Jump to content

A6-quattro


KaloyanNedelchev

Recommended Posts

Здравейте, имам запитване кой е най-малко проблемен бензинов мотор.И какво трябва да се наблюдава за проблем в куатро  системата при покупка.Ако може препоръка Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз прочетох че 2.8 е податлив към прегряване,пукване на глава,но за други бензинови не видях друга инаформация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако смяташ да караш ма ГАЗ не си взимайн 2.0 16 v (ACE),защото е механична игла и тя е капризна на ГАЗ.Ако питаш мен си вземи 2.8 или 2.6.И двата мотора са V6 и са с ел.инж и за газов инж.са идеални

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за 2.8 и 2.8 не е много вярно. Определено тези два мотора са най-подходящи за тежкото купе и правят карането на автомобила доста приятно във всякакви режими на каране. 2.0 16V не е лош, но механичната инжекция е вече капризна на тези години. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2,6 или 2,8 си търси. Лошото е ,че вече трудно се намират читави. Куатрото може да тестваш с опит за превъртане на гумите. Ако успее да ги превърти,то трябва и четирите едновременно.. Като я караш не трябва да се чува виене от диф и т.н.(има нагли търгаши които твърдят че било нормално).При тръгване с пълен завой има леко претрисане,това е нормално за тази система. Хубаво е да я вдигнеш на подемник и да огледаш за течове от дифове,скоростна кутия и т.н. Също така трябва да се огледа за луфтове около кардана(вътрешни карета и висящ лагер).

В общи линии двигателя си го преглеждаш като всеки друг, а с куатрото - рядко се срещат сериозни проблеми.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И също така за Quattro при рязко ускорение на около 80км/ч има една вибрация, която ако се появи мисля, че висящ лагер си заминава. При мен вече го има тоя момент и като чета явно е често срещано явление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за 2.8 и 2.8 не е много вярно. Определено тези два мотора са най-подходящи за тежкото купе и правят карането на автомобила доста приятно във всякакви режими на каране. 2.0 16V не е лош, но механичната инжекция е вече капризна на тези години. 

 И защо да не е така.Гадното ACE  с какво е по-добре пред тия два мотора ?

Редактирано от stankofm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не казвам, че е по-добър, а че им отстъпва с много. Ако трябва да избирам перфектен АСЕ и 6-так в окаяно състояние и нямам торба с пари в багажника, ще избере АСЕ-то по-следните причини.

 

- по-лек от 2.8-ка

- по-икономичен

- съвсем малко по бавен, все пак колата е тежка

- по-евтин за обслужване

- ако не си "състезател" е идеален

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Напълно подкрепям. Когато купувах моята,за обикаляне от повече от половин година,нямаше НИТО една читава V6.Леш. Затова си джъткам с гадното АСЕ.

Редактирано от KM5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига глупости.До сега не съм видял нито едно читаво ACE.Всичките с проблеми някакви.Както и да е всеки си преценява.Моето мнение е ,че по - добре 2.8 или 2.6 от колкото АСЕ.И съм сигурен,че колегите който толкова много го хвалят безценното ,безпроблемно АСЕ карат такова и няма да си го признаят.Все пак сме българи :).И моля ви момчето на 100% ще иска да му сложи ГАЗ,а много знаете,че АСЕ на ГАЗ нещо не ........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а много знаете,че АСЕ на ГАЗ нещо не ........

Не, не знам. Я ми обесни защо всъщност НЕ си карам АСЕ-то на газ,а само така си мисля? Търсил ли си V6 мотор,знаеш ли колко читави има? Аз знам,защото исках точно такъв.И нито една не намерих.Ако уцелиш екземпляр с читав двигател,то салон и купе са леш. Някъде по-горе да съм споменал,че моя мотор е по-добър от 2,6 или 2,8?

 

П.П. Аааа и за да не стане така,че има няква скрита агитация-най-читавите мотори според мен са: 2.6 ; 2.2 T ; 4.2

:zustimm:

Редактирано от KM5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тези 2,6 2,8 в германия се намират читави, който му се търси там ще намери от обяви на частни лица.Е по сложно е но безплатен обяд няма.В БГ втора ръка почти не се внасят и за това наличните само се менкат собствениците през 6 месеца.Аз преди 3 години като търсих за малко да изгоря с една такава лястовица.Добре че случайно от единия салон във Варна мом4ето ме светна колко салона е сменила за година и половина таз кола. Е в крайна сметка дизел с хубаво купе и проблемен мотор за малко пари и нещата се наредиха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, за двигателя ...... ми какъвто те кефи такъв си вземи, най-добре е да се качиш на подобни машини, има ги из авто салоните или намери някой съфорумец или приятел за да видиш кой двигател ще ти допадне, ако е читава механичната инжекция ще те кара, но си има особености за поддръжка, ако я вземеш прецакана кофти работа, за 2.6 и 2.8 не е лош вариант, но ако го вземеш да тресе най-вероятно ще си остане така иначе е хубав двигател, ако се спреш на такъв двигател, задължително замерване на компресията, налягането на маслената помпа и дали не надува ....... преди да си го купил още. Куатрото се тества относително лесно, както каза колегата по-горе - пълен завой, ляв - десен, да опише по една-две окръжности(допустима е вибрация, но не тресене), спираш колата на едно място и прецъкваш рязко от натиснат съединител до полу-съеденител на отворен прозорец до друга кола, или нещо просто да има до колата да може да отрази звука от предавките, ако има чукане(а то най-вероятно ще има) гледай да е малко ако се чува силно и отчетливо не е много хубаво, и последно пробваш тампоните на деиф-а, ако при рязко тръгване от 3-4к об, се чуе едно хубаво тупкане отзад, значи си за тампони, всичко друго е стандартно. Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Е в крайна сметка дизел с хубаво купе и проблемен мотор за малко пари и нещата се наредиха.

 

Аз обратното точно, ама италианки които са леж се намират и така ще направя аз - ще си взема цяла кола и ще сменя купето . :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...