eurogas Публикувано 20 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2013 Човека ни помоли много възпитано, и неможах да му откажа, наистина ми беше много трудно да отделя време, наложи се да почака малко докато настроя нашите клиенти, но го сместих някак си в графика, по изключение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eurogas Публикувано 22 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2013 После колегата със С3-ката като оправи халдекса да не почне да беднее понеже вече ще слага всички коне на асфалта??? И едва тогава да може да натовари агрегата до 100%Аз агрегата го натоварвах многократно на 100 % и без халдекс, не сме чак такива леваци, много коли са ни минали през ръцете, всеки един автомобил който настройваме в движение се натоварва задължително на 100 %, въпрос на принципи. Дори за разлика от всички сервизи за газ в БГ, ние пробваме всеки един автомобил на скоростна отсечка при 120 км.час, независимо дали е 60 к.с. или 260 к.с., наложихме настройките в движение като стандарт, преди това колегите ни в другите сервизи нямаха лаптоп, настройваха всичко на място със стационарни компютри, и каквото стане... . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 22 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2013 Аз на шега го казах. Въпреки, че реално дори при 120км/ч може и да не достигате 100% капацитет от мощност на колата. Все тая човека е редно да се обади да каже ако има проблем. ПП - То при мен колко хора идват с дизелови коли "защото са сменяли ангренаж да им правя центровка"...И аз като теб се питам защо не е направено със смяната като реално е една процедура, или две свързани не знам?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eurogas Публикувано 23 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2013 (Редактирано) Ванка, в БГ всичко е наопаки, вече сме свикнали на всякакви аномалии, и като видя нещо нормално се изненадвам. Редактирано 23 Септември 2013 от eurogas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 1 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2013 Привет, интересно ми как се държи колата при пълен бууст и как решавате приблема с разликата в наляганията. 1.5 Бара на S3-ката на турбината не значи ли 2.5 в колектора? Т.е. потока на газта вече има съвсем други параметри от тези, които си мисли, че има компютъра /налягането е ниско, температурата пада значително на изпарения газ, инжекторите не работят със същата бързина като при 1 Бар/. Меджика държи до 1,5 бара след това се предава много бързо и кляка под 0,5 на...размерът има значение и при изпарителите Надяввам се, че споделите инжинерния подход, който използвате при решаването на всички тези проблеми. Нали за това е форума все пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eurogas Публикувано 5 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Съжалявам, не всичко е за казване, ще си запазиме някой подробности. Редактирано 5 Октомври 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 5 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2013 Тогава не виждам какъв е смисъла на вашия пост, освен с рекламна цел. Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dondin Публикувано 5 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2013 (Редактирано) Колега,поне дай информация за конфигурацията-какъв е изпарителят,какви са инжекторите,каква е температурата на газта и т.н. Редактирано 5 Октомври 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eurogas Публикувано 6 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2013 (Редактирано) Ако изчетете темата колега donbin, ще видите че съм написал още на първата страница какъв е изпарителя и инжекторите, температурата на газта е силно променлива величина, няма как да се каже каква е температурата на газта ??? Не виждам смисъл да се дразните от тази тема колега doncecone, и вашето с нищо непредизвикано раздразнение, не е причина да разкриваме фирмени тайни, рекламата не е престъпление, ако не ви харесва темата просто не я четете, въпреки че е посетена почти 3000 пъти, аз лично вече съжалих че я написах, предимно заради негативизма на коментарите. Редактирано 6 Октомври 2013 от eurogas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dondin Публикувано 6 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2013 Имах впредвид каква температурата на газта държи при загрят двигател без настъпване и до колко се вдига с настъпване.Как ще бъде след 2 месеца,като паднат температурите до -5,-10 градуса?Ще има ли нужда от нагревател на газта след изпарителя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 6 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2013 Откога настройките в движение са екстра? Още преди четри пет години с Иво настройвахме с по 200 на магистралата, а за алпината няма да казвам, че може да се възмутят някой привърженици на карането според правилника.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eurogas Публикувано 7 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2013 (Редактирано) Настройките в движение са необходимост, и въпреки това в някой сервизи продължават да не ги правят, или ги правят по изключение ако клиента настоява, смятат че една самонастройка е напълно достатъчна, и бягай да пробваш как е колата.... Редактирано 7 Октомври 2013 от eurogas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S-lineTT Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 Днес попаднах на темата искам да споделя ,че е следя с интерес ,време е малко да поразчупите мирогледа си относно ГИ . Що пичовете са го направили значи може ,а и щом е икономическо изгодно съм за на 100% все пак да караш на газ не е срамно дори и скъпа и мощна кола аз лично предпочитам да се радвам на автомобила много повече километри със същите пари ,който бил дал за бензин относно Фобос имам пряки наблюдения имам 2 коли с ГИ Фобос 4 ,едната направи 2 години и близо 40000км на газ мога да ви кажа ,че не съжалявам за нито една стотинка за фобоса ,нищо ,че е в пъти по-евтин от класиките в жанра ,другата ми кола също е с Фобос,но от скоро. Имам и наблюдения от колегата Еврогас аз първо на тях се обадих за ГИ , но те ми отказаха защото според техният опит с такива автомобили няма място в коша и до някъде са прави,за което имат моите адмирации в днешно време много малко са хората ,който ще ти кажат така,всеки гледа да ти вземе парите и после.... но както и да е сложихме ГИ и колата за сега върви добре иска още малко настройки за да е перфектна надявам се да ги направят и тук е мястото да благодаря на Еврогас ,че независимо ,че ГИ не е монтирано при тях ми даде точните съвети и лека и по-лека нещата взеха да си идват на мястото.Имам един апел към всички колеги във форума тук е място не за дразги и прочие ,всеки може да бъде по-положителен и да извлече максималното от всеки тук та нали за това са авто форумите ,да си помагаме взаимно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simeonstefanov Публикувано 13 Март 2015 Доклад Share Публикувано 13 Март 2015 Физически не е възможно и принципното не е правилно твърдението, че на газ колата ще върви повече от колкото на бензин . Колата може да върви повече и на въглища, от колкото на бензин, ама ще трябва да изгори четвърт тон въглища за да направи същото нещо, което ще направи на бензин с да кажем 50 литра . Принципно погледнато енергията идва от калориите ! Газта има около 20 % по ниска калоричност така, че при проектиран мотор за бензин с октан 95 примерно, няма как със същото количество гориво да върви колкото на бензин ще върви . Газта има няколко предимства и недостатъци в сравнение с бензина . Първия недостатък го споменах по-ниска калоричност . Втория недостатък е, че стехиометричната стойност на газта спрямо бензина е по-лоша . 14,7 към 1 спрямо 15.4 и нещо към 1 . Което значи, че за окисляването на същото количество гориво е необходим повече въздух !Това са физични свойства, които не подлежат на коментар тоест са непроменлива величина . Плюс на газта е, че има свойството, понеже е газ да се смесва с въздуха(кислорода) по- добре от бензина . По-добре и по бързо ! Плюс на газта е, че зареди по високия си октан гори по-продължително време . Какъв плюс е това ? Еми най-просто и най-точно казано, енергията е топлина, по-дълго време горене значи по- дълго време топлина. Защо е важно това !? Защото част от калориите, които се горят отиват за затопляне на вътрешната периферия, това е необходимо за създаването на необходимата работна температура ! А щом цикъла горене е по-дълъг следва времето за изстиване на вътрешната периферия да е по-малко, което означава, че разхода за затопляне на вътрешната периферия ще е по-малък . От там газта печели близо 10 % спрямо бензина . И разбира се, че няма проблем един и същ мотор с различно гориво в случая бензин срещу газ на газ да има по-голяма мощност . По-голямата мощност обаче, може да дойде единствено и само, като се изгорят повече калории ! Ако за единица време можем да изгорим 2 единици газ и 1 единица бензин , разбира се, че можем да получим по-голяма мощност на газ . Но това няма как да стане без системи, които да подобрят горенето . Ако се промени динамичната степен на сгъстяване и обемната ефективност на газ , както вероятно е направил въпросния, няма пречка на газ колата да върви повече . Но ако се промени динамичната степен на сгъстяване на мотора и се докара близо до лимита на газта , тоест някъде около 10.5 , това автоматично изключва бензина като гориво за този автомобил ! И последно Общо взето има три особено важни неща за които се сещам, които имат най-голямо отношение към мощността на един автомобил свързани с горивото, което ще използваме . Първо калоричност, второ зависимост от въздух и трето скорост на горене .. и хайде да сложим на последно място детонационна устойчивост . Всичко друго е алабализми . Отношението между тези физични свойства/качества на веществата, които се използват за гориво определя и мощността, която можем да получим от един мотор . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 14 Март 2015 Доклад Share Публикувано 14 Март 2015 Бензин-9200 kcal/kgНафта-10000 kcal/kgПропан бутан-11950 kcal/kg1KW се получава от: 0,073kg пропан бутан 0,083kg бензин 0,085kg нафтаБи ли обяснил това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 14 Март 2015 Доклад Share Публикувано 14 Март 2015 (Редактирано) Плюс на газта е, че зареди по високия си октан гори по-продължително време . .. http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D0%BA%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BE_%D1%87%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%BE. Защото част от калориите, които се горят отиват за затопляне на вътрешната периферия, това е необходимо за създаването на необходимата работна температура ! А щом цикъла горене е по-дълъг следва времето за изстиване на вътрешната периферия да е по-малко, което означава, че разхода за затопляне на вътрешната периферия ще е по-малък . От там газта печели близо 10 % спрямо бензина . За това пък не съм и предполагал дори . Може ли да обясниш как точно изчисли тия 10%. Редактирано 14 Март 2015 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaninio Публикувано 14 Март 2015 Доклад Share Публикувано 14 Март 2015 (Редактирано) Надявам се да осъзнавате,че това с по-голямата мощност на газ е рекллама на автосервиз и марка уредби,и същевремно пълна глупост. Редактирано 14 Март 2015 от vaninio Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simeonstefanov Публикувано 14 Март 2015 Доклад Share Публикувано 14 Март 2015 (Редактирано) Бензин-9200 kcal/kgНафта-10000 kcal/kgПропан бутан-11950 kcal/kg1KW се получава от:0,073kg пропан бутан0,083kg бензин0,085kg нафтаБи ли обяснил това. Бих разбира се . Обърни мерните единици в литри, а не килограми и всичко ще си дойде на мястото . Смяташ по относително тегло и така . Обикновено за газа пропан-бутан е 0,55 . Или просто пиши в гугал енергийна ефективност на горивата http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D0%BA%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BE_%D1%87%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%BE За това пък не съм и предполагал дори . Може ли да обясниш как точно изчисли тия 10%. Това е груба сметка ! Нямам претенции за точност . Тя и калоричността не е с точно 20 % по ниска , а около ! Изчислението на това което питаш е доста сложно . Ако разгледаш формули за изчисление на топлообмен ще го изчислиш с точност .А ако четеш малко и механика на флуидите, всичко ще ти се изясни . А относно уикипедията, не виждам противоречие някакво с това , което съм казал . Да , октановото число мери детонационната устойчивост , но това има отношение и към скоростното изгаряне и към газовата ефективност . Колкото повече се сгъсти една смес, толкова по-добре изгаря и съответно по-дълго гори . А детонационната устойчивост пък, има отношение към обемната ефективност . Колкото по-устойчиво гориво се използва, толкова по-добра обемна ефективност може да се получи . Най-добрия вариант за максимална мощност е, ниско октаново, относително високо калорично гориво с минимална зависимост от кислород или съдържащо в себе си окислител . Газ пропан-бутан е много далеко от тези свойства . Редактирано 14 Март 2015 от simeonstefanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 14 Март 2015 Доклад Share Публикувано 14 Март 2015 Симеоне, стига суха теория, която няма нищо общо с реалното приложение на нещата. Научи пырво какво е октаново число, защо има нужда от високооктаново гориво особено при моторите с принудително пълнене и така. Ако става на въпрос, метана е още по-благоприятно гориво за турбо мотори и с по-високо октаново число , но там изникват и други проблеми, някой от които са аналогични и при пропан-бутана. http://www.ams.bg/content/kakvo-se-sluchva-s-dvigatelite-kogato-rabotyat-na-priroden-gaz-014344Надявам се да осъзнавате,че това с по-голямата мощност на газ е рекллама на автосервиз и марка уредби,и същевремно пълна глупост.Не е глупост само по себе си, но за останалото си прав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simeonstefanov Публикувано 14 Март 2015 Доклад Share Публикувано 14 Март 2015 (Редактирано) Ами аз не виждам какво трябва да научавам за октановото число . Мисля че имам достатъчно познания в тази област и прочетох статията , която си цитирал, не открих противоречие с това което съм казал . Статията е добра и написана достъпно . Какво според теб трябва да науча за октановото число Редактирано 14 Март 2015 от simeonstefanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angeltsankov Публикувано 14 Март 2015 Доклад Share Публикувано 14 Март 2015 (Редактирано) Колега не им се връзвай Каквото и да им кажеш и както и да го кажеш... това е Ауди секта и не се хаби да им обесняваш такива неща. Мойте поздравления за статията (малките неточности за който се хващат "колегите" им пречи да вникнат в замисъла). Бих се радвал да се запознаем и да обменим информатия П.С. Нека всеки който е запознат по-добре от колегата и го критикува да обясни разликата в горивния процес на двете горива! Човека е хвърлил не малко усилия... можехте да ги уважите. Редактирано 14 Март 2015 от angeltsankov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 15 Март 2015 Доклад Share Публикувано 15 Март 2015 (Редактирано) мисля, че с това мнение изчерпваш всичко, което може да кажеш по темата. Чета тука пред какви дилеми сте се изправили Не е ли глупаво да си сложиш чип и да караш на газ? Ако искаш мощност, карай си на бензин. ГИ се слага за икономия не за ТУНИНГ. Има основни неща който са предвидени от създателите на ГИ и чипа създава доста аномалий в алгоритъма. Не е проблема в малкия изпарител само (мога с изпарител до 150к.с. да ти подкарам кола 200к.с.), проблема е че се стига тавана на газовите дюзи преди тавана на оборотите. Ако мога да попитам по-запознатите кой е тоя вундеркинд който може да настрой по-добре електрониката от 100 немски инжинера и стотици хиляди колометри тестове? Как ще ме убедите, че създателите на тоя мотор не са знаели как да го настроят? Редактирано 15 Март 2015 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angeltsankov Публикувано 15 Март 2015 Доклад Share Публикувано 15 Март 2015 (Редактирано) Колега направил съм толкова 1.8Т с чип колкото череши си изял (и не знам още колко ще направя). Твърдо стоя зад думите си, че чип и ГИ не е добра идея! Моля те обясни ни като си по-запознат с материята разликата в горивния процес на газ и бензин. Това че сте като коне с капаци и не можете да вникнете в думите на колегата... поне не се излагайте по тоя начин... Ако има някой от тук по-запознат давам му адреса ми да заповяда, да ми обясни всичко, аз ще си платя! Не ми пробутваите тука някви статийки и простотий... направете си по-един сервиз и раздавайте пак тоя акал!П.С. Мисленето не ти е най-силната страна.... не го прави повече! Редактирано 15 Март 2015 от angeltsankov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 15 Март 2015 Доклад Share Публикувано 15 Март 2015 Едва ли някой ще поведе с теб дискусия, за нещо, което беше актуално като дилема преди 10 години Ако искаш нещо да ти обяснявам, заповядай - освен обяснения, мога и да ти покажа нещо. ПП Използването на лични квалификации не е много прилично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaninio Публикувано 15 Март 2015 Доклад Share Публикувано 15 Март 2015 Газовата уредба се поставя с цел икономия,а чипа е за повече мощност на двигателя.Чипа и газта са взаимноизключващи се неща.От години наблюдавам как в този форум се слушат 4-5 човека,който по темите с газовите уредби са изключително некомпетентни.За съжаление обикновения потребител с някакъв проблем в газовата уредба,чете тези глупости и се започва една безполезна смяна на части и ходене по мъките.Наблюденията ми са,че хора като angeltsankov и simeonstefanov,може би са единствените в този форум които знаят за какво става въпрос,и може би за това срещат необоснована и хаотична съпротива от страна на така наречените "гурута".Също така,наблюденията ми са,че този форум в сравнение с други такива е на много ниско техническо ниво,причината за което е толерирането на подбни форумни сърфисти,пишещи глупости,докато няма какво да правят на работното си място,което не е свързано с автомобили(или ако е,е много жалко). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts