Jump to content

Масло или нещо друго?


gemballa.bg

Recommended Posts

От известно време се случва като раздавам газ на колата ( каране със скорост 180-200 км/ч в продължение на 20-30 мин или агресивно планинско каране) ми се разтропват стабилно повдигачите (даже веднъж имах чувството че слушам дизел) така докато изстине, след това не се чува двигателя. Дори последният път ми светна лампата за маслото (поохлади се маслото с нормално каране и лампата загасна). Ако може да се вярва на уреда за темп. на маслото, при продължително настъпване темп. стига 100 градуса. Маслото е от Ауди, на около 5000 км, а двигателя 1.8Т АЕБ. Къде да търся проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошо масло? Вероятно много му пада вискозитета след такова каране и от това пада и налягането - затова светва и лампата. С какво масло си и кога си го сменял?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опа, не съм го прочел :). Обаче проблема пак може да е в маслото - директно от Порше ли го купи? Този ефект и преди смяната на маслото ли го имаше? Другото е проблем с маслената помпа - но е странно, че проблема се проявява след продължително каране на високи обороти, когато маслото си вдига температурата и му пада вискозитета обикновено. С 5w40 ли си? Можеш да замериш с манометър какво налягане прави при загрял на 90С двигател за да се види дали е в норма. Предполагам, че не си махал масления охладител?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масленият охладител си е на място. Маслото не съм го взел директно от Порше. Преди съм карал с Мотул, Мобил 1, Кастрол и не съм забелязвал подобно поведение, но като се замисля не съм е и ръчкал толкоз...

С другите масла ми е харчила около 400гр. за 10к км, с това до момента (5-6к км) не ми се е налагало да доливам, нивото е спаднало съвсем малко

 

На опаковката на маслото не пише с какъв вискозитет е , но предполагам че е 5w40

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега при каране с 200 км.....половин час....каквото и масло да сложиш ще се изпържи, а по-натам и мотора. Не надценявай легендата 1.8Т, защото и той не е мотор на 30 000 км...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега при каране с 200 км.....половин час....каквото и масло да сложиш ще се изпържи, а по-натам и мотора. Не надценявай легендата 1.8Т, защото и той не е мотор на 30 000 км...

170-200км/ч , като повечето време от тези 20-30 мин съм карал със 160-180, 200  беше за кратко.

 

Цедката на картера как ти е?

Sent from my C1905 using Tapatalk

 

Не съм свалял картера :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... На опаковката на маслото не пише с какъв вискозитет е , но предполагам че е 5w40

Странно е да не пише какъв е вискозитета :nixweiss:. Аз на твое място бих сменил маслото веднага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спомням си преди години един познат спомена че карал някаква В6-ца по магистралата продължително с 200км/ч и то продължително ... държал до последно,докато стрелката на маслото отишла на 180 градуса и всичко свършило до там.

 

Аз мойта я карам с масло менте ... по магистралата като я назоря над 140км/ч. и не пада под 100-110 градуса по показание на таблото.

Та най-вероятно така си е ... тоя мотор не е за такива скорости да се подържат.

Нито е нов нито е на реални километри нито е подържан както трябва от първия/те собственници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че с маслото всичко е наред, трябва да проверя цедката да не се е запушила , по предположение на колегата didoya 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...