cecko06 Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 Здравейте, имам газов инжекцион БиГаз, като всички компоненти са на бигаз, само евросондата е ловато. Проблема е, че след като превключа на газ, след няколко сек. обръща на бензин. Купих си кабел за диагностика. Но след като го закачих, не ми излиза менюто за грешките. Може би е заключено? Вижда се през тези няколко секунди, че налягането е 0.00. И след като проверих почти всичко, както и отворих и изчистих изпарителя (беше доста задръстен), имам няколко въпроса: Нивомера на бутилката показва, че е празна. Въпреки, че имаше газ, я източих и свалих сондата. Настроих го, така че при движение на поплавъка от край до край да показва правилно. Монтирах я и заредих газ за 10лв, но нивомера отново си е в крайно положение. Та, може ли заради това, че не отчита нищо да не прави налягане? Другото, което да питам е за датчика, който мери налягането на газта - може ли, и как да се провери дали работи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 31 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2013 Колега обикновенна сонда ли е или Евро сонда? Ако е Евро санда чува ли се характерното "пук" преда да превключи на газ ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 31 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2013 Провери ли да ли достига газ до изпарителя? Работи ли ти клапана преди изпрителя? Трябва да чука при даване на контакт. Ако имаш газ до изпарителя и рейката и показва 0 за налягането на газа, значи е заминал МАП-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 31 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2013 Един леко страничен въпрос: какъв кабел за диагностика към BiGAS и какъв софтуер се препоръчва?Конкретно и по принцип? Аз нямам проблеми, засега, с моята BiGAS, но искам да имам възможността за своевременна диагностика.Сдобих се някакъв софт SGISN V6.0.0, какво като хардуер ми трябва за него или има нещо по-добро? Какво? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecko06 Публикувано 1 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Януари 2014 Проверих го отново на компютъра след като почистих редуктора и пак показва 0. После закачих манометър след редуктора и отчете нещо. Значи е заминал МАР-а.Ще пиша като го сменя дали всичко е наред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecko06 Публикувано 3 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2014 (Редактирано) Смених и всичко си дойде на място... или почти. Явно като свалях газовата рейка съм я развалил (имах и с нея проблеми докато беше свалена) и ще пробвам като разглобя и почистя дюзите дали ще се оправи (сега работят само 2 правилно. Една не затваря, а другата не се отваря). Иначе ще трябва нова рейка - чудя се между Ловато (130лв) или Валтек (за 85лв), дайте мнение за тях? Редактирано 3 Януари 2014 от cecko06 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 3 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2014 На твое място бих си взех рейка на БиГаз. Ще е 100% сигурно, че електрониката ще е управлява добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecko06 Публикувано 4 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2014 (Редактирано) А знаеш ли каква е цената? В гугъл нищо не намирам. Цена намерих в UK - 120?.За това търся по евтин вариянт и май ще се спра на ловатото, ако не се оправят мойте. Редактирано 4 Януари 2014 от cecko06 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2014 Продават се ремонтни комплекти, просто си дай дюзите да им сменят гумичките. Не го прави сам.Ако не става, тогава търси рейка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 4 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2014 Смених и всичко си дойде на място... или почти. Явно като свалях газовата рейка съм я развалил (имах и с нея проблеми докато беше свалена) и ще пробвам като разглобя и почистя дюзите дали ще се оправи (сега работят само 2 правилно. Една не затваря, а другата не се отваря). Иначе ще трябва нова рейка - чудя се между Ловато (130лв) или Валтек (за 85лв), дайте мнение за тях?изобщо не се опитвай да си почистваш сам рейката ако нямаш с какво да я настроиш след това защото ще започнат да пускат различно количество газ и ще ти клати мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 4 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2014 Подкрепям колегата nikom. Можеш да питаш в сервиза на БиГаз в Павлово. http://www.bigas-bg.com/p1.htm там да ти кажат и цена за нова и за ремонт. Брат ми беше с рейка на Ловато, почна да прави проблеми след 20 000 км и после не може да се ремонтира. За мен дюзите са най-важният компнент от една система и не трябва да се прави компромис с тях. Или Мимгаз за 50 лв, които просто ще хрърляш през 2 години или хубави мембранни инжектори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecko06 Публикувано 4 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2014 (Редактирано) Вярно ли Мимгаз ще изкора 40000км (2г.)? Тогава само с такива ще карам Иначе си мисля да купя ловатото, като ще пробвам как се държи колата с него и ако всичко е както трябва ще карам с тези. По натам ще оправя Бигаз-овите ако може и ще ги ползвам или за резерва или ще карам с тях. Редактирано 4 Януари 2014 от cecko06 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2014 Не знам дали е добра идея. Вероятно ще трябва донастройка за новите дюзи. За следващите пак наново...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 4 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2014 На каква цена е Ловатото, което си харесал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecko06 Публикувано 4 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2014 Е, то и ако ги ремонтирам - пак така. Тя системата е умна и колата не е претенциозна, та една автоматична настройка сигурно ще свърши работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2014 Ако ги ремонтираш си оставаш с "оригиналните" настройки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecko06 Публикувано 4 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2014 (Редактирано) Ще се обадя в понеделник да питам за цени на нови, както и за ремонт.Иначе ЕКУ-то го ресетнах, като преди това уж му дадох да запази настройките, но нещо се е объркало и са се загубили. Така че ще трябва нова настройка. Редактирано 4 Януари 2014 от cecko06 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecko06 Публикувано 7 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 (Редактирано) Най-накрая всичко е наред . Купих нова рейка и колата поработи 15мин на газ, докато не му пуснах автоматична настройка. После спря да работи и след няколко часа опити се отказах и я закарах при един майстор и той я оправи. Оказа се, че има отметка, която пуска газовите дюзи със закъснение и понеже помпата е направена да се изключва чрез допълнително реле, за това гасне. ПП: Звънях на един сервиз на Бигаз да питам за цена на рейка - човека ми каза, че не може да ми каже защото си е полегнал сега. После звъннах в офиса на централния представител за България - там се чудеха какво ги питам, като ми отговориха, че са някаква клиника . Накрая звъннах в техническия отдел и получих отговор - 250лв за оригинални БиГаз или алтернатива за 160лв. Редактирано 7 Януари 2014 от cecko06 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Двигателист Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 Колега, би ли написал откъде точно си купил инжектори за 250 лв., защото цената е много добра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 А що не си взимате само гумички, за какво са ви нови инжектори ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Двигателист Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 Нови инжектори при мен карат около 60-70 хил. След така нареченето рециклиране в официалния сервиз обикновенно след 15 хил. започват да дозират неравномерно. Сега си направих на струг едно приспособление за индикаторен часовник с което да мога да си ги калибрирам сам след като им сменя карантиите. Но все още се колебая... Някъде по шкафовете ми се мотае един оригинален ремонтен комплект, който по-спомен ми струваше 70-80 лева, но така и не го монтирах миналата година, защото не си бях направил приспособлението.Сега отново за пореден път проблема е на дневен ред - неравномерно дозиране, доста увеличен дебит, който вече много измести бензиновите времена и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 Рециклирането в официален сервиз е, че само ти сменят гумичките. И после калибрират. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 Здравейте , имам проблем с моя Бигаз . Изпуска ми газ при изгасен двигател и после трудно пали. Като спра газта от бутилката и изгоря газта по тръбата, после пали бързо. Свалях клапана, смених филтъра, и гумичката която затваря но нямаше ефект, пак трудно пали. И замирисва на сурова газ като запаля на бензин.По принцип отдавна едни майстори е града ми казаха че е за смяна рейката, последния път сваляха инжекторите да ги чистят и се позакрепи работата . Също така се клати мотора на празен ход на газ . Дали изпускат инжекторите газ и се дави когато паля? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecko06 Публикувано 5 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 (Редактирано) Да. Най-добре смени рейката. После трябва нова настройка на газовата. Sent from my Lumia 720 using Tapatalk Редактирано 5 Февруари 2014 от cecko06 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Двигателист Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 Все пак погледни, дали не изпуска газ от изпарителя по маркуча за вакуум и да ти пълни колектора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване