Galin Публикувано 15 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2006 Ами почна се че май съм развъртял ръчката която е под скалата за бензинкато падне най-долу карам още 20-30 километра и сега не знам - абе дразня се че не показва вярно.Знам че не е никакав проблем, но тази врътка как действа?Ядосах се въртях насам натам не откинва,ако някой се е занимавал да каже как се е оправил с нея.сега трябва да помня колко зареждам и кога, а обичам да разчитам на уредите ________________ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 15 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2006 Така напосоки нищо няма да постигнеш. Резервоара трябва да е празен, сипваш 4л. гориво и настройваш стрелката в червения сектор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 15 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2006 А неможе ли да напълни резервоара и да нагласи стрелката да е най-накраая?Мисля че ще е два пъти по лесно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 15 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2006 А неможе ли да напълни резервоара и да нагласи стрелката да е най-накраая?Мисля че ще е два пъти по лесно?Така пише по дебелите книги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 15 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2006 Така пише по дебелите книги е така сме ние учените Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 15 Септември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2006 (Редактирано) олееееееее 70 литра по 1,69 = 118,30 лв олеееееееее1/3 та от заплатата няма как да станепървия вариянт е по добър благодаря Ви_________P.S. в дебелите книги колко пише че трябва да има в червения сектор като литри? Редактирано 15 Септември 2006 от Galin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 15 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2006 другия вариант е да я оставиш с много малко бензин да отидеш на бензиностанция и да и сипеш 35 литра,и да нагласиш стрелката по средата на нивомера,но не гарантирам че ще е 100% точно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 15 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2006 олееееееее 70 литра по 1,69 = 118,30 лвКолега, ти на 2 литра ли го държиш тоз резерватив? Или беше презервуар? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 15 Септември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2006 Колега, ти на 2 литра ли го държиш тоз резерватив? Или беше презервуар?Не ама често карам на резерва аман и аз държавен служител се водя иде ми понякога да им ... мам..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 15 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2006 Не ама често карам на резерва аман и аз държавен служител се водя иде ми понякога да им ... мам.....35 литра х1.69=59.15 опитай с половин резервоар Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 15 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2006 може да пробваш на 1/3 ,6/8 или 15/20-ти от резервоара...баси и измишльотините И как ще разбереш че си на макс..като започне да прелива или на доверие че са ти сипали точно 60литра примерно.Мисля че е по важно да знаеш кога ти свършва бензина , от колкото кога си горе долу пълен .bojo06 си го каза още в началото.Според мен това е верният отговор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalpazanin Публикувано 15 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2006 Ами почна се че май съм развъртял ръчката която е под скалата за бензинкато падне най-долу карам още 20-30 километра и сега не знам - абе дразня се че не показва вярно.Знам че не е никакав проблем, но тази врътка как действа?Ядосах се въртях насам натам не откинва,ако някой се е занимавал да каже как се е оправил с нея.сега трябва да помня колко зареждам и кога, а обичам да разчитам на уредите ________________Здравейте, при мен постоянно ми показва ''празен резервоар'', не знам какво да направя че да се оправи П.П. мисля че така е още по-неприятно да караш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 15 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2006 Здравейте, при мен постоянно ми показва ''празен резервоар'', не знам какво да направя че да се оправи П.П. мисля че така е още по-неприятно да караш! провери си бушончетата на първо време,в момента ще те излъжа кой точно беше,но ако проблема не е там....... ненам каде да го търсиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAN67 Публикувано 15 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2006 От 0 сипваш 8 литра и настройваш на горната червена линия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 15 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2006 Тук някъде имаше една МНОГО обширна тема за тези бензиномери. Та може би не трябва да правим още една?А иначе аз въртях тази врътка отзад на таблото "на око". Сега като заредих пълен пак е на МАКС. Ще го видя като почне да го гори как спада. Т.е. дали съм го направил по-точен от преди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 16 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2006 аз заради тази стрелка се вкарах в джаза ...уж настройх нулата да е на края на ч1ервеното като сваляхме таблото, а то се оказа че е малко под една четвърт..., и два пъти така оставам без бензин...сега колкото и да я въртя не откликва(трябва да седна и забия нещо остро във врътката за да тръгне) ..., а иначе като гъзарите като заредя около 6л. и ми показва половин резервоар :D !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vaskes Публикувано 18 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2006 За тази врътка ли говорите,която при не работи? Аз постоянно се питах каква роля играе :) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 19 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2006 точно тази дето не стърчи навън - при бензина, крайно дясно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vaskes Публикувано 20 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2006 точно тази дето не стърчи навън - при бензина, крайно дясно!Успокоих се,че не само при мен е счупено,незнам дали е масово но 2-ро ауди виждам така.....Успокоих се,че не само при мен е счупено,незнам дали е масово но 2-ро ауди виждам така..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Observer Публикувано 21 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2006 Аз се отказах да се бъзкам с тази врътка - като ми падне бензина на 1/4 според бензиномера - пълня и съм щастлив. Иначе 3 пъти се нервих да регулирам показанията - без някакъв ефект. Затова ползвам гореописания способ за да съм сигурен, че няма да остана на пътя. А пък в багажника за всеки случай си возя една тубичка 5 литра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 25 Септември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2006 Успокоих се,че не само при мен е счупено,незнам дали е масово но 2-ро ауди виждам така.....То не е счупено просто по "рождение" си е забита навътре за да не се върти лесно.Е**ло си м****Почнах и аз да возя тубичката - 5 литра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Triger Публикувано 29 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2006 И аз имам същия проблем. При мен е влязла навътре, отказах се да я пипам, май няма оправия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pkochev Публикувано 3 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2006 (Редактирано) Ами тази врътка си има капаче. То се показва малко само от горния край, издърпваш го с тънки клещи и се показва инбусен отвор. С ключ, май 2 или 3 се върти и наглася.В книгите пише, че на празен резервоар се сипват 4 литра и (КОЛАТА СЕ ПАЛИ И СЕ ОСТАВЯ ДА РАБОТИ МИНУТА - ДВЕ). Чак след това се наглася и то не само начервения сектор, ами СТРЕЛКАТА СЕ НАГЛАСЯ НА НАЙ-ЛЯВАТА ПО-КЪСА ЧЕРТИЧКА на този червен сектор.И все пак след всичките тези галимации ако сте на поплавък няма как да не дава различни показания. Та нали колата се мести и завива. Проблема се пооправя чак когато навлезе в червения сектор, тогава почти не се влияе от завоите и налконите на пътя, просто защото няма ниво в резервоара. Редактирано 3 Ноември 2006 от pkochev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FULCRUM Публикувано 3 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2006 Същия двигател, същия проблем.. Ако искаш пробвай друг вариант: отвий поплавъка от резервоара (внимавай, има запалими изпарения), вземи още един чифт ръце да подържат тази 'апаратура' и в изправеното т.е. нормалното му положение дай ключа на контакт. Чакаш 2 минути да сработи бензиномера и регулираш на последната червена отметка. При мен се оказа сравнително точен метод и по тази логика имам винаги авариен остатък 4-5 литра. Дублиращия прибор си остава километража, за всеки случай... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване