Jump to content

Въпроси относно S6 C5 автомат, има ли смисъл тая кола?


Recommended Posts

Като чукна кик-а и след половин секунда съм 2-3 предавки надолу и с гъза напред, при Типтроника започва едно умуване, чудене, маене и т.н. като изобщо не коментирам самото ускорение а само работата на кутията. Колкото и да са еднакви механично, разлика в перформънса има голяма, а защо е така не мога да кажа, просто това са фактите...

Иначе по темата, като не го кефят други варианти освен Ауди, трябва да изчака за 4Ф, ЕС6 е неоправдана покупка в конкретния случай...Ес4 Б6, как е като цена и кутия спрямо Ц5 ЕС6?

 

Toчно това моткане прави впечатление първо, според мен е около секунда преди да пусне тягата 2 предавки надолу. Сетих се да питам друго, че да си обесня какво точно му куца на 5HP типтроника, твоята кола като и дадеш газ до долу от място тръгва ли да върти гуми веднага или чак от движение примерно на 20-30-40км/ч? 

 

За еска Б6 изобщо не съм се сетил, ще хвърля едно око как са нещата, но предполагам, че няма да ме откаже от 4ф.

 

Някой правил ли е смислено сравнение на автоматите на 4ф и е60 също? При по-новото поколение вече изравнени ли са нещата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 210
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Какъв е бюджета колега ?

Тая 

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11363691618936881&f1=details&slink=38d7uc

 

ми се струва много добре успява да подбере всички критерии в търсенето.

Според мен С6 Ц5 ще бъде непродаваема след 2-3 години , докато за С4-ка винаги ще има някой мераклия да покара градски хулиган. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ае Методи /винаги се радвам като го произнеса тва име  :biggthumpup: / ти минА ли през мишето, да се изкаже за новото возило, де се консултираш? Се пак си с 4Ф.  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toчно това моткане прави впечатление първо, според мен е около секунда преди да пусне тягата 2 предавки надолу. Сетих се да питам друго, че да си обесня какво точно му куца на 5HP типтроника, твоята кола като и дадеш газ до долу от място тръгва ли да върти гуми веднага или чак от движение примерно на 20-30-40км/ч? 

 

За еска Б6 изобщо не съм се сетил, ще хвърля едно око как са нещата, но предполагам, че няма да ме откаже от 4ф.

 

Някой правил ли е смислено сравнение на автоматите на 4ф и е60 също? При по-новото поколение вече изравнени ли са нещата?

 

Няма никакво замисляне, пали джапанките на момента, а като сложа зимата 16те е още по страшно....Дори с над 100 върти гуми при кик....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Методи, честно някога се чудя нормален ли си? Къде съм писал че не връща? Прочете ли думата "кик"? Нали ти е ясно кво става като кикнеш автомат? Пишеш само колкото да има и тва е.... Човека ме пита върти ли гуми от место, върти ги, даже и в движение ги върти, кво само на всяка манджа мерудия си не ми е ясно?

Редактирано от mityo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисълта ми беше дали не е в по-голямата част заради двигателя. Ясно, че автомата на алпината е явно доста по-агресивен и отпуска повече от място, но може и самия мотор да има повече сила под 2500об. Примерно еската, за която е темата може и дане може да превърви гуми ако остане на задно, докато РС-а от същото поколение като нищо щ ги подпали макар да е с "лошия" автомат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е много трудно да прецениш на гъзомер спрямо силата, която има на първа по оборотите. Всички коли оборудвани с тоя автомат са средно секунда и половина по-бавни до 100 от ръчката и това естествено не е времето за смяна от първа на втора, а си е голямото моткане с тая първа. До към 60-70 нищо чудно да е по-бавна колата от 1,8Т с ръчка, за повечето хора това не е кой знае какво ама аз карам над 10к км годишно само градско и би ми се искало да е малко по-адекватно положението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Факт, че е доста муден тоя автомат, аз и затва ти казах, че при другите два премиума, няма такова нещо и кутиите работят доста по адекватно в аналогичните модификации....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие пропускате факта, че е възможно автоматите от едно поколение да имат различни предавателни числа.

Примерно 5хп19 на 1.8т по спомен е 0.76 на 5-та и 3.88 диф. Това реално е 6-та дизелова предавка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм 1.8т с различни кутии и знам каква драстична разлика може да има колата само от кутия.

За да върти гуми алпината, значи  моторът е доста силен и/или долните предавки са по-къси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми 1ва 70, 2ра 120, 3та 180, 4та 260, 5та евентуално 330 като реално колата няма сила за толкова..... Не са хич къси да ти кажа, явно просто има сила....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Методи, честно някога се чудя нормален ли си? Къде съм писал че не връща? Прочете ли думата "кик"? Нали ти е ясно кво става като кикнеш автомат? Пишеш само колкото да има и тва е.... Човека ме пита върти ли гуми от место, върти ги, даже и в движение ги върти, кво само на всяка манджа мерудия си не ми е ясно?

Да е именно той те пита за лага на автомата ти муибяснваш, че двигателя няма лаг. Или просто не разбираш. Не знам.

Факт, че е доста муден тоя автомат, аз и затва ти казах, че при другите два премиума, няма такова нещо и кутиите работят доста по адекватно в аналогичните модификации....

За кой автомат говориш ? За 6-хп19/26 е пълна глупост. За старото поколение нали не сравняваш алпината със всички е39.

Ми 1ва 70, 2ра 120, 3та 180, 4та 260, 5та евентуално 330 като реално колата няма сила за толкова..... Не са хич къси да ти кажа, явно просто има сила....

Много са дълги ,затова в ниските е мъртвец. Преди 100 сигурно ще е като ес6.

 

пс като се змисла е логично ако беха по къси предавките под 100 щеше да въртиш само гуми заради задното. Нормално да са я скопили.

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти не си добре, честно! Пита ме дали лагва или по точно проявлението на тоя лаг, късното палене на гумите и му казах, че не е така и ги пали от место. Кво общо има тука мотора и защо го намесваш, като аз коментирам само работата на кутията? Понеже хич не ти се чете и дося 8 страници не хвана че говоря за автомата на Ц5 ЕС6, а не твоя, ше ти го кажа пак....карал съм две такива ЕС6ци, 4.2ка, също и няколко 540ки които са със неалписнки автомат а обикновен стептроник и тях сравнявам. Заговорихме за мойта кола просто между другото, вдени най после и престани да пишеш глупости! А дали е мъртвец преди 100 няма как да знаеш, щото никога не само че не си карал, ами не си и виждал такава кола на живо, та нека аз да знам по добре от тебе! С тва Ес 6 нямам никво състезание Методи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре ще се опитам да го обясня просто. Като дадеш кикдаун първо почва да буксува и тогава връща 2 предавки или просто си круизваш на втора ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много коментари станаха, но пак не става ясно какво спъва така колата в ниските скорости? Колко са дължи скоростите мисля, че не е проблема, като гледам на алпината са 1:1, а от друга страна това 4,2 ако беше с ръчка при старт на полусъединител ако ще от ниски обороти няма да има сила ли? Ясно, е че автомата се мотка нещо, дали е ограничен с цел да се пази дали нещо друго...обаче и това няма логика понеже същия автомат на алпината явно пуска много повече тяга, а тук нещата не опират вече до това колко бързо сменя предавки нагоре или надолу. 

Сещам се едно amg минаваше през квартала наскоро, там от място на пресечката до мен човека дова газ и сигурно беше на 1500об тръгва да върти гуми, все едно моментално само с докосване на газта. 

Еската излиза само където има куатро като автомата не позволява изобщо дори да доближиш границата на сцеплението, примерно кола на забно може да бъде спокойно по-бърза дори от място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би настройките, и аз не знам. На алпината автомата е доста модифициран, може само с ем-ката да се сравнява. 

В крайна сметка няма особено значение, така или иначе не си заслужава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма Е39 М5 автомат.....

При мене е същото като тва АМГ дето казваш, ако съм на първа или втора в ръчен режим, дори под 1500 оборота, дам ли газ на секундата пали гумите. Ако съм на обикновенния режим и да речем на 4та, като бия кика, моментално връща две надолу и тръгва с вратите. Ако тва можеше да го прави и на 4та, тая кола нямаше да има каране изобщо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Ако съм на обикновенния режим и да речем на 4та, като бия кика, моментално връща две надолу и тръгва с вратите. Ако тва можеше да го прави и на 4та, тая кола нямаше да има каране изобщо!

Е тва те пита. колко време отнема връщането на 2 предавки надолЕ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...