Jump to content

S6 C4 2.2T или A6 C5 2,8Q


Recommended Posts

Иначе шпека може да вади от десет кладенци вода аргументи как тези коли са за Надин, но фактите са, че в mobile.de 20-годишни RS2-ки са средно с по няколко хиляди евра по-скъпи от 4F-ки, наблъскани с екстри (за дизели да не говорим) и над два пъти по-скъпи от 4F-ките на родния пазар.

Не ти е много коректно сравнението. Сравняваш лимитирана версия на кола, акт на съвместна работа между две фирми, които за момента втора не са направили заедно, с кола в масово производство, което надвишава 100-тици пъти това на RS2-ката.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 73
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

 

Отдавна съм се навил на 4ф,но всеки ден като чета за какви неща влизате в бокса и как стоите там със седмици..... се отказвам със скоростта на светлината. А ако изкочи 2.2т(ръчка) със сигурност ще си го купя. 

Това за бокса е така , но не с всички, в засисимост от състоянието (с очите си съм го преживял :hilezh: с едно френдче, но колата (дизел 3.0) беше на реални 60к... директно купена от собственика и в Германия и в топ- състояние, а моя човек я продаде след втората година... познайте защо (макар да е собственик на сервиз))

 

, но рано или късно идва този момент и....

 

 

Аз налях вече пари като за няколко б4-ки и още повече ми харесва колата. Съвсем малко по добра е от б4.  :hilezh:   :hilezh:   :hilezh:

Пък като продължава да ти харесва си наливай  :hilezh:

Та темата беше "S6 C4 2.2T или A6 C5 2,8Q", а не 4F или B3/4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

турбо-реплика на гарет

То само това като видиш в тази обява ... :) 

 

Честно казано, не виждам смисъл от тези 400+ коне на Ц4 при положение, че завиването на това купе не му е силата :)

За по около 100х км на Ц4 и Ц5 мога да кажа, че на Ц4 окачването е по-чупливо или поне сумарно съм дал повече пари (знам сега как ще се появят защитници на 20+ годишните коли, ама това е живата истина)

Карал съм C4 2.2QТ автомат, както и C5 2.8Q автомат и определено място за сравнение не може да има, С5 бие по всички показатели (пътно поведение!, обезшуменост, екстри, адекватност на автомат) - разбира се ако духа на тинейджъра все още го има С4-ката може да се засили.

Не на последно място - сигурност! Ел. инсталацията старее, въздушните възглавници като качество и бройка е ясно в кой автомобил как са. 

И последните 5 ст. от мен - 2.2Т със сигурност е купено да му се раздава газ от ден първи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи никой не спори, че C4 не е кола, правена за удоволствия по завои. Същото обаче важи, макар и в по-малка степен, за C5. Например, E39 е в пъти по-добра кола в това отношение, даже и автоматите им реагират по-добре.

Не знам как можеш да окачествиш автомата на C5 като адекватен, за мен е тотална скръб, но всеки си има критерии и виждане...

За пръв път чувам някой да изтъква като слабо място електриката на C4. Дай конкретен пример за какви проблеми знаеш в C4. А нещо да кажеш за пословичните ABS блокове на B5/C5, които ти ебават и блокажа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На коя Ц4-ка авант и е наред окабеляването към петата врата, примерно. За проблем в ABS на В5 съм съгласен, но не и при С5. 

И все пак не вярвам да отречете, че по-новата кола е по-безопасна и по-комфортна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи никой не спори, че C4 не е кола, правена за удоволствия по завои. Същото обаче важи, макар и в по-малка степен, за C5. Например, E39 е в пъти по-добра кола в това отношение, даже и автоматите им реагират по-добре.

Не знам как можеш да окачествиш автомата на C5 като адекватен, за мен е тотална скръб, но всеки си има критерии и виждане...

За пръв път чувам някой да изтъква като слабо място електриката на C4. Дай конкретен пример за какви проблеми знаеш в C4. А нещо да кажеш за пословичните ABS блокове на B5/C5, които ти ебават и блокажа?

Стига глупости ве човек, верно ли сравни многораменно окачване с това на ц4 ?

Като се има предвид, че автоматите в ауди и бмв са ZF и са напълно еднакви за пореден път пишеш глупости.

Аз ще кажа нещо за пословичните абс блокове, направили са умишлено една "жичка" по тънка. Запоява се за 5 минути и продължаваш нататъка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига глупости ве човек, верно ли сравни многораменно окачване с това на ц4 ?

+ това че мотора е щръкнал един метър пред гумите на Ц4-та. Към автора на темата, как търсиш кола над 200 коня, автомат на минимум 10 + години да е здрава? Тия коли навъртат по 20-30 х.км средно годишно. Сам прецени каква е разликата между кола 2003 година и 1993 г.

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11377125482544189&f1=details&slink=3v20vu

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мойто ц4 вече имам навъртени над 100хиляди, като буквално без да преувеличавам, съм скачал из нивите с него и засега нищо не е мръднало по окачването! Отделно със самата кола няма никви сериозни проблеми.....масла, филтри такива работи....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

АКо верно я е поддържал в порше което може да се провери е попадение тая кола.

На мойто ц4 вече имам навъртени над 100хиляди, като буквално без да преувеличавам, съм скачал из нивите с него и засега нищо не е мръднало по окачването! Отделно със самата кола няма никви сериозни проблеми.....масла, филтри такива работи....

 

И това в каква връзка го казваш ? Ей така да си спамиш. И аз минах на ц5 200 000 км за 5 години, удвоих му мощноста и не съм имал драми. И са кво. Не се чувствай да спамиш навсекъде с тоя прогнил дизел.

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравнението в окачването на с4 и с5 е смехотворно.. Имам с4 от 10 години от които бащата кара последниете 6 г като арабин в пустиня.. Сменен е един шарнир и  2 пъти амортисиори.. За сравнително краткото ни злащастно съжителсване\40-50х\ с с5 останах с впечетление че това е кола полуфабрикат Мето няма как да ме убедиш че 8те носача са също толко здрави.. Пълен шит са дори да не тропат скърщат самата кола стои малко по-добре на пътя така е ама е далеч от нещо посредствено. Вътре е направо осрана сравнение със с4... Няма нито един мотор дето е толкова здрав и вървежен като 5така така че не мисля че е от значение че е по-стара с някоя и друга година.. Правнена  с друга мисъл

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пешко ти за оня душегуб ли говориш дето беше смазан от каране и по него буквално смени всичко, окачването беше най евтиното. Нетизен е написал, като е имал коли на нормален километраж по кое се дава повече пари. Не че има значение разликата и дали има разлика. Идеята е, че няма да ти по скъпо в ц5. Не знам как си представям 20++ годишен кош да не трябва да се хвърли една торба пари. А виж линка на русИ тая ц5-та ако е поддържана в официалния дали ще има драми с окачването и т. н. А коя ц4-ка с петак е поддържана в порше. Само като им споменеш за порше и всички зарерават кви са измекярници и кое колко струва в моргата. Да не споменаваме другата група индивиди дето нямат пари за бензин ама ги е страх да сложат газова ( справка газовия подфорум). Пак с петаци в с6. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главното което търся е да е Авант. S6 много рядко излиза ръчка на нормални пари. При Ц5 ме притеснява само мотора от към подръжка. Колата ще се кара стабилно - не по-малко от 30хил на година и затова ми е важно да не наливам луди пари за ремонти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При втора употреба няма как да знаеш какви пари за ремонти ще дадеш, винаги може да изкочи нещо. Но щом искаш най безпроблемно виж и другите астматици. Има 2.4 и 3.0. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато колата ще се кара 30 к+ километра на година и е важно да е в движение постоянно дали кола на 15+/20+ години е правилния избор?

 

Или някой Хуйдай на малко километри и с остатъчна гаранция 2-3 години ... да кажем нещо подобна на това:

 

http://www.hyundaibg.bg/bg/okazion/catid/1/id/506#

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ще се кара стабилно - не по-малко от 30хил на година и затова ми е важно да не наливам луди пари за ремонти.

Какъв бюджет имаш и колата за работа или фън ще е? Ако е за работа не мисля, че С4, или Ц5 са твоите автомобили, освен ако не си автомеханик. Ако имаш пари послушай Веско и вземи нещо по ново с история и остатъчна гаранция, ако нямаш вземи някой японски кошер от средата на 90-те с прост бензинов мотор.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Държа да е голямо Ауди задължително Авант с куатро. Не ми се дават повче от 4000евро. Трябва да е с силен мотор защото си ходя поне 2 пъти на година до германия и е супер куцо да си ходя с нещо спънато. Трябва да е сравниелно здраво за да не седи постоянно в сервиза. Японките поне във Варна на много места ги гледат като голям камък. Компромис е Аутбека, но като цяло Ауди си е Ауди!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koли да искаш по немецията.

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a6-avant-3-0-quattro-hamburg/180153168.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=10&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&maxFirstRegistrationDate=2004-12-31&ambitCountry=DE&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=200000&categories=EstateCar

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a6-avant-2-4-quattro-castrop-rauxel/183468729.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=10&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&maxFirstRegistrationDate=2004-12-31&ambitCountry=DE&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=200000&categories=EstateCar

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a6-avant-2-4-quattro-aut-leder-xenon-navigation-chemnitz/182843597.html?lang=de&pageNumber=1&action=eyeCatcher&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=10&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&maxFirstRegistrationDate=2004-12-31&ambitCountry=DE&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=200000&categories=EstateCar

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто вземи тази кола, която е в по-добро състояние. Ако четеш нашенските форуми, има вероятност да си вземеш кола най-рано 2017-та година.
На Запад хората имат по няколко коли от различни поколения и споделят реални впечатления от поддръжката, а не като тук един не ял баница, ама познавал друг дето гледал как се яде баница...
Пак казвам - по-голям повод за притеснение би трябвало да ти е не толкова мотора, колкото автомата, защото не знаеш дали няма да роди скоро след като вземеш колата.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На късмет е работата с автомата. По какво друго совен по тласъците при смяна на място със загряло масло мога да позная, че е пътник? Насочи ме към марка за газово.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще  стария 4 ст автомат търси новия 5 ст.. Въобще не е в час с впреключването и ремонта му е също толко скъп като на 5 ст автомат.

Романо иили ланди ренцо или си направи комбинация от части все тая важното кадърния монтаж и правилни дюзи...

МОтора е малка драма щот се прави сравнително евтино или варианта да го смениш с друг не е  толко тежко   виж с автомата е ....

Щот като се счупи не е ясно колко изкарва след ремонт а пък втора злоупотреба на незнайни километри :all_coholic:  абе за стара кочинка ръчката е за предпочитане и откъм динамика и откъм надеждност\разход....С

 

АБС-на с5 е пълен боклук\ бош\ отговори си на въпроса как модули на 20+ години работят а по-новите на 7-8-9 години умират ?

жичка жичка ама ако не стане отиваш на нов модул

Редактирано от optimist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто вземи тази кола, която е в по-добро състояние. Ако четеш нашенските форуми, има вероятност да си вземеш кола най-рано 2017-та година.

На Запад хората имат по няколко коли от различни поколения и споделят реални впечатления от поддръжката, а не като тук един не ял баница, ама познавал друг дето гледал как се яде баница...

Пак казвам - по-голям повод за притеснение би трябвало да ти е не толкова мотора, колкото автомата, защото не знаеш дали няма да роди скоро след като вземеш колата.

 

Спри се, не е нужно всеки пост едно и също да повтаряш. Разбрахме, че ц4 е най великата кола и като си я вземе 10 години даже и консумативи няма да сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както сам каза - на късмет е с автоматите. Може да вземеш привидно напълно изряден автомат и след това да те изненада неприятно. Никой не може да ти каже в какво състояние е автомата без да го отвори и да види износването вътре. Ако рита, издава шумове или забелязваш каквато и да е рязкост при превключване, просто търсиш друга кола, независимо колко добре ти изглежда дадената.

Относно марка за ГИ - аз бях с BRC на A6-цата и нямах драми. От Landi Renzo също лично съм останал доволен, а за Bigas знам добри неща. В общи линии избирай ГИ от горния ценови клас, задължително италиански и оттам насетне вече нещата опират до монтажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...