Jump to content

чип тунинг VRPerformance.net ADLER-AUTO


Recommended Posts

извинявам се предварително ако не е мястото тук на темата.Колеги мисля да си сложа чип тунинг в VRPerformance.net или при ADLER-AUTO и искам само някой който е слагал в тези 2 места да изкаже мнение .благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола е посещавала 2 пъти Adler Auto. Доволен съм от работата на Богомил. Последните настройки ги направих м.май тази година и засега нямам никакви проблеми. Колата ми претърпя доста промени, в момента мощността е удвоена в сравнение със заводската. Има нов модерен стенд и може да ти замери колата за да видиш нагледно какво се случва, при какви обороти достигаш максимален въртящ момент (което е важно за да не счупиш маховика или нещо друго по колата..) а не да ти каже някой "с тоя чип имаш +50 коня, успех оттук нататък"...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз съм ходим 2 пъти при Богомил (Адлер Ауто) и съм адски доволен.С първия чип карах 40000 км и 4 год без никакъв проблем.От около 1 месец съм с по големи дюзи и чип от Богомил и съм пре доволен.Препоръчвам ти го.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това имах предвид, ако няма промяна по хардуера на колата (турбо, дюзи и т.н.) никой не може да направи чудото.. При първата настройка на колата ми, преди нз колко години вече, усетих веднага че има положителна промяна, но тогава нямаше как да знам какво се е случило точно, защото Богомил нямаше стенд за замерване. Сега като ходих правихме индивидуална настройка (не просто поставяне на готов чип), защото колата е доста променена, след което нагледно видях къде идва въртящия момент, при какви обороти достигам макс. мощност и до колко тя се задържа... Това е важно и няма как да се манипулира..

Един приятел отиде в някакъв сервиз за GSMи , където му праснаха един чип и ..да не ти разправям какво се случва. За да спестиш стотина лева после изсипваш хиляда :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай чип при Богомил и няма да сгрешиш, мисля че просто няма място за сравнение между ADLER-AUTO и VRPerformance. Аз съм с негов чип вече 50 000 км и нямам никакви проблеми, освен че отдавна вече не ми стига само чипа, но за сега толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ясно колеги разбрах точно това което ми трябваше,благодаря ви много там ще го направя.Дано само сичко ми е наред и съидинетела най вече за да достигне колата максималния въртящ момент от чипа.(говориих с него каза че на коли които неса им хубави съидинителите и прескачат намалява малко въртящиа момент).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да използвам темата на колегата, да задам един въпрос към по-запознатите:

- До колко може да се разчита на максималната стойност на живите данни от дебитомера

за пресмятане на отдаваната от двигателя мощност?

така известната формула: мощността (к.с.) = данните от дебитомера (мгр/с) / 0,8

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

почти на 90% излиза вярна сметката по формулата с малки разлики. но като цяло е по-скоро ориентировъчна информация, отколкото да й се довериш на 100%. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес инцидентно пробвах формулата и АJL-a се опитва да стигне 170г/с :huh:  Явно трябва да е един от случаите където последната греши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ако няма промяна по хардуера на колата (турбо, дюзи и т.н.) никой не може да направи чудото.. При първата настройка на колата ми, преди нз колко години вече, усетих веднага че има положителна промяна, но тогава нямаше как да знам какво се е случило точно, защото Богомил нямаше стенд за замерване. Сега като ходих правихме индивидуална настройка (не просто поставяне на готов чип)...

 

Никой и не обещава чудо. Мощността след чип на стари коли зависи и до голяма степен от състоянието на колата. Мисля, че е редно да се уточни, че стандартни коли просто получават чип, а не "индивидуална" настройка и че цените за двете услуги са различни.

 

Изобщо не разбирам идеята да се отиде с износен съединител и готовия чип  "да се скопява"  за да не превърти съединителя.....

Излгежда ми същото, като да се сложат износени гуми, за да не се счупи съединител или полуоска....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес инцидентно пробвах формулата и АJL-a се опитва да стигне 170г/с :huh:  Явно трябва да е един от случаите където последната греши.

това със софтуер ли е или сток?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да е със софт, ама дори и така излизат повечко от възможните коне. Колата върви чувствително повече от сток аjl, но просто няма как да е 210коня колкото показва формулата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Днес си сложих чип в Adler. Автомобилът е 1997 А3 1.8Т.

Бях се напил зверски и едва не се отказах... Добре, че не го направих!

Колата е самолет. Направо на връщане едва се удържах в някакви разумни скорости.

Относно 35-те коня.... при мене не сме мерили преди чипа, но след него на Диното излезе:

6631848P.jpg

Определено е повече, отколкото се надявах. Промяната в поведението на автомобила е брутална.

Относно Богомил и Адлер Ауто въобще - приятни хора, чисто, просторно помещение. Изключително професионално отношение! Отговарят на всички въпроси. Накрая даже има и подаръци! :D

Препоръчвам на всички!

Редактирано от KaiZen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

слагай при Вилимир в русе...момчето е много точно и до сега не сме имали проблеми с него...в бургас има доста коли направени от него и до сега никой не се е оплакал...препоръчвам него

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...