gemballa.bg Публикувано 20 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2014 От известно време се случва като раздавам газ на колата ( каране със скорост 180-200 км/ч в продължение на 20-30 мин или агресивно планинско каране) ми се разтропват стабилно повдигачите (даже веднъж имах чувството че слушам дизел) така докато изстине, след това не се чува двигателя. Дори последният път ми светна лампата за маслото (поохлади се маслото с нормално каране и лампата загасна). Ако може да се вярва на уреда за темп. на маслото, при продължително настъпване темп. стига 100 градуса. Маслото е от Ауди, на около 5000 км, а двигателя 1.8Т АЕБ. Къде да търся проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2014 Лошо масло? Вероятно много му пада вискозитета след такова каране и от това пада и налягането - затова светва и лампата. С какво масло си и кога си го сменял? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 20 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2014 Написал съм че масло ( дори и филтри) са от Ауди и е на около 5000км. (макс 6000км). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2014 (Редактирано) Опа, не съм го прочел . Обаче проблема пак може да е в маслото - директно от Порше ли го купи? Този ефект и преди смяната на маслото ли го имаше? Другото е проблем с маслената помпа - но е странно, че проблема се проявява след продължително каране на високи обороти, когато маслото си вдига температурата и му пада вискозитета обикновено. С 5w40 ли си? Можеш да замериш с манометър какво налягане прави при загрял на 90С двигател за да се види дали е в норма. Предполагам, че не си махал масления охладител? Редактирано 20 Януари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 20 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2014 Масленият охладител си е на място. Маслото не съм го взел директно от Порше. Преди съм карал с Мотул, Мобил 1, Кастрол и не съм забелязвал подобно поведение, но като се замисля не съм е и ръчкал толкоз...С другите масла ми е харчила около 400гр. за 10к км, с това до момента (5-6к км) не ми се е налагало да доливам, нивото е спаднало съвсем малко На опаковката на маслото не пише с какъв вискозитет е , но предполагам че е 5w40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 20 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2014 Най-вероятно е от маслото и при мен стига 100 градуса ,но нямам проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 20 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2014 Колега при каране с 200 км.....половин час....каквото и масло да сложиш ще се изпържи, а по-натам и мотора. Не надценявай легендата 1.8Т, защото и той не е мотор на 30 000 км... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 20 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2014 Цедката на картера как ти е? Sent from my C1905 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 20 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2014 Колега при каране с 200 км.....половин час....каквото и масло да сложиш ще се изпържи, а по-натам и мотора. Не надценявай легендата 1.8Т, защото и той не е мотор на 30 000 км...170-200км/ч , като повечето време от тези 20-30 мин съм карал със 160-180, 200 беше за кратко. Цедката на картера как ти е?Sent from my C1905 using Tapatalk Не съм свалял картера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 21 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 ... На опаковката на маслото не пише с какъв вискозитет е , но предполагам че е 5w40Странно е да не пише какъв е вискозитета . Аз на твое място бих сменил маслото веднага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 21 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 Сега погледнах, пише, заблудил съм се 5w-40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 21 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 Това масло по-принцип е качествено ,не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 21 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 Спомням си преди години един познат спомена че карал някаква В6-ца по магистралата продължително с 200км/ч и то продължително ... държал до последно,докато стрелката на маслото отишла на 180 градуса и всичко свършило до там. Аз мойта я карам с масло менте ... по магистралата като я назоря над 140км/ч. и не пада под 100-110 градуса по показание на таблото.Та най-вероятно така си е ... тоя мотор не е за такива скорости да се подържат.Нито е нов нито е на реални километри нито е подържан както трябва от първия/те собственници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 21 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 Мисля, че с маслото всичко е наред, трябва да проверя цедката да не се е запушила , по предположение на колегата didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 30 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 Надявам се че след почистването на картера и цедката (бяха изключително мръсни), нещата ще се оправят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 30 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 Добре си направил,тея неща се гледат от време-навреме.Наливай бензин и карай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване