radovalkanov Публикувано 15 Август 2013 Доклад Share Публикувано 15 Август 2013 Здравейте,колеги наблюдавам следния проблем през тази година.През пролетта чистих турбина и сега пак ми забива пак на шестия месец.Какво да направя да си реша проблема завинаги,имам съмнения в катализатора и дали да затапвам ЕГР и чистене на интеркулера.Дебитомера съм го чистил също? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 15 Август 2013 Доклад Share Публикувано 15 Август 2013 Просто карай в обороти и няма да имаш проблем! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radovalkanov Публикувано 15 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2013 Здравейте,колеги наблюдавам следния проблем през тази година.През пролетта чистих турбина и сега пак ми забива пак на шестия месец.Какво да направя да си реша проблема завинаги,имам съмнения в катализатора и дали да затапвам ЕГР и чистене на интеркулера.Дебитомера съм го чистил също?Точно в обороти забива турбото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 15 Август 2013 Доклад Share Публикувано 15 Август 2013 Въпроса е как е чистено преди, реално трябва изкара без проблем поне 60-70к км. С кой мотор е колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radovalkanov Публикувано 15 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2013 AFN 1,9 TDI - 110 к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko1978 Публикувано 15 Август 2013 Доклад Share Публикувано 15 Август 2013 А всъщност защо все още си с катализатор???Предполагам ,че колата ти е на повече от 150 000км.С качествена диагностика и логове в движение ще се разбере веднага! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 15 Август 2013 Доклад Share Публикувано 15 Август 2013 Първо си провери клапан Н75 и вакуумите,направи диагностика,затапи го тоя ЕГР ,от него полза няма даже залагам че се е самозатапил от игорелите газове както беше при мен,проблема няма начин да си го решип завинаги защотот всичко двигатели с турбо с променлива геометрия страдат от зацапване заради градското каране най-вече на ниски обороти.Варианта е да се превключва на по високи обороти в градски условия,извън градско над 3500 където е възможно на 5 ако ли не на 4-та и това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 15 Август 2013 Доклад Share Публикувано 15 Август 2013 ЕГР-а може да се почисти заедно с колектора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radovalkanov Публикувано 16 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Август 2013 (Редактирано) Когато е чистено турбото къртя асфалта направо и за оборотите си я юркам здраво,но за да е толкова често замърсяването имам съмнения за катализатора,че вече пречи и то много. Редактирано 16 Август 2013 от radovalkanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko1978 Публикувано 16 Август 2013 Доклад Share Публикувано 16 Август 2013 По нагоре ти писах нещо, ама ти все още разчиташ на съмнения!?Що ли си мисля,че ще ти е по-лесно да махнеш катализатора и да направиш диагностика,отколкото да чистиш често турбо,а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iv4o89 Публикувано 16 Август 2013 Доклад Share Публикувано 16 Август 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!И аз имах същия проблем,но се оказа че колата имаше неправилно горене в двг и като свалих главата ревизия пълна.Шлайф на леглата на клапаните нови гумички и нещата заспаха.Клапаните и повдигачите ми беха идеални.Гумичките се беха изпекли,а клапаните не затваряха.Като качих главата вече 1 година нямам никакви проблеми с геометрията ! а колата нея вкарвам над 3000 никога и не ми цапа геометрията. Редактирано 17 Август 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 18 Август 2013 Доклад Share Публикувано 18 Август 2013 Колеги колата ми мина току-що 288к и не съм правил такива манипулации ! Последните 120к я карам аз (от 5 годни) и не съм правил нищо от гореизброените манипулации ? Не съм чистил нито турбо, не съм махал катализатор, нито съм чистил ЕГР! Колата си ми дава прекрасен разход и си върви след ремапа на стрела.... Но и все пак да питам .... дали е хубаво за двигателя да сменя катализатора защото в Англия без него немога... а отностно ЕГР-а ? Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radovalkanov Публикувано 8 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2013 Хубаво е.Вече съм с гърне тип "пура" на мястото на катализатора и трябва да кажа,че колата със видимо подпушения катализатор досега се е душила.За по сигурно и изчистих и турбото и сега си пали подметките.Според мен възкръснаха поне 5 коня,които бяха умрели преди това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido85 Публикувано 10 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2013 AFN - ТУРБО С ПРОМЕНЛИВА ГЕОМЕТРИЯ , адаптира се лесно на градско каране и при по високи обороти забива . Прочиства при висока скорост и високи обороти при продължително каране. Аз поне веднъж на месец го правя по магистралата и нямам ядове,преди това ме скъсваше от ядове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
H7NightBreaker Публикувано 10 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2013 Интересно решение и аз се бях замислял, да махна катализатора, моята е на 350 000 но върви прилично, дано проблема ти е бил само в катализатора (: да не се окаже излишно премахнат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 10 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2013 най честата причина за блокирала геометрия е нарушено управление на същата,вакуми или клапани,един елемент от веригата спре ли да работи,венеца с лопатките се циментира за нула време,катализатора може да скопи колата ,но да предизвика зацапване ,едва ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko1978 Публикувано 11 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2013 Едно запекло турбо на ТДИ не може да се прочисти с продухване!!!По принцип е хубаво да се кара на по-високи обороти,за да не се задръства.Един запушен катализатор е като тапа и създава само проблеми,а с нов не е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване