Jump to content

премахване DPF и катализатор


terziev20

Recommended Posts

  • Отговори 215
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги реших да си взема катализатори за моя проблем! Я ми кажете за да изчезне пушлявенето както беше преди кой катализатор е по важен , голямият след турбото или малкия отдолу! Достатъчно ли е да сложа един само?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да скалпираш и при теб някой катализатор с флекса. Според мен и твойта няма да го понесе. :hilezh:

Тя колата ще го понесе, ама на него ще му дойдат в повече бензиновите пари.

И така си е превъзбуден повече от братята, които дишаха "калето" :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама ти тази година си излязъл сефте с колата, а на мен винаги ми е горила еднакво, до повече навън. Поради което по лични наблюдения не смятам, че нашите горивата е различават по нещо от чуждите. Говоря за лични наблюдения.

Не е колега проблема в горивата , а в циганийката !!! 

Що да се бръкнем и да си купим качествено гориво и оригинални консумативи ?!? 

Я нека всеки си каже колко пъти е бил в Официален AUDI Service и кога за последно  ? 

 

По-ниският разход навън идва от спазването на ограниченията и прилежно каране , което е забранено в БГ !  

 

А за темата специално : 

Защо  си купувате AUDI  , като ще СЕРЕТЕ върху името и марката ! 

Какви са тези ГЛУПОСТИ - свален катализатор .................... 

Утре не питайте защо нацията ни е болна ! 

 

ТЕЗИ ЕКО-НОРМИ СА ЗА СПАЗВАНЕ !!! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

katzo каква е разликата кастрол от ауди или кастрол от магазина на Цар симеон? И двете масла са АСЕА С3 и са съвместими с DPF, демек с ниско съдържание на сяра. Дали е филтър кнехт/махле или ОЕМ в един завод ги правят. В официалния сервиз като ходиш какъв е келипира освен да покажеш фактурата на кафето и колко голям баровец си...? Селската къща с комина замърсява повече от една кола без катализатор с изправна горивна система...И в чужбина карат без катализатори понякога...



И също защо си мислиш, че колата с ДПФ примерно като не изкарва едри частици е екологична? Замисли се над финните частици, които се отделят от него...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е колега проблема в горивата , а в циганийката !!!

Що да се бръкнем и да си купим качествено гориво и оригинални консумативи ?!?

Я нека всеки си каже колко пъти е бил в Официален AUDI Service и кога за последно ?

По-ниският разход навън идва от спазването на ограниченията и прилежно каране , което е забранено в БГ !

А за темата специално :

Защо си купувате AUDI , като ще СЕРЕТЕ върху името и марката !

Какви са тези ГЛУПОСТИ - свален катализатор ....................

Утре не питайте защо нацията ни е болна !

ТЕЗИ ЕКО-НОРМИ СА ЗА СПАЗВАНЕ !!!

Ай стига бе, верно си си купил първата скъпа(която всъщност беше скъпа преди 5г) кола и сега се редиш след баровците в порше :) барабар пртко с мажете.

Ти найстина ли си мислиш че в Порше всички са кадърни и само там имат оригинални части?

Ти наясно ли си, че кола без катализатори гори повече?

Редактирано от baba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги реших да си взема катализатори за моя проблем! Я ми кажете за да изчезне пушлявенето както беше преди кой катализатор е по важен , голямият след турбото или малкия отдолу! Достатъчно ли е да сложа един само?

Виж в alibaba.com. Цените вече не са това което бяха. Въобще не е верно тази манна която повтарят всички колко е скъп ДПФ-а и катализатора. ДПФ в нета аз намерих на най-висока 1000 евро, а имаше и за около 500, като става дума за цялата бурия с ДПФ и катализатора вътре за директна подмяна и са немски. И това за кратко търсене от 30 мин. А пък ако искаш в алибабата китайски производители има поне 5 бълват от 4-5 години като за световно, а цифрите само на питите са 20-100 долара на едро,предполагам 30 процента нагоре надребно.. Кеф ти само катализатор, кеф ти само ДПФ пита. Катализатора след турбото от това което четох е пре-катализатор който служи за почистване на газовете преди да се загреят  на 400 гр, когато почва да работи ефективно вторият. Катализаторите превръщат част от вредните изгорели газове в по-малко вредни като се покрива норма Евро 4. Твърдите частици, за да не пуши се събират в ДПФ-а като това вдига до Евро 4+ или Евро 5,, като това е един памперс, който колата от време на време "изпира" и пак хвърля навън всички вредни неща, но наведнъж и  под друга форма, само че става с много голямо нагряване. От тази гледна точка френското решение за регенериране на ФАП-а с химична реакция е по-разумно си мисля. Колко пуши твоята кола, каква нафта зареждаш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е защо влиза остро с бутонките? Тънкачи сме били, евтино гориво сме слагали, клиенти на порше не сме били!?

Айде няма повече, миналата година на двете коли имам 15 тона нафта шел в повер фактурирана.

Млъквам, че още ще му сипя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слага се катализаторче, за да не пушляви, ако дюзите са ти тоталка...

Sent from my HTC One X+ using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ЕГР-а работи правилно, дебитомера също, стойностите на дюзите са +- < 1мг на корекция на място, помпата прави нужното налягане, от какво може да пуши тогава?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито е дал лог да му видим корекциите, нито е споменал, че е сменил дебитомера, нито, че пуши на място /за да се изключи турбината/.

Знаем само, че пуши черно и има нов ЕГР. Ако добре си спомням имаше и някаква драма с турбината.

На свой ред и аз да попитам: като сложи други дюзи и пак му се опуши бронята какво правим?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресия по принцип тия двигатели имат и изкарват бая километри, сегменти почти не се износват. Да пуши от турбина на място дизел ми се вижда странно при условие, че тя почти никакво налягане не прави и изгорелия газ е 150-200 градуса само, няма как да запалиш маслото. Черно като пуши значи, изгоряла нафта с малко въздух навреме инжектирана в мотора. Може да пуши черно, ако има спукан маркуч за високо налягане...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо ме четеш през редовете.

Пак повтарям: човека писа, че му е опушена бронята. Ако беше забелязал, че пуши на място вероятно щеше да го напише. Затова не разбирам защо му изключваш турбината като най-вероятен проблем за пушеци по време на движение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Варианти много, щом беха избушили горния катализатор и запушили долния, вече всичко може да се очаква оттам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги все пак ние само гадаем... няма LOG за да видим някакви цифри и стойности ,така че не е исключено всеки да е прав по малко...

Ако е турбо то ще пуши предимно синьо на място и черно в движение заради недохранването с въздух,но нащее коли имат достатъчно сензори за да хванат липсата на налягане в смукателния колектор..

А както казва и Baba не е изключено и некой тунинг мастер да се изявил и да е увеличил порцията на гориво на дюзите ...

Моята я карам без катализатори и секви такива и бронята си ми е чиста...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колеги! Гледам, че доста хора са се включили по темата! Така значи. Вчера не писах защото пьтувах да си взема катализаторите. Отигиналните и двата от кола на 115 000 км. Не са запушени, гаранция! Тази седмица ще ги качвам и ще пиша за резултата! Пак ще напиша, че гледам има и други колеги които се включват и на са прочели по- назат! Колата се кара само в Франция- тотал екселант, най скьпото гориво! Няма никакви интервенции- чипове! Нови части сменени от мен- турбо, дросел, егр, дебитомер, топлинен датчик на турбото, датчик за налягане на турбото.. Може да има и още , но не се сещам!!! Така, след като бях сменил всичко това колата продьлжаваше да забива на магистрала( не всеки пьт), и мигаха реотанчетата! Грешката беше една и сьща- високо налягане на турбото! Само да кажа, че турбото го смених заради проблем в елек. му част! Така, последно погледнах катализатори! Малкият отдолу беше проблема! Колата е без дпф фабрично!!!! Избушиг и и двата и колата полетя!! Обаче!!!! Почна да припушва! Сега- когато запалиш колата за десетина секунди( когато е студена само) оборотите правят едно сьвсем леко отклонение без да има вибрации или други! След това стрелката заспива! А отзад веднага с паленето почва да изкарва сьвсем леко пушече, което както бях обяснил се вижда повече като осветиш ауспуха с фенерче( колата е в гараж) ! Мирише гадно не мога да оприлича на какво! Когато я изфорсирам на място изкарва едно облаче черен дим! Сега като ходих на почивка видях , че е опушила бронята отдолу! Казвам опушила леко не я е боядисала.Преди пак миришеше леко, но не пушеше! Ще видим с катализаторите като ги сложа!логове за момента не мога да кача, имам проблем с нета в кьщи и пиша само от мобилният! Еми това е , че ми свьрши мастилото!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко освен турбината е от ауди. Турбото е ново но от друг дистрибутор! Тръба на егр, колектори, всичко е ок! Дросела и той е нов, скоро го гледах, свети! Кьде да го видя софта на мотора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...