hrmalinova Публикувано 16 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2013 Колеги, от известно време карам А 6-ца 3.0 тди 2004г. и имам проблем . Често ми се случва докато чакам на светофар примерно и автомобилът угасва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 16 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2013 някоя дюза,някой от дроселите,не може да не свети нещо по таблото,има софтуер за отговори на въпросите ти,другото е гледане боб .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hrmalinova Публикувано 17 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!По таблото найстина нищо не свети, което е доста озадачаващо, за това се обърнах за съвет към вас ... Редактирано 18 Ноември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 17 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2013 Придобил си от съвременните екстри - старт-стоп система, само дето при теб стоп ситемата работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 17 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2013 Регулатора на налягането на нафтовата помпа... или байпаса за свръхналягане Трябва да се логне в реално време какво прави налягането.. вероятно пада под 200 бара на празен ход поради някаква причина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 18 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 В този ред намисли мириши на рейл или помпа.Ако са задръстени филтри или проблем в резервоара ..... няма да върви! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sagiboy Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Регулатора на налягането на нафтовата помпа... или байпаса за свръхналягане Трябва да се логне в реално време какво прави налягането.. вероятно пада под 200 бара на празен ход поради някаква причинаПодкрепям напълно!И аз го имах този проблем...не е задължително да е помпаЕдиния регулатор е на самата помпа,другия е на реята от страната на турбото.За този на реята може да се пробва с друг лесно,но за този на помпата се изисква сваляне на самата помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Muhtarov Публикувано 21 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2013 Регулатора на налягането на нафтовата помпа... или байпаса за свръхналягане Трябва да се логне в реално време какво прави налягането.. вероятно пада под 200 бара на празен ход поради някаква причина Днес си взех моята след такъв ремонтсамо че не даваше такива симптомипросто понякога нямаше тая мощност която има, и един ден просто угасна в движение и не понечи да запали.Горивната помпа се чува, стартера върти, но просто не пали. Прибрах я с пътна помощ. Свалиха помпата, слагат я манометъра прави налягане, слагат я на колата - няма налягане. Але добре, че майстора намери втора употреба помпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2013 Добре, че майстора бързо е разбрал какъв й е проблема. И аз смених преди 2 седмици тандем помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 25 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2013 Колко струва тая помпа, че взимате от моргА? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Muhtarov Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 Колеги, няма да се разсърдя ако давате акъл. Колата пак угасна, в движение.Тъкмо се бях изсилил със 90 и просто, .. угасна. отбих, спрях, угасих, паля,.. върти, но не пали и пак пътна помощ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 А казват, че 2.0тди гаснел в движение.... Май-май се появи големиО душегуб По темата - закачи я на комп и ще видиш за какво иде печ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 (Редактирано) Е той загасналия колега май е с 2.0 ТДИ, не е човека попитал за 3.0ТДИ.... Та е ясно кой е модерния душегуб Иначе по темата за гаснещото 2.0 ТДИ:- скапана дюза- електрически проблем - ония кабели, които минават през главата- .... Редактирано 27 Ноември 2013 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 амммм ДАААААААА... прав си. То и двамата са с 2.0тди.Бах тва 2.0 тди май е единствената кола дето умира в движение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Muhtarov Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 чак ми е трудно да го повярвам, че се случвана 130к я взех, вече е на 208к и никога не е имало проблеми :? иначе основната тема е за 3.0ТДИ но викам да не правя друга :? на компютъра е качвана, оказва се че горивната помпа не се отчита на тестера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 Трябва да премериш тандем помпата дали прави науегане, както викат наще съседи южно от София Може датчик на колянов вал да прави мизерии, но щеше да работи на високи обороти мотора само...Лесно ли пали двигателя?Разгледай да нямаш ядове с кабелния сноп на главата отзад. Виж кръглата букса да не се е развила, има контричка на нея, ама дали седи ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване