Jump to content

Чукане на повдигач


amadeo

Recommended Posts

Сега се прибирах и чух че един от повдигачите почна да чука доста силно и постоянно,на какво може да се дължи това и мога ли да разбера някак си кой е за да го сменя,чука над 1200оборота постоянно без да спира все едно няма масло в него

 

п.с.чудя се дали не е нещо като бутален или биелен болт,или нещо друго то клопа все едно има камък в мотора

Редактирано от amadeo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....масло да си сменял скоро? Аз имах такъв случай преди с едно менте и буквално на втория ден стана мотора като картечница.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам сложих мотул на 3000 км съм вече,откакто го сложих нещо не ми хареса тва масло,само да не е някой болт отдолу

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги аз също го имам този проблем от доста време с Castrol Magnatec 10W40 съм с какво да го сменя за да се оправи П.С Кастрола няма начин да е менте купувам си го от магазин за авточасти в Германия! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То много неща могат да чукат. При мен беше водната помпа. Взимаш една отверка и почваш да слухтиш от къде е чукането. При мен като се пипна за шайбата на помпата ясно се усещаше.

 

Пазете си ръчичките ей!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най вероятно е биелен лагер. при мене е така над 1500 оборота започва да чука . ако е повдигач постоянно ще чука

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти вече си на финалната права, не се прави, нали вече събираш? Като дойда по Филибето ще ти ревизирам деянията. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още не съм закупил частите де :)

а тигана на котлона :P

Редактирано от nikom
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих казаното от колега grizzly но съм доста бос на тая тема. Моя чука след като загрее колата до 90 градуса и като подам малко газ примерно до 3500 оборота и задържа малко спира за исвестно време питах няколко майстора и всички ми говорят за различни неща просто тука в Тутракан нямаме много кадърни майстори... и да спомена мотора ми е  A4 1.8i ADR :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тутрааааакан? Сваляш валовете, вадиш пуловете, киснеш в нафта. След което разглобяваш, пак промиваш в нафта и събираш. И ги забравяш като проблем.



Ако са повдигачи.

Водна помпа не можеш да отремонтираш така лесно. Нея по-добре да смениш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тутракан Силистренско градче да се каже... :)  А пък като гледам тая работа надминава способностите ми. Май ша са ходи пак на сервиЗ. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е точно да надминава способностите. Ако можеш да си настроиш центровката, свалянето и монтаж на валове, спазвайки определена последователност е елементарна процедура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен чука постоянно,само като е на 850 оборота чука по рядко да се каже,иначе чука постоянно,днес търсих от къде идва чукнето и прецених че е от главата,мисля че е повдигач,дано само се окажа прав

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Колега сипи едно такова (на "Дистрибутори" ще видиш къде се продава), покарай около 1000km и ако още не е станал тихичък тогава мисли за майстори. Не мисля че маслото дето си сипал е проблем просто мотора си е стар. Добавката е мн. добра, пробвана! 

Редактирано от S.Stoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...