Jump to content

A6 2,5 TDI, умна дюза, палене, автоматик


SBobi

Recommended Posts

Да ти кажа за това не се бях замислял. В интерес на истината изобщо не съм сигурен в акумулатора, дори смятам, че си заминава. Личи си че е на доизживяване, но засега върти. Все си мисля, че и студена щеше да има проблем, освен ако наистина при по-високи температури не му трябват по високи обороти на коляновият вал за да има впръскване на гориво.

Тук някой който познава 2,5 моторите и настройките на електрониката им може да е полезен и да каже........

Примерно знам, че при 1,9 АНF преди '00г. при топъл двигател с ръчни скорости гориво се подава след като коляновият вал достигне определени обороти. Там си пада въртене и проблема си е софтуерен и си се решава софтуерно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Тук е същата работа :) Аз даже бях монтирал едно реле и при палене лъжеше компа,че колата е студена и всичко беше точно,но след смяната на акумулатора реших да пробвам как е без него.Да ти кажа вече 1 г. съм го изключил от системата  :zustimm: Ако имаш някой приятел от който да вземеш един един чиват акумулатор за проба мисля,че ще ти се изясни случая.Ако си взел колата с този виж дали отговаря на параметрите за колата,че джамбазите слагат каквото имат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с  нов акумулатор 100Ач и топлия старт ми иска завъртане около 1-2 секунди, студения е с помирисване на ключа, т.е. не е само от акумулатора. Колегата TDI_Fan мисля беше експериментирал промяна на милиграмите гориво при старт, но трябва да се разрови темата някъде в "Дизел".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мойто цди сутрешното палене беше безпроблемно. Топлото беше с повече въртене. Имах съмнения за дюза, гнп и тн. Оказа се стартер и неговия шалтер. Ремонта без демонтажа излезе 73лв. Правих го на Антим 1-има 2 сервиза. Добрите са в този, който не е лъскав. Даже работят с балкан стар...ако имате въпроси пишете лични.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D Добре! Как с Ваг Ком беше по - точният въпрос? При 1,9ТДИ engine -- canal 00-- go-- switch to basic setings-- tdi timing...... това всичкото при загрял мотор и изключени консуматори и гледаш графиката за 1,9. На 2,5 ако не се лъжа не се прави по същият начин .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4-ти канал в базинг сетинг при температура по-голяма от 85 градуса се гледа центровката.

Гледат се 3-ти и 4-ти  прозорец

ранно около 15 градуса и 15-20 %

късно 2 градуса и 100 %

на ТДИ тайминг графиката е избираш за 2,5 и трябва да е на синята линия 2 градуса.

Редактирано от stoi4o1974
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне при мен с TDI Timing не се получават нещата, но както каза колегата- пускаш си Basic Settings на канал 004 и гледаш от край до край до къде може да стигне соленоида. Около 15 BTDC при 100% и около 2 ATDC при 10-20%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата TDI_Fan мисля беше експериментирал промяна на милиграмите гориво при старт, но трябва да се разрови темата някъде в "Дизел".

Логва се с кода за адаптации и после единия от каналите - то си пише милиграми при старт (на английски де). След това топла си пали пушка - при мен ни акумулатор, ни стартер, ни свещи са проверени и в ред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала, при мен и трите са нови и в пълна изправност и колата се замисля като пали топла, трябва да се разровя пак  в темата ти, да видя какво точно беше правил...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то за всеки паленето от "четвърт" е разтегливо понятие  :hilezh:  Така или иначе обаче милиграмите помагат яко и колата наистина пали безгрижно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето центровката.

 

 

Колега TDI_Fan можеш ли да дадеш линк към тази тема, за да се ориентирам как и колко се променят милиграмите при старт. Или ако искаш да обясниш и тук :) ще е полезно. 

Engine > Login> 12233> Do it > Adaptation > .....  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е че не се сещам коя е :( И кода за логване дето си писал е за 1.9 ТДИ, за 2.5 беше по-сложен :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, това си го правил на празен ход като е работил двигателя и ти показва какво е предварението в момента и на колко процента е аванс-соленоида. Важното е какъв ход има този соленоид и какви стойности дава при двете му крайни положения, т.е. теста в basic settings. Там на Late можеш да смъкнеш още един градус например, да стане около -2*BTDC. Заблудил съм се, защото при мен си пише ATDC и BTDC, а при теб и двете ги дава BTDC, но едното е със знак минус (което трябва да е ATDC).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя центровката дори е добре да е около -0.5 ама това не дава голяма разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можах да се логна с нито един от тези кодове (26241, 26242, 26262, 26261), за да направя адаптация. Кода на мотора е АКЕ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, странно. Аз доста рових и пробвах кодове, докато открия верния, но аз съм с AFB. Потърси още варианти в гугъл и пробвай, имаше и други някакви кодове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм обръщал внимание има ли значение дали мотора е запален или само на контакт.Аз винаги съм се логвал на запален...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...