Jump to content

Дунев Рейсинг вече ще тренира на газ !!!


Recommended Posts

На мен ми е ясно, че двигателите, работещи с по-високо налягане създават проблеми за по-евтините газови инсталации, изискват повече настройки, повече опит и като цяло водят до по-висока цена на уредбата в един силно конкурентен пазар.

Всеки обича да му е лесно и същевременно  да има по-висока норма на печалба.

За щастие има достатъчно компетентни инсталатори, за да не се налага да се съгласяваме с глупостите на някой мързелив майстор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 97
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Газовата уредба се поставя с цел икономия,а чипа е за повече мощност на двигателя.Чипа и газта са взаимноизключващи се неща...........

Ти сега кого и в какво убеждаваш? Да са един-два "чипираните" и газифицирани коли навън разбирам, но при наличието на толкова много примери против тезата ти, къде мислиш че се класираш?

Или имаш някакъв неясен и нечист интерес, или си чисто и просто....., сещаш се  :stupid: .

Ето ти да четеш един непрофесионалист:

http://prj-tuning.com/?p=233

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само от форума се сещам за 4-5 гнязаджийки с двойни на стоковата мощности, движещи се без никакви проблеми.... Явно форумните гурута не са чак толкоз зле...Между другото Бай Ангеле, я да те запитам ти само ГИ със хал за 150 коня ли предлагаш, че си тъй против чиповете? Щото както и да го мисля ГРАМОТНИЯ чип е кола с повече мощност и съответно като ти дойде нещо по силно от стоково 1.8Т кво правиш? Връщаш клиентите ли? Разбирам да няма читаво направени ГИ-та на коли с чип и да сме преди 10 години.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газовата уредба се поставя с цел икономия,а чипа е за повече мощност на двигателя.Чипа и газта са взаимноизключващи се неща.

.Наблюденията ми са,че хора като angeltsankov и simeonstefanov,може би са единствените в този форум които знаят за какво става въпрос...

С първото доказа, че си много далеч от тази материя . С второто ,че и на теб колкото и на тях не ви е ясно приложението на газта при моторите с принудително пълнене. Виж ако става въпрос за парно и котли, със сигурност бих почерпил опит от вас. Там отношения като калоричност , скорост на горене и куп други имат значение, но при турбо моторите целта е да вкараш колкото се може повече въздух в единица обем, без да се получи детонация или бедна смес, скоростта на горенето се компенсира с аванса , а смесообразуването и температурата на впръсканото гориво, само могат да оптимизират горивния процес  и всичко това като се гони  стахиометрична смес...заради която може да вкараш повече въздух спокойно при газта, защото съотношението и при LPG е по-високо отколкото при бензина.

 В статията която съм постнал е обяснено  подробно и трябва малко да си наясно и с принципа на работа на турбо мотор, за да ти се изясни веднага, защо има прираст на мощността , вместо да се пишат глупости и изчисления относно калоричност , скорост на горене и т.н.

Най-добрия вариант за максимална мощност е, ниско октаново, относително високо калорично гориво с минимална зависимост от кислород или съдържащо в себе си окислител . Газ пропан-бутан е много далеко от тези свойства . 

Подобен извод като този , е  гаранция за стопени бутала и зверски детонации, ако го приложим на практика при мотор с принудително пълнене...Виж вкъщи, за котела на парното сигурно ще е актуален.

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Обема на горивната камера е константа. Как ще стане да върви повече на газ като в каметара се пълни 15.5 части въздух и 1 част гориво, сръвнено с бензина  имам 14.7 въздух и място за повече гориво!?

2. Газта е изпарена, бензина е течен като при изпарението му в горивната камера се отнема топлина (студения въздух съдържа повече кислород)

3. Монтирам само Ланди Ренцо вие си преценете... Никого няма да върна естествено, нали и аз хляб ям (монтажа е един и същ с чип или без) :) Но ми е съвестно да си правя пощла реклама как само аз мога да ги правя и такива неща... Истината е че ГИ не са на "ти" с чиповете, факт за който няма как да си изкривя душата. Но да ми обесняват хора с коли за 3.40лв , как съм мързелив или как ако поставя всичко както трябва нямало да има проблем...  И аз  мога да почна да се хваля за ТТ 225к.с. с чип и огромна турбина как е било газифицирано от мен (това по-добър майстор ли ме прави?) Проблема не е че може да върви на газ, а на какво натоварване подлагам компонентите!

П.С. Когато колега ви каже че не е добра идея ГИ и чип може да не се правите на велики, а да се опрете на опита му. Освен ако нямате верига от елитни сервизи в страната :hilezh:

Редактирано от angeltsankov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ангеле, константа ти е горивната камера при атмосферка, турбината обаче ти вкарва повече въздух !  При газ имаш възможността да вкараш повече въдух с който да образуваш стахиометрична смес, която да изгори  при по-голямо налягане, т.е. да даде повече мощност ! Верно ли не можете да проумеете нещо толкова елементарно ??? Пример : При бензин турбината може да ти работи на 1 бар безопасно и без да има нужда да се разрежда мотора...При газ това налягане може да го увеличиш на 1.5 бара...Понял ? Първо заради октановото число, второ заради стахиометричната смес...

 Бензина няма време да се изпарява в горивната камера и да се получава такъв топлообменен просцес, при газта , тя идва студена и директно изпарена, това благоприятвства смесообразуването и процеса на горене.

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да константа е горивната камера пич няма значение дали е турбо или не. "Константа" е дори ананса и налягането на турбото...(те за зададени в ЕКУ-то) За единица време можеш да нагнетиш определен обем въздух за който е нужно определено кооличество гориво. Турбото не познава дали си на газ или на бензи... то вкарва еднакво количество и в случая на газ порцията гориво е по-малка и мощността е по-малка. Ако мислиш че няма значение дали е газ или течност горивото обясни ми тогава защо пълна мощност се постига при около 12.5:1 на бензин и 14.5:1 на газ? Спорите за неща който са доказани не само научно и на практика. Нямам намерение да ви обяснявам цял месец за горивния процес все пак :)  Който има въпроси на лични моля, давам телефон и обеснявам безплатно 1-ия път ;)

Редактирано от angeltsankov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Проблема не е че може да върви на газ, а на какво натоварване подлагам компонентите!

Кажи честно - колко счупени мотора заради ГИ си видял. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да константа е горивната камера пич няма значение дали е турбо или не. "Константа" е дори ананса и налягането на турбото...(те за зададени в ЕКУ-то) За единица време можеш да нагнетиш определен обем въздух за който е нужно определено кооличество гориво. Турбото не познава дали си на газ или на бензи... то вкарва еднакво количество и в случая на газ порцията гориво е по-малка и мощността е по-малка. Ако мислиш че няма значение дали е газ или течност горивото обясни ми тогава защо пълна мощност се постига при около 12.5:1 на бензин и 14.5:1 на газ? Спорите за неща който са доказани не само научно и на практика. Нямам намерение да ви обяснявам цял месец за горивния процес все пак :)  Който има въпроси на лични моля, давам телефон и обеснявам безплатно 1-ия път ;)

Какво да обясняваш, ходи на теб да ти обясни някой как се получава турбо налягане, как може да се променя аванса , какво се получава ако в единица обем сгъстиш 0.5 см3 или 0.2см3 въздух...с едно и също количество гориво в константна камера . Също и взаимовръзката повече гориво, повече въздух, повече налягане на турбото...

 Моля ти се това с мощността и по-малкото гориво не го пиши повече, защото се вижда ,че сте майстори на атмосферки и турбо моторите са ви далечна и имагинерна материя. Подписът ти го доказва, а реалността в нашето съвремие, че тези неща съществуват.  Директно впръскване  принудително пълнене и ГИ в едно изречение отдавна не са проблем , нищо че на вас ви струва технология от бъдещето.

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се някой с чип да се похвали,че някой от вас му оправил колата,или да му каже как,нооо силно се съмнявам. 


Какво да обясняваш, ходи на теб да ти обясни някой как се получава турбо налягане, как може да се променя аванса , какво се получава ако в единица обем сгъстиш 0.5 см3 или 0.2см3 въздух...с едно и също количество гориво в константна камера . Също и взаимовръзката повече гориво, повече въздух, повече налягане на турбото...

 Моля ти се това с мощността и по-малкото гориво не го пиши повече, защото се вижда ,че сте майстори на атмосферки и турбо моторите са ви далечна и имагинерна материя. Подписът ти го доказва, а реалността в нашето съвремие, че тези неща съществуват.  Директно впръскване  принудително пълнене и ГИ в едно изречение отдавна не са проблем , нищо че на вас ви струва технология от бъдещето.

Чул си от някъде за "принудително пълнене"  :hilezh:


Важното е да се пишат научни романи..... Тоя е като Тошко от Тининга....

 

Важното е да се пишат научни романи..... Тоя е като Тошко от Тининга....

 

Колкото по рано спреш да пишеш във форуми за автомобили,толкова по-малка ще е излагацията ти за в бъдеще...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още някой газаджия да има , който да иска да ни обяснява как чиповете и ГИ  не могат да съществуват ? Тоест ти понеже много ги разбираш нещата идва при теб 1.8Т 150к.с. и успяваш да го направиш, но същия мотор 180к.с. версия го връщаш, защото за теб е чипосан и реално софтуера на колата ти пречи...Всъщност какво значение има чип, ремап, заводски софтуер или не ? Или си майстор или не си ! Да няма коли по 250-300к.с. на газ по улиците да кажем, че е сложна схема...Да няма ТФСИ по 200к.с. също да кажем ,че е невъзможно, а то има...Е тогава кой се излага ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се някой с чип да се похвали,че някой от вас му оправил колата,или да му каже как,нооо силно се съмнявам.

Не искам да звучи като хвалене,но съм постигнал ускорение 0-100 за 6 сек на бензин с надуване до 1,3.На газ със съдействие на съфорумци го правя за маааалко под 7 секунди,но закръглено 7.Колата тежи 1460 кг без мен и е куатро

Е тогава кой се излага ?

Остави,няма смисъл ;) Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.. идва при теб 1.8Т 150к.с. и успяваш да го направиш, но същия мотор 180к.с. версия го връщаш..

  Да бе, и аз това искам да  попитам колегите само 150к.с. ли правите. Тия, които са 163, 170, 180к.с. и т.н всички ли са проблемни щото са чипосани?

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искате да ви обесня или искате да ми обясните? Като е турбо и физичните закони не важът явно... Вие не карате сувалки пичове и колите ви ги е правил някой като мен, а вие сте по философстването... Кой ще обясни тогава защо като се впръсква течна газ и мощноста на колата се повишава? Приказвате глупости и обикновените хора идват и ми казват аз прочетох в форума :hilezh:  В момента излиза че сте по-компетентни от няколко колеги който си изкарват хляба от това и цял ден правят такива неща? А ТФСИ имате ли представа как се настройва и ако има чип имате ли представа какво става? 2.7 битурбо 265к.с. с ГИ да ви говори нещо (ако искате елате да ви покажа). Ако искате да ви взема парите ще ви ги взема... когато ви издумти дюза или компютъра какво правим? (1.5ома колко време могат да стоят 100% отворени)

Неед фор спеед беше вчера по бтв а 7 серия на Бързи и яростни е април :hilezh:  успокойте се вече

Редактирано от angeltsankov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чул съм, че всички битурбо на газ рано или късно са със счупени мотори. Затова ли не смееш да сложиш газ на чипнато битурбо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с камерата е константа е образно казано , това се отнася също и за повечето други неща , за които казваме, че са константа .Камерата си е камера и при турбо мотора и при атмосферния мотор . Това за което един от колегите говори се нарича обемна ефективност и се бележи с ВЕ . това най-просто казано е до колко се запълва целия обем от цилиндъра . Обикновено в рамките на 80-90 % от обема на цилиндъра се запълва . В различните оборотни диапазони обемната ефективност е различна и при турбо мотора и при атмосферния мотор . Разликата е , че при атмосферния мотор обемната ефективност варира по-малко от колкото при турбо мотора . Например , пак образно на ниски обороти обемната ефективност на един атмосферен мотор е около 80-85 % при високи около 4500 - 5000 обемната ефективност е да кажем 90 % докато при същите обороти при турбо мотора на ниски обороти обемната ефективност може да падне и под 80 % , а при високите може да стигне и 98 % даже , а теоретично може да прехвърли и 100 % , но това е вече ако въздуха влиза в състояние близко до твърдото . Турбо мотора принципно , винаги е по-ефективен от атмосферния си еквивалент при натоварено положение . Няма нищо толкова сложно и различно при изчисляването на турбо мотор в сравнение с атмосферния мотор . Всичко е едно и също, само се прибавя турбо надува , налягането над атмосферното . А относно стехиометричната стойност не се бъркайте ! 14.7 към 1 е отношението при , което имаме най-пълно изгаряне и съответно най-малко вредни емисии в отработените газове , а при кое отношение на бензин въздух се получава максимална мощност е съвсем отделен въпрос . Това  дето можело да се добавя въздух при газта , защото стехиометрията на газта била 15.5 към 1 и това видиш ли било плюс  :unsure: не е вярно . Въздух не се добавя така ! Въздуха колкото е влязъл е измерен от дебитомера , в компа вече я има тая информация и възоснова на това с което разполагаме като въздух в периферията на мотора , се определя и възможната порция гориво, тоест не се добавя въздух към впръсканато гориво, а обратно, това е за основните порции . За бедната смес да кажа 2 приказки . Бедна смес е всяка смес, при която отношението гориво въздух е повече от 1 ламбда . Което означава за газта ... повече от 15.5 към 1 въздух примерно 18. към 1  . Бедните смеси са опасни за мотора, защото при тях температурите стават други , получават се детонации , за това са нежелани. Точно от бедни смеси прегарят клапани, а някога и други компоненти на мотора - не от друго .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел, че си като магаре на мост ясно, сигурно има причина, но я ми отговори на един последен въпрос: щом като си категоричен в невъзможната комбинация турбо-газ, тогава какво ти е обяснението на масата автомобили по улиците?

Къде е противоречието,в теб, в тях, във физичните беззакония?

 

СТОП, не ми отговаряй, отказвам се, пей си "песента на колелетата". :flehan:

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега моите поздравления за нервите :flehan: Проблема с дюзитеме че това е почти късо и изгаря най-слабото по звеното

Проблем няма, не е правилно просто и ми е съвестно да не го спомена (чип без необходимост и ГИ е грешка)

Редактирано от angeltsankov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@SimeonStefnov - бедната смес автоматично ли означава детонации?

 

@angeltsankov - като се засягаш от "мързелив майстор", по повод нежеланието да се правят по-сложни автомобили - пак те питам - колко чипнати 2.7т си направил?

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са много 3 за сега. И не се засягам от вас определено, тъпо е да давате съвети на някой който цял ден работи това. Само глупави примери и статийки нищо научно и доказано

Редактирано от angeltsankov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...