becinko Публикувано 25 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2014 Утре ще я мъчим, като за сток мислим с 2.2мм дюза, но имам и един компютър с чип, ако реша да сложа него на колко мм отиваме? Sent from my HTC One using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ugeorge Публикувано 25 Март 2014 Доклад Share Публикувано 25 Март 2014 Аз на Ландито съм с 2.2 на някакво средно налягане на изпарителя. И мисля, че и за кола с чип биха свършили чудесна работа с малко вдигане на налягането. Но важно е на празен ход какво ще е газовото време. Между 4 и 4.5мс е добре за кола без чип. Ако има чип може пак да е добре, но не съм пробвал за да го твърдя със сигурност. Времето се наглася с налягането на газта от изпарителя. Вдигаш налягането и времето пада. Коригираш настройките от газови комп и така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 26 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 (Редактирано) Така, днес правихме настройка с 2.2 мм дюза. Докарахме времената на ПХ до около 4.8мс. газови времена и 2.2 са бензиновите, това на газ. Налягането на газта на ПХ е 1.4. Проблема с оборотите си остава актуален, но кое ни направи впечатление. На бензин стойността в първия прозорец на 7 канал при изключване от скорост пада до -10%, докато на газ отива на над -22%. Какво точно показва тази стойност и може ли да изхождаме от нея, за да търсим къде е проблема. Другото, на 2-ра до прекъсвач, дебитомера прави 100 гр/с, а не 120 както би трябвало да бъде сток мотор. Това означава, че дебитомера си заминава или има нужда от почистване. Ако е почистване как точно се прави и с какъв препарат.Средните 2 стойности на 8 канал, спаднаха доста надолу, като ще покарам няколко дни и пак ще закача, за да видя дали ще даде грешка в адаптацията на смесите и колко ще са тези проценти след изминати повече километри. Поздрави! Редактирано 26 Март 2014 от becinko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 26 Март 2014 Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 Нормалните стойности за АЕВ, трябва да са в границите от -12% до +12%.Всичко под минималната е богата смес, а всичко над максималната бедна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 26 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 Добре, а стойността lambda regulation какво показва? Моментното изменения, което внася ламбдата? Sent from my HTC One using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ugeorge Публикувано 28 Март 2014 Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 Изглежда имаш някакъв проблем по колата освен газта. Не е нормално да имаш само 100гр/сек за дебитомера. Най-добре изтрии грешките(дори да нямаш), така се ресетват тримовете. И покарай на бензин няколко километра за да се нагласят някакви тримове. По тях може да се анализира защо дебитомера ти дава макс 100гр/сек. Пиши резултатите и ще разсъждаваме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 28 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 Ако ми обясниш кое са тримове ще съм още по-благодарен за съдействието. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 28 Март 2014 Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 Как да изтрие грешките ако няма такива? И ако дебитомера му дава такава стойност значи просто е пътник няма друга причина.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 28 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 Като се замисля по Коледа като взех колата гледахме стойността на дебитомера, тогава си правеше 120 единици, но се оказа тогава че колата е с чип, а в момента е сток. Ще пробвам с изчистване и ако не се пооправи ще трябва нов.. Sent from my HTC One using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 28 Март 2014 Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 Има спрейове за чистене пробвай с тях. При мен не помогна чистенето за жалост, обаче 500+ лов не ми се дават за нов.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 28 Март 2014 Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 (Редактирано) http://bparts-bg.com/product/299/debitomer-bosch-vag-1-8t-150-180-ks.html чак пък 500+лв Редактирано 28 Март 2014 от ksi1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 28 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 Звънях за цена в един магазин клиентска цена 607лв.на БОШ, като с отстъпка идва на около 400лв. Аз отворих моя но ме достраша да пръскам върху това нещо, което е някакво като платка, а и прочетох че някакъв колега го напръскал там и изцяло му се прецакал, трябвало там да има смазка. Кое точно се чисти? Иначе имаше тънък филм мазнини по корпуса тях ги изчистих, но едва ли от тях може да има ефект... Sent from my HTC One using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 28 Март 2014 Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 За АЕБ е около 500лв. Трябва ти спрей точно за чистене на дебитомери. Просто пръскаш през отвора на кутията и мериш пак.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 28 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 Значи да не си играя пак да го свалям а направо през филтътната кутия. Sent from my HTC One using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ugeorge Публикувано 28 Март 2014 Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 Да внеса малко яснота по предишния си пост. На екрана с грешките дори да нямаш грешки, можеш да натиснеш CLEAR CODES. При което се ресетват FUEL TRIMS, които са средните 2 полета на 8ми канал. Караш малко на бензин и гледаме какви за тримовете. Ако са в норма, може да имаш проблем с BOOST контрола и за това да не стигаш над 100гр/сек. Гледам, че на празен ход са ти в норма стойностите на дебитомера и за това мисля, че може и да е здрав. Ако проблема е в боост-а е редно да провериш DV клапана(неправилно наричан BlowOff), Н75 и всичките му маркучи(както и правилното му свързване). Ако DV-то не е сменяно никога дори да му е здрава мембраната вероятно е с много умекнала пружина и е хубаво да се смени с ново. Това е в общи линии. Слагай снимки както до сега за да можем по-успешно да помагаме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 28 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 DV е сменян, и е здрав. Маркучите около Н75 са здрави, но като цяло мисля че има проблем с буста тъй като колата никога не прави 0.6 бара, максимум 0.5 много рядко пиква на 0.6 и това го гледам през компа на газовото. И с условието че считам атмосферното налягане за 1бар точно... Та.. Работата е малко Х защото не съм сигурен колко ТОЧНО надува турбото... Sent from my HTC One using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 28 Март 2014 Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 Ако дебитомера е пътник няма да имаш пълен бууст.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ugeorge Публикувано 28 Март 2014 Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 Ами запиши тримовете на бензин за да изключим дебитомера. Направи ЛОГ на 2ри и 25ти канал. От 1500 оборота на 2ра с газ до дупка до прекъсвач. И качи резултата. Там ще видим дали ЕКУ-то дава сигнал към Н75 да надува. Нормалното е 4тото поле на 25ти канал да стане под 50% - 60% след като турбото надуе колкото ЕКУ-то иска. Ако стои постоянно на 99 имаш проблеми с бооста. На един колега му липсваше гате-а на турбото, как беше се счупил не знам, но само едно лостче стоеше там. Но да не гадаем сложи резултатите и ще видим на къде отиват нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 28 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 (Редактирано) А ако нямам хубав буст заради турбото, дебитомера ще отчита ли 120 единици или ще отчита по-малко?Ще се постарая утре да направя тестовете и да кача резултата! Редактирано 28 Март 2014 от becinko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ugeorge Публикувано 28 Март 2014 Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 (Редактирано) Ако дебитомера е пътник няма да имаш пълен бууст.Sent from my Nexus 4 using TapatalkПри макс 100гр/сек ЕКУ-то би следвало да иска още бууст и на 25ти канал 4то поле да видим 99.9% но нека колегата засече и ще видим. И не на последно място ако на бензин изкара тримове под 5% дебитомера е ОК. А ако нямам хубав буст заради турбото, дебитомера ще отчита ли 120 единици или ще отчита по-малко?Ще се постарая утре да направя тестовете и да кача резултата! Ще отчита по-малко. Редактирано 28 Март 2014 от ugeorge Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 28 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 Малко ми е неясно как ще хванем дали е дебитомер или надув като двете неща за взаимно свързани, но утре ще проверя тримовете на бензин как са и ще направя логовете да видим какво ще изкочи. Sent from my HTC One using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 28 Март 2014 Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 Надув може да няма заради слаби показания. Например като дебитомера си отчита ниски стойности компа няма да иска турбото да надува повече от колкото отчита дебитомера. Заради не коректно работеща дроселова клапа също може да не надува турбото, аз го имах тоя проблем и като смених дросела се оправи бууста. При тебе изключваме варианта за изпускащ дв клапан, казваш че си го сменил. Остава турбо дупка или н75 ако си ги проверил значи дросел/дебиЛомер.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 28 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 (Редактирано) Така първо да отговоря на колегата ole. Пробвал съм с 2 други Н75, сега съм с такъв взет на заем, но като цяло поведението на колата е едно и също. Дросела като реших да го чистя стана фал, наложи се да правим една глупава заварка по него и след това той спря да работи и тогава си купих нов (2ра ръка), който си работи отлично, не отчита грешка и се адаптира коректно. Сега покарах и направих няколко лог файла, но ми изглеждат някак странни, дали заради бавната връзка по К линията не знам, но оборотите не надвишават 2500об/мин. За сметка на това пък успях в 'бързината' да мерна че дебиломера прави малко над 120 единици, според лог файла 126, в момента в който аз мернах бяха 124. Така че или нещо съм недогледал предния път или е имало ефект от това че го разглобих и сглобих...Относно 2-те средни стойности на 8ми канал. Като се вързах 2рото поле беше на някви малки проценти, 3-тото поле беше на 14. и нещо си %. Включих на бензин, няколко пъти дадох Clear Codes и погледнах пак си беше същата стойността. След 1-2км. изминати на бензин, там където по принцип пише TANKVENT ON изписа O2 Adapt. и след това стойността в 3-тото поле се промени на 12.5% и си остана така до края на тестовете (общо 6-7км.). Ето и логфайловете, ако не може да им се има вяра в понеделник ще направя нови с по-качествен кабел.Link към ДОКС-а : http://dox.bg/files/dw?a=cfb4dd26c7 Поздрави! П.С. Последния лог е на газ. Редактирано 28 Март 2014 от becinko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ugeorge Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 Ако приемем, че логовете са точни с изключение на оборотите. Мисля, че дебитомера ти е ОК, както и бууст контрола.12.5% на АДД трима показва вероятно позапушени бензинови инжектори. Което ако не причинява сериозно прекъсване на студен мотор при рязко подаване на газ не мисля, че има нужда да се оправя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zeroheat Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 Инжектори baracuda, компютър agis m210. Времената ще ги погледна по-късноби ли споделил за какви пари си взел системата? Че навсякъде, където четох, пише, че това е бюджетна система пък 1,8Т не бих казал, че е податливо към лесно настройване на газ. Все пак за се оръсих с 1300лв. за Фобос 1, вместо за фобос 4 или easygas, да кажем за 700лв.именно поради това опасение, че справянето с турбината е трудно. И дори с този setup за 1300лв. поведението не е идеално, но е близко и като цяло съм доволен. Мисля, че с още малко пипане по настройките може да се получат нещата. Единствения перфектно работещ ГИ за 1,8Т, който съм видял до сега е Ландито на Ugeorge. Което след само едно AUTO настройване за 5мин. работи много по-добре отколкото моя Фобос настроен от гуруто на Фобосите Жоро от EUROGAS. Ама какво да се прави, късмет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване