Jump to content

Няколко проблема при А4 Б5 1.8TQ


Recommended Posts

Утре ще я мъчим, като за сток мислим с 2.2мм дюза, но имам и един компютър с чип, ако реша да сложа него на колко мм отиваме?

Sent from my HTC One using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 180
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз на Ландито съм с 2.2 на някакво средно налягане на изпарителя. И мисля, че и за кола с чип биха свършили чудесна работа с малко вдигане на налягането. Но важно е на празен ход какво ще е газовото време. Между 4 и 4.5мс е добре за кола без чип. Ако има чип може пак да е добре, но не съм пробвал за да го твърдя със сигурност. Времето се наглася с налягането на газта от изпарителя. Вдигаш налягането и времето пада. Коригираш настройките от газови комп и така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Така, днес правихме настройка с 2.2 мм дюза. Докарахме времената на ПХ до около 4.8мс. газови времена и 2.2 са бензиновите, това на газ. Налягането на газта на ПХ е 1.4.

 

Проблема с оборотите си остава актуален, но кое ни направи впечатление. На бензин стойността в първия прозорец на 7 канал при изключване от скорост пада до -10%, докато на газ отива на над -22%. Какво точно показва тази стойност и може ли да изхождаме от нея, за да търсим къде е проблема.

 

Другото, на 2-ра до прекъсвач, дебитомера прави 100 гр/с, а не 120 както би трябвало да бъде сток мотор. Това означава, че дебитомера си заминава или има нужда от почистване. Ако е почистване как точно се прави и с какъв препарат.

Средните 2 стойности на 8 канал, спаднаха доста надолу, като ще покарам няколко дни и пак ще закача, за да видя дали ще даде грешка в адаптацията на смесите и колко ще са тези проценти след изминати повече километри.

Capture1.jpg

 

Поздрави!

Редактирано от becinko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормалните стойности за АЕВ, трябва да са в границите от -12% до +12%.

Всичко под минималната е богата смес, а всичко над максималната бедна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда имаш някакъв проблем по колата освен газта. Не е нормално да имаш само 100гр/сек за дебитомера. Най-добре изтрии грешките(дори да нямаш), така се ресетват тримовете. И покарай на бензин няколко километра за да се нагласят някакви тримове. По тях може да се анализира защо дебитомера ти дава макс 100гр/сек. Пиши резултатите и ще разсъждаваме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да изтрие грешките ако няма такива? :) И ако дебитомера му дава такава стойност значи просто е пътник няма друга причина.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се замисля по Коледа като взех колата гледахме стойността на дебитомера, тогава си правеше 120 единици, но се оказа тогава че колата е с чип, а в момента е сток. Ще пробвам с изчистване и ако не се пооправи ще трябва нов..

Sent from my HTC One using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има спрейове за чистене пробвай с тях. При мен не помогна чистенето за жалост, обаче 500+ лов не ми се дават за нов.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звънях за цена в един магазин клиентска цена 607лв.на БОШ, като с отстъпка идва на около 400лв. Аз отворих моя но ме достраша да пръскам върху това нещо, което е някакво като платка, а и прочетох че някакъв колега го напръскал там и изцяло му се прецакал, трябвало там да има смазка. Кое точно се чисти? Иначе имаше тънък филм мазнини по корпуса тях ги изчистих, но едва ли от тях може да има ефект...

Sent from my HTC One using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За АЕБ е около 500лв. Трябва ти спрей точно за чистене на дебитомери. Просто пръскаш през отвора на кутията и мериш пак.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да внеса малко яснота по предишния си пост. На екрана с грешките дори да нямаш грешки, можеш да натиснеш CLEAR CODES. При което се ресетват FUEL TRIMS, които са средните 2 полета на 8ми канал. Караш малко на бензин и гледаме какви за тримовете. Ако са в норма, може да имаш проблем с BOOST контрола и за това да не стигаш над 100гр/сек. Гледам, че на празен ход са ти в норма стойностите на дебитомера и за това мисля, че може и да е здрав. Ако проблема е в боост-а е редно да провериш DV клапана(неправилно наричан BlowOff), Н75 и всичките му маркучи(както и правилното му свързване). Ако DV-то не е сменяно никога дори да му е здрава мембраната вероятно е с много умекнала пружина и е хубаво да се смени с ново. Това е в общи линии. Слагай снимки както до сега за да можем по-успешно да помагаме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DV е сменян, и е здрав. Маркучите около Н75 са здрави, но като цяло мисля че има проблем с буста тъй като колата никога не прави 0.6 бара, максимум 0.5 много рядко пиква на 0.6 и това го гледам през компа на газовото. И с условието че считам атмосферното налягане за 1бар точно... Та.. Работата е малко Х защото не съм сигурен колко ТОЧНО надува турбото...

Sent from my HTC One using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами запиши тримовете на бензин за да изключим дебитомера. Направи ЛОГ на 2ри и 25ти канал. От 1500 оборота на 2ра с газ до дупка до прекъсвач. И качи резултата. Там ще видим дали ЕКУ-то дава сигнал към Н75 да надува. Нормалното е 4тото поле на 25ти канал да стане под 50% - 60% след като турбото надуе колкото ЕКУ-то иска. Ако стои постоянно на 99 имаш проблеми с бооста. На един колега му липсваше гате-а на турбото, как беше се счупил не знам, но само едно лостче стоеше там. Но да не гадаем сложи резултатите и ще видим на къде отиват нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

А ако нямам хубав буст заради турбото, дебитомера ще отчита ли 120 единици или ще отчита по-малко?

Ще се постарая утре да направя тестовете и да кача резултата!

Редактирано от becinko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако дебитомера е пътник няма да имаш пълен бууст.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

При макс 100гр/сек ЕКУ-то би следвало да иска още бууст и на 25ти канал 4то поле да видим 99.9% но нека колегата засече и ще видим. И не на последно място ако на бензин изкара тримове под 5% дебитомера е ОК.

 

 

А ако нямам хубав буст заради турбото, дебитомера ще отчита ли 120 единици или ще отчита по-малко?

Ще се постарая утре да направя тестовете и да кача резултата!

 

Ще отчита по-малко.

Редактирано от ugeorge
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ми е неясно как ще хванем дали е дебитомер или надув като двете неща за взаимно свързани, но утре ще проверя тримовете на бензин как са и ще направя логовете да видим какво ще изкочи.

Sent from my HTC One using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надув може да няма заради слаби показания. Например като дебитомера си отчита ниски стойности компа няма да иска турбото да надува повече от колкото отчита дебитомера. Заради не коректно работеща дроселова клапа също може да не надува турбото, аз го имах тоя проблем и като смених дросела се оправи бууста. При тебе изключваме варианта за изпускащ дв клапан, казваш че си го сменил. Остава турбо дупка или н75 ако си ги проверил значи дросел/дебиЛомер.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Така първо да отговоря на колегата ole. Пробвал съм с 2 други Н75, сега съм с такъв взет на заем, но като цяло поведението на колата е едно и също. Дросела като реших да го чистя стана фал, наложи се да правим една глупава заварка по него и след това той спря да работи и тогава си купих нов (2ра ръка), който си работи отлично, не отчита грешка и се адаптира коректно. 

Сега покарах и направих няколко лог файла, но ми изглеждат някак странни, дали заради бавната връзка по К линията не знам, но оборотите не надвишават 2500об/мин.  За сметка на това пък успях в 'бързината' да мерна че дебиломера прави малко над 120 единици, според лог файла 126, в момента в който аз мернах бяха 124. Така че или нещо съм недогледал предния път или е имало ефект от това че го разглобих и сглобих...
Относно 2-те средни стойности на 8ми канал. Като се вързах 2рото поле беше на някви малки проценти, 3-тото поле беше на 14. и нещо си %. Включих на бензин, няколко пъти дадох Clear Codes и погледнах пак си беше същата стойността. След 1-2км. изминати на бензин, там където по принцип пише TANKVENT ON изписа O2 Adapt. и след това стойността в 3-тото поле се промени на 12.5% и си остана така до края на тестовете (общо 6-7км.). Ето и логфайловете, ако не може да им се има вяра в понеделник ще направя нови с по-качествен кабел.

Link към ДОКС-а : http://dox.bg/files/dw?a=cfb4dd26c7

 

Поздрави!

 

П.С. Последния лог е на газ.

Редактирано от becinko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако приемем, че логовете са точни с изключение на оборотите. Мисля, че дебитомера ти е ОК, както и бууст контрола.

12.5% на АДД трима показва вероятно позапушени бензинови инжектори. Което ако не причинява сериозно прекъсване на студен мотор при рязко подаване на газ не мисля, че има нужда да се оправя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инжектори baracuda, компютър agis m210. Времената ще ги погледна по-късно

би ли споделил за какви пари си взел системата? Че навсякъде, където четох, пише, че това е бюджетна система пък 1,8Т не бих казал, че е податливо към лесно настройване на газ. Все пак за се оръсих с 1300лв. за Фобос 1, вместо за фобос 4 или easygas, да кажем за 700лв.именно поради това опасение, че справянето с турбината е трудно. И дори с този setup за 1300лв. поведението не е идеално, но е близко и като цяло съм доволен. Мисля, че с още малко пипане по настройките може да се получат нещата.

 

Единствения перфектно работещ ГИ за 1,8Т, който съм видял до сега е Ландито на Ugeorge. Което след само едно AUTO настройване за 5мин. работи много по-добре отколкото моя Фобос настроен от гуруто на Фобосите Жоро от EUROGAS. :hilezh:  Ама какво да се прави, късмет. :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...