SBobi Публикувано 16 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Да ти кажа за това не се бях замислял. В интерес на истината изобщо не съм сигурен в акумулатора, дори смятам, че си заминава. Личи си че е на доизживяване, но засега върти. Все си мисля, че и студена щеше да има проблем, освен ако наистина при по-високи температури не му трябват по високи обороти на коляновият вал за да има впръскване на гориво.Тук някой който познава 2,5 моторите и настройките на електрониката им може да е полезен и да каже........Примерно знам, че при 1,9 АНF преди '00г. при топъл двигател с ръчни скорости гориво се подава след като коляновият вал достигне определени обороти. Там си пада въртене и проблема си е софтуерен и си се решава софтуерно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
motoboys Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Тук е същата работа Аз даже бях монтирал едно реле и при палене лъжеше компа,че колата е студена и всичко беше точно,но след смяната на акумулатора реших да пробвам как е без него.Да ти кажа вече 1 г. съм го изключил от системата Ако имаш някой приятел от който да вземеш един един чиват акумулатор за проба мисля,че ще ти се изясни случая.Ако си взел колата с този виж дали отговаря на параметрите за колата,че джамбазите слагат каквото имат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 17 Април 2014 Доклад Share Публикувано 17 Април 2014 Аз съм с нов акумулатор 100Ач и топлия старт ми иска завъртане около 1-2 секунди, студения е с помирисване на ключа, т.е. не е само от акумулатора. Колегата TDI_Fan мисля беше експериментирал промяна на милиграмите гориво при старт, но трябва да се разрови темата някъде в "Дизел". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 17 Април 2014 Доклад Share Публикувано 17 Април 2014 При мойто цди сутрешното палене беше безпроблемно. Топлото беше с повече въртене. Имах съмнения за дюза, гнп и тн. Оказа се стартер и неговия шалтер. Ремонта без демонтажа излезе 73лв. Правих го на Антим 1-има 2 сервиза. Добрите са в този, който не е лъскав. Даже работят с балкан стар...ако имате въпроси пишете лични.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Volodka Публикувано 19 Април 2014 Доклад Share Публикувано 19 Април 2014 Погледнете си центроввката на ГНП-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 20 Април 2014 Доклад Share Публикувано 20 Април 2014 При мен центровката е ОК, не е от нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SBobi Публикувано 21 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Април 2014 На 2,5 как се проверява центровката, май не беше като при 1,9? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 22 Април 2014 Доклад Share Публикувано 22 Април 2014 с ваг-ком Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SBobi Публикувано 22 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2014 Добре! Как с Ваг Ком беше по - точният въпрос? При 1,9ТДИ engine -- canal 00-- go-- switch to basic setings-- tdi timing...... това всичкото при загрял мотор и изключени консуматори и гледаш графиката за 1,9. На 2,5 ако не се лъжа не се прави по същият начин ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoi4o1974 Публикувано 22 Април 2014 Доклад Share Публикувано 22 Април 2014 (Редактирано) На 4-ти канал в базинг сетинг при температура по-голяма от 85 градуса се гледа центровката.Гледат се 3-ти и 4-ти прозорецранно около 15 градуса и 15-20 %късно 2 градуса и 100 %на ТДИ тайминг графиката е избираш за 2,5 и трябва да е на синята линия 2 градуса. Редактирано 22 Април 2014 от stoi4o1974 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 23 Април 2014 Доклад Share Публикувано 23 Април 2014 Поне при мен с TDI Timing не се получават нещата, но както каза колегата- пускаш си Basic Settings на канал 004 и гледаш от край до край до къде може да стигне соленоида. Около 15 BTDC при 100% и около 2 ATDC при 10-20% Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 24 Април 2014 Доклад Share Публикувано 24 Април 2014 Колегата TDI_Fan мисля беше експериментирал промяна на милиграмите гориво при старт, но трябва да се разрови темата някъде в "Дизел".Логва се с кода за адаптации и после единия от каналите - то си пише милиграми при старт (на английски де). След това топла си пали пушка - при мен ни акумулатор, ни стартер, ни свещи са проверени и в ред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 24 Април 2014 Доклад Share Публикувано 24 Април 2014 Евала, при мен и трите са нови и в пълна изправност и колата се замисля като пали топла, трябва да се разровя пак в темата ти, да видя какво точно беше правил... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 24 Април 2014 Доклад Share Публикувано 24 Април 2014 Абе то за всеки паленето от "четвърт" е разтегливо понятие Така или иначе обаче милиграмите помагат яко и колата наистина пали безгрижно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SBobi Публикувано 25 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2014 Ето центровката.http://imageshack.com/a/img843/6665/y45u.pnghttp://imageshack.com/a/img843/4332/98sn.pnghttp://imageshack.com/a/img843/830/jmxf.png Колега TDI_Fan можеш ли да дадеш линк към тази тема, за да се ориентирам как и колко се променят милиграмите при старт. Или ако искаш да обясниш и тук ще е полезно. Engine > Login> 12233> Do it > Adaptation > ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 25 Април 2014 Доклад Share Публикувано 25 Април 2014 Лошото е че не се сещам коя е И кода за логване дето си писал е за 1.9 ТДИ, за 2.5 беше по-сложен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 25 Април 2014 Доклад Share Публикувано 25 Април 2014 Най-накрая я намерих темата http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=148905 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SBobi Публикувано 25 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2014 суперррр много добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 26 Април 2014 Доклад Share Публикувано 26 Април 2014 Кода за логване е 26241. Центровката не ти е много добре според мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SBobi Публикувано 26 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2014 заради 65% в 4-тото поле ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 Не, това си го правил на празен ход като е работил двигателя и ти показва какво е предварението в момента и на колко процента е аванс-соленоида. Важното е какъв ход има този соленоид и какви стойности дава при двете му крайни положения, т.е. теста в basic settings. Там на Late можеш да смъкнеш още един градус например, да стане около -2*BTDC. Заблудил съм се, защото при мен си пише ATDC и BTDC, а при теб и двете ги дава BTDC, но едното е със знак минус (което трябва да е ATDC). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 Тя центровката дори е добре да е около -0.5 ама това не дава голяма разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SBobi Публикувано 28 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 Не можах да се логна с нито един от тези кодове (26241, 26242, 26262, 26261), за да направя адаптация. Кода на мотора е АКЕ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 28 Април 2014 Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 Хм, странно. Аз доста рових и пробвах кодове, докато открия верния, но аз съм с AFB. Потърси още варианти в гугъл и пробвай, имаше и други някакви кодове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
motoboys Публикувано 29 Април 2014 Доклад Share Публикувано 29 Април 2014 Не съм обръщал внимание има ли значение дали мотора е запален или само на контакт.Аз винаги съм се логвал на запален... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване