denhoo Публикувано 30 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2013 колеги помагайте!!!!! колата след подаване на газ и над 3500 об турбото спира и колата става като чист дизел.след угасване и запалване се оправя докато не вдигна на 35000 об.свалих и изчистих турбината но няма промяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 30 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2013 Пренадува турбото и влиза в авариен режим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 30 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2013 Клапана виж - N75 и маркучите за вакуума! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 30 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2013 Ти до колко оборота искаш да набира това ТДИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 30 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2013 Клапан Н75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Screamm Публикувано 30 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2013 Колега преди каквото и да се прави по една кола първо се прави диагностика .Ти като си свалил турбината може да не си я наместил като хората, може маркуче да е спукано, може клапана а може и търбината да е заминала.Без да и се направи диагностика всичко е гадаене. А ако ти прецениш ремонтирай и сваляй под ред всичко .. Но няма смисъл без диагностика без да се види какво и къде има.. Успех поне си провери маркучите това можеш и без диагностика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denhoo Публикувано 30 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2013 колеги къде се намира клапан Н75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 30 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2013 На АФН е като погледнеш отгоре до турбината от дясно пред двигателя почти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spasi_93 Публикувано 30 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2013 Беляза ли си геометрията преди да разглобиш турбината, защото има значение ако я обърнеш турбото започва да пренадува!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denhoo Публикувано 1 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2013 е как да е обърна като има една лопатка дето ако не е сложен правилно венеца няма как да се напасне? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FGRC Публикувано 2 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2013 (Редактирано) Първо провери дали нямаш проблем с някой от маркучите на вакуума,който управлява турбината.Виж и актуатора на турбината да не заяжда нещо.ЕГР работи ли добре. Редактирано 2 Юли 2013 от FGRC Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denhoo Публикувано 4 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2013 ЕГР е задънен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ybbg Публикувано 13 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2013 Кой вариянт е по добър ЕГР клапана да е вкл или изкл. ? и какви са разликите за двигатела Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denhoo Публикувано 14 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 по принцип да е вкл.ама от наще горива по-добре изкл.разлики за двигателя нз ама за турбината има в по-малкото мацане със сажди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denhoo Публикувано 17 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2013 колеги как се проверява изправността на клапан Н75? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vizor Публикувано 17 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2013 Готин виж дали се движи лостчето на геометрията на турбото свободно и пусни през вагкома един тест на н75. С помпа пробвай клапана на геометрията (продават се такива помпи, които могат да работят и на вакум и налягане, но са професионални и струват маса пари).. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denhoo Публикувано 5 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Август 2013 проблема е решен.пръснат датчик за налягането(намира се в компа) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 19 Август 2013 Доклад Share Публикувано 19 Август 2013 Как го оправи,друг комп ли сложи,че и примен този датчик не е наред,сподели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
H7NightBreaker Публикувано 21 Август 2013 Доклад Share Публикувано 21 Август 2013 Това, май беше нещо ново..... обикновенно Н75 си отива и не захранва добре с турбо, ама от това нищо май не стана ясно.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denhoo Публикувано 21 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2013 ми оправиха го ма нз точно как.(свалиха компа и го закачиха на някъв уред и му смениха нещо) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 21 Август 2013 Доклад Share Публикувано 21 Август 2013 От кой град си,къде ти го оправиха и колко струва,та да ходя и аз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denhoo Публикувано 22 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2013 от плевен съм.та проблема ми е беше мап сензора,който на майта кола се намира в компа(97г),а след тази година е около предната броня.оправиха ми го някак си взеха ми 40лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 23 Август 2013 Доклад Share Публикувано 23 Август 2013 Жалко Плевен ми е далечкоАко някой знае майстор в Пловдив и региона нека пишеБлагодаря ти denhoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko4 Публикувано 1 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2013 Жоро Касапина В Остромила.... Много е в час и на Формулата...... това за Пловдив - Успех!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 29 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2013 Благодаря nasko4Намериих Жоро и оправи проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване