia:/>

мерси колега ще потърся в търсачката :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тази кола трябва да е от зеленото масло. Червеното създавало друго налягане в системата и затова протичали рейките :gruebel: ФЕБИ имат на 22 лева някъде за 1 л. такова зелено масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го колега: http://mgautobg.com/index.php?route=product/product&product_id=101 Преди 2 месеца отидох и си го купих от КОСЕР. Струваше ми 21лв. мисля. Не слагай други масла освен препоръчаното за да не се наложи наистина да правиш рециклиране на рейката :) Между другото цвета на капачката на разширителният ти съд е ориентир за цвета на маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Еуратек ауто - представителство на Шкода, може да се вземе оригинално масло на ВАГ групацията за 23 лева за литър.Те са на улица Хан Кубрат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

002 му дават,но то вече се замества от 004 зелено на цвят.

мерси колпга

За тази кола трябва да е от зеленото масло. Червеното създавало друго налягане в системата и затова протичали рейките :gruebel:/> ФЕБИ имат на 22 лева някъде за 1 л. такова зелено масло.

мерси колега ште го сменям с датчика

На казанчето си пише какво трябва да е :zustimm:/>

зелено е мерси колега

Ето го колега: http://mgautobg.com/index.php?route=product/product&product_id=101 Преди 2 месеца отидох и си го купих от КОСЕР. Струваше ми 21лв. мисля. Не слагай други масла освен препоръчаното за да не се наложи наистина да правиш рециклиране на рейката :)/> Между другото цвета на капачката на разширителният ти съд е ориентир за цвета на маслото.

Мерси колега, след празниците ще сменям маслото със зелено и въпросния датчик който не е много важен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте колеги имам един въпрос ако може някой да ми помогне разбрах всичо само ме интересува колко събира маслкото казахте че е по към 21 лв за 1 литър което е ОК при мен е допусната същата грешка и маслото ми е червено а трябва да е зелено капачката ми е зелена твърдо съм решен да го сменя може ли само за съвет колко побира благодаря предварително на отзовалите се поздрави Адриан

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

700 гр. масло което ти трябва за системата,но е хубаво да направиш промивка преди да сложиш новото масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК много съм ти благодарен обаче може ли да ми кажеш каква е тая промивка и колко струва демек 1 л масло ще стигне което е супер а за перката нали ми беше отговорил имам проблем само с болчето което под тръбата за въздушния филтър не мога да я сваля и немога да развия и болта абе нямам думи :

Пак ти изказвам мойте благодарности че се отзоваваш на мойте въпроси че съм от неразбиращите .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Промивката се прави със същото масло като за целта трябва да имаш повече от 1 литър.Изпускаш старото хубаво да се изтече(отвиваш болта на мъркуча за високо налягане на помпата) и завърташ волана няколко пъти от край до край(аз повдигам с крикове предницата да са отделени гумите от земята) след това запалваш двигателя за около 5 сек. за да се изхвърли останалото масло от помпата.Завиваш болта на мъркуча наливаш новото масло палиш двигателя и доливаш масло още колкото трябва и въртиш волана от край до край докато се обезвъздуши системата и спре да вие помпата.Правиш някое друго кръгче на улицата и повтаряш всичко от начало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега много съм ти благодарен мился уикенда да го направя ще взема 2 л масло пък дано стигне че има и други работи да правя но нали имам и проблем с рейката и за това питах че искам да отстраня всички възможности и чак тогава да стигна до рейката но се си мисля че не е регулирана добре предницата и прочие дори ще сменя и маслото и ако продължава да ми прави проблеми може пак да се допитам като го сменя ще пиша какво е станало:

Наистина съм ти много благодарен имам да черпя по бира :

Поздрави Адриан

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е прав си :

Решил съм да я стегна малко че има такива неща който ме дразнят и искам колата да е ОК ако намериш свободно време погледни темата за скоростите дето съм я пуснал ако имаш някаква идея пуснимия от каде може да ми е проблема с тях човече евала не са много тези като теб дето помагат пак ти благодаря .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам, че си раздумвате за хидравличното масло, та отзиви има всякакви,

за червено, зелено, може да има и бяло, жълто, синьо или кафяво.

Та да запитам някой по-запознат да ме светне:

Има ли някакво значение дали маслото е минерално или синтетично?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвременните механизми предявяват към смазочните масла изключително тежки изисквания, обусловени от конструкциите и условията на експлоатация. Изискванията са многобройни и разнообразни. По-важните от тях са способност за работа в широк температурен интервал (от +100°С и повече, до - 60°С), постоянство в основните свойства в процеса на работа, висока смазваща способност. Тези изисквания могат да се удовлетворят от масло, притежаващо необходимия вискозитет при положителни температури, висока химическа стабилност, ниска изпаряемост, способност да обезпечава работа с минимално триене и възможно по-малко износване. Оказва се, че нефтените смазочни масла не напълно удовлетворяват тези изисквания, дори и с прибавяне на специални добавки. Всичко това обуславя широко развитие в областта на синтетичните масла, както и откриването и синтеза на подходящи добавки за тях. За разлика от минералните масла, които биват добивани на базата на дестилатни нефтени фракции, синтетичните масла се добиват на базата на продукти на нефтопреработването. Понастоящем са изучени и широко застъпени в производство синтетични материали, използвани в качество на специални смазочни масла, като синтетични въглеводородни масла, сложни естери на двуосновни карбоксилни киселини и многоатомни алкохоли, полиалкиленгликоли, флуор и хлорфлуоровъглеводороди, полисилоксанови течности.
Синтетичните смазочни масла и течности от сложноестерен тип притежават редица преимущества пред нефтените масла, а именно, добри вискозитетни температурни и смазващи свойства, ниска температура па застиваме, висока термоокислителна стабилност. Тези преимущества позволяват да се използват синтетични смазочни материали в по-тежки условия на експлоатация т.е. при високи температури 200°С и повече, и в контакт с кислород. Обаче в чист вид тези естери не удовлетворяват съвременните изисквания (полегата крива на зависимостта вискозитет - температура в интервала - 6?200°С, относително мальк вискозитет при ниски температури, относително ниска температура на заставане, висока термоокислителна стабилност. За тази цел са разработени добавки (вискозитетни, антиокислителни, антикорозионни и др.), които с прибавяне към тях дават възможност от сложните естери да се получат смазочни материали удовлетворяващи основните изисквания. Известно е, че естерите на пентаеритрита и карбоксилните киселини се използват като компоненти за синтетичните смазочни масла имащи висока термоокислителна стабилност, добри смазващи и нискотемпературни свойства.
Полиестерите на алифатните многоатомни алкохоли, като пентаеритрита и едно и двуосновни киселини, могат да се използват като основа за високотемпературни смазочни материали, работещи в натоварените възли на триене. Изследвани са свойствата на нискомолекулни полиестери на пентаеритрита, н-каприлова, адипинова и себацинова киселина и 2-етилхексанол. Полиестерите се синтезират в присъствие на трибутилфосфат (1 - 1,5 % тазз) от киселината. Реакцията на естерификация се провежда в среда от азот при атмосферно налягане в интервала 200 ? 240°С. Разтвора на готовия продукт в толуен се промива с воден разтвор на натриева основа и вода до неутрална реакция и следва отделянето на толуена под вакуум при остатъчно налягане 1 - 2 mm Нg ст. Добива е 80-85 % от теоретичния.
Полиестерите на пентаеритрита, едно и двуосновни киселини и едноатомни алкохоли се синтезират в три стадия. Първо се получава непълен естер на пентаеритрита и н-каприлова киселина, след това свободните хидроксилни групи на пентаеритрита се свързват с адипинова киселина и в третия стадий свободните карбоксилни групи на адипиновата киселина се естерифицират с 2-етилхексилов алкохол. Ниската температура на застиване, сравнително неголемия вискозитет и плътност, показват че синтезираните полиестери са относително нискомолекулни. Затова свидетелстват и близките естерни числа, намерени експериментално и изчислени по молекулна маса, изчислени по избраните стехиометрични съотношения на реагентите.

В крайна сметка полиестерите на пентаеритрита едно и двуосновните киселини и едноатомни алкохоли с увеличаване на молекулната маса расте вискозитета, температурата на заставане, плътността. За полиестерите е характерна тази зависимост, но при по-голяма молекулна маса, техния вискозитет и температура на застиване са близки до съответните показатели на полиестери на пентаеритрита, едно и двуосновни киселини и едноатомни алкохоли. За всички синтезирани полиестери се оказва, че с увеличаването на молекулната маса, расте и вискозитета и температурата на застиване. Плътността при 20°С е повече от 1. Най-малка изпаряемост има полиестер 1, който е и с най-малка молекулна маса. Обаче работоспособността се увеличава с нарастване на молекулната маса. .

Или накратко казано синтетичното масло има много по добри характеристики от минералното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Статията е перфектна, но проблема е, че няма да ми се налага

да го произвеждам това хидравлично масло, а да го ползвам.

Та идеята на питането ми е свързана с това, дали уплътненията

и маркучите, ще си понесат ли със синтетичните хидравлични масла,

щото това написано на капачката G 00200 е минерално.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става дума синтетичното масло да отговаря на същите характеристика който притежава минералното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...