avudi Публикувано 23 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2015 Е колега това са чудесата на ремапа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 25 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2015 Проблемът не ти е дебитомера, а в настройките на газовата и в отчитането на налягането на газа в рейката под бууст Най-вероятно МАР сензорът на газовата не е ОК. Пробвай да обедниш смесите на газ под бууст с 20-30%. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 25 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2015 (Редактирано) Имам още един нов мап сензор от същата марка,понеже слагам ГИ на едно поло.Може да пробвам с него да видим какво става. Форумът върши чудеса Редактирано 25 Септември 2015 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 25 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2015 Пробвах с друг мап сензор за газта но няма промяна.На него пише от 0 до 4 бара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avudi Публикувано 25 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2015 Колега не е проблема в ГИ-то ( ако имаше проблем с него нямаше да работи като махнеш дебитомера ), също отпада запалителната с-ма и за мен остава софтуера. Предполагам настройките на газ са добри щом поставяш ГИ и на други коли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 26 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2015 За първи път поставям ГИ на едно семейно поло 60 кс. Гледам по схемата, нащраквам всички букси, запоявам към 10 проводника, свързвам редуктора към охлаждащата система и бутилката, която се намира на мястото на резервната гума. Гледам от моята кола допълнителлно за справка. Настройките ще ги прави един приятел, който има автосервиз за поставяне на ГИ. Не съм спец в тази област, само любител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avudi Публикувано 26 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2015 Колега не оспорвам уменията ти, мисълта ми беше че като махнеш дебитомера и ЕКУ-то на колата минава в така наречения байсик сетингс за това и поведението на колата се подобрява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 5 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Април 2016 Това ми предстои uploading images hosting image image upload Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 7 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2016 Разликата между комплект съединител с демпферен маховик и комплект съединител с "твърд" е 500 гр upload png temporary image hosting Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 11 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2016 От днес съм с комплект съединител на 240 мм. Педалът е много мек и съединителя зацепва много рано,още в началото, но ще му свикна.Нямам никакви вибрации и тресене при потегляне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 7 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2016 До момента съм изминал 36 550 км и ще карам докато аудито изгние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 28 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2016 Това са още 30-40 години ако нямаш гараж... ако имаш може спокойно да се предава от поколение на поколение. Sent from my HTC One S using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 28 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Септември 2016 (Редактирано) Не искам влажни гаражи, нека да я духа вятъра. На събора на междени много добре се представи, при условие, че аз се оказах с най малката турбинка и от вчера съм с чисто нови бобини за модела Редактирано 28 Септември 2016 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 28 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2016 On 4/7/2016 at 9:10 AM, integrale45 said: Разликата между комплект съединител с демпферен маховик и комплект съединител с "твърд" е 500 гр От какво е твърдия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 28 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Септември 2016 (Редактирано) АСЕ, 1Z -те са еднакви. Дори комплекта съединител на 240мм, с който карам беше сложен за проба на едно А4 с AFN Редактирано 28 Септември 2016 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 28 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2016 Сравнявал съм маховици на АЦЕ и АЕБ и разликата (само на маховициите) е над 4кг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 28 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Септември 2016 (Редактирано) Може, но двигателя върти и феродовия, притискателния диск,болтове,лагер. Притискателя на 240 мм е доста по голям и тежък от този на АЕВ, същото важи и за феродовите дискове,това почти изравнява килограмите на комплектите Редактирано 28 Септември 2016 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 2 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2017 С този съединител колата се държи много добре. Вече навъртях 40 000 км и наближава време за смяна на ремъци. Доста хора се интересуват каква сума ми е струвало удоволствието. Ще направя разчет по спомен,защото минаха вече три години. Двигател с инсталация,табло,турбо и периферия 1100 лв,като включвам и компресор за климатика. ревизия на главата/шлайфане,измиване,смяна на маслообирачи и труд -140 лв. биелни лагери 200 лв/усилени-задължително/ основни-може би около 25 лв, сегменти 200 лв, червен антифриз-30 лв, масло тотал 5/40-60 лв, маслен филтър-12 лв, конусен въздушен филтър 15лв, свещи иридиум NGK 80 лв, ламда сонда- ОРИГИНАЛНА за модела със зелената букса около-160 лв. За поставянето на мотора и инсталацията раздадох 150 лв. Газовия инжекцион струваше към 400 лв без бутилката.В тази тема http://audibg.com/forum/index.php?/topic/160881-сравнение-на-ги-при-18т-quattro/&page=1 съм описал каква е. Тръба на 8 мм-40 лв. Скоро смених евросондата защото преди бях на 6 мм.Сложих на 8 мм-38 лв,като я отмъкнах от един бус,който зареждаше магазин за газови уредби. Магазинската цена е 70 лв. Чип-на промоция 170 лв, премахване на имобилайзер 100 лв. Ремъци,може би към 50 лв, за ролката и нейния хидравличен обтегач не помня цена-може би към 150 лв. Обтегача на пистовия ремък е единственото нещо втора употреба по мотора-20 лв. Интеркулера е от опел фронтера с двигател 2,5TDS-90 лв с куриерската услуга. Буустметър 30 лв.Мисля,че смених веригата,но не съм напълно сигурен. Ролка за ремъка на климатика-не помня цена,може би 20 лв. Дотук изчислих 3250 лв.Вероятно има и други неща, които съм пропуснал. Грубо всичко ми стъпа на 4000 лв.След 2 години се наложи да сменя съединителя на 240 мм,което ми костваше 350 лв. По принцип могат да се направят много компромиси и всичко да излезе към 2000 лв,но всеки сам си решава. Пропуснах гарнитурите, всички О-пръстени и уплътнения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 3 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Август 2017 Двигателят навъртя 50 000 км и скоро ще сменям ремъците.Някои ми казват,че сменят усиления ангренажен на 70-80 000 км,но аз не съм съгласен с това.Още съм с първите свещи и нямам симптоми за проблеми.Миналата есен купих чисто нови бубини BERU. Колата си върви добре и съм много доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 20 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2018 Вече изминах 70 000 км и направих обслужване. Ангренажния ремък нямаше абсолютно никакво износване по зъбите, нямаше напуквания и беше 1:1 с новия ремък марка континентал. Трапецовидния ремък на помпата и хидравликата беше много нацепен. Пистовия имаше леки напукване по каналите на пистите. Ролката имаше лек шум марка INA GERMANY. Водната помпа беше в отлично състояние. Естествено всичко изброено беше заменено с ново Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 21 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Септември 2019 (Редактирано) Скоро ще измина 100 000 км. с двигателя. В момента е на 96 000 и се оказа,че най добрата комбинация за газов инжекцион е изпарител KME GOLD GT и рейка BARRACUDA. Изпарителя държи налягане и няма прекъсване и глъхнене. Инсталацията на ГИ не е сменяна. Все още съм с турбината к03 029. Това са кадри от видеоклип. Редактирано 21 Септември 2019 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AserEl Публикувано 21 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2019 Не тех ли дразни това табло вътре дето половшната неща не му показват вярно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 21 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Септември 2019 Всичко показва вярно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 21 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2019 Мерена ли е какви к.с. / НМ е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 21 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Септември 2019 Не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване