mimi88 Публикувано 1 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2013 Здравейте,от известно време имам проблем с паленето и по-конкретно - пали и гасне, успява да се задържи след 4тия, 5тия път!!! Автомобила е А4 1.8 бензин '99г. има АГУ от скоро, но когато е на газ няма никакъв проблем - нито прекъсва, нито гасне, върви като куршум! Проблема е единствено при палене на безнзин и при потегляне, отново на бензин, има придърпване, прекъсване... Помагайте! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 1 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2013 Пробвай първо да изгориш стария бензин и сипи пресен(по възможност с по голям октан)-това е най често срещания ,,проблем "на колите с АГУ(ГИ). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anton Dinev Публикувано 1 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2013 (Редактирано) вакуум регулатор, клапан на бенз, помпа, та дори и свещи ако не си ги сменяла, може и от газовото да е. трябва да се види от майстор, така само може да се гадае Редактирано 1 Декември 2013 от Anton Dinev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 1 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2013 Да добавим проблемна газова дюза и зацапан дросел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mimi88 Публикувано 1 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2013 Благодаря, ще я заведа да я погледнат, но преди 2 месеца е почистван дросела, а ако са свещите проблема няма ли да е, когато превключи на газ, а не докато е на бензин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anton Dinev Публикувано 1 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2013 тя не е ли с газов инжекцион- пали на бензин и като загрее минава на газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 2 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2013 Бензиновата помпа. Ама като ти се сменят други неща сменяй. Не е от дросела. От дросела може да ти 'клати' обороти, но не и друго.Когато се направят на гас колите ни бензиновите помпи и в частност възвратните клапани стават на.... дет се вика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marty979 Публикувано 2 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2013 Колеги, проблема не е точно помпа, дросел и такива неща.Проблема идва от газовия инжекцион та ако ще да е и на 3 недели.В момента има много скапани партиди на газови дюзи, вкл. и на BRC.На старото ми А3 AGN двигател дюзите не мръднаха около 2 години и чак тогава започнах да го имам този проблем.На новото ми старо А4/ADR го имах този проблем точно една седмица след поставянето на ГИ и това се проявяваше само след падането на темепературите.Оправих го и след половин година оново имах този проблем.Вътре в самите дюзи има гумени уплътнения и те корозират/разпадат се и когато този процес започне, газта останала вечерта от тръбите влиза в колекторите.Сутрин сега е по студенко и за възпламеняването на газта е нужна малко по висока температура.В този момент едновременно се гори бензин и се подава и останалата газ.Тези имащи този проблем, могат да направят следното:Вечер преди да си загасят колата, нека да превключат на бензин и да оставят да порати минута, две и да оставят колата на бензин.На другата сутрин палете пак на бензин само и тръгвайте.Ако проблема го няма, проблем са ви дюзите, ако остане тогава се насочете другаде.Поне е безплатно предложението ми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mimi88 Публикувано 2 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Пробвах и това с превключването на бензин преди да паркирам, но на следващата сутрин вместо от 4тия паля от 2рия път... когато е по-топло пали без проблем определено! Това със скапаните газови дюзи какво означава - да отида там, където са ми поставяли газовото, те ли ще ми помогнат в случая??? Редактирано 2 Декември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marty979 Публикувано 2 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Чува ли се гърмене след потегляне от изпускателните колектори и забиване на муцуната? Редактирано 2 Декември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mimi88 Публикувано 3 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2013 Не знам какви са тези изпускателни колектори, но не гърми, докато е студена просто има едно прекъсване, не знам как да го обясня... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 5 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Чува ли се гърмене след потегляне от изпускателните колектори и забиване на муцуната?При мен се чува. Каква ти е идеята? Редактирано 5 Декември 2013 от Shubert Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 5 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2013 При мен беше дебитомера виновен за това. Получава се при бедна смес. Вземете един дебитомер за проба, но карайте с него поне 2-3 дена. Иначе на Ваг Ком ми излизаше само 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached .Възможните проблеми според Ross Tech са:Excessively positive multiplicative adaptation values indicate lean condition. Some common causes are:MAF malfunction, incorrect signal information sent to the ECMLow fuel pressure, faulty fuel pumpUnmetered air leak, such as torn intake boot, etcPressure regulator malfunction При мен беше първото.След смяна на дебитомера всичко се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mimi88 Публикувано 6 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2013 Какво означава дебитомер? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 6 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2013 MAF: mass air flow Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 6 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2013 Пробва ли... да напълниш резервоара на около 1/2? Да разкачиш акумулатора за около 10ина секунди сутринта преди да запалиш? Лесно ли върти стартера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Публикувано 6 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2013 Може да са позапушени бензиновите дюзи. Някои ги лекуват с добавка на пълен или 1/2 резервоар с половин опаковка от добавката в бензина и често се получава. Кара се на дълъг път на бензин с повечко натиснат педал на газта . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mimi88 Публикувано 6 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2013 Да разкача акумулатораааа, направо няма да стане тая, много знам кое какво е, стартера върти, няма проблем, просто явно през тези 3-4 опита да запали си качва нужното количество бензин, до този извод достигам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 6 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2013 ...., много знам кое какво е,...Миме, като не знаеш дори и някой да ти каже какъв е проблема как ще го решиш, като не знаеш кое какво е? Бягай в сервиз направо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mimi88 Публикувано 6 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2013 ХАХАХ, ИСКАХ ДА КАЖА, ЧЕ НЕ БИХ МОГЛА ДА РАЗКАЧАМ НИЩО, НЕ ЧЕ НЕ ЗНАМ КАКВО Е АКУМУЛАТОР А ТО Е ЯСНО ЧЕ В СЕРВИЗ ЩЕ ОТИДА, ПРОСТО ИСКАМ ДА СЕ ИНФОРМИРАМ ЕВЕНТУАЛНО ОТ КЪДЕ МОЖЕ ДА ИДВА ПРОБЛЕМА, КАКТО ПИСАХ ПО-ГОРЕ НЯКОЙ НЕЩА СЪМ ГИ ПРОБВАЛА, НО БЕЗРЕЗУЛТАТНО БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВИ, ВСЕ НЕЩО НАУЧИХ КАТО ВИДЯТ ЖЕНА В СЕРВИЗ И РЕШАВАТ, ЧЕ ТРЯБВА ДА СМЕНЯТ ВСИЧКИ ЧАСТИ ПО КОЛАТА Й !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 6 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2013 ....КАТО ВИДЯТ ЖЕНА В СЕРВИЗ И РЕШАВАТ, ЧЕ ТРЯБВА ДА СМЕНЯТ ВСИЧКИ ЧАСТИ ПО КОЛАТА Й !!!Или да пробват другите части по жената. П.П. Не е нужно да крещите, колежке! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teo63 Публикувано 6 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2013 Като отидеш в сервиз първо ги накарай да премерят какви стойности дава температурният датчик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marty979 Публикувано 13 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2013 Колежке, казах ти от какво е.Иди най напред при газаджията да ти погледне дюзите и тогава в друг сервиз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване