Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 6


sky

Recommended Posts

ееее мойта за 20 лв си стана по добре от оргиналната..... а мойта е 2006 и оригинално е с перфокожа и волана и топката..

Добре.  :hilezh:

Колкото и да го мисля, все не мога да докарам LED DRL-a да е в същия цвят на ксенона и това много ме дразни. Някой може ли да каже тия крушки дали го докарват на цвят:

 

http://www.ebay.de/itm/Osram-H1-Cool-Blue-INTENSE-CoolBlue-4200K-Xenon-Look-2er-Set-64150CBI-/160896742370?pt=DE_Autoteile&hash=item25763173e2

Не.

Що не си караш с оригиналните ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 961
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Перфо кожата влиза в s-line пакета след 2007, до преди това е с гладка кожа....

 Дай линк да прочета и аз за пакетите през годините. Аз гледам за еС-лайн волани и отбелязвам два вида - изцяло с перфокожа и с перфокожа само отстрани. Да разбера дали има зависимост от годините или е от друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и да го мисля, все не мога да докарам LED DRL-a да е в същия цвят на ксенона и това много ме дразни. Някой може ли да каже тия крушки дали го докарват на цвят:

 

http://www.ebay.de/itm/Osram-H1-Cool-Blue-INTENSE-CoolBlue-4200K-Xenon-Look-2er-Set-64150CBI-/160896742370?pt=DE_Autoteile&hash=item25763173e2

 От всичко което съм ползвал досега тези са най-издръжливи, безпроблемни и близки до цвета на ксенона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма линк, имам разни каталози тука. Ще видим дали не може да се измисли нещо с тия диоди, да се вземат от някоя S6-ца или нещо такова, не виждам защо да не може да се докара до същия цвят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 имам проблем с накладките! като спирам 2-3 по рязко и се загряват много и след това  от 30-40км почва да се чува едно като натягане с пружина все едно? от какво може да е проблема накладките са почти нови трв ! моля някои ако има идея да сподели

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 имам проблем с накладките! като спирам 2-3 по рязко и се загряват много и след това  от 30-40км почва да се чува едно като натягане с пружина все едно? от какво може да е проблема накладките са почти нови трв ! моля някои ако има идея да сподели

Виж как ти е спирачния апарат, да не би да не връща след отпускане на спирачката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Голям проблем  @!-

Няма музика; тел; и др.,сервизна позиция на чистачки, дори часовника не мога да си сверя, нито едно от копчетата на конзолата около скоростния лост не свети при натискане. Единствено дисплея светва за секунди и изгасва.

  Закачих я и резултата е - няма комуникация с модула !?

  Двигател ок кутия ок почти всичко останало саунд систем, навигация.... няма комуникация.

 

Дали някакъв бушон или, откачен важен кабел или прецакан модул ?

Пичове беше текло вода от чистачките и платката на усилователя се запалила. Малко ремонт споялника и сега всичко работи чудесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се усеща да опира иначе как мога да го проверя 

Ами можеш да вдигнеш предните колела на крик и да натиснеш няколко пъти спирачката и след това да завъртиш колелото на ръка да видиш как се върти. Ако след един два оборота е тегаво, значи цилиндъра не връща нормално и затягат сприачките. Според мене го пробвай обаче на загрели спирачки.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи, попримцип хапват повечко дисковете.. Като цяло аз много пътувам и си настъпвам... Определено нямат проблем като загреят, даже стават все по хапливи. Аз и отзад мислех такива да сложа, но няма размер за този апарат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове беше текло вода от чистачките и платката на усилователя се запалила. Малко ремонт споялника и сега всичко работи чудесно.

 

Текло е след като си минал сервизната акция ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има смисъл ама минимум жълтите, червените имат нужда от загряване за първите 2-3 спирания. Аз и на двете а6-ци съм с жълти.



performance%20range%20chart.jpg

 

ebc_brake_temp.jpg



ebc-yellowstuff.jpg

 

800600001g2nmb2025a.jpg



пс Надявам се е станало ясно, освен че трябва да си миеш джантите на две седмици ако караш агресивно, друго няма. За жълтите става въпрос.

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за това не взех жълти, щото и по вратите щях да имам, сега на две мивки, търкат джантите с киселина щото хеащат бая от феродото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е толкова страшно, по добре по добри спирачки отколкото по малко да се прашат джантите. Следващия път си купи жълти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло си мисля, че и сам мога да преценя на коя кола какви накладки да си сложа. Даже ако искаш може да пробваме да спрем няколко пъти заедно и да видим какво ще стане ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

*Легенда на темата част 6(важи и за останалите)*

Конкретен въпрос за помощ.

Отговори на членове-1)аз си  купих най скъпото,не че ме питате ,но да знаете.

2)Да се съревноваваме на кой колата е по хубава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...