Jump to content

проблем 2.5тди афб


hooligan_auto

Recommended Posts

колеги помагайте, ауди а6 99г. 2.5тди афб мотор

проблема е следния, гася колата за 5 минути че имах работа после паля и мотора тропа ... има интересно лупане от към филтърната кутия връща въздуха и лупа...

на диагностика не показва грешки къде може да е проблема.



питам за да си спестя излишно разглобяване докато установя причината

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Паднали кобилици със сигурност, а оттам следва и че валовете са тръгнали.

Редактирано от gibonass
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е точно е като тътен във филтъра и духа на тласъци вместо да засмуква



дали е възможно да е прескочил зъб на ремъка



и да питам защо му викат ДУШЕГУБ питам, че онзи ден купих аудито и маи съм направил голяма грешка

рециклирано е турбото сменена плочка на ГНП и нов компресор на климатика това е правено със сигурност

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и да питам защо му викат ДУШЕГУБ питам, че онзи ден купих аудито и маи съм направил голяма грешка

 

Викат му душегуб,защото ще ти вземе душата от проблемите,които те очакват с него.Всъщност те вече са започнали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

започнаха да сега какво следва разцепване на ангренажа и сваляне на някоя от главите



този датчик висеше на кабела някъде от към пасажерската страна на мотора ...от къде трябва да е

post-83650-0-09175700-1389386913_thumb.j

Редактирано от hooligan_auto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е точно е като тътен във филтъра и духа на тласъци вместо да засмуква

дали е възможно да е прескочил зъб на ремъка

и да питам защо му викат ДУШЕГУБ питам, че онзи ден купих аудито и маи съм направил голяма грешка

рециклирано е турбото сменена плочка на ГНП и нов компресор на климатика това е правено със сигурност

Защото сега ще налееш едни бързи два бона и после ще ти обясняват как не бил трошлив двигател.

Сваляш капаците на главите и гледаш какво е от долу, не бързай с ремъка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То вече е късно, ма все пак се запознай и с тая тема:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=94145&page=1

Ще придобиеш представа какви горе долу са проблемите на този двигател. И си приготви дълбок джоб....или повече кирки :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

този датчик висеше на кабела някъде от към пасажерската страна на мотора ...от къде трябва да 

Този датчик е от някой от тампоните на мотора, струва около 200 лева този тампон!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега има друг проблем оправих кобилиците смених повдигачите тъй като се оказа три кобилици паднали щото три повдигача са счупени...

както и да е сега неиска да запали. центровка и всичко останало е на 6 но иска и да чуе и на диагностика няма грешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И си много прав. Индикация и грешка на ВАГ-КОМ-а не излизат при изгоряла електраника на ГНП.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...