Jump to content

Колата се напълни с вода!!!


Recommended Posts

Както повечето сте разбрали, тук в Германия ни заля доста вода и 1 седмица не спря да вали. Резултата е , че зад шофьорската седалка имах около 20см. Вода. Прозорци и врати бяха затворени, шибедах няма, стъкло не е сменяно и на всякъде е абсолютно сухо. Само зад седалката и самата седалка до половината, както и мн. малко в краката на шофьора/2-3см./

Изкарах акумулатора и позачистих с дълга отвертка дупката под него за отичане на водата. Налях вътре 300-400мл. вода и си изтече отдолу веднага. Забелязях, че до помпата под лявата чистачка има все още 2-3 пръста вода, но не се отича и няма от къде да я изкарам?!? Чудя се дали да не пробия дупка там за да не се събира вода??? Дайте идеи за разрешение на проблема и от къде може да е влизала водата? Възможно ли е да се е събрала толкова вода, че да е влязла през тръби, въздуховоди и т.н.???

Колата е Б5 2000г. Седан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

погледни дали е здраво маншончето на жилото за предния капак,от там най-често влиза вода в купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ли да махам самата помпа? Или нещо по......така?

Като се замисля жилото един познат го ремонтра защото го беше откачил. Бях му давал колата и ми спомена, че му се откачило и го оправял.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно, до помпата има гофриран маркуч и самото казанче и компа. Ще разгледам утре, но има логика да е от там. Още повече имам вода само от ляво!?!

Въпроса е дори и да е затлачено от ляво и това да е причината, от къде е възможно да е влязла всичката вода? 10л. поне съм изкарал!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причината на 90% е в гумичката на помпата на съединителя или някоя от типа около нея. При акумулатора се пълни с вода, акто стигне до някакво ниво започва да се стича нарам и водата тръгва от нивото на педалите под мокета. Отзад е по-ниско и пълво там се вдига нивото, като се понапълни коритото там вече и отпред се почва. От другата страна би трябвало да е абсолютно сухо. 

Ако дренажните отвори са ти наред това НЕ се случва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо ще проверя дренажа от ляво, след това ще видя как ще се развият нещата. Ако някой има други идеи да сподели, няма да се сърдя! Благодаря на всички за бързата реакция и точните мнения и идеи!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да видиш как ще се развият нещата трябва да запушиш дремажите и да наводниш умишлено, така или иначе мокета трябва да се сваля задължително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза KCV:Трябва да махнеш и двете гумички от дренажните отвори.

Послушай го, знае какво говори.

И аз знам... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега идвам от долу. Втора тапа.......няма. Или просто аз съм сляп?!? Размърдах маншона на жилото и видях, че е влязъл целият вътре. Изкарах го и го поставих на мястшто му. Утре ще го подсуша и силиконирам. Дренажа под акумулатора ще го изчистя с някоя тел, че днес само го зачистих с една дълго отвертка. Дано да е било от жилото, че иначе ще има ......чесане по кухата кратуна.

Ето на, дано се вижда що годе, за да прецените.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втората тапа е някъде под сервото, не може да няма. Прочети пак какво съм ти написал, а не гледай само най-лесните места отгоре. При мен течеше от чисто нови уплътнения, тия коли не са мислени да се наводнява отсека с акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отзад в краката имаш въздуховоди за краката на пътниците зад тях ли е мокрото или има и по напред? Или само отлявата страна има? Да не е покрай основата на поленовият филтър и покрай челната ламарина да се стича назад?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мокро е меко казано. Иваше 20 см. Вода. Само от ляво се наводни. Филтъра го отворих, аб. сух. Начупих си ръцете да бъркам под помпата и около нея и не напипах дренаж??? Сега ще гледам под основата на филтъра и пак ще наводня, за да огледам ев. от къде може да влиза. Отивам пак да ровя и за тапа. И аз се съмнявам, че през въздуховодите на краката влиза, просто сега като гледам изглежда най-мокро точно том в средата и някак си сълзи още около тях и се събира по малко вода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мокро е меко казано. Иваше 20 см. Вода. Само от ляво се наводни. Филтъра го отворих, аб. сух. Начупих си ръцете да бъркам под помпата и около нея и не напипах дренаж??? Сега ще гледам под основата на филтъра и пак ще наводня, за да огледам ев. от къде може да влиза. Отивам пак да ровя и за тапа. И аз се съмнявам, че през въздуховодите на краката влиза, просто сега като гледам изглежда най-мокро точно том в средата и някак си сълзи още около тях и се събира по малко вода.

Точно за същото нещо говорим, водата е само отляво и наводнението ако става през малко над педалите то докато не свалиш мокета нищо не можеш да видиш. Когато започнеш да наводняваш в зависимост от дебита първо ще почне да тече откъде ти казвам и чак след това от филтъра. А щом е само отляво изобщо не виждам смисъл да гледаш филтъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ще търся втора гумена тапа. Има логика за филтъра и лявата част. Слизам след малко и ще вадя всичко наред. Кoфти, че нямам много време днес. Ще пиша пoсле какво съм видял.

Редактирано от Батстанчо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще търся втора гумена тапа. Има логика за филтъра и лявата част. Слизам след малко и ще вадя всичко наред. Кoфти, че нямам много време днес. Ще пиша пoсле какво съм видял.

Сваляш акумулатора и си провираш ръката откъм неговата страна. Ще я напипаш. И аз бях убеден, че няма, докато не и бях развил злобата и я напипах по по-горе казания начин. Намира се точно под сервото.

Редактирано от gogobogo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, първо да се извиня на всички за това, че имам пръсти дебели като кебапчета и не мога да си вкарам ръката под помпата. После ще споделя, че намерих втория дренаж точно там където му е мястото. С една дълга тел разрових и изпадна едно парче пластмаса, което се беше затлачило там. Махнах всички кори и акумулатора и почистих и двата отвора. Смятам утре да налея една химия за почистване на канали, за да разкарам всичко, което е останало. Надявам се да съм разрешил проблема. След препарата ще налея едни 10 л. вода за проба и ще пиша пак. Благодаря за съветите и , ако някой има път към Мюнхен да свирка, ще помагам с каквото мога.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че идеята ти с "химия за почистване на канали" е меко казано ( без да се обиждаш ) безумна. Това ври, кипи - ще си унищожиш колата - по-добре не си прави такива експерименти. Достатъчно е, че си ги отпушил - химията няма с нищо да ти помогне - то не е канал 50-60 см дълъг и нагоре за да ползваш такива препарати, а просто две дупки в ламарината...

Редактирано от digunan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

споко колега, от жилото е всичката вода, и аз го минах същия път, че и поне още 4-5 клиенти с а4 и а6 минаха от там. или се измъква маншона, или някой аармаджия го разрязва да си прекара от там кабелче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като казвам химия имам в предвид обикновен препарат, нищо специално.Тампона на жилото мисля да го силиконирам. В моя случай алармаджията е познатият, който ползва колата на жената 1 път и каза, че се е откачило жилото и той го наместил. Явно е напъхал целия тампон в дупката защото аз там го намерих. Ще наливам вода тея дни като намеря мялко време и като спре ШИБАНИЯ ДЪЖД. Удави ни да го...........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...