Jump to content

Въпрос за чип и катализатор на А4 B6 1,8T AVJ


Recommended Posts

Тази миризма на сяра или развалени яйца не виждам как ще е от катализатора.

провери динамото как зарежда акумолатора, електролита в норма ли е, изобщо обърни внимание на акумолатора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно от там би трябвало да е тази миризма, ако катализатора е прекалено запушен и неефективен вече... В моята кола се усещаше същата миризма и след премахването на катализатора вече няма и помен от нея :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази миризма на сяра или развалени яйца не виждам как ще е от катализатора.

провери динамото как зарежда акумолатора, електролита в норма ли е, изобщо обърни внимание на акумолатора!

Според мене няма как от акумулатора да мирише така. На старата ми кола по едно време алтернатoра презареждаше и акумулатора направо кипеше отгоре, но никаква миризма не е имало. Ще го погледна това, но така или иначе разбрах, че чип и катализатор няма как, така че до седмица-две отлита :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махнете глупавия катализатор и да се приключва. И като ти я ремапват да махнат софтоерно 2-рата сонда

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мене няма как от акумулатора да мирише така. На старата ми кола по едно време алтернатoра презареждаше и акумулатора направо кипеше отгоре, но никаква миризма не е имало. Ще го погледна това, но така или иначе разбрах, че чип и катализатор няма как, така че до седмица-две отлита :D

И защо според теб не може да мирише така от акумулатора?

Предполагам щото не знаеш че електролита в акумулатора е разредена СЯРНА КИСЕЛИНА!  Не ми обясняваите как от акумулатор не може да мирише на развалени яица и на сяра, щото на брат ми колата еи така миришеше и тои се чудеше от какво е, докато не се разбра че акумулатора е заминал и при кипенето се е отделяла тази миризма! И си имаше катализатор, обаче смени само акумулатора и миризмата изчезна!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нищо не казвам, не съм запознат, просто на старата ми кола не миришеше като кипеше. Мерси за инфото. Въобще не бях се сетил за акумулатора и най-лесното ми е да сложа от другата ми кола и да тествам, което ще направя още утре, и ще споделя дали си бил прав ;) Само да кажа, че не ми пада акумулатора и зимата не ми е падал, ако е от значение, също така като го гледам е такъв maintаnence free, демек не му се долива вода. По принцип с него си дойде колата и не съм го пипал изобщо. Само незнам обаче ако смърди от него, защо ще смърди само като се натоварва колата, а не постоянно, но ще пробвам да видиме.

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мене няма как от акумулатора да мирише така. На старата ми кола по едно време алтернатoра презареждаше и акумулатора направо кипеше отгоре, но никаква миризма не е имало. Ще го погледна това, но така или иначе разбрах, че чип и катализатор няма как, така че до седмица-две отлита :D

Катализатора ми го взеха за 110лв на А4 В5 98ма, едни от Варна.

Твоя и повече може да струва ;).

Чипнах при Адлер миналата седмица - доволен съм, ама трябва да сменя съединителя :D.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Катализатора ми го взеха за 110лв на А4 В5 98ма, едни от Варна.

Твоя и повече може да струва ;).

Чипнах при Адлер миналата седмица - доволен съм, ама трябва да сменя съединителя :D.

И аз от това и от турбото малко се притеснявам, аматия дни ще го погледна и ако няма някакъв проблем скачам до Годеч после :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Катализатора ми го взеха за 110лв на А4 В5 98ма, едни от Варна.

Твоя и повече може да струва ;).

Чипнах при Адлер миналата седмица - доволен съм, ама трябва да сменя съединителя :D.

Скоро се запознах с един пич от С.З. които кара Golf 4 1.8Т AGU - 313 коня в Mаднес, със сменен сток съединител на LUK...корави излязоха тея LUK-ове щом държат на 300+ коня на 18-ки на предно.

 

 

HEPBAKA, ако можеш да дадеш телефон за връзка с тези които са ти купили катализатора, понеже имам един катализатор от А3-та за продаване. Твоя метален ли беше?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако модераторите решат, да махнат линка:

 

http://www.katalizator-bg.com/

 

Тва с 313кс-овото Голфче - еми то със заводската турбинка и 17ки 225 с 3ма човека до 100 не стъпва на земята, предняка. Нормално е да изкара доста, просто си върти като щуро.

Кватрото вече ебава мамата на съединителя.

Редактирано от HEPBAKA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес отидох да прегледам колата и се оказа, че си има масълце в интеркулера. Освен това както си и мислех колата не върви както трябва за 1,8 t. В момента турбината си надува на 0,6-0,65, което е добре, но просто колата не върви и това си е. Само от катализатора дали може да се спъва, защото дебитомера показава нормални стойности? Казаха ми, че ламбдата малко със закъснение работи и била "ленива", но от нея не можело да се спъва чак толкова. Сега вече се чудя дали да я чипвам при положение, че има масло в кулера, защото ми казаха, че е възможно да се прецака турбината за норматив, а иначе можело да си карам така бая време, като естествено ще трябва да си доливам масло :) Не знам колко го харчи обаче, защото имах няколко теча, но за 4000 км вече съм му долял 1л., което не е хич малко. Сега имам само един малък теч отдолу от щеката за маслото, който не мисля, че е кой знае какво и ще следя колко ще намалее. Дайте съвет да я чипвам ли или само да махна катализатора и да изключа втората ламбда да видя ще се подори ли вървежа в стоково състояние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Катализатора ако е позапушен доволно спъва вървежа. На старото ми 1.8т му махнахме катализатора и вървежа се подобри. Явно е бил пътник. На моята кола имаше някъв универсален катализатор, дето сега ми седи в мазето и с него без него няма особена разлика.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моя кенеф му се показаха едни 20кс от махането на катализатора.

Пускам се с една кола за сферка и преди катализатора падах до 120-140 с 5-6 коли, след махането вървим един до друг. Не съм го пробвал след чипа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Дайте съвет да я чипвам ли или само да махна катализатора и да изключа втората ламбда да видя ще се подори ли вървежа в стоково състояние.

Макар че едва ли ще ме послушаш, ще дам за пореден път един съвет - вместо да наливате пари за безмислени смени на компоненти - качи колата на дино. Цената за един мост е колкото една диагностика.

Като стане ясно, че турбината не надува и смесите са напълно грешни - отстрани проблема и си чипвай колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Въпроса е приключен засега. Махнах катализатора и колата се отпуши осезаемо. Няма вече гнусна миризма на сяра, но леко намирисва на бензинче сега на отворен джам. Това обаче не ми е проблем. Сега и турбинката се чува повече и е супер. Като звук нищо не се промени. До 160 я пробвах и си е като преди. Много съм доволен и от момчето в Годеч. Изключи ми сондата и се разбрахме като реша да чипвам, че ще ми смъкне цената с това, което му дадох сега. Незнам дали си внушавам, но и разхода падна до 7 с доволно настъпване на връщане от Годеч. Доволен съм и от човека в ЕМ Комплект на Павлово. Просто направи нещата перфектно. Ако някой се чуди къде да извърши такава операция, горещо препоръчвам и двете места. Между другота, като го свалих, нито светна чека нито нищо през целия път Павлово до Годеч. Никакви аварийни режими и т.н. :)

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...