DEWAUT1 Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 Цилиндрите са си добре както и буталата на АПУ то но вала не,аксиалните пластини и те са наранени.Като съжаляваш толкова много направи нещо по въпроса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 Добре, първия мотор, на кола на ход ли дойде? Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 (Редактирано) а6-тицата работеше и се движеше.Въпреки това му казах, че има проблем с маркучите на картерната вентилация и това не ми харесва.Нямаше от къде да знам, че има проблем вътре.Вторият мотор блока беше в много добро видимо състояние, преди да го опаковаме в Еконт си превърташе абсолютно нормално. Редактирано 27 Януари 2014 от dominator Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 Добре, първия мотор, на кола на ход ли дойде?Това няма значение. Бензинов мотор може да го спре само излязла през блока биела. Гледах наскоро, че разни специалисти обясняват как било нормално двигател да харчи по литър масло на 1000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DEWAUT1 Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 Ако приемем че се е въртял той пак не става за нищо понеже е надран и пак до никъде,не знаеш какво продаваш пак искаш пари като за перфектно,май не се прави така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 Ето тази резка ми е странна.Все едно е направена преди снимката...Някой по-вещ да каже как се криви к вал така че да не може да превърти?После като се замисля как ще превърти с еднометрово рамо?Опитвам се да си го обясня, нека двамата младежи кажат как въпреки това тропане са напънали мотора да превърти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 (Редактирано) беше предупреден за всички проблеми на 1,8т, че на тези години са тъпкани с проблеми и че аце-то ти е много по-мотор, казах ти, че моторите са работили, но аз бих си направил ревизия. Имал съм 5такива мотора и нито един не е имал такива проблеми, а знам една камара стокови карани с големи турбини яли много бой и впоследствие при отваряне за биели са били в добро състояние. Че колекторите на повечето са спукани е така, но за останалите неща :-) При втората употреба гаранция франция всеки може да гризне дървото, няма застраховани колкото и да гледаш ... Редактирано 27 Януари 2014 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DEWAUT1 Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 Доминаторе почваш да говориш глупости, болиме ..... какво мислиш,много отдавна тоя мотор трябваше да е готов,нямам никакво свободно време за да правим каквито и да е глупости,всичките тия боклуци само ми пречат вече месец и ми е писнало,така че стига писа глупости ако сме надрали вала и лагерите ли сме надрали,яд ме е че изхвърлих биелните лагери да ти ги снимам и тях колко "равномерно" са износени.И аз съм в частния бизнес и като направя грешка или съм виновен се извинявам и не споря а се е случвало и пари да върна без да съм бил виновен.Аз спирам да пиша че ми писна,има още 10 човека от форума който са си купили боклуци от теб.Сигурен съм че и те ще пишат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 Аз много добре знам, че с тези части е така, много добре знам, че е неприятно да попаднеш на боклук, но има едно голямо АКО.1.Не ми харесва да ме пързалят, ама никак;2.Не ми харесва когато някой си мисли, че може сам и си мисли, че пести от това;3.Не ми харесва когато някой след грешка се опитва да пробута щетите на някой друг; Да склонен съм да приема, че вала не е добър, но Антоне ти сам ми каза, че си купил сегменти, гарнитури и всичко за мотора.Казах ти личното си мнение, че това е най-добрия вариант и няма да съжаляваш после.Следователно сега ти искаш да ти ги платя.После в личната ни кореспонденция ми пишеш, че си затруднен финансово и нямаш възможност в момента, след това веднага ми съобщаваш как си си напазарувал нов колянов вал.Ще ме прощаваш, бих ти влезнал в положението, бих ти върнал пари, но започва да става много неправдоподобно.Вие и двамата ми изглежда, че не сте особено запознати с материята?Още като ти се въртеше идеята ти казах, че трябва да си подплатен финансово, такова нещо винаги излиза х3.Ок ще ти върна 150 лв, ще ти дам пари за транспорт, но ти искаш едва ли не и маслото и филтрите да ти платя при положение, че ми каза, че искаш всичко да е чисто ново...Помисли си малко и си спомни какво си говорил и сега какво пишеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Furba Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 Колега "dominator", за сега нямам нищо против теб, но аз се опарих точно по този начин от супер измамник ....... купих двигател който беше за леярната, ако искаш да ти излезне чисто името .... плати си всичко обратно и няма да имаш ядове, всеки човек(дори и в затруднено положение) ако иска да си запази честта би постъпил така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 Много съжалявам за случката ти, колега, жалко е когато стават такива неща,но тук са доста противоречията.Да приемем, че вала е износен, ок връщат ми го.Защо при мен без усилие се завърта, а при тях не?Дали някой нормален човек ще прати блок с такъв проблем по куриер и ще си чака смирено парите?Така ли правят измамниците вече?Разглобено това нещо струва поне толкова, за какво ми е да го пращам някъде си и да чакам купувача да благоволи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 Когато човек купува такива части втора употреба,шансът да се набълбука е близо 95% и не знам къв е тоо цирк!?Аз съм го ял с двигател 2.2 пълен с водица,но след това си го закарах обратно и си взех парите!Взимал съм скоростна кутия 6тачка,на която само топката на скоростния лост се оказа 6тачка,пак се пазарих и си взех част от парите,купувал съм какво ли не,понякога са ме отрязвали и имам няколко чарка ,които и до ден днешен си отвисяват някъде по мазето ,дето са ми казвали "Сори ,пич,да си гледАл!"Не знам къде е истината в случая и ви пожелавам да се разберете,но схемата е пропукана някъде! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Furba Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 Така е колега, ... "сляп катри не играе" ами дано се разберете, но наистина положението е такова, който-каквото , прегръщаш ла*ната и си научаваш урока да гледаш и да не се доверяваш на сляпо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 Добре, първия мотор, на кола на ход ли дойде?.... Бензинов мотор може да го спре само излязла през блока биела...Точно така, но се чува обаче специфиично причукване.Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 Aз на времето като окотих АБТ-то на магистралата към Варна, първоначално биелата на трети цилиндър явно се беше заварила за вала. Мотора блокира. Като изстина запали. На празен ход и до 1500 оборота не се чуваше чукане, макар че после се видя, че биелния лагер беше на пастет заварен за биелата, а КВ беше крив. После макар, че ме дърпаха до Варна мотора не съм го гасил и на оборот не съм му чувал гласа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 (Редактирано) Митак, ти четеш ли, говорим за повлекли поли на бутала, не за биелни лагери. Освен това твоя случай за мен е изолиран или АВТ то е толкова слабо, че не може да натисне като хората един лагер. Или се е получило посукване с вала, имам лични попадения и наблюдения и върху смлени биелни лагери и върху превъртяни, при всички положения мотора чука. В едни случаи на празен ход, в други, при форсиране. Не знам защо при теб е било така, честно, няма логика. Дори при ситроен е нака, не знам как, но в моята практика все 4 ти цилиндър се предава. Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Редактирано 28 Януари 2014 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 (Редактирано) Чета аз, мисълта ми беше, че при някакви условия, дори и с размазан лагер, може да не чука мотора, макар, че по дифолт си чука. А пък повлекли бутала не знам какви звуци издава мотора.Иначе е кофти работа да си купиш нещо за работещо, а то да не става за нищо или да е в период на полу-разпад!И аз така леко съм се парил с една "перфектна" скоростна кутия! Ама всяко зло за добро - научих и майчиното мляко на 01а. п.п. аз пък до сега освен моя биелен лагер на трети цилиндър още 3 мотора все 2.0 и трите пак проблем на трета биела съм срещал. Едно АЦЕ, едно АБК и третия не се сещам...май пак АБК беше. Редактирано 28 Януари 2014 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 Две АВК, едно 7А, едно 6А и едно френско 20 16V Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 28 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 (Редактирано) Ето тази резка ми е странна.Все едно е направена преди снимката...free uploaderНаистина е странна за двигател APU на 60 000 км Няма какво да обсъждаме финансовото ми състояние,аз съм преценил колко ще отделя за това,колко за онова.Писна ми заради моите железа, Аудито на DEWAUT1 да не си стои в гаража,а в неговия квартал е опасно да си държиш колата на улицата.А за материята също няма какво да обсъждаме Колеги от форума ми казаха,че си написал някакъв коментар за AJL-а в темата ти за червеното Ауди 80 2.2Т, докато си го карал http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=128284 но темата не е активна,за да прочета какво точно е написано. Чудно ми е колко време е нужно за да се смъкне имобилайзер,кабел за диагностика и кабела от таблото до ЕКУ-то,понеже,както се вижда в кореспонденцията ни на 7 януари ми казваш,че ще ми ги пратиш до ден два,на 21 януари потвърждаваш,че ще ги пратиш и накрая трябваше да стигаме дотук,за да пускам тази неприятна тема,защото сериозен човек,който дава обещания,трябва да ги изпълнява.Аз как ще съм сигурен,че ако насадя мотора,ще успея да го запаля без тези неща.Друго няма какво да кажа.Прецени си как ще процедираш,кажи какво да ти пратя и какво ще получа от теб,да приключваме с всичко това. Редактирано 28 Януари 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 Днес поговорих с хората, които свалиха мотора и махнаха маховика, показах им клипчето ти.Знаеш ли какво ми казаха, да си намериш майстор, защото ще строшите още много неща.Питат кой нормален човек при това положение ще напъва да превърти вала с еднометрово рамо?Другото, което им е интересно така ли ще превъртате с новите лагери без смазка...И да гарантират и те, че моторът си е превъртал абсолютно нормално.Всичко друго е предположение, за мен проблема с този мотор е направен от глупост като тази с рамото и напъните.Замислих се, напълних си двора с части, защото нямаше качествени, в случая имам вина с първия мотор, нямаше как да го зная това.Още тогава те питах 3 пъти дали си готов за такъв проект, казах ти, че под 3000 лв този мотор няма да запали в твоя кош, предупредих те, че не е шега работа, частите са скъпи, консумативите също, явно не си приел съвета ми.както и да е.Още тогава каза, че ще си подмениш всичко, затова не си прав сега да врънкаш за лагери, сегменти, масла, гарнитури и прочие.Сега има два варианта:пращам ти друг блок и колянов вал или ти давам 150 лв+100 лв за вал+50 лв за транспорт.Всичко това го правя не защото си прав, а защото е гадно, но повярвай ми следващи такива тъпотии няма да бъдат приемани.И понеже много бързаше, затова ли сигурно 10-15 дни е стоял блока в гаража и чак след това се появи проблема, моля те концентрирай се, защото ме караш да съжалявам за взетото от мен решение!Пак ще ти повторя, че вторият мотор си го взел без да дадеш една стотинка, можел си да го огледаш, да мислиш и премисляш, а сега ми заявяваш колко сте бързали и чак сега виждаш, че има дефект...Въобще не си ме слушал като ти говоря за абсолютно нищо, обясних ти за документите, за инсталации, за ключове и тн...Пак ще кажа, собственикът е в чужбина и като се върне ще си получиш документите.Нищо от тези неща не ти пречи да си действаш по план и да си следваш проекта.Абсолютно няма да запали мотора, ако зависи от вас двамата.Ако ще и още две инсталации да ти пратя или каквото и да е...Нито се заяждам, нито нищо, просто ви прочетох малко мненията и съветите, които сте писали и направо ми настръхна косата...Тези неща, които съм обещал ще ги получиш, но от тук нататък ще те помоля да не ме занимаваш, защото утре може да строшите хиляди други неща и пак да плачеш.Сега имам други задачи и излизам, после пак ще пиша.Вземи решение какво искаш и бъди кратък и ясен, защото колкото повече пишеш толкова повече се замотаваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DEWAUT1 Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 (Редактирано) Така мотора наистина постоя една седмица без да бъде бутан,но след това смъкнахме картера купихме частите и решихме да сглобяваме Антон се опита да завърти мотора и не можа да направи пълен оборот повече от 180 градуса не иска и чуква сякаш удря в нещо така поне 10 пъти напред назад и нищо чак тогава решихме да го по напънем но няма кво да ти обяснявам,ако беше на сухо и толкова нямаше да се движи,всичко си беше мазно,а половин оборот правеше с лекота и после заклинва.Като ти чета коментарите виждам как ще извадиш от сто кладенеца вода,вместо да си признаеш че си сгрешил а не да говориш кои какви майстори има,трябва ли да пишем имената на майсторите които са били там.Да и грешката на Антон е че избърза да бъде коректен и ти прати 150 лева преди да види мотора.Парите които трябва да върнеш са 150 блок,100 вал,188 биелни лагери,60 основни лагери мисля че е достатъчно, за това което гарантираше за него трябва да платиш. Редактирано 28 Януари 2014 от DEWAUT1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 Бихте ли обяснили на аудиторията........,защо трябва да плаща и биелни лагери? Благодаря! Sent from my iPhone 6S using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DEWAUT1 Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 Ами и те са в групата понеже бяха износени не правилно и не ставаха,лошото е че ги изхвърлих преди да ги снимаме и ме е яд,ако всичко си беше читаво щеше да е сглобен мотора,не може друг вал с стари лагери не е ли така,тоя мотор все пак ще се юрка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 Пиша надявам се за последен път:Антон ми се обади след като е получил и огледал мотора, думите му бяха, че му харесва и е доволен.За мен това до тук значи, че е гледал, иначе няма смисъл от обаждането му.Да допуснем, че е гледал някъде другаде.Допускаме го това и следващото чудо, виждате, че има проблем/предполагаме, че не е по ваша вина/ следва уникалната логика вместо да ми каже на мен, купувате вал?Това ме учудва още повече.Стига се чудихме толкова...Допускаме, че сте се паникьосали или е станала грешка...Връщаме се в деня на покупката на мотора, бяхме тримата, казах го и на двама ви, купуват се нови сегменти, лагери, гарнитури, преглеждат се маслени магистрали, за да резултатът е добър и моторът да работи както трябва.Естествено тогава кимахте и се съгласихте, думите бяха харесвам си колата и искам да стане както трябва.Идеята беше всичко е долу и се работи лесно.Явно като съм ви говорил, че няма да е евтино и че частите и мотора ще са над 2 к никой от двамата не го е възприел и аз просто съм си правил течение.Няколко дни след това ми беше съобщено, че частите са подготвени/поръчани.Колкото повече пишете все повече ми се струва, че сте направили някоя глупост, да приемем нещата такива каквито са и да продължаваме напред.Абсолютно нямам нищо лично към двама ви, просто много съмнения се появяват, бързали сте, после не сте бързали, за мен вече е все едно.Не искам да търся логика, защото наистина не мога да я открия, не съм за тези още 300 лв, но това си го говорихме лично, а сега явно е останало неразбрано... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 29 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2014 (Редактирано) следва уникалната логика вместо да ми каже на мен, купувате вал?Това ме учудва още повече. След като два пъти се опарих от твоите части,не бих рискувал трети път.Купих лагерите и сегментите, когато вече взех другия КВ,защото единия надран,другия крив и надран.Хванах се за главата,то няма връщане назад,или ще купувам и сглобявам или ще пия една студена вода.Ти гарантираше,че втория блок е здрав и няма нужда да се сменя нищо по него,което е логично,няма смисъл мотор на 60 000 км да му сменям каквото и да било. Редактирано 29 Януари 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts