amadeo Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 (Редактирано) Сега се прибирах и чух че един от повдигачите почна да чука доста силно и постоянно,на какво може да се дължи това и мога ли да разбера някак си кой е за да го сменя,чука над 1200оборота постоянно без да спира все едно няма масло в него п.с.чудя се дали не е нещо като бутален или биелен болт,или нещо друго то клопа все едно има камък в мотора Редактирано 17 Февруари 2014 от amadeo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 ....масло да си сменял скоро? Аз имах такъв случай преди с едно менте и буквално на втория ден стана мотора като картечница. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amadeo Публикувано 17 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 дам сложих мотул на 3000 км съм вече,откакто го сложих нещо не ми хареса тва масло,само да не е някой болт отдолу Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 Най-вероятно някой от Мотулите преработени в Луковит ........... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi A4 I Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 колеги аз също го имам този проблем от доста време с Castrol Magnatec 10W40 съм с какво да го сменя за да се оправи П.С Кастрола няма начин да е менте купувам си го от магазин за авточасти в Германия! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 То много неща могат да чукат. При мен беше водната помпа. Взимаш една отверка и почваш да слухтиш от къде е чукането. При мен като се пипна за шайбата на помпата ясно се усещаше. Пазете си ръчичките ей! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 най вероятно е биелен лагер. при мене е така над 1500 оборота започва да чука . ако е повдигач постоянно ще чука Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 Е ти вече си на финалната права, не се прави, нали вече събираш? Като дойда по Филибето ще ти ревизирам деянията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 (Редактирано) още не съм закупил частите де а тигана на котлона Редактирано 18 Февруари 2014 от nikom Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi A4 I Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 Направих казаното от колега grizzly но съм доста бос на тая тема. Моя чука след като загрее колата до 90 градуса и като подам малко газ примерно до 3500 оборота и задържа малко спира за исвестно време питах няколко майстора и всички ми говорят за различни неща просто тука в Тутракан нямаме много кадърни майстори... и да спомена мотора ми е A4 1.8i ADR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 Тутрааааакан? Сваляш валовете, вадиш пуловете, киснеш в нафта. След което разглобяваш, пак промиваш в нафта и събираш. И ги забравяш като проблем.Ако са повдигачи.Водна помпа не можеш да отремонтираш така лесно. Нея по-добре да смениш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi A4 I Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 Тутракан Силистренско градче да се каже... А пък като гледам тая работа надминава способностите ми. Май ша са ходи пак на сервиЗ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 Не е точно да надминава способностите. Ако можеш да си настроиш центровката, свалянето и монтаж на валове, спазвайки определена последователност е елементарна процедура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amadeo Публикувано 18 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 при мен чука постоянно,само като е на 850 оборота чука по рядко да се каже,иначе чука постоянно,днес търсих от къде идва чукнето и прецених че е от главата,мисля че е повдигач,дано само се окажа прав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
checho Публикувано 8 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2014 Вакуум помпa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
patzi Публикувано 14 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2014 И при мен чука нещо .Още от самото палене.Има дни и когато не чука. А това с вакуум помпата не го разбрах??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Stoya Публикувано 15 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2014 (Редактирано) Колега сипи едно такова (на "Дистрибутори" ще видиш къде се продава), покарай около 1000km и ако още не е станал тихичък тогава мисли за майстори. Не мисля че маслото дето си сипал е проблем просто мотора си е стар. Добавката е мн. добра, пробвана! Редактирано 15 Октомври 2014 от S.Stoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване