rpg22 Публикувано 8 Март 2014 Доклад Share Публикувано 8 Март 2014 Снощи както си стоя на един светофар и колата започна да има едно странно тресене, което ме очуди. Потеглих и тресенето се засили, до към 50-60 съм вдигал не повече. Спрях да видя дали не е гума, но нямаше нищо. Двигателя работи все едно е трактор. На празен ход изчиства в по-високите обороти.Мисля си, че е маховик, но чета, че има шанс да е и каре. Как да се различи?Тествах с ваг ком и всичко е наред уж по електрониката.Направо съм в траур, как от веднъж ще сдаде багажа. Съединителя си е мек и леко включва скорости. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 8 Март 2014 Доклад Share Публикувано 8 Март 2014 На място щом го прави не е каре със сигурност,маховика не се разбива от раз,Сигурен ли си че работи на 4 цилиндъра,ако не е ще тресе.Виж бубините! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rpg22 Публикувано 8 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2014 А не трябва ли да изкара нещо на ваг кома ако са бубините? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSextra Публикувано 8 Март 2014 Доклад Share Публикувано 8 Март 2014 (Редактирано) не е задължително да изкара грешка ... зависи с кой мотроник е изключвай една по една и лесно ще разбереш дали е в тях проблема Редактирано 8 Март 2014 от MSextra Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 9 Март 2014 Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 Ако е от по-старите няма да ти извади никаква грешка,пробвай както ти е казал колегата една по една да ги изключваш.Ако изключиш някоя и нищо не се промени значи тя е проблемната,които са здрави като извадиш някоя от тях ще се влоши още повече работата на мотора.Но ако работи на 3 цилиндъра не може да не го усетиш,при подаване на газ прескача. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paho Публикувано 9 Март 2014 Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 Този проблем ми се появи и на мен, но в електрониката не записва грешка за бубини. Като ги изключвам една по една винаги се влошава повече.Могат ли в движение да се гледат през ВАГ-КОМ коя как работи, защото ако не изгори напълно няма как да се хване според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rpg22 Публикувано 9 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 Бубина е 100%(освен ако не излезе нещо друго като я оправя )Точно както казаха колегите изключвах и на едната нямаше промяна.Мерси много за помощта, ще кажа като я сменя как е положението.Иначе за колегата който пита за полу-умрели според мен осцилоскоп може да помогне, но не съм съвсем сигурен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 9 Март 2014 Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 (Редактирано) Вземи си на BERU ако не искаш пак да я сменяш скоро Виж и състоянието на свещите,защото ако са много стари влияят неблагоприятно на бубините! Редактирано 9 Март 2014 от Dorian Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 10 Март 2014 Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 (Редактирано) Колега сложи работеща на проблемния цилиндър и ако се оправи -бубина,но има вариант да е прекъснал комутатор.Много рядко да изгори бубина, 90% от случаите е комутатор(това се отнася за бубините ,които не са с вграден комутатор,а за по-старите ,при които е отделен елемент)Направи го за проба ,за да не даваш излишно пари Редактирано 10 Март 2014 от turbofen86 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rpg22 Публикувано 10 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 Малко късно прочетах последния коментар. Взех си бубина(втора ръка, та не се набутах особено ) и пак не тръгна.Тогава почна голямото разместване на бубини и свещи и все 3-ти цилиндър беше аут. Отидох на осцилоскоп и се видя, че е комутатора. Взех набързо един китайски, надявам се да не е голяма грешка, само 45лв беше. Оригиналния беше към 150. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 12 Март 2014 Доклад Share Публикувано 12 Март 2014 Винаги е на трети цилиндър ,как става това нямам обяснение.Хубавото е че се ремонтират и не е особено трудно (щом сам се справих)Оригиналния е към 300лв.Аз си взех втора употреба и вече година няма проблем ,впоследствие ремонтирах и стария ,та сега си имам и резервен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ik0y Публикувано 12 Март 2014 Доклад Share Публикувано 12 Март 2014 Защо не се записа в АУДИ. Имаше диагностика на бобини проверяват ти ги и ако имаш за смяна ти ги сменят БЕЗ ПАРИ. Аз ходих,че имах проблем и ми я смениха, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rpg22 Публикувано 13 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2014 Ами явно съм от по-заспалите, не съм го прочел никъде това с безплатната смена, не мислех, че е актуално за кола 1997-ма година Мерси все пак за пояснението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yu4ka Публикувано 13 Март 2014 Доклад Share Публикувано 13 Март 2014 И как така ти сменят без пари частите по колата?? Някои които е ходил може ли да обясни как става тая процедура, че ми стана интересно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 14 Март 2014 Доклад Share Публикувано 14 Март 2014 И на мен И на мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 14 Март 2014 Доклад Share Публикувано 14 Март 2014 Звъниш, записваш си час, отиваш с колата и казваш, че искаш да погледнат, дали бобините които имаш присъстват в списъка за смяна.Сменят се само оригинални такива, и е безплатно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 15 Март 2014 Доклад Share Публикувано 15 Март 2014 А има ли начин да се разбере предварително, дали колата присъства в тоя списък без да се ходи при тях? Знае ли се също в кои месеци от годината има такива акции по подмяна на части на автомобили? Сменят ги безплатно, а труд заплаща ли се? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 16 Март 2014 Доклад Share Публикувано 16 Март 2014 Не може да се разбере предварително, трябва да се запише час.Всичко е безплатно стига автомобила да попада в акцията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване