Jump to content

Не ми работи клаксона!?


Kissman

Recommended Posts

Колеги,днес ми се наложи да подсетя един заспал пред мен на светофар и установих че не ми работи .Какво може да е станало ,сложно ли е и какъв зор е видяло та не работи:-(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по-добре да е бушон,нали :-)

Не, за да изгори бушона значи има проблем по ел. инсталацията или някой от клаксоните е дал на "късо". По-добре е ако клеясала някоя обувка на самия клаксон и от това да не дава верига. Все пак без разглобяване и оглед няма как да станат нещата. Ако ти е изгорял предпазителя виж какво друго има вързано на него освен клаксона - може проблема да не е в самия клаксон.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

нов от моргата?? хахахаха,добре казано

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се че и двете ми тромби са изгорели,предполагам не наведнъж но не съм обърнал внимание а може и така да съм я купил.В сервиза ми взеха 25 лв за едната но не можах да сменя и двете защото само една имали на склад и ще трябва да ходя пак след време.Свири вече но някак си куцо..сигурно защото е само една.Е,по-добре е отколкото да няма никаква...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да беше си взел от морга оригинална кой знае какъв китайски боклук са ти дали за 25 лв , не знам ти си решаваш колата е твоя :):bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

втората ще я търся вече от морга,нямаше как да го направя,бях малко на зор и щях да отнеса акт ако спешно не я бях сменил.Кажи някакви морги в София,телефони ..а и дали ще намеря лесно че ако се почне едно въртене на телефони и кръстосване из цяла София то пак ще ми се върже 25 лв :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих макар и малко трудно с моята букса но свири,и е на Бош,испанска и за 5 лв. Само дето ако трябва да сме съвсем прецизни трябваше да е на 500 hz т.е. високочестотната,другата беше 400 а на тази не пише колко е.Освен това малко по-трудно я монтирахме защото отвора на планката беше по-малък....разпробивахме и т.н. Но това са рисковете на втората употреба,понякога се налага тел,чук,бормашина и други нашенски прийоми :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо не взе стария клаксон !? да го пробваш на буксата на колата донор ! браво че си се справил приятно бибиткане :biggthumpup:

Редактирано от bet365
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нямаше кола донор,просто това е голяма морга с всякакви части от всякакви коли но всичко е разфасовано и приготено за продажба... този дето го взех имаше жички на него,закачиха го,свири и го взех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 years later...

Под бронята. Първо провери бушон № 40 първо дали е изгорял и второ дали ти дава +12V при натиснато положение.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би.. и сигурно има реле за клаксона. 

Като сте подхванали тая тема, кажете ако знаете някакви по хубави афтермаркет тромби от оригиналните. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б6-та има прекрасен клаксон както и NIKO написа.Не знам защо искате да го сменяте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...