ddinchev

Интересен случай в Автокъща (кола внос, върната в Германия?!)

Recommended Posts

Здравейте,

 

 

наскоро си харесах едно Audi A6 Allroad 2008, по снимки. Колата е в автокъща от София, на име "Алма Матер". Ето я и обявата, която още седи:

http://almamater.cars.bg/c502307

 

Обявата беше пусната поне преди 4 седмици. Очевидно е, че снимките са от България. Преди 2 седмици се надъхах да се обадя, да я прегледам в сервиз и да я плащам (честно казано първоначално не исках комби, но приятели ме убедиха, че това комби изобщо не изглеждало пенсионерско) :)

 

Обадих се в автокъщата, от където ми казаха, че колата вече не е в България. Разпитах как така не е в България - продадена ли е? Казаха не, била върната да се продава в Германия. Можело срещу капаро да я върнат в България, като ако имало забележки - нещо, което не отговаря на описаното състояние, тогава щели да върнат капарото. Също така казаха, че за сметка на това седи други Audi Allroad (то също е обявено), както и две Audi Q7. Въпросният Allroad не ми харесва, че няма шибедах, на повече километри е, а Q7 не искам.

 

Интересно ми е защо биха вкарали такъв автомобил в България и след това да го връщат в Германия. Сега, ако описанието му е истинско, то в Германия Allroad с тези екстри и километри струва 20к евро, за 12.5к евро се намират разни на по 390 хиляди км :) Но нещо съм объркан...

 

Също така обявата седи вече близо 2 седмици след като вече уж беше изнесена. Чудя се да не им ли се обадя да ги питам какво става :)

Edited by ddinchev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз знам за камиони, които тук никой не гледаше и не можеше да ги продаде човека. Закара ги в Германия и от там ги купиха Румънци...  Хората предпочитат да платят повече и да го купят от там, от колкото по-малко от тук....

 

Иначе за колата не вярвам да е такава логиката... ама знае ли човек...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Питам защо някой би направил това? Ясно, че в Германия примерно ще вземат повече пари на същото. Но защо тогава ще се разправят да внасят на първо място? Не е и като колата да е седяла 3 месеца непродадена. Уж ги следя.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Най вероятно са я взели без да я плащат  с надеждата че тук ще се продаде  и като това не се е случило са я върнали в Германия

Share this post


Link to post
Share on other sites

В последно време това е честа практика.Много търговци карат скъпи коли в Германия и ги продават на доста по-високи цени.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тази кола съм я гледал преди около 2 месеца, а тя беше качена и доста преди това. Един познат ме помоли да й хвърля едно око. Недей да съжаляваш дори и минута за това, че не си имал възможност да я огледаш. Като цяло може би сам си си дал ясна представа за състоянието на колата предвид цената й, може да си бил готов и на компромиси относно външния вид, но тази кола имаше 4-5 детайла за пребоядисване, отделно липсваха екстри, които са желателно да присъстват за този клас автомобил. Вътре беше доста износена за "реалните й километри". Въобще не го мисли и да не те е яд.

Share this post


Link to post
Share on other sites

В последно време това е честа практика.Много търговци карат скъпи коли в Германия и ги продават на доста по-високи цени.

Още преди 3 г. ми подхвърли автоджамбазин такава врътка в София по повод на едно А3 от 2005г.....искаха му висока цена, а колата беше със следи от ремонт , удар отпред...дори той си призна след като му показах белези....и оня вика....глеЙ сА, аз таА кола не я ли дам до две седмици , заминава за Австрия и там я лапат в миг...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сега разбирам, че явно като тук не потръгне си ги карат за чужбина. Явно наистина ги взимат по много и евтино.

 

Тази кола съм я гледал преди около 2 месеца, а тя беше качена и доста преди това. Един познат ме помоли да й хвърля едно око. Недей да съжаляваш дори и минута за това, че не си имал възможност да я огледаш. Като цяло може би сам си си дал ясна представа за състоянието на колата предвид цената й, може да си бил готов и на компромиси относно външния вид, но тази кола имаше 4-5 детайла за пребоядисване, отделно липсваха екстри, които са желателно да присъстват за този клас автомобил. Вътре беше доста износена за "реалните й километри". Въобще не го мисли и да не те е яд.

 

Благодаря ти много за отговора. Да, наистина компромиси с външния вид бях готов да направя. Като цяло имаше всички екстри, които в една кола ми трябват (навигация, шибедах, автоматик, автопилот, парктроник, кожа с подгрев), разните отделни дреболии бих преглътнал, особено за тези пари. Видях, че волана е изтъркан от ляво, но се надявах да е от пръстен (личи си, ако и бутоните си наранени), но притеснително бе, че за "89 000км" кожата на шофьорската седалка също изглежда не-нова. А на моята Хонда със скромните си 10 години и 260 хиляди км, волана е като нов, седалките също.

 

Явно това не е колата, не бързам :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добре де - ще мина да видя дали е там ! Къщата е на 100 метра от мен :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дори и да не е там, може да е в някоя съседна къща на познат на джамбазина или в краен случай да е на боя или някой ремонт, за да може да се постегне и после да й се иска по-висока цена.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги,така е.Скъпи коли тук трудно се продават.Писнало ми е и на мен от обаждания предимно за бартери.Ама знам,че в момента в който пожелая да продам колата на минимална печалба,се обаждам.Идват,плащат и си я изнасят.

Share this post


Link to post
Share on other sites

скъпи коли много често пристигат намляни тук оправят ги но наистина перфектно,и после пак нататък все едно никога не са блъскани и никога не са идвали в източна европа,познавам човек прехранващ се само от това.

Share this post


Link to post
Share on other sites

А отдавна таратайки от Италия се карат и пререгистрират масово в Германия и после драгия зрител потрива доволно ръце, как е ударил далаверата да вземе кола на "оферта" от набедената Германия. Същата болест е сега със Швеицария. Много интересно откъде се взеха толкова много коли втора ръка от такава държава джудже ?  :hilezh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами първата регистрация къде отива??? Там нали си пише Италия...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Питам защо някой би направил това? Ясно, че в Германия примерно ще вземат повече пари на същото. Но защо тогава ще се разправят да внасят на първо място? Не е и като колата да е седяла 3 месеца непродадена. Уж ги следя.

Случва се в Италия да излезе кола с външни забележки или някоя техническа глупост за поправка, заради която жабетата да искат една торба пари за отстраняване. Същевременно колата не е на много километри, има си сервизни папири и става за препродаване в Европата. Нито в Италия, нито в Германия има толкова кадърни майстори, който да работят на поносими пари, както тук. Колата идва в България, освежава се, пробва се за кратко на пазара тук (къси пари но веднага не е лоша оферта) и ако не стане потегля при приятели или познати в Германия. Тюв и табели излизат поносими пари. После цената на която минава раздаването е доста по-приемлива от подаръците, които търси клиента в България.

 

 

 

Километрите по 5 ; 6 и си идват нещата на мястото

Ако колата ще се кара в Германия с цел продажба на вътрешния им пазар, това с километрите го забравяш. Иначе вероятността да се наложи да връщаш пари, пък било то и след 2 години не е никак малка. Може и по-лошо, ако Ханс не е благосклонен...

 

скъпи коли много често пристигат намляни тук оправят ги но наистина перфектно,и после пак нататък все едно никога не са блъскани и никога не са идвали в източна европа,познавам човек прехранващ се само от това.

Сериозно помляна кола може да се прави и да се препродава в Германия или Австрия, но се споменава задължително при продажбата, иначе следва ресто...

 

 

Ами първата регистрация къде отива??? Там нали си пише Италия...

Какво от това?? Както в Италия се карат коли внесени от Германия, така следва и обратната практика.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ако колата ще се кара в Германия с цел продажба на вътрешния им пазар, това с километрите го забравяш. Иначе вероятността да се наложи да връщаш пари, пък било то и след 2 години не е никак малка. Може и по-лошо, ако Ханс не е благосклонен...

Taка е чичо, но е спорно дали колата е в Германия и безспорно, че там няма олроуд от 2008 г., на 90 000 км, струващ 11 к. евро. Най евтиния такъв  в мобиле де струва 19 к. евро и е гол като врабче. Та има някаква драма в конкретния екземпляр.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Имах предвид, че не можеш да заблудиш хората, вкарвайки кола от Италия в Германия...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вече спокойно минаха 2 седмици от както ми казаха, че колата от обявата вече е в Германия, а автокъщата, която не спира да добавя обяви на други коли, не маха тази. Нещо гнило има, което далеч не трябва да изненадва никой.

 

БЛАГОДАРЯ на детайлния отговор на Nasti, нещата наистина си идват на мястото. Все забравям, че труда тук е доста по-евтин и в много случаи доста по-качествен от колкото на запад.

Edited by ddinchev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Гаранция четат форума. Явно колата е била пратена някъде на ремонт или освежаване.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колегата Nasti е до болка прав, само искам да добавя, че имам приятел автоджамбазин с 200 каруци на паркинга, от които не успях да си харесам нито една. А моята кола я взех от приятел и е търсена 6 месеца в Италия отново от автоджамбазин негов човек от Горубляне, за да е в това състояние - т.е. на реални километри (внесена 159 000 км. - Ноември 2011, като при проверката от Ауди излезе, че последно като е влизала в техен сервиз е била на 141 000 през Август 2010, а аз я взех Ноември 2013 на 171 000 км. вече, а мотора ми е от известния AKL, където всичко го плюят, че горял масло и не му влизали скоростите, но аз такива проблеми нямам и не мисля, че ще имам близките 300k км. да чукна на дърво, все пак всичко е на късмет) и е свалена от автовоза мръсна, с 4 ключа, пребоядисвана е само задната броня и то в Италия, а вътре няма никакви забележки по елементите в салона, а той ми я продаде понеже след повторно търсене от 1 година му намериха същата но дизелова на 96 000 км. фейслифт направо като нова.

Та както и да е, няма да изпадам в повече подробности, знам, че колите които ги внасят, не могат да си ги подбират 1 по 1, ами купуват цели комплекти от по 6 или 8 коли (зависи колко им събира каруцовоза) като тези комплекти са подбрани така, че във всеки един от тях примерно ако се състои от 6 коли в него има 1 или 2 по-нови, а по-рядко и читави, 2-3 средна хубост на по 15 години и 1 или 2 които са блъснати и стават само за части или са за основен ремонт. Като цената на всеки комплект е различна според колите в него и така джамбазите гледат какво се търси и си правят сметката колко ще изкарат. Принципно се вземат най-евтините коли там! А блъснати коли не е оферта да се правят в Италия и особено в Германия, понеже там хората си ценят труда, и стандарта е съвсем друг. Та за това ги продават доста евтино, за да се отърват от тях, докато тука не е така и нашите ги внасят, оправят ги и после продават с огромна печалба на къс пас в нас или по-вероятно в чужбина.

 

Даже като обикаляхме автокъщите тук във Варна с един авер (аз тогава се бях хвърлил на A6 C4 96", понеже имаше тук едно много запазено отвътре и от вън на снимките за 4500 в обявата, а там намалено на 4100, което в последствие като го видяхме в интерес на истината салона беше като нов... предното стъкло 96", задното 95", а страничните 94". Колата си носеше доволно на дясно, двигателе беше ACE... (в последствие разбрах колко е хубав, но тогава бях доста зелен, това става лятото) целият окъпан в масло и не можеш да разбереш дали тече или капе и двете брони едвам напаснати, скоростите бяха зле и т.н., а джамбазина твърдеше, че колата е карана от някаква баба ест. в Италия (на реални 135k км.)) а той се оглеждаше информативно за дизелов Golf 5, но не 2 литра, а 1,9 и джамбазина му обясняваше колко трудно се намира изобщо дизелова 5ца камоли 1,9, а точно пред автокъщата им беше паркиран автовоз с 2 блъснати коли на него - дизелов Golf 5 и Megane 2 с челни удари и бяхме свидетели как глупавият джамбазин се изцепи и каза "Виждате ли ги тея 2те блъснатите коли? Те няма как да дойдат тука в България, ако не са блъснати, но след няколко дена ще са като нови". След което се замислих доста какво ли му се е случило на въпросното Audi, което гледах точно преди това и изчезнахме :D И от тогава в автокъща не съм стъпвал и няма да стъпя!

Edited by Gorad

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.