semoa Публикувано 2 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2013 Здравейте,проблема ми с мултитроника ,че светят всички (P,R,N,D,S) и колата предърпва и тресе сериозно,някои път изключва от скорост.Казаха ми че е от мозъка на кутията .Дай те някакъв съвет.Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 2 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2013 Друга скоростна кутия. В повечето случаи - ръчна. И около 2000 лева капитал за инвестицията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
semoa Публикувано 2 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2013 не подлежи ли на ремонт ???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 2 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2013 Всичко подлежи на ремонт.Потърси Мишо http://multitronic-box.com/ и тогава взимай решение.При него ще получиш най-компетентно мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 2 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2013 Зависи колко е зле..... Това е твоя човек:http://multitronic-box.comТой ще ти каже какво може да се направи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
semoa Публикувано 2 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2013 Ок,мерси много за помоща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostov82 Публикувано 2 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2013 (Редактирано) А има ли човек и за автоматик-типтроник,че нещо ми задържа скоростите и понякога автомата не иска да премина на следваща предавка,сменях маслото скоро уж да се оправи ама а дано ма на дали,майстора успя да источи 3 литра а успя да налее 7 литра ,аман-заман с тея модерни скоростни кутии,пълен таша..к !!! Редактирано 2 Юли 2013 от kostov82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
semoa Публикувано 2 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2013 по- принцип кутията събира 7.5 литра масло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostov82 Публикувано 2 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2013 9 литра е цялата кутоя по рамата ама айде,то така или иначе винаги при смяна оставали към 2 литра които не можели да се източат,факт е че е работила с наполовина масло по малко от колкото трябва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
semoa Публикувано 7 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2013 Оправих кутията,във Варна доцент Стефан Стефанов 450 лв.със смяна на маслото за 1 ден Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostov82 Публикувано 7 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2013 доста тънко си минал колега,ремонт на кутията + смяна на масло,само смяната на маслото е към 300-400 лв,браво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
semoa Публикувано 7 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2013 много е добър,разбира от всякакви автоматични кутии Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 7 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2013 Оправих кутията,във Варна доцент Стефан Стефанов 450 лв.със смяна на маслото за 1 ден Тея кутий събират около 7 ,8 литра масло което е около 42,43 лева литъра ,отделно имат филтър който е 500 лева и е хубаво ако не си мразиш много колата да се сменява на някакви километри Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostov82 Публикувано 7 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2013 Малииииии къв е тоя филтър кво е това чудо ве колега,на типтроника преди месец купувах гарнитура и филтър марката не се сещам ама ми я препоръчаха от форума- 50лв.Верно че са различни кутиите ама чак пък такава галактическа разлика в цените...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
semoa Публикувано 7 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2013 7.5 литра събира ,и маслото е 23 лв. литъра, а филтъра 80 и ги смених.А външния е 500 но той е с клапан и беше добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 7 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2013 Маслото е 23 ама някакъв шит ,като се има на предвид колко са чупещи тея кутий винаги си купувам оригинално.Външния филтър се сменява и той ,освен ако не си го сменял скоро .Не виждам начин как може да разбереш дали въшния е ОК ,освен ако не отидеш на добър гадател.Както и да е ,карам същата кутия и няколко пъти съм и правил обслужване ,и досега не ми е правила проблеми с ритане или аварийни режими.Просто всяко нещо си иска своето,винаги може и по евтино ,но Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 7 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2013 Маслото е 7л. x 37-8лв. , двата филтъра общо са около 500лв. Особено при ремонт на кутията е ненормално да не се смени всичко.Всеки си преценява за себе си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 9 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2013 (Редактирано) Нещо тия цени за смяна на масло ми се виждат дебели дето ги обаждате, ходихме за на моя колега Пасата в Джемини и цените там по ценоразпис са следните 240 лева с ДДС за частична смяна и 400 лева с ДДС за пълна смяна на маслото на 5HP19. В тази цена са включени филтъра и гарнитурата както и труда. Маслото си е на ZF по предписание.Чат пат има и примоции с някой лев надолу. Чак ли такава разлика има в цените на маслата за мултитрошляка и типтроника? Редактирано 9 Юли 2013 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 9 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2013 За съжаление ,разликата е толкова голяма,Кутийте нямат нищо общо освен че са автоматици.Джемини са ми правили ремонт на една кутия на vw lupo 1.2тди и нещо се поизложиха.След тях имаше малък теч на масло,но в нета чета и добри мнения за тях . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 9 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2013 Зависи от типтрооника и мултитроника. Примерно Б8ците нямат този скъпия филтър, за който говориме и цената на обслужването идва по-ниска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 9 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2013 Скъпия филтър е в изцяло метално тяло с възвратен клапан + входящи и изходящи маслени пътища... дет се вика много джелезо има в него. Такъв филтър се слага на първите мултитрошляци и някои DSG-та... след това минават на варианта сменяемо книжно тяло в пластмасов "буркан" и филтъра е евтин. Маслото на мултитрошляка е по-различно и не се смесва успешно със стандартни масла ... виждал съм опита за смесване със ZF-ско, с хидравлична течност и какво ли още не - не става Реално погледнато маслото не е много скъпо, защото LifeGuard8 (актуалното масло за хидротрансформатори) е 100 лв./литър в Порше... има няма 3 пъти повече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
semoa Публикувано 9 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2013 доцент Стефан Стефанов -0887627089 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 9 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2013 Какво трябва да питаме доцента ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 9 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2013 Как ремонтира и сменя маслото за 400 лв., като самото масло струва толкова (без филтъра) ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
semoa Публикувано 10 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юли 2013 Маслото и вътрешния филтър си ги купих аз с 35 % отстъпка,а тел. номер е че ме помолиха да го напиша тук.И само ремонта на мозъка струва 400 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване