Jump to content

ПРОБЛЕМ СКОРОСТИ АУДИ А6 3.0 QATTRO


PARVANKATA

Recommended Posts

Преди 2 часа, sokolchev написа:

Цитиране на предходно мнение! 

ОК .Пиши като всичко мине

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 82
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 11 часа, sokolchev написа:

още е в сервиз колега,за съжаление има още 15 аудита с подобен проблем и още няколко бемвета и мерцедеса които са със ZF скорости

Аз мисля, че типтроника на ZF е една от най-издръжливите кутии, но за съжаление колите са на много километри вече, което съчетано с големия въртящ момент, води до износване и нужда от ремонт. Като гледам новите А6-ци ги правят основно с S-троник и чета, че има проблеми още преди да направят 200 000 километра, там май драмите ще са още по-големи след време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук просто гледаме на ситуацията през малко крива призма... Ако си платил 60 000 евра за колата (като съседа ми) и след 10 години и 400 000+км ти се наложи да направиш ремонт на кутията за 2-3 бона, някак си няма да ти се струва нито странно, нито да ти е тъпо. Което важи и за всички други "драми" които излизат на толкова ползвани коли. Само че ние взимаме тези коли на нереално ниска цена (поради ред фактори :)), а именно 12-15000лв и после на всеки ремонт почваме да се дразним... Човек трябва малко обективно да подходи към ситуацията. Все пак може да отидете и да си вземете Phaeton V12 за 10 бона, ама не го правите :).

 

Все пак безпроблемната алтернатива е някоя двувратка 1.1 бензин с лист от екстри: климатик, лети 15-ки и дневни светлини :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз това исках да кажа, защото кутията особено на ASB мотора, като питах в Порше дали са издръжливи, казаха че спокойно изкарвала 350 000 км, което мисля, че ще е непосилно зя тия S-троници, които ги слагат сега. Отделно ремонта на S-троника е много по-скъп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не е ли редно първо да се поинтересуваш и да понаучиш това онова за даден автомобил преди да си го купил?Не виждам за какво трябва на всеки пост да се ядеш с някой.Не случайно ти се налага да си сменяш профила всеки петък.

SONY Xperia Z3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А можеш ли да посочиш някой НЕдоволен от него,аз щото незнам.Стефан винаги е бил полезен във форума и като отидеш при него.Не мисля че е дал някому лош съвет. До като при теб само хейт и спам.

SONY Xperia Z3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така колеги мой приятел си купи кажи речи същата кола като моята но има проблем със скоростите. Значи когато тръгна първа втора и трета със средна газ имам чувството че има едно задържане или леко префорсиране преди да смени четвърта пета и шеста са добре и кога спираме и то малко по рязко кутия рита (блъска) усеща се едно туп също и когато тъкмо тръгваш и спреш . Та дали е за смяна на маслото или друго. Колата е  3.0 TDI Quattro BMK 2005 на 168 000 мили или 268 000 км не е сменявано никога тъй като гледам и е със ZF 6 не с осмицата.

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хидротрансформатор може да се закупи и от Елиткар. Връщаш стария и ти дават нов (рециклиран) на цена, по спомен, около 1100-1200 лева + гаранция. Та понеже и аз съм за смяна на хидрото, мисля да се възползвам от тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, обаждах се и на тях. Цената беше малко по-висока, но и те не рециклират твоя, дават ти друг рециклиран и оставяш твоя. Това по спомени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, kainy написа:

Проверил ли си колко ще ти струва да си рециклираш свойто?

 

Тези са ми ги препоръчвали: http://www.midavto.com/services/

Вече две кутии имам правени при тях едната е 6hp19 другата на бмв x3  5l40мисля беше. Много коректни и работят бързо, засега съм доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, nichirenshu написа:

 

Колко км вече държи?

15 000 но колата се кара на макс и всеки ден прави стартове :)

Преди 20 часа, pe6koo написа:

В мидауто не беше ли около 600лв рециклажа на хидрото ?

За хидро от 6HP26 на бмв взеха 600 лв!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмммм, при тях (мидауто) определено е по-евтино от колкото в Елит кар. Но каква ли е разликата в стоката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата е, че мид имат техникатс. И си ги рециклират сами , като държат на склад рециклирани , за да могат да оправят проблема. В рамките на деня и да бягаш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 12.03.2016 г. at 18:35, Rosen9449 написа:

Ами не са я сваляли кутията :) около 1200лв мисля че беше но с маслото. Нещо около 130лв беше един клапан

Колега моята забива между 3и4 и ми дава точно някаква грешка за клапан. Можеш ли да ми дадеш телефона на твоя майстор. Нов съм във форума ако можеш ми звънни 0887097106. Благодаря предварително. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Здравейте! 
Имам ауди а6 3.0 тди куатро от 2005 с 4ф скоростна кутия, днес ми се случи това, значи като карам нормално кутията сама си почна да минава на свободна, спрях и пак тръгнах този път почна да не сменя скорости и след малко каране в една скорост, пак я направи същото и сега не влиза на скорост.. някой от вас да е имал такъв проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...