hooligan_auto Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 колеги помагайте, ауди а6 99г. 2.5тди афб моторпроблема е следния, гася колата за 5 минути че имах работа после паля и мотора тропа ... има интересно лупане от към филтърната кутия връща въздуха и лупа...на диагностика не показва грешки къде може да е проблема.питам за да си спестя излишно разглобяване докато установя причината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 тарси проблеме в газорапределението ,не затварят клапаните плътно ,ако се 4ува като тъпан във ваздушния филтър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 (Редактирано) Паднали кобилици със сигурност, а оттам следва и че валовете са тръгнали. Редактирано 10 Януари 2014 от gibonass Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hooligan_auto Публикувано 10 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 е точно е като тътен във филтъра и духа на тласъци вместо да засмуквадали е възможно да е прескочил зъб на ремъкаи да питам защо му викат ДУШЕГУБ питам, че онзи ден купих аудито и маи съм направил голяма грешкарециклирано е турбото сменена плочка на ГНП и нов компресор на климатика това е правено със сигурност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 и да питам защо му викат ДУШЕГУБ питам, че онзи ден купих аудито и маи съм направил голяма грешка Викат му душегуб,защото ще ти вземе душата от проблемите,които те очакват с него.Всъщност те вече са започнали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hooligan_auto Публикувано 10 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 (Редактирано) започнаха да сега какво следва разцепване на ангренажа и сваляне на някоя от главитетози датчик висеше на кабела някъде от към пасажерската страна на мотора ...от къде трябва да е Редактирано 10 Януари 2014 от hooligan_auto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 Не се свалят глави при ремонта, първо свали капаците на клапаните да видиш какъв е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riseup Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 е точно е като тътен във филтъра и духа на тласъци вместо да засмуквадали е възможно да е прескочил зъб на ремъкаи да питам защо му викат ДУШЕГУБ питам, че онзи ден купих аудито и маи съм направил голяма грешкарециклирано е турбото сменена плочка на ГНП и нов компресор на климатика това е правено със сигурностЗащото сега ще налееш едни бързи два бона и после ще ти обясняват как не бил трошлив двигател.Сваляш капаците на главите и гледаш какво е от долу, не бързай с ремъка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hooligan_auto Публикувано 11 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 2 бона няма как да налея защото ги нямам най много да налея една две кирки през тавана и да се приключи с мъките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 11 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 То вече е късно, ма все пак се запознай и с тая тема: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=94145&page=1 Ще придобиеш представа какви горе долу са проблемите на този двигател. И си приготви дълбок джоб....или повече кирки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavelsst Публикувано 11 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 този датчик висеше на кабела някъде от към пасажерската страна на мотора ...от къде трябва да Този датчик е от някой от тампоните на мотора, струва около 200 лева този тампон! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 Това ти е последния проблем, за който да мислиш сега. Добре е, че вече знаеш, че не е от него проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 12 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2014 Прави автокаско и я блъскай някъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hooligan_auto Публикувано 12 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2014 сега има друг проблем оправих кобилиците смених повдигачите тъй като се оказа три кобилици паднали щото три повдигача са счупени...както и да е сега неиска да запали. центровка и всичко останало е на 6 но иска и да чуе и на диагностика няма грешки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 13 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 Напълни хубаво с нафта и не върти много на стартер, че да не правиш и помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hooligan_auto Публикувано 13 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 добре де ако е електрониката на помпата би трябвало да ми излезне на диагностика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 13 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 ...и да почне да мига бобинката, след даване на контакт и няколко секунди, след това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hooligan_auto Публикувано 13 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 eeee животното запали... въздух в системата благодарско за отзивите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 13 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 (Редактирано) Чел съм за случаи без индикация. Редактирано 13 Януари 2014 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 15 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2014 И си много прав. Индикация и грешка на ВАГ-КОМ-а не излизат при изгоряла електраника на ГНП. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване