Jump to content

ПРОБЛЕМ СКОРОСТИ АУДИ А6 3.0 QATTRO


PARVANKATA

Recommended Posts

  • Отговори 82
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
На 17/03/2016 at 22:21, Jass написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Говориш за друг Коко. Той е млад и баща му никога не е бил монтьор.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говоря за този, за когото говорим в темата.

 

Двамата Коковци баща и син, в Малинова долина вече не са това, което бяха, все повече хора са недоволни от тях, за разлика от преди години!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коко си е майстора в малинова долина и не е млад. Много разбран човек е и ако наистина вече не е това което беше е жалко. Вече май не останаха такива майстори в София...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
On 3/17/2016 at 9:21 PM, Jass said:

Коко вече не е това, което беше.....

Синът му Кольо ги прави и качество и отношение нямат нищо общо с баща му.... за съжаление....

 

Конкретни примери?

 

Мислех там да ходя като гръмне автомата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оставил съм си колата да се прави при човек който познавам от 15г,принципно се занимава с оптичен тунинг но от 3г насам прави и ремонти на коли и автоматици,работи с оригинални части и гаранция както за тях така и за работата си,ако всичко мине добре и остана доволен и нямам проблеми ще споделя и препоръчам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това което той е правил мога да ти покажа ако имаш желание,иначе сега задния сенник на МТМ който е 1300лв ще го направи само за 300лв ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно е,дано и крайният резултат е положителен.Ще чакаме отзиви.А преди това някакви ритания между скоростите имало ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само между 4 и 5 скорост на високи обороти включваше авариен режим,оставаше или на 4 скорост или изключваше скоростната кутия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви пари излиза горе долу пълен ремонт на кутията? В смисъл без да има вероятност след 10-20хил км да трябва пак да се разглобява.

Хидро , дискове и т.н

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова е било преди година сигурно,сега под 3 хил никой не даде цена а имаше такива и за доста над 3 хил но като я взема ще разбера относно километрите всеки дава гаранция 1г или 20 хил км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хидро трансформатор фабрично рециклиран ZF - 1200-1600лв. Нов 2+.

Малко ZF LG 8 (зеленото) 54лв/л. + филтър и гарнитура - 700-800лв

Ако се сменят вътре втулки + фрикционни дискове 200-300лв

Ако се слага ремонтен комплект на хидро блока + някой клапан още 400-600лв.

Работа 600-800лв ако се разглобява кутията , иначе 300 ако само се сменя хидро трансформатора.

 

Смятайте си :) .

Може да се мине и по-тънко с БГ рециклиран хидро трансформатор - 500лв 

и със LG6+ масло (синьото) 35лв/л..

Коко каза , че слага от синьото масло ;) . Аз лично реших да не ми прави той колата, понеже ми се стори нерентабилен.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи фабрично рециклиран трансформатор? Може ли координати на представителството на ZF където приемат хидротрансформатори за фабрично рециклиране?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж в бмв форума ,  там се събират и пращат в Латвия представителството на ЗФ.

Под 300 евро казаха, че излиза цената , с пътните няма да легне повече от 700лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това в Латвия не е представителство на ZF , a фирма която рециклира скоростни кутии.

ZF германия продават рециклирани хидро трансформатори , хидро блокове и цели кутии. Можеш да си ги поръчаш от всяка фирма , която внася ZF части.Идва хидро трансформатор запечатан в кутия с надписи ZF. Плаща се цената + депозит и като ти сменят хидро трансформатора връщаш стария и си взимаш депозита.Навсякъде казват, че при фабрично рецклирания от ZF, качеството е в пъти по-добро и много по-малка вероятността пак да се счупи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер, много добре, че има такава опция, подобна рециклация + смяна на масло + обновяване на софтуера води до безпроблемно каране на колата още дълги години :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко да обновя темата [emoji4] тези дни както си карах по магистралата с около 170км и при изпреварване натиснах повечко газта и от 5-та скорост върна на 4-та направи странно изфорсиране и светнаха всички буквички в червено и скоростите изчезнаха,нямаше включване по никакъв начин,изгасих колата и поизчаках малко,след това запалих и газ към София,карах я по внимателно без да се издува много но в градски условия пак забелязах че между 4-та и 5-та се чуди какво да направи и вдига много оборотите,закарах я на дягностика и имаше грешка между тези 2 скорости и ми казаха че е пребоксувала и е включила авариен режим,това се случвало от износване на някакви втулки,но ремонта си струва колкото и ако с блокирала кутия отида [emoji4] почва от 2500лв та сега ще почакам малко [emoji4]

Колега какво стана ,ремонтира ли кутията .Че и при мен ми го върти тоя курвенски номер :Д

Ами не са я сваляли кутията [emoji4] около 1200лв мисля че беше но с маслото. Нещо около 130лв беше един клапан

Колега къде я ремонтира твоята кутия ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още е в сервиз колега,за съжаление има още 15 аудита с подобен проблем и още няколко бемвета и мерцедеса които са със ZF скорости

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...