Jump to content

Обтегач ангренажна верига А4, 1.8, 125к.с.


sulavezi

Recommended Posts

Здравейте колеги.

Нов съм във форума, но искам да споделя за следния проблем. Купих си ново ауди А4 авант (1999г - толкова ново  :dance: )

и тръгнах да му правя обслужване. Стигнах до въпросния обтегач на веригата между двата вала и се оказа, че е с магнет-вентил и струва тук 1000 лева! Чудихме се с майстора и накрая взехме по-стария модел, който е само хидравличен без този магнет-вентил и за сега колата върви добре и двигателя не трака при запалване. Единствената разлика е в ускорението - малко по-бавно набира, няма ряз. Реших да проверя в нета и по каталожния номер на този обтегач ми излезе цената в Германия - 119 евро!!! А на комплекта с веригата и гарнитурата 167 евро!!

 Съвета ми е проверявайте първо в интернет, тук в България нещата са трагични, само печелбарщина.

 

поздрави на всички! :zustimm:

Да добавя линка към въпросният сайт: http://www.cs-parts.de/index.php?a=118

 

Надявам се да съм бил полезен

Редактирано от sulavezi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но има и една дребна подробност. Цената в България е била за оригинална част, а тази от линка в Германия е за неоригинална част. Добра идея е да се вслушваш в собствените си съвети.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече има един младеж, който си купи такъв от Германия - НЕ Е ОРИГИНАЛЕН. Така, че не може да се сравняват цените.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кво като не е оригинален????? Тея от ауди, да не мислите, че ще ви дадат "оригинален". И сега ако някой ми каже, че "оригиналния" се произвежда в завод на Ауди, мога веднага да сложа един бас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нищо като не е оригинален. Аз лично предпочитам обтегачите по колата ми да са оригинални, особено тези които отговарят за газоразпределението. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно не е оригинален, на стария си имаше емблемата на ауди, не че това означава, че е правен в завод на ауди. В ибей продават отделно и "бананките" за обтегача, бяха към 26 $, защото всъщност те бяха износени, а обтегача си работеше - поне нямаше грешки на ВАГ-а. Иначе съм съгласен за оригиналните части. Но колата струва 4000 лв, а тази "джаджа" 1000лв, малко надуто ми се струва. :lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички цени на Ауди са надути. Свиквай. Само за информация Обтегач на АНГРЕНАЖНАТА верига на БМВ 1.8IS струва 60лв, а при нас някъв смешен обтегач и то на верижка за врат струва м/у 300-1000лв. Нямам думи направо и дано да не се наложи да го сменям скоро. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте, искам да споделя и моето мнение относно въпросния обтегач...

 

Моята кола е 98ма година, когато ходихме с 2ма приятели да я оглеждам, я запалихме, подкарахме, всичко си беше ОК. Нямаше абсолютно никакви шумове по двигателя, както и никакви пушеци или каквото и да било.

 

След наколко дни купих колата, закарах я в нас и като вдигнах капака ми прилоша... двигателя работеше като издухан дизел.

 

Стигна се до смяна на обтегача, и след като разбрах че електрическия струва 1000лв, твърдо се отказах. Намерих от 1 приятел цял двигател за 350лв, но със стария оптегач и много се зачудих дали да го сменя и дали колата ще работи както трябва с него...

 

Докато се чудех м иизпадна 1 ударено ауди, 1 към 1 с моето за цената на оптегача - 1000лв. Купих го смених цялата глава и проблема се оправи, сега обаче след незнам колко хиляди км, когато колата загрее стабилно и пак се чува  1 тракане, което ме дразни. 

 

Маслото с което карам е 10/40 лики моли с молибден, на следващата смяна мисля да сложа малко по гъсто и мисля че това тракане ще отшуми ... поне временно, но ако купувам оптегач, със сигурност няма да е оригинален, не и на тази цена 1000лв...

 

Това определено е най- скъпата част в колата която не си заслужава парите ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моя обтегач е сменен с обикновен на сваг буксата е откачена дава грешка но си карам и пея хич не ми дреме сложих нова верига и обтегач и така вече 40 хиляди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. За сега и аз нямам проблеми със стария модел обтегач, който сложих. Разликата е в ускорението - няма ряз колата и когато е студена ако и подадеш газ по-рязко се замисля преди да вдигне оборотите. Този обтегач е важен за динамиката на двигателя. Ще го сменям някога, когато събера средства, но определено ще е от ибей, 1000 лева не мисля да давам :dance: , поне за сега. Късмет и безаварийно каране на всички :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Симптомите са че трака като на баба ти шевната машина. С ВАГ-КОМ нищо не може да се провери относно този проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като не опъва веригата както трябва, би трябвало да оказва влияние върху правилната работа на двигателя. Все някъде трябва да се прояви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, CVT said:

Симптомите са че трака като на баба ти шевната машина. С ВАГ-КОМ нищо не може да се провери относно този проблем.

 

Не съм запознат с ADR мотора, но при AGB на 91, 92, 93 канал си показва какво му е. Като почне да има повече от 6 градуса отклонение е за смяна. Няма ли никакво инфо на адр-то за ъглите през VCDS-a?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте искам да попитам някой може ли да ми помогне.Карам ауди а4 б5 98г. 125кс. двигател ADR.Веригата ми трака само когато е загрял двигателят на студено не ми трака нищо по двигателя.Смених прослолутия обтегач на веригата с такъв какъвто трябва смених маслена помпа смених всичките хидравлични повдигачи 20 на бр. и пак като загрее колата пак се чува,че трака веригата смених няколко вида масла и пак същото.Вече не знам какво да сменям.Ако някой има идея от какво друго може да е моля помогнете.Това тракане се чува само на загрял двигател и когато е на обороти оставена колата да работи.Благодаря ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веригата старата ли е?

А тракане отвсякъде може да прелети (справка Пурко:lol:), примерно биелни лагери/болтове, маслена помпа, някоя ролка, зависи от "тракането" и кой го слуша, пък и дали знае какво "чува".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отчетливо се чува веригата като загрее колата и я оставя на обороти.Като чели този обтегач не опъва веригата на обороти нещо като чели му пречи да се обтегне до към 1400 обр.отам нагоре няма проблем.Не знам какво е.А някой знае ли този клапан VAG 077103175B възвратен клапан на маслена магистрала каква работа върши точно и има ли нещо общо с обтегача на веригата при ниските обороти на колата???

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...