Jump to content

Често чистене на турбо???


radovalkanov

Recommended Posts

Здравейте,колеги наблюдавам следния проблем през тази година.През пролетта чистих турбина и сега пак ми забива пак на шестия месец.Какво да направя да си реша проблема завинаги,имам съмнения в катализатора и дали да затапвам ЕГР и чистене на интеркулера.Дебитомера съм го чистил също?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги наблюдавам следния проблем през тази година.През пролетта чистих турбина и сега пак ми забива пак на шестия месец.Какво да направя да си реша проблема завинаги,имам съмнения в катализатора и дали да затапвам ЕГР и чистене на интеркулера.Дебитомера съм го чистил също?

Точно в обороти забива турбото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е как е чистено преди, реално трябва  изкара без проблем поне 60-70к км. С кой мотор е колата? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А всъщност защо все още си с катализатор???Предполагам ,че колата ти е на повече от 150 000км.

С качествена диагностика и логове в движение ще се разбере веднага!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо си провери клапан Н75 и вакуумите,направи диагностика,затапи го тоя ЕГР ,от него полза няма даже залагам че се е самозатапил от игорелите газове както беше при мен,проблема няма начин да си го решип завинаги защотот всичко двигатели с турбо с променлива геометрия страдат от зацапване заради градското каране най-вече на ниски обороти.Варианта е да се превключва на по високи обороти в градски условия,извън градско над 3500 където е възможно на 5 ако ли не на 4-та и това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато е чистено турбото къртя асфалта направо и за оборотите си я юркам здраво,но за да е толкова често замърсяването имам съмнения за катализатора,че вече пречи и то много.

Редактирано от radovalkanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По нагоре ти писах нещо, ама ти все още разчиташ на съмнения!?

Що ли си мисля,че ще ти е по-лесно да махнеш катализатора и да направиш диагностика,отколкото да чистиш често турбо,а?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

И аз имах същия проблем,но се оказа че колата имаше неправилно горене в двг и като свалих главата ревизия пълна.Шлайф на леглата на клапаните нови гумички и нещата заспаха.Клапаните и повдигачите ми беха идеални.Гумичките се беха изпекли,а клапаните не затваряха.Като качих главата вече 1 година нямам никакви проблеми с геометрията ! а колата нея вкарвам над 3000 никога и не ми цапа геометрията.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги колата ми  мина току-що 288к  и не съм правил такива манипулации ! Последните 120к я  карам аз (от 5 годни) и не съм правил нищо от гореизброените манипулации ? 
Не съм чистил нито турбо, не съм махал катализатор, нито съм чистил ЕГР! Колата си ми дава прекрасен разход и си върви след ремапа на стрела.... Но и все пак да питам .... дали е хубаво за двигателя да  сменя катализатора защото в Англия без него немога... а отностно ЕГР-а ?  
Поздрави 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Хубаво е.Вече съм с гърне тип "пура" на мястото на катализатора и трябва да кажа,че колата със видимо подпушения катализатор досега се е душила.За по сигурно и изчистих и турбото и сега си пали подметките.Според мен възкръснаха поне 5 коня,които бяха умрели преди това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AFN -  ТУРБО С ПРОМЕНЛИВА ГЕОМЕТРИЯ , адаптира се лесно на градско каране и при по високи обороти забива . Прочиства при висока скорост и високи обороти при продължително каране. Аз поне веднъж на месец го правя по магистралата и нямам ядове,преди това ме скъсваше от ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно решение и аз се бях замислял, да махна катализатора, моята е на 350 000 но върви прилично, дано проблема ти е бил само в катализатора (: да не се окаже излишно премахнат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най честата причина за блокирала геометрия е нарушено управление на същата,вакуми или клапани,един елемент от веригата спре ли да работи,венеца с лопатките се циментира за нула време,катализатора може да скопи колата ,но да предизвика зацапване ,едва ли

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно запекло турбо на ТДИ не може да се прочисти с продухване!!!

По принцип е хубаво да се кара на по-високи обороти,за да не се задръства.

Един запушен катализатор е като тапа и създава само  проблеми,а с нов не е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...