Nightmarez Публикувано 19 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 Тъй, като разбрах, че не съм единствения, който страдаше от липса на някои функции на темпомата, пускам тема със снимков материал, как го поправих.При мен, ползване на "+" (повишаване на скоростта или връщане на запаметена такава) бъгваше темпомата. Налагаше се да загася и запаля колата, за да мога да го активирам отново. Сваляме, лостчето на темпомата и започваме. Леко с отвертка под бутона. Натискаме навън и той излиза. Изваждаме малктото щифтче внимателно, за да не го загубим. С отвертка, задното капаче. Натискаме навън и излиза. По същия начин предното. Натискаме зъбчето и издърпваме целия механизъм навън. Изваждаме пружинката. И издърпваме всичко навън, като преди това освобождаваме кабелите. Махаме бутона, като внимаваме да не изхвърчат пружинките. Повдигаме зъбчето от към кабелите. Издърпваме платката навън. Ето го и проблема. Пистите са в окаяно състояние... С контак клийнъра и парченце скочбайт. Постигаме това. Смазваме всичко с грес. Обилно... грес. Сглобяваме по обратния път, радваме на всички функции на темпомата и Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 26 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2014 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spiritfog Публикувано 29 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2014 Здравейте колеги.Някой знае ли от къде мога да купя темпомат и окабеляването? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolverine Публикувано 29 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2014 (Редактирано) браво колега, доста полезна тема Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Редактирано 29 Януари 2014 от wolverine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 платката е покрита с проведяща грес равномерно, ръчката е ориентировъчно 80лв за поставяне вземат вземат различно почват от 40лв, окабеляване не ти трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен Янев Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 При мен темпомата никога не е бачкал .Отскоро карам колата и съм мераклия да имам тази екстра жива .На мястото за бушон нямам бушон също така и няма пластина за бушон.А колата е излязла от завода със темпомат .Проверих по ВАГ номера .Някой да ме насочи ,тоест възможно ли е бушонът ми да е във друго гнездо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka madafaka Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 Да ако си с друг мотор и година(годината е много важна защото на края на производството на Б5 швабите почват да вграждат инсталация произведена в Франция вместо в Германия има доста разлики по самата инсталация възможно е и гнездото с бушоните да има) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен Янев Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 (Редактирано) Ами със AFN съм. Дата на първа регистрация 18 януари 1997 г. Известно време карах без фарове за мъгла ,онзи ден се оказа че нямам бушон ,сложих един и всичко светна ) Дано някой да ги е махал и сега да не мога да намеря мястото ,отколкото да е повредено нещо .Благодаря за отговора колега . И благодаря на колегата създал темата ,много полезен снимков материал. Редактирано 7 Февруари 2014 от Пламен Янев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Някой случайно да пази снимките от темата? Sent from my HTC One S using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 8 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2016 Google пази няколко... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 30 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2016 Не се занимавайте да разглобявате цялото лостче. Само го сваляте и махате копчето за увеличаване/намаляване на скоростта (с тънка отвертка се надига) и пръскате яко с wd - от напълно неработещ темпомат, вече месец го ползвам всеки ден. Sent from my HTC One S using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 6 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2016 Даже не съм го свалял.става и на място Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 7 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2016 Митак има риск да си съсипеш хубавото кожено салонче и масонския трилъчев волан (запазен почти колкото моя) с това WD. Аз пръскам яко - после го накланям да изтече вд-то, което се събира в една малка бутилка и после си допълвам спрея. Така де факто ти излиза без пари цялата работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts