MI7ko Публикувано 20 Април 2016 Доклад Share Публикувано 20 Април 2016 (Редактирано) Преди 2 часа, sokolchev написа: Цитиране на предходно мнение! ОК .Пиши като всичко мине Редактирано 20 Април 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 21 Април 2016 Доклад Share Публикувано 21 Април 2016 Преди 11 часа, sokolchev написа: още е в сервиз колега,за съжаление има още 15 аудита с подобен проблем и още няколко бемвета и мерцедеса които са със ZF скорости Аз мисля, че типтроника на ZF е една от най-издръжливите кутии, но за съжаление колите са на много километри вече, което съчетано с големия въртящ момент, води до износване и нужда от ремонт. Като гледам новите А6-ци ги правят основно с S-троник и чета, че има проблеми още преди да направят 200 000 километра, там май драмите ще са още по-големи след време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 21 Април 2016 Доклад Share Публикувано 21 Април 2016 Тук просто гледаме на ситуацията през малко крива призма... Ако си платил 60 000 евра за колата (като съседа ми) и след 10 години и 400 000+км ти се наложи да направиш ремонт на кутията за 2-3 бона, някак си няма да ти се струва нито странно, нито да ти е тъпо. Което важи и за всички други "драми" които излизат на толкова ползвани коли. Само че ние взимаме тези коли на нереално ниска цена (поради ред фактори :)), а именно 12-15000лв и после на всеки ремонт почваме да се дразним... Човек трябва малко обективно да подходи към ситуацията. Все пак може да отидете и да си вземете Phaeton V12 за 10 бона, ама не го правите :). Все пак безпроблемната алтернатива е някоя двувратка 1.1 бензин с лист от екстри: климатик, лети 15-ки и дневни светлини Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 21 Април 2016 Доклад Share Публикувано 21 Април 2016 Да и аз това исках да кажа, защото кутията особено на ASB мотора, като питах в Порше дали са издръжливи, казаха че спокойно изкарвала 350 000 км, което мисля, че ще е непосилно зя тия S-троници, които ги слагат сега. Отделно ремонта на S-троника е много по-скъп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Април 2016 Доклад Share Публикувано 21 Април 2016 Имам клиент с чипнато BSG на 480к км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stuttgy Публикувано 21 Април 2016 Доклад Share Публикувано 21 Април 2016 А не е ли редно първо да се поинтересуваш и да понаучиш това онова за даден автомобил преди да си го купил?Не виждам за какво трябва на всеки пост да се ядеш с някой.Не случайно ти се налага да си сменяш профила всеки петък. SONY Xperia Z3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stuttgy Публикувано 21 Април 2016 Доклад Share Публикувано 21 Април 2016 А можеш ли да посочиш някой НЕдоволен от него,аз щото незнам.Стефан винаги е бил полезен във форума и като отидеш при него.Не мисля че е дал някому лош съвет. До като при теб само хейт и спам. SONY Xperia Z3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Април 2016 Доклад Share Публикувано 21 Април 2016 Мойта кола с феби не се прецака, а беше 300кс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 22 Април 2016 Доклад Share Публикувано 22 Април 2016 (Редактирано) Така колеги мой приятел си купи кажи речи същата кола като моята но има проблем със скоростите. Значи когато тръгна първа втора и трета със средна газ имам чувството че има едно задържане или леко префорсиране преди да смени четвърта пета и шеста са добре и кога спираме и то малко по рязко кутия рита (блъска) усеща се едно туп също и когато тъкмо тръгваш и спреш . Та дали е за смяна на маслото или друго. Колата е 3.0 TDI Quattro BMK 2005 на 168 000 мили или 268 000 км не е сменявано никога тъй като гледам и е със ZF 6 не с осмицата. Редактирано 22 Април 2016 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 22 Април 2016 Доклад Share Публикувано 22 Април 2016 На БМК може ли директно да се сложи кутия от АСБ или от фейс ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 23 Април 2016 Доклад Share Публикувано 23 Април 2016 Има БМК със фейсова кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 24 Април 2016 Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 Хидротрансформатор може да се закупи и от Елиткар. Връщаш стария и ти дават нов (рециклиран) на цена, по спомен, около 1100-1200 лева + гаранция. Та понеже и аз съм за смяна на хидрото, мисля да се възползвам от тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 24 Април 2016 Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 Проверил ли си колко ще ти струва да си рециклираш свойто? Тези са ми ги препоръчвали: http://www.midavto.com/services/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 24 Април 2016 Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 Да, обаждах се и на тях. Цената беше малко по-висока, но и те не рециклират твоя, дават ти друг рециклиран и оставяш твоя. Това по спомени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 24 Април 2016 Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 Ясно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 24 Април 2016 Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 Мой приятел рециклира при тях на БМВ 535 с чип и държи ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 24 Април 2016 Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 В мидауто не беше ли около 600лв рециклажа на хидрото ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
heveo1 Публикувано 24 Април 2016 Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 Преди 6 часа, kainy написа: Проверил ли си колко ще ти струва да си рециклираш свойто? Тези са ми ги препоръчвали: http://www.midavto.com/services/ Вече две кутии имам правени при тях едната е 6hp19 другата на бмв x3 5l40мисля беше. Много коректни и работят бързо, засега съм доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Преди 20 часа, nichirenshu написа: Колко км вече държи? 15 000 но колата се кара на макс и всеки ден прави стартове Преди 20 часа, pe6koo написа: В мидауто не беше ли около 600лв рециклажа на хидрото ? За хидро от 6HP26 на бмв взеха 600 лв! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Хмммм, при тях (мидауто) определено е по-евтино от колкото в Елит кар. Но каква ли е разликата в стоката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Разликата е, че мид имат техникатс. И си ги рециклират сами , като държат на склад рециклирани , за да могат да оправят проблема. В рамките на деня и да бягаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Цяла България рециклира в мидавто. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 На моя човек рециклираха неговото и си го върнаха за 2 дена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan2256 Публикувано 30 Април 2016 Доклад Share Публикувано 30 Април 2016 На 12.03.2016 г. at 18:35, Rosen9449 написа: Ами не са я сваляли кутията около 1200лв мисля че беше но с маслото. Нещо около 130лв беше един клапан Колега моята забива между 3и4 и ми дава точно някаква грешка за клапан. Можеш ли да ми дадеш телефона на твоя майстор. Нов съм във форума ако можеш ми звънни 0887097106. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емрах Публикувано 17 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2020 Здравейте! Имам ауди а6 3.0 тди куатро от 2005 с 4ф скоростна кутия, днес ми се случи това, значи като карам нормално кутията сама си почна да минава на свободна, спрях и пак тръгнах този път почна да не сменя скорости и след малко каране в една скорост, пак я направи същото и сега не влиза на скорост.. някой от вас да е имал такъв проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване