N1995 Публикувано 23 Август 2014 Доклад Share Публикувано 23 Август 2014 То от тоя материал какво да направиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Август 2014 Доклад Share Публикувано 23 Август 2014 ABS е материала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demato Публикувано 23 Август 2014 Доклад Share Публикувано 23 Август 2014 Колеги реших да си взема катализатори за моя проблем! Я ми кажете за да изчезне пушлявенето както беше преди кой катализатор е по важен , голямият след турбото или малкия отдолу! Достатъчно ли е да сложа един само? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 23 Август 2014 Доклад Share Публикувано 23 Август 2014 Пробвай да скалпираш и при теб някой катализатор с флекса. Според мен и твойта няма да го понесе. Тя колата ще го понесе, ама на него ще му дойдат в повече бензиновите пари. И така си е превъзбуден повече от братята, които дишаха "калето" Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katzo Публикувано 24 Август 2014 Доклад Share Публикувано 24 Август 2014 Ама ти тази година си излязъл сефте с колата, а на мен винаги ми е горила еднакво, до повече навън. Поради което по лични наблюдения не смятам, че нашите горивата е различават по нещо от чуждите. Говоря за лични наблюдения.Не е колега проблема в горивата , а в циганийката !!! Що да се бръкнем и да си купим качествено гориво и оригинални консумативи ?!? Я нека всеки си каже колко пъти е бил в Официален AUDI Service и кога за последно ? По-ниският разход навън идва от спазването на ограниченията и прилежно каране , което е забранено в БГ ! А за темата специално : Защо си купувате AUDI , като ще СЕРЕТЕ върху името и марката ! Какви са тези ГЛУПОСТИ - свален катализатор .................... Утре не питайте защо нацията ни е болна ! ТЕЗИ ЕКО-НОРМИ СА ЗА СПАЗВАНЕ !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Август 2014 Доклад Share Публикувано 24 Август 2014 katzo каква е разликата кастрол от ауди или кастрол от магазина на Цар симеон? И двете масла са АСЕА С3 и са съвместими с DPF, демек с ниско съдържание на сяра. Дали е филтър кнехт/махле или ОЕМ в един завод ги правят. В официалния сервиз като ходиш какъв е келипира освен да покажеш фактурата на кафето и колко голям баровец си...? Селската къща с комина замърсява повече от една кола без катализатор с изправна горивна система...И в чужбина карат без катализатори понякога...И също защо си мислиш, че колата с ДПФ примерно като не изкарва едри частици е екологична? Замисли се над финните частици, които се отделят от него... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 24 Август 2014 Доклад Share Публикувано 24 Август 2014 (Редактирано) Не е колега проблема в горивата , а в циганийката !!! Що да се бръкнем и да си купим качествено гориво и оригинални консумативи ?!? Я нека всеки си каже колко пъти е бил в Официален AUDI Service и кога за последно ? По-ниският разход навън идва от спазването на ограниченията и прилежно каране , което е забранено в БГ ! А за темата специално : Защо си купувате AUDI , като ще СЕРЕТЕ върху името и марката ! Какви са тези ГЛУПОСТИ - свален катализатор .................... Утре не питайте защо нацията ни е болна ! ТЕЗИ ЕКО-НОРМИ СА ЗА СПАЗВАНЕ !!!Ай стига бе, верно си си купил първата скъпа(която всъщност беше скъпа преди 5г) кола и сега се редиш след баровците в порше барабар пртко с мажете. Ти найстина ли си мислиш че в Порше всички са кадърни и само там имат оригинални части?Ти наясно ли си, че кола без катализатори гори повече? Редактирано 24 Август 2014 от baba Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Август 2014 Доклад Share Публикувано 24 Август 2014 Ти му сипа с големия черпак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roggger Публикувано 24 Август 2014 Доклад Share Публикувано 24 Август 2014 Колеги реших да си взема катализатори за моя проблем! Я ми кажете за да изчезне пушлявенето както беше преди кой катализатор е по важен , голямият след турбото или малкия отдолу! Достатъчно ли е да сложа един само?Виж в alibaba.com. Цените вече не са това което бяха. Въобще не е верно тази манна която повтарят всички колко е скъп ДПФ-а и катализатора. ДПФ в нета аз намерих на най-висока 1000 евро, а имаше и за около 500, като става дума за цялата бурия с ДПФ и катализатора вътре за директна подмяна и са немски. И това за кратко търсене от 30 мин. А пък ако искаш в алибабата китайски производители има поне 5 бълват от 4-5 години като за световно, а цифрите само на питите са 20-100 долара на едро,предполагам 30 процента нагоре надребно.. Кеф ти само катализатор, кеф ти само ДПФ пита. Катализатора след турбото от това което четох е пре-катализатор който служи за почистване на газовете преди да се загреят на 400 гр, когато почва да работи ефективно вторият. Катализаторите превръщат част от вредните изгорели газове в по-малко вредни като се покрива норма Евро 4. Твърдите частици, за да не пуши се събират в ДПФ-а като това вдига до Евро 4+ или Евро 5,, като това е един памперс, който колата от време на време "изпира" и пак хвърля навън всички вредни неща, но наведнъж и под друга форма, само че става с много голямо нагряване. От тази гледна точка френското решение за регенериране на ФАП-а с химична реакция е по-разумно си мисля. Колко пуши твоята кола, каква нафта зареждаш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 24 Август 2014 Доклад Share Публикувано 24 Август 2014 Е защо влиза остро с бутонките? Тънкачи сме били, евтино гориво сме слагали, клиенти на порше не сме били!?Айде няма повече, миналата година на двете коли имам 15 тона нафта шел в повер фактурирана.Млъквам, че още ще му сипя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Август 2014 Доклад Share Публикувано 24 Август 2014 Слага се катализаторче, за да не пушляви, ако дюзите са ти тоталка...Sent from my HTC One X+ using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 24 Август 2014 Доклад Share Публикувано 24 Август 2014 Ти па с тия дюзи ...., така и не ги разбра.Почна като Мишо да оправдаваш всичко с тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Август 2014 Доклад Share Публикувано 24 Август 2014 Ако ЕГР-а работи правилно, дебитомера също, стойностите на дюзите са +- < 1мг на корекция на място, помпата прави нужното налягане, от какво може да пуши тогава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 24 Август 2014 Доклад Share Публикувано 24 Август 2014 Нито е дал лог да му видим корекциите, нито е споменал, че е сменил дебитомера, нито, че пуши на място /за да се изключи турбината/.Знаем само, че пуши черно и има нов ЕГР. Ако добре си спомням имаше и някаква драма с турбината.На свой ред и аз да попитам: като сложи други дюзи и пак му се опуши бронята какво правим? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Август 2014 Доклад Share Публикувано 24 Август 2014 Компресия по принцип тия двигатели имат и изкарват бая километри, сегменти почти не се износват. Да пуши от турбина на място дизел ми се вижда странно при условие, че тя почти никакво налягане не прави и изгорелия газ е 150-200 градуса само, няма как да запалиш маслото. Черно като пуши значи, изгоряла нафта с малко въздух навреме инжектирана в мотора. Може да пуши черно, ако има спукан маркуч за високо налягане... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 24 Август 2014 Доклад Share Публикувано 24 Август 2014 Нещо ме четеш през редовете.Пак повтарям: човека писа, че му е опушена бронята. Ако беше забелязал, че пуши на място вероятно щеше да го напише. Затова не разбирам защо му изключваш турбината като най-вероятен проблем за пушеци по време на движение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 24 Август 2014 Доклад Share Публикувано 24 Август 2014 Абе пича има кофти смеси по една или друга причина. Я кислород няма, я горивото е много .... варианти много. Може и некъдърен чип да има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Август 2014 Доклад Share Публикувано 24 Август 2014 Варианти много, щом беха избушили горния катализатор и запушили долния, вече всичко може да се очаква оттам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsov82 Публикувано 25 Август 2014 Доклад Share Публикувано 25 Август 2014 колеги все пак ние само гадаем... няма LOG за да видим някакви цифри и стойности ,така че не е исключено всеки да е прав по малко...Ако е турбо то ще пуши предимно синьо на място и черно в движение заради недохранването с въздух,но нащее коли имат достатъчно сензори за да хванат липсата на налягане в смукателния колектор..А както казва и Baba не е изключено и некой тунинг мастер да се изявил и да е увеличил порцията на гориво на дюзите ...Моята я карам без катализатори и секви такива и бронята си ми е чиста... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demato Публикувано 25 Август 2014 Доклад Share Публикувано 25 Август 2014 Привет, колеги! Гледам, че доста хора са се включили по темата! Така значи. Вчера не писах защото пьтувах да си взема катализаторите. Отигиналните и двата от кола на 115 000 км. Не са запушени, гаранция! Тази седмица ще ги качвам и ще пиша за резултата! Пак ще напиша, че гледам има и други колеги които се включват и на са прочели по- назат! Колата се кара само в Франция- тотал екселант, най скьпото гориво! Няма никакви интервенции- чипове! Нови части сменени от мен- турбо, дросел, егр, дебитомер, топлинен датчик на турбото, датчик за налягане на турбото.. Може да има и още , но не се сещам!!! Така, след като бях сменил всичко това колата продьлжаваше да забива на магистрала( не всеки пьт), и мигаха реотанчетата! Грешката беше една и сьща- високо налягане на турбото! Само да кажа, че турбото го смених заради проблем в елек. му част! Така, последно погледнах катализатори! Малкият отдолу беше проблема! Колата е без дпф фабрично!!!! Избушиг и и двата и колата полетя!! Обаче!!!! Почна да припушва! Сега- когато запалиш колата за десетина секунди( когато е студена само) оборотите правят едно сьвсем леко отклонение без да има вибрации или други! След това стрелката заспива! А отзад веднага с паленето почва да изкарва сьвсем леко пушече, което както бях обяснил се вижда повече като осветиш ауспуха с фенерче( колата е в гараж) ! Мирише гадно не мога да оприлича на какво! Когато я изфорсирам на място изкарва едно облаче черен дим! Сега като ходих на почивка видях , че е опушила бронята отдолу! Казвам опушила леко не я е боядисала.Преди пак миришеше леко, но не пушеше! Ще видим с катализаторите като ги сложа!логове за момента не мога да кача, имам проблем с нета в кьщи и пиша само от мобилният! Еми това е , че ми свьрши мастилото! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Август 2014 Доклад Share Публикувано 25 Август 2014 Виж егр тръбата, кой ти е софта на мотора? От дросела клатиSent from my HTC One X+ using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 25 Август 2014 Доклад Share Публикувано 25 Август 2014 Може да клати и от софта на кутията. Дали са ти сложили оригинален датчик за налягането на турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demato Публикувано 25 Август 2014 Доклад Share Публикувано 25 Август 2014 Всичко освен турбината е от ауди. Турбото е ново но от друг дистрибутор! Тръба на егр, колектори, всичко е ок! Дросела и той е нов, скоро го гледах, свети! Кьде да го видя софта на мотора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Август 2014 Доклад Share Публикувано 25 Август 2014 Vcds в engine направи скриншотSent from my HTC One X+ using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demato Публикувано 25 Август 2014 Доклад Share Публикувано 25 Август 2014 0011372 май ми е софта!крематор, ще се пробвам да ти пратя видео на ЛС, дано стане! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts