vlado Публикувано 1 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2006 Вчера преди да загася ДВГ ми направи впечатление че двата вентилатора работят а температурата на ДВГ е 87-89С.Гася я и след известно време пак паля и още като дам на контакт вентилаторите се включват температурата е 50С пускам климатика и почва да си работи гася го те пак си бачкат без спиране....а досега се включваха на 93-95Сот датчик ли ще е или друго Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vami Публикувано 1 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2006 От датчика на радиатора е. И при мен миналата зима при -10° още със запалването и започваха да се въртят перките. Ако вентилатора ти е двускоростен датчика е с три крачета, а ако е с една скорост - с две Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado Публикувано 1 Октомври 2006 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2006 (Редактирано) Къде се намира въпросния датчик по радиатора някъде ли или.... Редактирано 1 Октомври 2006 от vlado Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 1 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2006 да на него е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 2 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2006 айде и аз да кажа нещо - преди да се купува каквото и да е, е хубаво да се провери че наистина това е проблема.Специално за вентилатора - може да е датчика, може да е реле, може да са дали на късо жичките - друго за сега не се сещам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 2 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2006 Ако разкачиш буксата от датчика и вентилаторите млъкнат, значи си за нов датчик (осен ако не си мил двигателя и буксата не плува във вода). Ако не, някъде другаде е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado Публикувано 2 Октомври 2006 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2006 Благодаря ви за отговорите проблема беше датчикаНов датчик 22лв 5лв работа в D&N. и всичко е OKPS:иначе бях като самолет готов за излитане с тия работещи перки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ithilieth Публикувано 18 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2007 Здравейте, Включвам се по темата, за да не отварям напразно нова.Имам подобен проблем от вчера. Колата ми е Audi 80 B4, 2.0 ABT. Когато се прибрах загасих двигателя, като преди това перката се беше включила и ми направи впечатление, че дълго време въртя, но тогава не обърнах внимание. Сутринта тръгвам за работа, давам на контакт и перката се включи, като естествено колата нямаше как да е загряла. Докато пътувах така и не се изгаси. Въпросите които ме измъчват са - това, че карах така може ли да доведе до някакъв по-сериозен проблем ?- както вероятно знаете, при Б4-ката, на тройника има два датчика - единия е сив и е с три "клеми", а другия е син и е с две. Ако проблема ми е в датчика, в кой точно и кой за какво е?Сутринта пробвах и изключих синия, за да проверя дали перката ще спре, но не спря. Не пробвах само да изключа сивия. Относно сивия датчик, имам още един въпрос, откъде и за колко мога да си купя читав и оригинален? Преди месец си взех някакъв за 10-12 лв, абсолютно менте и от тогава започнаха някои проблеми - след като загрее двигателя и след 15-20 мин каране, на таблото ми отчита 110 - 120 градуса, след 110 градуса ми се включва и започва да мига лампичката за водата(при мен се намира м/у индикацията за включени мигачи). Когато бях в Стиви Ауто, ми предложиха оригинален датчик(40 лв), като на него беше изтрит някакъв номер или емблема - обяснението им беше, че вносителя нямал право да продава части с надписи Ауди, БМВ, Мерцедес и т.н. До колко е вярно това обаче не знам. Точно заради това се разколебах и си взех ментето.Е това е за сега от мен. Ако някой ми отговори на въпросите и терзанията ми, ще бъда много благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 18 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2007 тоя за петките ти е долу на самия радиатор от страната на кутията на въздушния филтър.Тия на тройника са за инжекцията - синия, за таблото - сивия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bgmade Публикувано 18 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2007 PS:иначе бях като самолет готов за излитане с тия работещи перки Аз сьм така от около месец...,ама знаеш ли как ме чуват от далеч и бягат...!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ithilieth Публикувано 19 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2007 (Редактирано) тоя за петките ти е долу на самия радиатор от страната на кутията на въздушния филтър.Мерси колега, намерих го и си го взех, утре ще го сменя и да видим какво ще стане Редактирано 19 Януари 2007 от ithilieth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunay_r Публикувано 13 Март 2007 Доклад Share Публикувано 13 Март 2007 И моя термодатчик беше се повредил и ми работеше постоянно вентилатора карах така няколко дена докато си купя датчик.След това всичко беше наред кото смених датчика но вентилатора взе да звучи доста гадно и звучно. Няма ли начин да смажа този вентилатор по някакъв начин или няма смисъл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitak_bs Публикувано 13 Март 2007 Доклад Share Публикувано 13 Март 2007 И моя термодатчик беше се повредил и ми работеше постоянно вентилатора карах така няколко дена докато си купя датчик.След това всичко беше наред кото смених датчика но вентилатора взе да звучи доста гадно и звучно. Няма ли начин да смажа този вентилатор по някакъв начин или няма смисълкапсулован е няма как да се смаже и аз го мъчих моя ама не стана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 13 Март 2007 Доклад Share Публикувано 13 Март 2007 аз пък го смазах моя - свалих го и му налях от заднат страна масло - мислех да е капка-две, после станаха повече (бавно влиза), накрая май доста му сипах - сипвам му от там от където е буксата, като след това си избърсах буксата. На ръка перката почна да се върти перфектно, като я завъртя и няма спиране Сложих обратно двигателя на мястото си, запалих колата и чаках да загрее да я развърти. Температурата се покачваше и в същото време и в мене нещо се надигаше че нещо не е наред и все повече почваше да ме глозга. В следващия момент зацепих какво ще стане и бързо затворих предния капак и тъкмо навреме, малко след това перката се пусна. Изчаках 3-4 пъти да я развърти. Отварям капака - всичко изпръскано с масло, то като е завъртяло перката и това масло дето е било в повече го е разхвърляло из целия двигател. Теглих му една. Важното беше че перката се върти перфектно и никакъв шум. След около месец забелязах че пак почва леко да шуми. Вече минаха около 4 месеца и за сега никакви проблеми. Ще карам докато издържи, пак ще го напъня с масло и пак ще карам и така докато предаде богу дух Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване